eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OleśnicaŚwiadczenie usług w zakresie utrzymania terenów zielonych przy drogach powiatowych dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy w 2025 roku



Ogłoszenie z dnia 2025-04-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie utrzymania terenów zielonych przy drogach powiatowych
dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy w 2025 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OLEŚNICY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931963210

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 52C

1.5.2.) Miejscowość: Oleśnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-400

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@zdp-olesnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.zdp-olesnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1067295

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


pełnienie funkcji zarządcy dróg powiatowych w rozumieniu przepisów ustawy o drogach

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług w zakresie utrzymania terenów zielonych przy drogach powiatowych
dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy w 2025 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-916c058f-35f2-429b-ad72-1f87abeef856

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00183399

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00052237/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Świadczenie usług w zakresie utrzymania dróg – wykaszanie dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy w 2025 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00129931

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP-DZP.252.5.2025.MM-B

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie utrzymania terenów zielonych przy drogach powiatowych dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy, zwanego dalej „ZDP” w 2025 roku.
2. Zamówienie podzielone jest na 2 zadania.
ZADANIE NR 1
1) Usługi będą polegały na:
a) wykaszaniu trawników, poboczy, rowów wraz z obkoszeniem znaków, barier energochłonnych, grabieniem liści oraz zagospodarowaniem i utylizacją odpadów zielonych w następujących lokalizacjach:
- ul. Wileńska (od ul. Lwowskiej do drogi tłuczniowej za salą sportową Gimnazjum Gminnego);
- ul. Ludwikowska (od ul. Południowej do ul. Łukanowskiej);
- ul. Łukanowska
- ul. Stawowa
- ul. 3 Maja (od wiaduktu do ul. Reja);
- ul. Wiejska (od ul. Wały Jagielońskie do ul. Stawowej);
- ul. Moniuszki (od ul. 11 Listopada do ul. Daszyńskiego)
- ul. Hallera (od ul. 11 Listopada do ul. Daszyńskiego)
- ul. Wrocławska (od ul. Wałowej do torów PKP);
- ul. Dobroszycka (od ul. Wrocławskiej do ul. Wojska Polskiego);
- droga 3502 D (dawna droga krajowa nr 8) od ul. Wrocławskiej (stacja paliw Orlen) do m. Spalice ul. Olchowa – 2 strony;
- droga 3502D (dawna droga krajowa nr 8) w m. Spalice od ulicy Olchowej do ronda drogi wojewódzkiej – 1 strona przy chodniku i ścieżce rowerowej.
- ul. Armii Krajowej
- ul. Reymonta
- ul. Kolejowa
- ul. Klonowa
- ul. Sudoła
- ul. Krzywoustego od ul. Lwowskiej do ronda wschodniej obwodnicy Oleśnicy drogi DW 451.
b) wykaszaniu trawników, poboczy, rowów wraz z obkoszeniem znaków, barier energochłonnych, pielęgnacją krzewów, żywopłotów, róż, pieleniem rabat, grabieniem liści oraz zagospodarowaniem i utylizacją odpadów zielonych w następujących lokalizacjach:
- ul. Wały Jagielońskie (od ul. Wałowej do ul. Wiejskiej)
- ul. Daszyńskiego (od ul. Sudoła do ul. Moniuszki)
2) Szacunkowa ilość do jednokrotnego utrzymania terenów zielonych wskazanych w pkt 1 wynosi 85 000m2, zwane dalej „zleceniem”.
Całe zadanie - usługa obejmuje maksymalnie sześciokrotne zlecenie wykonania utrzymania terenów zielonych wraz z zagospodarowaniem i utylizacją odpadów zielonych (w tym m.in. trawy, liści, gałęzi, krzewów), tj. w okresie od maja do listopada 2025r. (ostatnie zlecenie w miesiącu listopadzie).
Maksymalna przewidywana ilość (obejmująca 6-krotność ) wynosi : do 510 000 m2.
Termin wykonania zlecenia: do 14 dni od dnia otrzymania zlecenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77000000-0 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie

77314000-4 - Usługi utrzymania gruntów

77312000-0 - Usługi usuwania chwastów

77300000-3 - Usługi ogrodnicze

4.5.5.) Wartość części: 142800 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie utrzymania terenów zielonych przy drogach powiatowych dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy, zwanego dalej „ZDP” w 2025 roku.
2. Zamówienie podzielone jest na 2 zadania.
ZADANIE NR 2
1) Wykaszanie poboczy, rowów, skarp drogi powiatowej nr 3501D Oleśnica – Smardzów – granica powiatu (dawna DW 368):
NR DROGI: Droga powiatowa 3501D
Lokalizacja: Od m. Oleśnica (wjazd do stacji paliw Orlen) – Smardzów – granica powiatu Oleśnickiego. Wylot z m. Smardzów w kierunku drogi S8.
Szerokość koszenia: Na szerokość 6m od krawędzi jezdni. Przy bitumicznych drogach serwisowych na szerokość 2m od krawędzi jezdni. Skarpy nasypów na wiadukcie koszone na całą szerokość.
Szacunkowa ilość do jednokrotnego koszenia m2: 60000
Łączna szacowana ilość do wykonania w ramach 1-krotnego koszenia na drogach powiatowych: 60000 m2
Wykaszanie dwa razy w ciągu roku traw, chwastów, wraz z wykoszeniem lub wycinką jednorocznych odrostów krzaków na szerokości wykaszania wskazanej w tabeli powyżej. W przypadku wykaszania odrostów krzaków kosami spalinowymi należy je zebrać lub zrębakować. Na terenie objętym wykaszaniem w szczególności w rowach i na skarpach występują wystające karpiny po wyciętych krzakach.
Zakres usługi obejmuje również obkaszanie słupków, znaków, barier, obrębów skrzyżowań.
Szerokość koszenia mierzona od krawędzi jezdni w poziomie.
Termin wykonania wykoszenia: do 14 dni od dnia otrzymania zlecenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77000000-0 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie

77314000-4 - Usługi utrzymania gruntów

77312000-0 - Usługi usuwania chwastów

77300000-3 - Usługi ogrodnicze

4.5.5.) Wartość części: 19200 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 126360 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 126360 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 126360 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MKI sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8961609491

7.3.3) Ulica: ul. Robotnicza 11A

7.3.4) Miejscowość: Kobierzyce

7.3.5) Kod pocztowy: 55-040

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 126360 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-05-01 do 2025-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32400 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32400 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32400 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MKI sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8961609491

7.3.3) Ulica: ul. Robotnicza 11A

7.3.4) Miejscowość: Kobierzyce

7.3.5) Kod pocztowy: 55-040

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32400 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-05-15 do 2025-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.