eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PuławyPełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji inwestycji pn.: Modernizacja hali sportowej MOSiR w Puławach



Ogłoszenie z dnia 2025-04-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji inwestycji pn.: Modernizacja hali sportowej MOSiR w Puławach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO PUŁAWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019371

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 5

1.5.2.) Miejscowość: Puławy

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.pulawy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pulawy.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pulawy.ezamawiajacy.pl/pn/pulawy/demand/193710/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji inwestycji pn.: Modernizacja hali sportowej MOSiR w Puławach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c749f9a4-5555-46ff-b9b7-411feaa5bbb7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00183222

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00094913

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 884901,24 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji inwestycji pn.: „Przebudowa Hali sportowej MOSiR, al. Partyzantów 11, 24-100 Puławy, dz. nr ewid.615/28, wraz z zagospodarowaniem terenu” w formule „zaprojektuj i wybuduj” realizowanego w ramach zadania pn.: „Modernizacja hali sportowej MOSiR w Puławach” dofinansowanego z rządowego Funduszu Polski Ład – Fundusz Inwestycji Strategicznych edycja Nr 8/2023/6129/Polski Ład.
W ramach zamówienia Inżynier Kontraktu będzie koordynował, nadzorował, kontrolował i rozliczał realizację w/w zadania inwestycyjnego w zakresie prac projektowych oraz robót budowlanych.
Inżynier Kontraktu powinien sprawować nadzór inwestorski, w sposób prawidłowy, kompleksowy, pełny i skuteczny, poprzez podejmowanie decyzji i czynności niezbędnych w procesie realizacji umowy z Wykonawcą robót w formule „Zaprojektuj i wybuduj”. W zadaniach tych będzie występował w imieniu Zamawiającego.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący Rozdział II SWZ oraz projektowane postanowienia umowy- wzór umowy, stanowiący Rozdział III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego

71318000-0 - Inżynieryjne usługi doradcze i konsultacyjne

71210000-3 - Doradcze usługi architektoniczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 441689,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 957638,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 441689,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INWESTPROJEKT LUBLIN S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7120102907

7.3.3) Ulica: Tomasza Zana

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-601

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Podwykonawstwo w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia w sprawowaniu nadzoru inwestorskiego oraz pełnienia funkcji inspektora nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej, branży sanitarnej oraz pełnienia funkcji specjalisty ds. rozliczeń -
Pracownia Projektowa Józef Sarosiek, 03-289 Warszawa ul. Olesin .


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 441689,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 34 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Usługa realizowana będzie od dnia zawarcia umowy do dnia zakończenia umowy z Wykonawcą robót budowlanych, przewidywany termin zakończenia robót budowlanych 09.01.2028 r. Okres gwarancyjny dla robót, nad którymi pełniony będzie nadzór wynosić będzie 84 miesiące od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.