Ogłoszenie z dnia 2022-05-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00130262/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-21
- 2022/BZP 00130262/02 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-21 (po zmianach)
- 2022/BZP 00130280/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup powierzchni reklamowej typu outdoor wraz z ekspozycją i drukiem materiałów na potrzeby promocji serwisu informacyjnego PLAY KRAKÓW NEWS
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Kraków5020 sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 520951738
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marii Konopnickiej 17
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-302
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@k5020.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://k5020.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://zamowienia.k5020.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarzadzanie, promocja, produkcja i nadawanie audycji audiowizualnych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup powierzchni reklamowej typu outdoor wraz z ekspozycją i drukiem materiałów na potrzeby promocji serwisu informacyjnego PLAY KRAKÓW NEWS2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb1bee39-c160-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00183224
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00130262/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP-271-6/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 60569,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Druk i ekspozycja na nośnikach typu citylight na potrzeby promocji serwisu informacyjnego PLAY KRAKÓW NEWS. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 79341000-6 - Usługi reklamowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
4.5.5.) Wartość części: 26422,77 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Druk i ekspozycja na nośnikach typu billboard na potrzeby promocji serwisu informacyjnego PLAY KRAKÓW NEWS. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 79341000-6 - Usługi reklamowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
4.5.5.) Wartość części: 12195,12 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ekspozycja na nośnikach typu digital city na potrzeby promocji serwisu informacyjnego PLAY KRAKÓW NEWS. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 79341000-6 - Usługi reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 12195,12 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Druk i ekspozycja na nośnikach typu całe słupy na potrzeby promocji serwisu informacyjnego PLAY KRAKÓW NEWS. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 79341000-6 - Usługi reklamowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
4.5.5.) Wartość części: 9756,08 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający, unieważnia postępowanie w zakresie Części 1 na pod. art. 255 pkt. 3 Pzp.
Zgodnie ze wskazaną podstawą prawną, Zamawiający unieważnia postępowanie, gdy cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W zakresie Części 1, Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia w zakresie zamówienia podstawowego kwotę 20 500,00 zł brutto, a wartość najkorzystniejszej oferty złożonej w postępowaniu na Część 1 wynosi 48 562,86 zł brutto, w tym wartość zamówienia podstawowego – 34 073,46 zł.
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację Części 1 do wysokości ceny najkorzystniejszej oferty złożonej dla Części 1.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16149,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16149,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16149,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ströer Media Sp. z o.o. Sp. komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 113-23-13-831
7.3.3) Ulica: Plac Europejski 2
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-844
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16149,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający, unieważnia postępowanie w zakresie Części 3 na pod. art. 255 pkt. 3 Pzp.
Zgodnie ze wskazaną podstawą prawną, Zamawiający unieważnia postępowanie, gdy cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W zakresie Części 3, Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia kwotę 15 000,00 zł brutto, a wartość najkorzystniejszej oferty złożonej w postępowaniu na Część 3 wynosi 29 342,88 zł brutto.
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację Części 3 do wysokości ceny najkorzystniejszej oferty złożonej dla Części 3.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8856,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8856,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8856,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RENGL Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 525 270 73 45
7.3.3) Ulica: Aleja Jana Kasprowicza 95/4
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 51-146
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STROER MEDIA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
STROER MEDIA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8856,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Wykonawca jest zobligowany zrealizować przedmiot Umowy w zakresie ekspozycji nośników przez 14 dni, przy czym kampania promocyjna winna rozpocząć się nie później niż do 5 dni od dnia zawarcia umowy. Planowany termin kampanii promocyjnej od 01.06.2022 r. do 14.06.2022 r.
W zakresie części 4:
Wartość oferty – 8 856,00 zł brutto, w tym wartość zamówienia podstawowego – 4 428,00 zł brutto
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Obsługa techniczna wiat przystankowych zlokalizowanych na przystankach komunikacyjnych na terenie Gminy Miejskiej Kraków
- Budowa chodnika przy ul. Zakręt. Realizacja robót budowlanych.
- Sukcesywna dostawa rękawiczek diagnostycznych i chirurgicznych, odpowiednio od jednej do dwóch części zamówienia
- Zakup i dostawa wolnostojącego kriostatu półautomatycznego do Instytutu Farmakologii im. Jerzego Maja Polskiej Akademii Nauk.
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy oraz wdrożenia dedykowanego, autonomicznego systemu egzaminowania komputerowego (zdalnego oraz stacjonarnego)
- ZP.40.2025, KMP w Tarnowie - remont systemu wentylacji
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa w zakresie reklamy na nośnikach zewnętrznych.
- Usługa drukowania publikacji książkowych dla Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku - II postępowanie
- "Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych do siedziby Zamawiającego".
- Świadczenie usług poligraficznych dla Urzędu Pracy m.st. Warszawy
- Zakup nagród, druk dyplomów, konfekcjonowanie i wysyłka nagród dla laureatów IV Ogólnopolskiej Olimpiady Antysmogowej
- Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Urzędu Gminy Dopiewo w okresie od 01.06.2025 r. do 31.12.2027 r. (31 miesięcy)
więcej: Usługi reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.