Og³oszenie z dnia 2021-09-16
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00255721/01 - Wynik z dnia 2021-11-03
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzêtu komputerowego, dostawa licencji na oprogramowanie oraz dostawa sprzêtu na wyposa¿enie sali webinarium na potrzeby Mazowieckiej Uczelni Publicznej w P³ocku
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Mazowiecka Uczelnia Publiczna w P³ocku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611038403
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Pl. D±browskiego 2
1.5.2.) Miejscowo¶æ: P³ock
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-402
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - P³ocki
1.5.7.) Numer telefonu: 243665400
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mazowiecka.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mazowiecka.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzêtu komputerowego, dostawa licencji na oprogramowanie oraz dostawa sprzêtu na wyposa¿enie sali webinarium na potrzeby Mazowieckiej Uczelni Publicznej w P³ocku
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-64d7b64d-16db-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00183422
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-09-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00118101/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Dostawa systemu sterowania AV wraz z zakupem sprzêtu
1.2.2 Dostawa sprzêtu komputerowego
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
1. W czê¶ci 2 w ramach projektu: „Podniesienie jako¶ci kszta³cenia w odpowiedzi na potrzeby spo³eczno-gospodarcze” (projekt nr POWR.03.05.00-00-z050/18) 2. W czê¶ci 4 oraz czê¶ci 5 w ramach projektu: „Mazowiecka Uczelnia Publiczna w P³ocku dostêpn± uczelni± z kompleksowym programem likwidacji barier w dostêpie do kszta³cenia dla osób z niepe³nosprawno¶ciami” (projekt nr POWR.03.05.00-00-A080/20)
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/mazowiecka3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/mazowiecka
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Postêpowanie prowadzone w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/mazowiecka (nr ID postêpowania 507827). Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy. Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email: zamowienia@mazowiecka.edu.pl w sytuacjach awaryjnych np. nie dzia³ania platformy zakupowej. Jednak¿e zaleca siê, aby komunikacja z Wykonawcami odbywa³a siê poprzez platformazakupowa.pl, a nie za po¶rednictwem email. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ za pomoc± poczty elektronicznej w sytuacjach awaryjnych np. nie dzia³ania platformy zakupowej, na adres email zamowienia@mazowiecka.edu.pl. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ. Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny byæ zgodne z “OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie og³oszenia jednolitego tekstu Og³oszenie nr 2021/BZP 00085053/01 z dnia 2021-06-16 2021-06-16 Biuletyn Zamówieñ Publicznych Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych”. W¶ród formatów powszechnych, a NIE wystêpuj±cych w rozporz±dzeniu wystêpuj±: .rar .gif .bmp .numbrs .pages. Dokumenty z³o¿one w takich plikach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie. Pliki w innych formatach ni¿ PDF zaleca siê opatrzyæ zewnêtrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiêtaæ, aby plik z podpisem przekazywaæ ³±cznie z dokumentem podpisywanym. Podczas podpisywania plików zaleca siê stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1. Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami zosta³y szerzej opisane w pkt. IX Dzia³u I SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Mazowiecka Uczelnia Publiczna w P³ocku, Pl. D±browskiego 2, 09-402 P³ock;
b) kontakt z Inspektorem ochrony danych: tel. 24 366 54 00 wew. 290, e-mail: iod@mazowiecka.edu.pl;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (t.j Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, z pó¼n. zm.), dalej „ustawa Pzp” oraz kancelaria adwokacka obs³uguj±c± Mazowieck± Uczelniê Publiczna w P³ocku, a tak¿e instytucje finansuj±ce i kontroluj±ce;
e) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres trwa³o¶ci projektu.
f) posiada Pani/Pan prawo dostêpu do tre¶ci swoich danych, prawo ich sprostowania*, ograniczenia przetwarzania**;
g) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych, bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
h) przys³uguje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
* Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DA.ER.232.10.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 7
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w zakresie czê¶ci 1 zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego i nieu¿ywanego sprzêtu na potrzeby Mazowieckiej Uczelni Publicznej w P³ocku. Zaproponowany sprzêt musi byæ kompletny, posiadaæ niezbêdne oprogramowanie i instrukcje umo¿liwiaj±ce spe³nianie swoich funkcji. Sprzêt musi byæ fabrycznie nowy i wolny od obci±¿eñ prawami osób trzecich; posiadaæ do³±czone niezbêdne instrukcje i materia³y dotycz±ce u¿ytkowania w jêzyku polskim. Sprzêt powinien byæ kompletny posiadaj±cy wszelkie kable, podzespo³y, oprogramowanie, no¶niki itp., niezbêdne do jego prawid³owego u¿ytkowania, gotowy do uruchomienia i u¿ytkowania bez dodatkowych zakupów. Sprzêt musi byæ dopuszczony do obrotu i stosowania w krajach UE. Sprzêt powinien spe³niaæ wszystkie wymogi bezpieczeñstwa.
Na Czê¶æ 1 zamówienia sk³ada siê 1 pozycja: 1. Drukarka do legitymacji – 1 sztuka.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dzia³ II SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w zakresie czê¶ci 2 jest dostawa licencji na oprogramowanie na potrzeby Mazowieckiej Uczelni Publicznej w P³ocku. Wykonawca jest odpowiedzialny wzglêdem Zamawiaj±cego za to, ¿e jest uprawniony do wprowadzenia do obrotu oprogramowañ oraz za to, ¿e Zamawiaj±cy wskutek zawarcia Umowy bêdzie upowa¿niony do korzystania w ramach zwyk³ego u¿ytku z wszelkiego oprogramowania, na które zosta³y mu udzielone licencje w ramach niniejszej Umowy, tj. w szczególno¶ci zainstalowania, uruchamiania, wy¶wietlania lub inny sposób korzystania z oprogramowania w Mazowieckiej Uczelni Publicznej w P³ocku, w liczbie odpowiadaj±cej ilo¶ci zakupionych licencji.
Dostarczone przez Wykonawcê licencje do oprogramowania, musz± pochodziæ z legalnych ¼róde³ oraz zostaæ dostarczone Zamawiaj±cemu ze wszystkimi sk³adnikami niezbêdnymi do potwierdzenia legalno¶ci ich pochodzenia (np. oryginalny no¶nik, certyfikat autentyczno¶ci, kod aktywacyjny wraz z instrukcj± aktywacji, itp.), je¶li jest to niezbêdne dla nabycia przez Zamawiaj±cego praw do tego oprogramowania lub jego uruchomienia. Na Czê¶æ 2 zamówienia sk³ada siê 1 pozycja: 1. Oprogramowanie graficzne (pakiet) – 16 sztuk licencji. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dzia³ II SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 48322000-1 - Pakiety oprogramowania graficznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w zakresie czê¶ci 3 zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego i nieu¿ywanego sprzêtu komputerowego na potrzeby Mazowieckiej Uczelni Publicznej w P³ocku. Zaproponowany sprzêt musi byæ kompletny, posiadaæ niezbêdne oprogramowanie i instrukcje umo¿liwiaj±ce spe³nianie swoich funkcji. Sprzêt musi byæ fabrycznie nowy i wolny od obci±¿eñ prawami osób trzecich; posiadaæ do³±czone niezbêdne instrukcje i materia³y dotycz±ce u¿ytkowania w jêzyku polskim. Sprzêt powinien byæ kompletny posiadaj±cy wszelkie kable, podzespo³y, oprogramowanie, no¶niki itp., niezbêdne do jego prawid³owego u¿ytkowania, gotowy do uruchomienia i u¿ytkowania bez dodatkowych zakupów. Sprzêt musi byæ dopuszczony do obrotu i stosowania w krajach UE. Sprzêt powinien spe³niaæ wszystkie wymogi bezpieczeñstwa. Na Czê¶æ 3 zamówienia sk³ada siê 7 pozycji: 1. Laptop – 3 sztuki, 2. Stacja dokuj±ca – 3 sztuki, 3. Laptop – 5 sztuk, 4. Komputer typu All In One – 4 sztuki, 5. Komputer typu All In One – 24 sztuki, 6. Laptop – 1 sztuka, 7. Kserokopiarka kolor – 1 sztuka. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dzia³ II SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przeno¶ne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30213300-8 - Komputer biurkowy
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
42962000-7 - Urz±dzenia drukuj±ce i graficzne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w zakresie czê¶ci 4 zamówienia jest dostawa licencji na oprogramowanie na potrzeby Mazowieckiej Uczelni Publicznej w P³ocku. Wykonawca jest odpowiedzialny wzglêdem Zamawiaj±cego za to, ¿e jest uprawniony do wprowadzenia do obrotu oprogramowañ oraz za to, ¿e Zamawiaj±cy wskutek zawarcia Umowy bêdzie bezterminowo upowa¿niony do korzystania w ramach zwyk³ego u¿ytku z wszelkiego oprogramowania, na które zosta³y mu udzielone licencje w ramach niniejszej Umowy, tj. w szczególno¶ci zainstalowania, uruchamiania, wy¶wietlania lub inny sposób korzystania z oprogramowania w Mazowieckiej Uczelni Publicznej w P³ocku, w liczbie odpowiadaj±cej ilo¶ci zakupionych licencji.
Dostarczone przez Wykonawcê licencje do oprogramowania, musz± pochodziæ z legalnych ¼róde³ oraz zostaæ dostarczone Zamawiaj±cemu ze wszystkimi sk³adnikami niezbêdnymi do potwierdzenia legalno¶ci ich pochodzenia (np. oryginalny no¶nik, certyfikat autentyczno¶ci, kod aktywacyjny wraz z instrukcj± aktywacji, itp.), je¶li jest to niezbêdne dla nabycia przez Zamawiaj±cego praw do tego oprogramowania lub jego uruchomienia. Na Czê¶æ 4 zamówienia sk³adaj± siê 3 pozycje: 1. Aktywacja funkcji streamingu RSTP w obrêbie istniej±cej licencji Trueconf, 2. Rozszerzenie o dodatkowe 5 licencji dla aktywnych u¿ytkowników w obrêbie istniej±cej licencji Trueconf (1 licencja = 1 u¿ytkownik), 3. Rozszerzenie o 1 licencjê dla publicznych wideokonferencji dla 100 go¶ci w obrêbie istniej±cej licencji Trueconf (1 licencja = 100 go¶ci). Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dzia³ II SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 48520000-9 - Pakiety oprogramowania multimedialnego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w zakresie czê¶ci 5 zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego i nieu¿ywanego sprzêtu na wyposa¿enie sali webinarium na potrzeby Mazowieckiej Uczelni Publicznej w P³ocku. Zaproponowany sprzêt musi byæ kompletny, posiadaæ niezbêdne oprogramowanie i instrukcje umo¿liwiaj±ce spe³nianie swoich funkcji. Sprzêt musi byæ fabrycznie nowy i wolny od obci±¿eñ prawami osób trzecich; posiadaæ do³±czone niezbêdne instrukcje i materia³y dotycz±ce u¿ytkowania w jêzyku polskim. Sprzêt powinien byæ kompletny posiadaj±cy wszelkie kable, podzespo³y, oprogramowanie, no¶niki itp., niezbêdne do jego prawid³owego u¿ytkowania, gotowy do uruchomienia i u¿ytkowania bez dodatkowych zakupów. Sprzêt musi byæ dopuszczony do obrotu i stosowania w krajach UE. Sprzêt powinien spe³niaæ wszystkie wymogi bezpieczeñstwa.
Na Czê¶æ 5 zamówienia sk³ada siê 9 pozycji: 1. Aparat cyfrowy – 2 sztuki, 2. Obiektyw – 2 sztuki, 3. Kabel HDMI -2 sztuki, 4. Mikrofon – 2 sztuki, 5. Mikser – 1 sztuka, 6. Telewizor – 1 sztuka, 7. Statyw z g³owic± kulow± – 2 sztuki, 8. Mobilna ¶cianka akustyczna – 6 sztuk, 9. Panel LED – 3 sztuki. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dzia³ II SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 38650000-6 - Sprzêt fotograficzny
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31500000-1 - Urz±dzenia o¶wietleniowe i lampy elektryczne
32324600-6 - Telewizory cyfrowe
32341000-5 - Mikrofony
32342420-2 - Studyjne konsole mikserskie
32581100-0 - Kabel do transmisji danych
38651000-3 - Aparaty fotograficzne
38651100-4 - Soczewki do aparatów fotograficznych
44212329-1 - Ekrany ochronne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w zakresie czê¶ci 6 zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego i nieu¿ywanego sprzêtu komputerowego na potrzeby Mazowieckiej Uczelni Publicznej w P³ocku. Zaproponowany sprzêt musi byæ kompletny, posiadaæ niezbêdne oprogramowanie i instrukcje umo¿liwiaj±ce spe³nianie swoich funkcji. Sprzêt musi byæ fabrycznie nowy i wolny od obci±¿eñ prawami osób trzecich; posiadaæ do³±czone niezbêdne instrukcje i materia³y dotycz±ce u¿ytkowania w jêzyku polskim. Sprzêt powinien byæ kompletny posiadaj±cy wszelkie kable, podzespo³y, oprogramowanie, no¶niki itp., niezbêdne do jego prawid³owego u¿ytkowania, gotowy do uruchomienia i u¿ytkowania bez dodatkowych zakupów. Sprzêt musi byæ dopuszczony do obrotu i stosowania w krajach UE. Sprzêt powinien spe³niaæ wszystkie wymogi bezpieczeñstwa. Na Czê¶æ 6 zamówienia sk³ada siê 1 pozycja: 1. Komputer All-in-One – 21 sztuk. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dzia³ II SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w zakresie czê¶ci 7 zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego i nieu¿ywanego sprzêtu na potrzeby Mazowieckiej Uczelni Publicznej w P³ocku. Zaproponowany sprzêt musi byæ kompletny, posiadaæ niezbêdne oprogramowanie i instrukcje umo¿liwiaj±ce spe³nianie swoich funkcji. Sprzêt musi byæ fabrycznie nowy i wolny od obci±¿eñ prawami osób trzecich; posiadaæ do³±czone niezbêdne instrukcje i materia³y dotycz±ce u¿ytkowania w jêzyku polskim. Sprzêt powinien byæ kompletny posiadaj±cy wszelkie kable, podzespo³y, oprogramowanie, no¶niki itp., niezbêdne do jego prawid³owego u¿ytkowania, gotowy do uruchomienia i u¿ytkowania bez dodatkowych zakupów. Sprzêt musi byæ dopuszczony do obrotu i stosowania w krajach UE. Sprzêt powinien spe³niaæ wszystkie wymogi bezpieczeñstwa.
Na Czê¶æ 7 zamówienia sk³ada siê 1 pozycja: Projektor – 3 sztuki.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dzia³ II SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 38652100-1 - Projektory
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) W przypadku z³o¿enia oferty wspólnej Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2) Oferta wspólna musi spe³niaæ wymagania: o¶wiadczenie o niepoleganiu wykluczeniu (Za³±cznik nr 4 do SWZ) sk³ada: - ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (na oddzielnym formularzu) lub - pe³nomocnik (umocowany do sk³adania o¶wiadczeñ woli) w imieniu ka¿dego z wykonawców osobno.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany umowy dla czê¶ci nr: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7: Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany Umowy w przypadkach okre¶lonych w art. 455 ust. 1 pkt 2 – 4 i ust. 2 ustawy Pzp oraz przewiduje zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ Umowy okre¶laj±c nastêpuj±cy rodzaj i zakres oraz warunki zmiany postanowieñ Umowy:1). Wynagrodzenia w przypadku:
a) zmiany stawki podatku od towarów i us³ug (VAT), wynagrodzenie nale¿ne Wykonawcy zostanie odpowiednio zmienione w stosunku wynikaj±cym ze zmienionej stawki podatku od towarów i us³ug (VAT),
b) w przypadku zmiany zakresu ¶wiadczenia Umowy w zwi±zku z zaistnieniem okoliczno¶ci, tj. zaistnienia okoliczno¶ci nadzwyczajnych, np. dzia³añ wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, ska¿eñ radioaktywnych oraz istnieniem/zaistnieniem epidemii/pandemii, klêski ¿ywio³owej, jak huragany, powodzie, trzêsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki.
2). Terminu realizacji Przedmiotu Umowy:
a) w przypadku niemo¿no¶ci wykonywania przedmiotu Umowy w razie zaistnienia okoliczno¶ci nadzwyczajnych, np. dzia³añ wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, ska¿eñ radioaktywnych, termin wykonania przedmiotu Umowy przed³u¿ony zostanie o czas trwania okoliczno¶ci nadzwyczajnych uniemo¿liwiaj±cych wykonanie przedmiotu Umowy i - je¶li dotyczy – o czas niezbêdny do usuniêcia przeszkody uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu Umowy, powsta³ej w zwi±zku z okoliczno¶ciami nadzwyczajnymi, o których mowa powy¿ej,
b) w przypadku niemo¿no¶ci wykonywania przedmiotu Umowy w zwi±zku z zaistnieniem/istnieniem epidemii/pandemii, klêski ¿ywio³owej, jak huragany, powodzie, trzêsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki - termin wykonania przedmiotu Umowy przed³u¿ony zostanie o czas trwania okoliczno¶ci uniemo¿liwiaj±cych wykonywanie przedmiotu Umowy, o których mowa powy¿ej i - je¶li dotyczy – o czas niezbêdny do usuniêcia przeszkody uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu Umowy w zwi±zku z okoliczno¶ciami, o których mowa powy¿ej.
3) Dla czê¶ci nr: 1, 3, 5, 6, 7: przedmiotu umowy - urz±dzeñ na inne, o parametrach nie gorszych ni¿ zaoferowane w ofercie Wykonawcy i spe³niaj±ce wymagania zawarte w SWZ, za zgod± Zamawiaj±cego w sytuacji wycofania urz±dzeñ z produkcji przez producenta lub zaprzestania ich produkcji.
Umowa dla czê¶ci nr: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 mo¿e byæ zmieniona jedynie w drodze pisemnego porozumienia (aneksu).
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-09-24 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/mazowiecka (ID postêpowania 507827)
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-24 09:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-10-23
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Dla czê¶ci zamówienia nr: 2, 4, 5 termin dostawy przedmiotu zamówienia stanowi poza cenowe kryterium oceny ofert i uzale¿niony jest od oferty Wykonawcy, nie mo¿e byæ jednak d³u¿szy ni¿ 30 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.INNE PRZETARGI Z P£OCKA
- Dostawa i monta¿ instalacji redukcji odorów na terenie kompostowni
- Dostawa mebli wraz z monta¿em i ustawieniem do sal lekcyjnych Akademickiego Liceum Ogólnokszta³c±cego przy Akademii Mazowieckiej w P³ocku
- Przygotowanie kompleksowej us³ugi cateringowej wraz z obs³ug± kelnersk± w zwi±zku z organizacj± spotkania wigilijnego dla pracowników Akademii Mazowieckiej w P³ocku.
- Dostawa oleju opa³owego dla Szko³y Podstawowej nr 5 im. W³adys³awa Broniewskiego w P³ocku do kot³ownia od ul. Krakówka w roku 2025.
- Prace techniczne i porz±dkowe w Amfiteatrze w P³ocku przy ul. Rybaki 15 oraz w siedzibie POKiS im. F. i S. Themersonów, przy ul. Jakubowskiego 10 z zastosowaniem technik alpinistycznych w 2025 r.
- Naprawa s³upa konstrukcyjnego wraz z remontem klatki schodowej w budynku nale¿±cym do Akademii Mazowieckiej w P³ocku przy ul. Ga³czyñskiego 28.
wiêcej: przetargi w P³ocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzêtu ICT, specjalistycznego, wyposa¿enia i pomocy dydaktycznych dla Szko³y Podstawowej nr 15 w Mys³owicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jako¶æ kszta³cenia.
- Dostawa sprzêtu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzêtu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.
- Dostawa sprzêtu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hy¿ne"
- Zakup i dostawa sprzêtu komputerowego i materia³ów dydaktycznych do pracowni szkolnych szkó³ objêtych wsparciem w ramach projektu "Efektywne szkolnictwo zawodowe w powiecie grójeckim"
- Dostawa subskrypcji oprogramowania graficznego oraz narzêdzi do realizacji prac w zakresie tworzenia i obróbki grafiki, z podzia³em na czê¶ci.
wiêcej: Komputery przeno¶ne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.