Ogłoszenie z dnia 2025-04-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00091741/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania nieruchomości
mieszkalnych (teren zewnętrzny i klatki schodowe) należących do zasobów Kaliskiego TBS Spółka z o.o., w podziale na 6 części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KALISKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Oddział zamawiającego: Kaliskie TBS Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250741642
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Ks. Jerzego Popiełuszki 3
1.5.2.) Miejscowość: Kalisz
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 62 766-43-60
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@tbs.kalisz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbs.kalisz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d5d78769-d032-4c61-94e5-ffc2011d05f61.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania nieruchomościmieszkalnych (teren zewnętrzny i klatki schodowe) należących do zasobów Kaliskiego TBS Spółka z o.o., w podziale na 6 części.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d5d78769-d032-4c61-94e5-ffc2011d05f6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00183408
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00091741
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KTBS-1/I/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 315838,30 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 -Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania nieruchomości mieszkalnych (tereny zewnętrzne i klatki schodowe) w rejonie „I”.Szczegółowy zakres prac oraz częstotliwość wykonywania usługi, określają załączniki do SWZ tj. „Szczegółowy opis świadczenia usług i standardy wykonania zamówienia", który to określa standardy jakościowe wykonania usługi, oczekiwania Zamawiającego, oraz warunki określania poprawności wykonania usługi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90611000-3 - Usługi sprzątania ulic
90612000-0 - Usługi zamiatania ulic
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 27830,18 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania nieruchomości mieszkalnych (tereny zewnętrzne i klatki schodowe) w rejonie „II”.Szczegółowy zakres prac oraz częstotliwość wykonywania usługi, określają załączniki do SWZ tj. „Szczegółowy opis świadczenia usług i standardy wykonania zamówienia", który to określa standardy jakościowe wykonania usługi, oczekiwania Zamawiającego, oraz warunki określania poprawności wykonania usługi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90611000-3 - Usługi sprzątania ulic
90612000-0 - Usługi zamiatania ulic
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 68076,29 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 - Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania nieruchomości mieszkalnych (tereny zewnętrzne i klatki schodowe) w rejonie „III”.Szczegółowy zakres prac oraz częstotliwość wykonywania usługi, określają załączniki do SWZ tj. „Szczegółowy opis świadczenia usług i standardy wykonania zamówienia", który to określa standardy jakościowe wykonania usługi, oczekiwania Zamawiającego, oraz warunki określania poprawności wykonania usługi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90611000-3 - Usługi sprzątania ulic
90612000-0 - Usługi zamiatania ulic
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 49396,89 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 - Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania nieruchomości mieszkalnych (tereny zewnętrzne i klatki schodowe) w rejonie „IV”.Szczegółowy zakres prac oraz częstotliwość wykonywania usługi, określają załączniki do SWZ tj. „Szczegółowy opis świadczenia usług i standardy wykonania zamówienia", który to określa standardy jakościowe wykonania usługi, oczekiwania Zamawiającego, oraz warunki określania poprawności wykonania usługi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90611000-3 - Usługi sprzątania ulic
90612000-0 - Usługi zamiatania ulic
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 74291,70 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 - Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania nieruchomości mieszkalnych (tereny zewnętrzne i klatki schodowe) w rejonie „V”.Szczegółowy zakres prac oraz częstotliwość wykonywania usługi, określają załączniki do SWZ tj. „Szczegółowy opis świadczenia usług i standardy wykonania zamówienia", który to określa standardy jakościowe wykonania usługi, oczekiwania Zamawiającego, oraz warunki określania poprawności wykonania usługi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90611000-3 - Usługi sprzątania ulic
90612000-0 - Usługi zamiatania ulic
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 49836,86 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 - Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania nieruchomości mieszkalnych (tereny zewnętrzne i klatki schodowe) w rejonie „VI”.Szczegółowy zakres prac oraz częstotliwość wykonywania usługi, określają załączniki do SWZ tj. „Szczegółowy opis świadczenia usług i standardy wykonania zamówienia", który to określa standardy jakościowe wykonania usługi, oczekiwania Zamawiającego, oraz warunki określania poprawności wykonania usługi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90611000-3 - Usługi sprzątania ulic
90612000-0 - Usługi zamiatania ulic
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 46406,38 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27276,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29106,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27276,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GARDEN PRODUCTS.PL – Piotr Gulczyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 250446245
7.3.3) Ulica: Łódzka 165
7.3.4) Miejscowość: 62-800
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GARDEN PRODUCTS.PL- PIOTR GULCZYŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
GARDEN PRODUCTS.PL- PIOTR GULCZYŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27276,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67644,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69540,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67644,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Socjalna "ZIELONY KALISZ"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 526470603
7.3.3) Ulica: Wrocławska 71-75 lok.9
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "ZIELONY KALISZ"
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "ZIELONY KALISZ"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67644,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46891,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61965,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46891,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GARDEN PRODUCTS.PL – Piotr Gulczyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 250446245
7.3.3) Ulica: Łódzka 165
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GARDEN PRODUCTS.PL- PIOTR GULCZYŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
GARDEN PRODUCTS.PL- PIOTR GULCZYŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46891,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74528,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87974,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74528,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.W. „JALMAX” Janusz Lewandowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 250016102
7.3.3) Ulica: Chopina 20/22
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Janusz Lewandowski Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "JALMAX"
jakie przetargi wygrała firma
Janusz Lewandowski Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "JALMAX"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74528,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49404,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58290,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49404,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.W. „JALMAX” Janusz Lewandowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 250016102
7.3.3) Ulica: Chopina 20/22
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Janusz Lewandowski Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "JALMAX"
jakie przetargi wygrała firma
Janusz Lewandowski Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "JALMAX"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49404,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43191,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57466,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43191,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GARDEN PRODUCTS.PL – Piotr Gulczyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 250446245
7.3.3) Ulica: Łódzka 165
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GARDEN PRODUCTS.PL- PIOTR GULCZYŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
GARDEN PRODUCTS.PL- PIOTR GULCZYŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43191,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, wywozu i utylizacji odpadów komunalnych z obiektów OSRiR w Kaliszu
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania nieruchomości mieszkalnych (teren zewnętrzny i klatki schodowe) zarządzanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na dwie części.
- Zakup samochodu na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kaliszu
- Doposażenie pracowni laboratoryjnych na kierunku Elektrotechnika
- Sukcesywne dostawy elektrod oraz osprzętu do aparatów elektrochirurgicznych"
- Wykonanie remontu czterech lokali (pustostanów) będących w zasobie MZBM w Kaliszu, w podziale na cztery części.
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowa sprzątania klatek schodowych budynkach administrowanych i własnych Tomaszowskiego TBS Spółka z o.o.
- "Utrzymanie czystości w obiektach WZS przy ul. Warzywnej 3 oraz przy ul. Hetmańskiej 120"
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych oraz PSZOK z terenu gminy Gnojno w latach 2025/2026
- Koszenie traw z podziałem na pobocza i rowy przy drogach gminnych wraz z terenami przyległymi do wiat przystankowych zlokalizowanych przy drogach na terenie miasta i gminy Wronki
- Pielęgnacja zieleni niskiej i wysokiej, urządzanie i utrzymywanie zadrzewień i zakrzewień w pasie drogowym dróg powiatowych na terenie Powiatu Mikołowskiego
- Odbiór odpadów komunalnych
więcej: Usługi usuwania chwastów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.