Ogłoszenie z dnia 2023-04-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa liściarki na 2023 rok – postępowanie nr 3
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: OGRÓD ZOOLOGICZNY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 632100057
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kaprala Wojtka 3
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-063
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wgpr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zoo.poznan.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa liściarki na 2023 rok – postępowanie nr 32.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-129729fd-dea5-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00183479
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026450/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.10 Dostawa liściarki suchej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie prawne
Art. 305 ust. 2) Ustawy – zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający w dniu 15 grudnia 2022 roku opublikował ogłoszenie o zamówieniu w trybie podstawowym dla postępowania pn. Dostawa liściarki na 2023 rok – postępowanie nr 2. Do upływu terminu składania ofert nie wpłynęła jakakolwiek oferta.
W związku z czym Zamawiający w dniu 27.12.2022 roku unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1 Ustawy.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZ/271/3/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia dotyczy dostarczenia 9000 wiązek dębuWiązka liściarki ma się składać z 10 szt. gałązek dł. ok. 1,20 m, wiązanych sznurkiem po 10 szt. Wiązka prawidłowo
wysuszona, zielona, pozbawiona zapachów. Materiał pozyskiwany z krzewów oddalonych od tras komunikacyjnych.
Transport płatny jako osobna faktura przy dostawie. (dotyczy każdego z Zadań)
Dostawy będące przedmiotem umowy realizowane będą sukcesywnie, stosownie do zapotrzebowania Zamawiającego.
Dostawy będą realizowane po uprzednim zamówieniu dokonanym przez Sekcję Zaopatrzenia lub upoważnionego
pracownika Zamawiającego z wyprzedzeniem 10-14 dniowym.
Dostawy będą się odbywać do magazynu Zamawiającego przy ul. Kaprala Wojtka3 w Poznaniu, Nowe ZOO (Słoniarnia),
Kaprala Wojtka 3 i Stare ZOO, ul. Zwierzyniecka.
Niedopuszczalne wady:
- gałęzie i/lub liście pokryte pleśnią;
- zanieczyszczenia: błoto, ptasie odchody, itp.;
- widoczne ślady żerowania szkodników;
- zastosowanie soli jako środka konserwującego.
• Dopuszcza się możliwość rezygnacji z dostawy przez Zamawiającego, po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy.
• Wykonawca zapewnia właściwy dla utrzymania parametrów i jakości dostarczonych produktów rodzaj oraz sposób
transportu.
• Uprawnionymi do złożenia zamówienia na poszczególne partie oraz ich odbioru są upoważnieni pracownicy Ogrodu
Zoologicznego w Poznaniu.
• Zamówienie może być złożone osobiście przez pracowników Ogrodu Zoologicznego, a także telefonicznie, faksem lub za
pośrednictwem poczty elektronicznej.
• Odbiór każdej partii zostanie potwierdzony przez upoważnionego pracownika Ogrodu Zoologicznego. Pracownik może
odmówić potwierdzenia odbioru partii w przypadku, gdy nie odpowiada ona warunkom zamówienia.
• Rozładunek odbywać się będzie przy pomocy pracowników Zamawiającego w miejscach wskazanych przez
Zamawiającego.
• Koszty transportu ponosi Wykonawca.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03450000-9 - Produkty szkółek leśnych
4.5.5.) Wartość części: 37908 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia dotyczy dostarczenia 13600 wiązek wierzbyWiązka liściarki ma się składać z 10 szt. gałązek dł. ok. 1,20 m, wiązanych sznurkiem po 10 szt. Wiązka prawidłowo
wysuszona, zielona, pozbawiona zapachów. Materiał pozyskiwany z krzewów oddalonych od tras komunikacyjnych.
Transport płatny jako osobna faktura przy dostawie. (dotyczy każdego z Zadań)
Dostawy będące przedmiotem umowy realizowane będą sukcesywnie, stosownie do zapotrzebowania Zamawiającego.
Dostawy będą realizowane po uprzednim zamówieniu dokonanym przez Sekcję Zaopatrzenia lub upoważnionego
pracownika Zamawiającego z wyprzedzeniem 10-14 dniowym.
Dostawy będą się odbywać do magazynu Zamawiającego przy ul. Kaprala Wojtka3 w Poznaniu, Nowe ZOO (Słoniarnia),
Kaprala Wojtka 3 i Stare ZOO, ul. Zwierzyniecka.
Niedopuszczalne wady:
- gałęzie i/lub liście pokryte pleśnią;
- zanieczyszczenia: błoto, ptasie odchody, itp.;
- widoczne ślady żerowania szkodników;
- zastosowanie soli jako środka konserwującego.
• Dopuszcza się możliwość rezygnacji z dostawy przez Zamawiającego, po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy.
• Wykonawca zapewnia właściwy dla utrzymania parametrów i jakości dostarczonych produktów rodzaj oraz sposób
transportu.
• Uprawnionymi do złożenia zamówienia na poszczególne partie oraz ich odbioru są upoważnieni pracownicy Ogrodu
Zoologicznego w Poznaniu.
• Zamówienie może być złożone osobiście przez pracowników Ogrodu Zoologicznego, a także telefonicznie, faksem lub za
pośrednictwem poczty elektronicznej.
• Odbiór każdej partii zostanie potwierdzony przez upoważnionego pracownika Ogrodu Zoologicznego. Pracownik może
odmówić potwierdzenia odbioru partii w przypadku, gdy nie odpowiada ona warunkom zamówienia.
• Rozładunek odbywać się będzie przy pomocy pracowników Zamawiającego w miejscach wskazanych przez
Zamawiającego.
• Koszty transportu ponosi Wykonawca.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03450000-9 - Produkty szkółek leśnych
4.5.5.) Wartość części: 57283,20 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia dotyczy dostarczenia 11700 wiązek klonuWiązka liściarki ma się składać z 10 szt. gałązek dł. ok. 1,20 m, wiązanych sznurkiem po 10 szt. Wiązka prawidłowo
wysuszona, zielona, pozbawiona zapachów. Materiał pozyskiwany z krzewów oddalonych od tras komunikacyjnych.
Transport płatny jako osobna faktura przy dostawie. (dotyczy każdego z Zadań)
Dostawy będące przedmiotem umowy realizowane będą sukcesywnie, stosownie do zapotrzebowania Zamawiającego.
Dostawy będą realizowane po uprzednim zamówieniu dokonanym przez Sekcję Zaopatrzenia lub upoważnionego
pracownika Zamawiającego z wyprzedzeniem 10-14 dniowym.
Dostawy będą się odbywać do magazynu Zamawiającego przy ul. Kaprala Wojtka3 w Poznaniu, Nowe ZOO (Słoniarnia),
Kaprala Wojtka 3 i Stare ZOO, ul. Zwierzyniecka.
Niedopuszczalne wady:
- gałęzie i/lub liście pokryte pleśnią;
- zanieczyszczenia: błoto, ptasie odchody, itp.;
- widoczne ślady żerowania szkodników;
- zastosowanie soli jako środka konserwującego.
• Dopuszcza się możliwość rezygnacji z dostawy przez Zamawiającego, po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy.
• Wykonawca zapewnia właściwy dla utrzymania parametrów i jakości dostarczonych produktów rodzaj oraz sposób
transportu.
• Uprawnionymi do złożenia zamówienia na poszczególne partie oraz ich odbioru są upoważnieni pracownicy Ogrodu
Zoologicznego w Poznaniu.
• Zamówienie może być złożone osobiście przez pracowników Ogrodu Zoologicznego, a także telefonicznie, faksem lub za
pośrednictwem poczty elektronicznej.
• Odbiór każdej partii zostanie potwierdzony przez upoważnionego pracownika Ogrodu Zoologicznego. Pracownik może
odmówić potwierdzenia odbioru partii w przypadku, gdy nie odpowiada ona warunkom zamówienia.
• Rozładunek odbywać się będzie przy pomocy pracowników Zamawiającego w miejscach wskazanych przez
Zamawiającego.
• Koszty transportu ponosi Wykonawca.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03450000-9 - Produkty szkółek leśnych
4.5.5.) Wartość części: 49280,40 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia dotyczy dostarczenia 450 wiązek brzozyWiązka liściarki ma się składać z 10 szt. gałązek dł. ok. 1,20 m, wiązanych sznurkiem po 10 szt. Wiązka prawidłowo
wysuszona, zielona, pozbawiona zapachów. Materiał pozyskiwany z krzewów oddalonych od tras komunikacyjnych.
Transport płatny jako osobna faktura przy dostawie. (dotyczy każdego z Zadań)
Dostawy będące przedmiotem umowy realizowane będą sukcesywnie, stosownie do zapotrzebowania Zamawiającego.
Dostawy będą realizowane po uprzednim zamówieniu dokonanym przez Sekcję Zaopatrzenia lub upoważnionego
pracownika Zamawiającego z wyprzedzeniem 10-14 dniowym.
Dostawy będą się odbywać do magazynu Zamawiającego przy ul. Kaprala Wojtka3 w Poznaniu, Nowe ZOO (Słoniarnia),
Kaprala Wojtka 3 i Stare ZOO, ul. Zwierzyniecka.
Niedopuszczalne wady:
- gałęzie i/lub liście pokryte pleśnią;
- zanieczyszczenia: błoto, ptasie odchody, itp.;
- widoczne ślady żerowania szkodników;
- zastosowanie soli jako środka konserwującego.
• Dopuszcza się możliwość rezygnacji z dostawy przez Zamawiającego, po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy.
• Wykonawca zapewnia właściwy dla utrzymania parametrów i jakości dostarczonych produktów rodzaj oraz sposób
transportu.
• Uprawnionymi do złożenia zamówienia na poszczególne partie oraz ich odbioru są upoważnieni pracownicy Ogrodu
Zoologicznego w Poznaniu.
• Zamówienie może być złożone osobiście przez pracowników Ogrodu Zoologicznego, a także telefonicznie, faksem lub za
pośrednictwem poczty elektronicznej.
• Odbiór każdej partii zostanie potwierdzony przez upoważnionego pracownika Ogrodu Zoologicznego. Pracownik może
odmówić potwierdzenia odbioru partii w przypadku, gdy nie odpowiada ona warunkom zamówienia.
• Rozładunek odbywać się będzie przy pomocy pracowników Zamawiającego w miejscach wskazanych przez
Zamawiającego.
• Koszty transportu ponosi Wykonawca.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03450000-9 - Produkty szkółek leśnych
4.5.5.) Wartość części: 1895,40 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia dotyczy dostarczenia 9800 wiązek akacjiWiązka liściarki ma się składać z 10 szt. gałązek dł. ok. 1,20 m, wiązanych sznurkiem po 10 szt. Wiązka prawidłowo
wysuszona, zielona, pozbawiona zapachów. Materiał pozyskiwany z krzewów oddalonych od tras komunikacyjnych.
Transport płatny jako osobna faktura przy dostawie. (dotyczy każdego z Zadań)
Dostawy będące przedmiotem umowy realizowane będą sukcesywnie, stosownie do zapotrzebowania Zamawiającego.
Dostawy będą realizowane po uprzednim zamówieniu dokonanym przez Sekcję Zaopatrzenia lub upoważnionego
pracownika Zamawiającego z wyprzedzeniem 10-14 dniowym.
Dostawy będą się odbywać do magazynu Zamawiającego przy ul. Kaprala Wojtka3 w Poznaniu, Nowe ZOO (Słoniarnia),
Kaprala Wojtka 3 i Stare ZOO, ul. Zwierzyniecka.
Niedopuszczalne wady:
- gałęzie i/lub liście pokryte pleśnią;
- zanieczyszczenia: błoto, ptasie odchody, itp.;
- widoczne ślady żerowania szkodników;
- zastosowanie soli jako środka konserwującego.
• Dopuszcza się możliwość rezygnacji z dostawy przez Zamawiającego, po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy.
• Wykonawca zapewnia właściwy dla utrzymania parametrów i jakości dostarczonych produktów rodzaj oraz sposób
transportu.
• Uprawnionymi do złożenia zamówienia na poszczególne partie oraz ich odbioru są upoważnieni pracownicy Ogrodu
Zoologicznego w Poznaniu.
• Zamówienie może być złożone osobiście przez pracowników Ogrodu Zoologicznego, a także telefonicznie, faksem lub za
pośrednictwem poczty elektronicznej.
• Odbiór każdej partii zostanie potwierdzony przez upoważnionego pracownika Ogrodu Zoologicznego. Pracownik może
odmówić potwierdzenia odbioru partii w przypadku, gdy nie odpowiada ona warunkom zamówienia.
• Rozładunek odbywać się będzie przy pomocy pracowników Zamawiającego w miejscach wskazanych przez
Zamawiającego.
• Koszty transportu ponosi Wykonawca.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03450000-9 - Produkty szkółek leśnych
4.5.5.) Wartość części: 41277,60 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia dotyczy dostarczenia 4800 wiązek bukuWiązka liściarki ma się składać z 10 szt. gałązek dł. ok. 1,20 m, wiązanych sznurkiem po 10 szt. Wiązka prawidłowo
wysuszona, zielona, pozbawiona zapachów. Materiał pozyskiwany z krzewów oddalonych od tras komunikacyjnych.
Transport płatny jako osobna faktura przy dostawie. (dotyczy każdego z Zadań)
Dostawy będące przedmiotem umowy realizowane będą sukcesywnie, stosownie do zapotrzebowania Zamawiającego.
Dostawy będą realizowane po uprzednim zamówieniu dokonanym przez Sekcję Zaopatrzenia lub upoważnionego
pracownika Zamawiającego z wyprzedzeniem 10-14 dniowym.
Dostawy będą się odbywać do magazynu Zamawiającego przy ul. Kaprala Wojtka3 w Poznaniu, Nowe ZOO (Słoniarnia),
Kaprala Wojtka 3 i Stare ZOO, ul. Zwierzyniecka.
Niedopuszczalne wady:
- gałęzie i/lub liście pokryte pleśnią;
- zanieczyszczenia: błoto, ptasie odchody, itp.;
- widoczne ślady żerowania szkodników;
- zastosowanie soli jako środka konserwującego.
• Dopuszcza się możliwość rezygnacji z dostawy przez Zamawiającego, po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy.
• Wykonawca zapewnia właściwy dla utrzymania parametrów i jakości dostarczonych produktów rodzaj oraz sposób
transportu.
• Uprawnionymi do złożenia zamówienia na poszczególne partie oraz ich odbioru są upoważnieni pracownicy Ogrodu
Zoologicznego w Poznaniu.
• Zamówienie może być złożone osobiście przez pracowników Ogrodu Zoologicznego, a także telefonicznie, faksem lub za
pośrednictwem poczty elektronicznej.
• Odbiór każdej partii zostanie potwierdzony przez upoważnionego pracownika Ogrodu Zoologicznego. Pracownik może
odmówić potwierdzenia odbioru partii w przypadku, gdy nie odpowiada ona warunkom zamówienia.
• Rozładunek odbywać się będzie przy pomocy pracowników Zamawiającego w miejscach wskazanych przez
Zamawiającego.
• Koszty transportu ponosi Wykonawca.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03450000-9 - Produkty szkółek leśnych
4.5.5.) Wartość części: 20217,60 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Produkcyjno-Handlowo-Usługowy - Jacek Martyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7871503676
7.3.3) Ulica: Rynek 9
7.3.4) Miejscowość: Pniewy
7.3.5) Kod pocztowy: 62-045
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Produkcyjno-Handlowo-Usługowy - Jacek Martyński
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Produkcyjno-Handlowo-Usługowy - Jacek Martyński
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38880 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Produkcyjno-Handlowo-Usługowy - Jacek Martyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7871503676
7.3.3) Ulica: Rynek 9
7.3.4) Miejscowość: Pniewy
7.3.5) Kod pocztowy: 62-045
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Produkcyjno-Handlowo-Usługowy - Jacek Martyński
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Produkcyjno-Handlowo-Usługowy - Jacek Martyński
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58752 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Produkcyjno-Handlowo-Usługowy - Jacek Martyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7871503676
7.3.3) Ulica: Rynek 9
7.3.4) Miejscowość: Pniewy
7.3.5) Kod pocztowy: 62-045
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Produkcyjno-Handlowo-Usługowy - Jacek Martyński
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Produkcyjno-Handlowo-Usługowy - Jacek Martyński
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50544 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Produkcyjno-Handlowo-Usługowy - Jacek Martyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7871503676
7.3.3) Ulica: Rynek 9
7.3.4) Miejscowość: Pniewy
7.3.5) Kod pocztowy: 62-045
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Produkcyjno-Handlowo-Usługowy - Jacek Martyński
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Produkcyjno-Handlowo-Usługowy - Jacek Martyński
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1944 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Produkcyjno-Handlowo-Usługowy - Jacek Martyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7871503676
7.3.3) Ulica: Rynek 9
7.3.4) Miejscowość: Pniewy
7.3.5) Kod pocztowy: 62-045
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Produkcyjno-Handlowo-Usługowy - Jacek Martyński
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Produkcyjno-Handlowo-Usługowy - Jacek Martyński
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42336 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Produkcyjno-Handlowo-Usługowy - Jacek Martyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7871503676
7.3.3) Ulica: Rynek 9
7.3.4) Miejscowość: Pniewy
7.3.5) Kod pocztowy: 62-045
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Produkcyjno-Handlowo-Usługowy - Jacek Martyński
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Produkcyjno-Handlowo-Usługowy - Jacek Martyński
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20736 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zbieranie odpadów z pasa drogowego dróg wojewódzkich na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Koninie
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: Rozbudowa DW nr 190 na odc. od skrzyżowania z DW nr 188 w miejscowości Krajenka do skrzyżowania z DK nr 10 - etap I odcinek Podróżna-Bądecz
- Organizacja międzynarodowej szkoły letniej AMPERE NMR SCHOOL w Zakopanem w dniach 08-14.06.2025 roku
- Świadczenie usług polegających na sprzątaniu, utrzymaniu w porządku i czystości terenów zewnętrznych przynależnych do budynków oraz pomieszczeń i części wspólnych nieruchomości, IV części
- Dostawy zwierząt karmowych do Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu
- przygotowanie i dostawa całodziennego wyżywienia dla wychowanków placówek opiekuńczo wychowawczych w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.