Ogłoszenie z dnia 2025-04-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00462005/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi społeczne z zakresu wsparcia seniorów w Gminie Masłów w ramach projektu pn.: „Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W MASŁOWIE
1.3.) Oddział zamawiającego: GOPS Masłów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290778810
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Pawła II 5
1.5.2.) Miejscowość: Masłów Pierwszy
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-001
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41-311-08-70 lub 41-311-08-94
1.5.8.) Numer faksu: nie dotyczy
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gops@maslow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gops-maslow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3a64609e-89d0-4e83-9e36-8abfcd2ba5761.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi społeczne z zakresu wsparcia seniorów w Gminie Masłów w ramach projektu pn.: „Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3a64609e-89d0-4e83-9e36-8abfcd2ba576
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00183179
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00462005
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GOPS.271.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1567384 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są Usługi społeczne z zakresu wsparcia seniorów w Gminie Masłów w ramach projektu pn.: „Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów” w podziale na następujące części zamówienia, na które dopuszcza się składanie ofert częściowych:1) Część 1 - Usługi społeczne w domach Beneficjentów ( Usługi opieki wytchnieniowej, Usługi opiekuńcze, specjalistyczne usługi opiekuńcze, Usługi asystenckie dla osób starszych w tym z niepełnosprawnościami (zadania nr 1 – 4),
2) Część 2 – Grupowe usługi społeczne – forma stacjonarna (zadania nr 5 – 6),
3) Część 3 - Grupowe usługi społeczne – forma wyjazdowa (zadanie nr 7).
Zamawiający nie ogranicza liczby części, o które może ubiegać się wykonawca, ani nie ogranicza liczby część które mogą zostać wykonawcy udzielone.
2. Zakup przedmiotowych usług zostanie sfinansowany w ramach projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
3. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia, zawarty został w Załączniku nr 1a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 1062100 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są Usługi społeczne z zakresu wsparcia seniorów w Gminie Masłów w ramach projektu pn.: „Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów” w podziale na następujące części zamówienia, na które dopuszcza się składanie ofert częściowych:1) Część 1 - Usługi społeczne w domach Beneficjentów ( Usługi opieki wytchnieniowej, Usługi opiekuńcze, specjalistyczne usługi opiekuńcze, Usługi asystenckie dla osób starszych w tym z niepełnosprawnościami (zadania nr 1 – 4),
2) Część 2 – Grupowe usługi społeczne – forma stacjonarna (zadania nr 5 – 6),
3) Część 3 - Grupowe usługi społeczne – forma wyjazdowa (zadanie nr 7).
Zamawiający nie ogranicza liczby części, o które może ubiegać się wykonawca, ani nie ogranicza liczby część które mogą zostać wykonawcy udzielone.
2. Zakup przedmiotowych usług zostanie sfinansowany w ramach projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
3. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia, zawarty został w Załączniku nr 1a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 72200 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są Usługi społeczne z zakresu wsparcia seniorów w Gminie Masłów w ramach projektu pn.: „Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów” w podziale na następujące części zamówienia, na które dopuszcza się składanie ofert częściowych:1) Część 1 - Usługi społeczne w domach Beneficjentów ( Usługi opieki wytchnieniowej, Usługi opiekuńcze, specjalistyczne usługi opiekuńcze, Usługi asystenckie dla osób starszych w tym z niepełnosprawnościami (zadania nr 1 – 4),
2) Część 2 – Grupowe usługi społeczne – forma stacjonarna (zadania nr 5 – 6),
3) Część 3 - Grupowe usługi społeczne – forma wyjazdowa (zadanie nr 7).
Zamawiający nie ogranicza liczby części, o które może ubiegać się wykonawca, ani nie ogranicza liczby część które mogą zostać wykonawcy udzielone.
2. Zakup przedmiotowych usług zostanie sfinansowany w ramach projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
3. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia, zawarty został w Załączniku nr 1a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 433084 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 995760 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2411904 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1059840 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: B-CONSULTING BARTŁOMIEJ GĘBAROWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL8131667720
7.3.3) Ulica: MALCZEWSKIEGO 11/49
7.3.4) Miejscowość: RZESZÓW
7.3.5) Kod pocztowy: 35-114
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
B- CONSULTING Bartłomiej Gębarowski
jakie przetargi wygrała firma
B- CONSULTING Bartłomiej Gębarowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1059840 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-01-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Część 2 postępowania obarczona jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16740 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69180 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 429000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 429000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 429000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: B-CONSULTING BARTŁOMIEJ GĘBAROWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL8131667720
7.3.3) Ulica: MALCZEWSKIEGO 11/49
7.3.4) Miejscowość: RZESZÓW
7.3.5) Kod pocztowy: 35-114
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 429000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-01-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI MASŁÓW PIERWSZY
więcej: przetargi MASŁÓW PIERWSZY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przeprowadzenie szkoleń zawodowych i kursów z zakresu kompetencji cyfrowych w ramach projektu: "Od szkolenia - do zatrudnienia"
- "Usługi szkoleń indywidualnych w zakresie biznesowym" (ZP-10/25-USL/09)
- Cyberbezpieczna Gmina Wierzbica
- Organizacja wyjazdu, w tym warsztatów dla rodzin objętych Projektem pn."Przyszłość Rodziną pisana".
- szkolenia specjalistyczne dla pracowników dolnośląskich Domów Pomocy Społecznej. Realizacja szkoleń odbywać się będzie w ramach zadania na rzecz osób Defaworyzowanych - 2025 r.
- Cyberbezpieczny Samorząd - Obszary Organizacyjny i Kompetencyjny
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.