Ogłoszenie z dnia 2025-04-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00125997/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów szkół ponadpodstawowych na warsztaty, zajęcia edukacyjne i inne w związku z realizacją projektu 'Dziś uczeń - jutro student" w roku 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Starachowicki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009395
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: dr Władysława Borkowskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Starachowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-200
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 276-09-00
1.5.8.) Numer faksu: 276-09-02
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat.starachowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.starachowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów szkół ponadpodstawowych na warsztaty, zajęcia edukacyjne i inne w związku z realizacją projektu 'Dziś uczeń - jutro student" w roku 20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-296ff8e1-eb26-45fa-9dd8-4a8d7906f7f5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00183409
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039817/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Dowóz uczniów szkół ponadpodstawowych na warsztaty, zajęcia edukacyjne i inne w związku z realizacją projektu „Dziś uczeń – jutro student” w roku 2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00125997
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 168495,37 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług przewozowych uczniów szkół ponadpodstawowych wraz z ich opiekunami, dla których organem prowadzącym jest Powiat Starachowicki w związku z realizacją projektu "Dziś uczeń - jutro student", w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus zgodnie z planowanym przez Zamawiającego zapotrzebowaniem na usługę transportową (pkt 4).
2. Realizacja zamówienia odbywać się będzie wg bieżących potrzeb i na zlecenie Zamawiającego po poinformowaniu o terminie usługi z tygodniowym wyprzedzeniem (zgodnie z pkt 4).
Zamawiający informuje, że istnieje prawdopodobieństwo wykorzystania więcej niż jednego autobusu w tym samym czasie.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości przewozów, terminów ich wykonywania oraz liczby dzieci, ze względu na okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a podyktowanych potrzebami Zamawiającego wynikającymi z realizacji obowiązku zapewnienia uczniom dowozu.
4. Planowane zapotrzebowanie na usługę transportową na trasach krajowych
Zad. 1) Dojazd uczestników na wykład: 8 wyjazdów dla grupy ok. 40 osób + opiekunowie,
(tj. usługa 1-dniowa do 150 km w obie strony/6-8 h), planowany dystans łącznie ok. 1200 km
Przejazd z danej szkoły ponadpodstawowej (licea, technika) zlokalizowanej w Starachowicach do miasta Kielce na Politechnikę Świętokrzyską lub Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach.
Zad. 2) Dojazd na wizytę studyjną: 6 wyjazdów dla grupy ok. 20 osób + opiekunowie (tj. usługa 1-dniowa do 200 km w obie strony ok. 8 h), planowany dystans łącznie ok. 1200 km
Przejazd z danej szkoły ponadpodstawowej (licea, technika) zlokalizowanej w Starachowicach do wybranego Pracodawcy w regionie świętokrzyskim (przejazd - na miejscu - powrót).
Zad. 3) Dojazd uczestników na warsztaty: 7 wyjazdów dla grupy ok. 40 osób + opiekunowie
(tj. usługa 2 dniowa, min. 150 km/dzień x 2 = 300 km w obie strony), planowany dystans łącznie ok. 2100 km
Przejazd z danej szkoły ponadpodstawowej (licea, technika) zlokalizowanej w Starachowicach do wskazanego ośrodka w regionie świętokrzyskim.
Wykonawca winien wziąć pod uwagę koszty przejazdu 1-go dnia przyjazd do miejsca docelowego i powrót, a także przyjazd po uczestników 2-go dnia i powrót pod siedzibę szkoły ponadpodstawowej.
Zad. 5) Dojazd uczestników na festiwal: 8 wyjazdów dla grupy ok. 40 osób + opiekunowie
(tj. usługa 1-dniowa do 150 km w obie strony/8h), planowany dystans łącznie ok. 1200 km
Przejazd z danej szkoły ponadpodstawowej (licea, technika) zlokalizowanej w Starachowicach do miasta Kielce na Politechnikę Świętokrzyską lub Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach.
Zad. 13) Dojazd uczestników na warsztaty: 7 wyjazdów dla grupy ok. 30 osób + opiekunowie
(tj. usługa 1 -dniowa do 150 km w obie strony/8 h), planowany dystans ok.1050 km
Przejazd z danej szkoły ponadpodstawowej (licea, technika) zlokalizowanej w Starachowicach do miasta Kielce na Politechnikę Świętokrzyską.
Zad. 14) Dojazd uczestników na warsztaty: 3 wyjazdy dla grupy ok. 28 osób + opiekunowie (tj. usługa 1 -dniowa do 150 km w obie strony/8 h), planowany dystans łącznie ok. 450 km
Przejazd z danej szkoły ponadpodstawowej (licea, technika) zlokalizowanej w Starachowicach do miasta Kielce na Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach.
Zad. 15) Dojazd uczestników na warsztaty: 10 wyjazdów dla grupy ok. 40 osób + opiekunowie
(tj. usługa 1-dniowa powyżej 150 km w jedną stronę, szacowana liczba km w obie strony - 400 km), planowany dystans łącznie ok. 4000 km.
Przejazd z danej szkoły ponadpodstawowej (licea, technika) zlokalizowanej w Starachowicach do wybranego miasta na terenie Polski m. in. Kraków, Warszawa, Łódź, Otwock.
(przejazd - na miejscu - powrót).
Zad. 16) Dojazd uczestników na plenery warsztatowe: 3 wyjazdy dla grupy ok. 20 osób + opiekunowie, (tj. usł. 3- dniowa z koszt. kierowcy, szacowana liczba km - 450 km (w obie strony), planowany dystans łącznie ok. 1350 km
Przejazd z danej szkoły ponadpodstawowej (licea, technika) zlokalizowanej w Starachowicach do ośrodka m. in. w Sandomierzu.
Wykonawca winien wziąć pod uwagę koszty przejazdu 1-go dnia przyjazd do miejsca docelowego i powrót, a także przyjazd po uczestników 3-go dnia i powrót pod siedzibę szkoły ponadpodstawowej.
Szacunkowa łączna liczba km - 12 550 km
Przedstawiona ilość wyjazdów i kilometrów jest ilością szacunkową i może ulec zmianie.
Szczególowy zakres zamówienia okresla załącznik nr 1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 175449,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 175449,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 175449,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JOTKA Jarosław Kępczyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7960104417
7.3.3) Ulica: Równoległa
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-604
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
W przypadkach awaryjnych lub niezbędnych dla wykonania usługi
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 175449,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z STARACHOWIC
- Dostawa, instalacja oraz dzierżawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
- Dostawa foteli biurowych dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
- Wykonanie doświetlenia przejść dla pieszych na terenie miasta Starachowice oraz montaż znaków aktywnych D-6. w ramach tytułu w budżecie miasta "Poprawa komunikacji publicznej na terenie Miejskiego...
więcej: przetargi w Starachowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi miejskiej taksówki specjalistycznej dla mieszkańców miasta Gniezna
- Usługa przewozu i przechowywania zwłok oraz udostępnienie sali sekcyjnej z pomocą technika sekcyjnego na zlecenie Prokuratur Rejonowych w Ostródzie, ławie, Działdowie oraz Nowym Mieście Lubawskim
- Dostawa kruszywa naturalnego łamanego oraz piasku dla Nadleśnictwa Sulechów.
- Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu uczniów do szkół na terenie gminy Popów
- "Dostawa kruszywa łamanego o uziarnieniu ciągłym frakcji 0/31,5 [mm] (C50/30) do konserwacji dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Żednia w 2025 roku"
- Dostawa kruszywa z kamienia łamanego na potrzeby napraw nawierzchni i budowy dróg gminnych na terenie Gminy Braniewo w latach 2025/2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.