Ogłoszenie z dnia 2024-02-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00576533/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i remont budynku warsztatowo-socjalnego o nr inw. 103/602 – V postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Jastrowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570064398
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Roosevelta 8
1.5.2.) Miejscowość: Jastrowie
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-915
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 672662361
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jastrowie@pila.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://jastrowie.pila.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.pila.lasy.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Jastrowie
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka Leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i remont budynku warsztatowo-socjalnego o nr inw. 103/602 – V postępowanie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed737b65-a57c-11ee-948d-82b0c04ef850
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00183133
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00282079/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa i remont budynku warsztatowo-socjalnego o nr inw. 103/602
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00576533
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.1.17.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Przebudowa i remont budynku warsztatowosocjalnego
o nr inw. 103/602 – V postępowanie”
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w Załącznikach nr 5,6 oraz 10 do
SWZ, na które składają się:
- przedmiar robót zał. nr 5,
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót zał. nr 6,
- dokumentacja projektowa zał. nr 10,
- w związku z prowadzonymi pracami rozbiórkowymi Zamawiający wymaga
dokonania uzgodnień materiałów które będą podlegały utylizacji takich jak: bramy
garażowe w celu innego zagospodarowania pozyskanych materiałów rozbiórkowych.
3. Jeżeli specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby
w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub
pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 i 6ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie
materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące
od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez
Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały
lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec
jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe
i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń
zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów.
Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie
poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania.
Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy.
Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny
produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty
równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie
parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub
lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych
dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Zamawiający zastrzega
sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji o opinię na temat oferowanych
materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez
Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo
odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45312310-3 - Ochrona odgromowa
35125300-2 - Kamery bezpieczeństwa
39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1047628,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1599504,61 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1047628,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe WITEX Ireneusz Witkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8431275036
7.3.3) Ulica: Strzelecka 6
7.3.4) Miejscowość: Czarne
7.3.5) Kod pocztowy: 77-330
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIEBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE "WITEX" IRENEUSZ WITKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIEBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE "WITEX" IRENEUSZ WITKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1047628,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI JASTROWIE
więcej: przetargi JASTROWIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie Centrum opiekuńczo-mieszkalnego w Tyszowcach
- "Budowa budynku kancelarii leśnictwa Wanda" - przetarg drugi
- PRZEBUDOWA I REMONT POMIESZCZENIA WARSZTATOWEGO NA SALĘ DYDAKTYCZNĄ NA POTRZEBY SYMULATORA SIŁOWNI OKRĘTOWEJ W BUDYNKU "G" ZACHODNIOPOMORSKIEGO CENTRUM EDUKACJI MORSKIEJ I POLITECHNICZNEJ
- Prace budowlane i remontowe budynku świetlicy oraz budowa budynku remizy OSP w Iwicznie wraz z zagospodarowaniem terenu-zad.realizowane w ramach Rząd.Progr.PŁ: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH
- Modernizacja pomieszczeń Dyrektora Artystycznego w gmachu Filharmonii Narodowej w Warszawie
- " ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA BUDYNKU "WILLA BAGATELA" NA POTRZEBY ZAKŁADU AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ WRAZ Z PLANOWANĄ ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA DLA INWESTYCJI NA OBIEKT SANATORYJNY"
więcej: Kamery bezpieczeństwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.