Ogłoszenie z dnia 2023-04-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00164599/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-04
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa trasy pieszo-rowerowej z Gąsawy do Szelejewa po byłym torowisku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA GĄSAWA
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351185
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Żnińska 8
1.4.2.) Miejscowość: Gąsawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 88-410
1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@gasawa.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/gasawa
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00183296
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-04-19
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00164599
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.2. Informacje na temat zaliczek Przed zmianą:
1. Zamawiający udzieli Wykonawcy zaliczki na poczet wykonania przedmiotu umowy w wysokości 5% wynagrodzenia
umownego brutto, określonego w § 8 ust. 1 niniejszej umowy.
2. Zamawiający udzieli Wykonawcy zaliczki, o której mowa w ust. 3 po przedłożeniu zaakceptowanego harmonogramu
rzeczowo–finansowego, zakresu robót, na których realizację wykorzysta zaliczkę, a także numeru rachunku bankowego, na
który ma zostać wpłacona zaliczka.
3. Zamawiający wypłaci Wykonawcy zaliczkę w terminie 14 dni od daty przedłożenia przez Wykonawcę dokumentów, o
którym mowa w ust. 4.
4.Rozliczenie udzielonej przez Zamawiającego zaliczki ustala się w następujący sposób:
1) za termin rozliczenia zaliczki przyjmuje się dzień podpisania protokołu odbioru końcowego robót, w którym inspektor
nadzoru potwierdza prawidłowe ich wykonanie zgodnie z zatwierdzonym „Harmonogramem rzeczowo–finansowym realizacji
robót” ;
2) W przypadku, gdy Wykonawca nie rozliczy się z całej kwoty udzielonej zaliczki, Zamawiający niezwłocznie wezwie
pisemnie Wykonawcę do rozliczenia lub zwrotu wypłaconej a nierozliczonej kwoty zaliczki w terminie 14 dni kalendarzowych
od daty otrzymania pisma.
3) W razie zwłoki z rozliczeniem (zwrotem) całkowitej kwoty zaliczki, Zamawiającemu przysługują od Wykonawcy odsetki
ustawowe za opóźnienie w transakcjach handlowych od wartości nierozliczonej w terminie zaliczki za każdy dzień zwłoki,
licząc od dnia stwierdzenia nieprawidłowości;
4) W przypadku odstąpienia od umowy przez jedną ze stron pobrane, a nierozliczone zaliczki podlegają zwrotowi
Zamawiającemu, niezależnie od przysługującego mu odszkodowania i kar umownych. Wykonawca zwróci Zamawiającemu
w terminie 7 dni od dnia odstąpienia od umowy nierozliczoną część zaliczki
5) Wykonawca zobowiązuje się nie później niż 7 dni kalendarzowych od dnia otrzymania kwoty zaliczki na rachunek
bankowy wskazany we wniosku, wystawić Zamawiającemu fakturę VAT (tzw. fakturę zaliczkową) w wysokości otrzymanej
zaliczki w rozbiciu na wartość netto oraz podatek VAT.
Po zmianie:
1. Zamawiający udzieli Wykonawcy zaliczki na poczet wykonania przedmiotu umowy w wysokości 2% wynagrodzenia
umownego brutto, określonego w § 8 ust. 1 niniejszej umowy.
2. Zamawiający udzieli Wykonawcy zaliczki, o której mowa w ust. 3 po przedłożeniu zaakceptowanego harmonogramu
rzeczowo–finansowego, zakresu robót, na których realizację wykorzysta zaliczkę, a także numeru rachunku bankowego, na
który ma zostać wpłacona zaliczka.
3. Zamawiający wypłaci Wykonawcy zaliczkę w terminie 14 dni od daty przedłożenia przez Wykonawcę dokumentów, o
którym mowa w ust. 4.
4.Rozliczenie udzielonej przez Zamawiającego zaliczki ustala się w następujący sposób:
1) za termin rozliczenia zaliczki przyjmuje się dzień podpisania protokołu odbioru końcowego robót, w którym inspektor
nadzoru potwierdza prawidłowe ich wykonanie zgodnie z zatwierdzonym „Harmonogramem rzeczowo–finansowym realizacji
robót” ;
2) W przypadku, gdy Wykonawca nie rozliczy się z całej kwoty udzielonej zaliczki, Zamawiający niezwłocznie wezwie
pisemnie Wykonawcę do rozliczenia lub zwrotu wypłaconej a nierozliczonej kwoty zaliczki w terminie 14 dni kalendarzowych
od daty otrzymania pisma.
3) W razie zwłoki z rozliczeniem (zwrotem) całkowitej kwoty zaliczki, Zamawiającemu przysługują od Wykonawcy odsetki
ustawowe za opóźnienie w transakcjach handlowych od wartości nierozliczonej w terminie zaliczki za każdy dzień zwłoki,
licząc od dnia stwierdzenia nieprawidłowości;
4) W przypadku odstąpienia od umowy przez jedną ze stron pobrane, a nierozliczone zaliczki podlegają zwrotowi
Zamawiającemu, niezależnie od przysługującego mu odszkodowania i kar umownych. Wykonawca zwróci Zamawiającemu
w terminie 7 dni od dnia odstąpienia od umowy nierozliczoną część zaliczki
5) Wykonawca zobowiązuje się nie później niż 7 dni kalendarzowych od dnia otrzymania kwoty zaliczki na rachunek
bankowy wskazany we wniosku, wystawić Zamawiającemu fakturę VAT (tzw. fakturę zaliczkową) w wysokości otrzymanej
zaliczki w rozbiciu na wartość netto oraz podatek VAT.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-04-20 09:00
Po zmianie:
2023-04-24 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-04-20 09:05
Po zmianie:
2023-04-24 09:05
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-05-19
Po zmianie:
2023-05-23
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa drogi krajowej nr 63 w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów na terenie Gminy Wiśniew"
- Budowa ścieżek rowerowych na terenie miasta - ul. Wyspiańśkiego (przebudowa ulicy w celu utworzenia drogi dla rowerów i pieszych wraz z robotami towarzyszącymi)
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania pn. "Budowa infrastruktury rowerowej jako alternatywny sposób komunikacji na obszarze powiatu rawickiego - ETAP III".
- Budowa ścieżki rowerowej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 163 na odcinku Kołobrzeg - Pyszka
- BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ Z MIEJSCOWOŚCI WSCHOWA DO MIEJSCOWOŚCI LGIŃ W OPARCIU O PRZEBIEG DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 305 - ETAP III -HETMANICE- LGIŃ granica województwa
- BUDOWA DROGI GMINNEJ UL. ASNYKA, UL. KROKUSOWEJ I UL. NARCYZOWEJ W LUZINIE O BUDOWĘ JEZDNI, BUDOWĘ CHODNIKA I KANALIZACJI DESZCZOWEJ
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.