Ogłoszenie z dnia 2023-04-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00115906/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Doposażenie świetlic wiejskich wraz z wymianą systemu ogrzewania w miejscowościach Krzywogoniec, Małe Gacno, Wielkie Budziska i Zielonka”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Cekcyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351104
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szkolna 2
1.5.2.) Miejscowość: Cekcyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-511
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.7.) Numer telefonu: 52 3347550
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@cekcyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.cekcyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8a33387b-b698-11ed-9236-36fed59ea7dd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Doposażenie świetlic wiejskich wraz z wymianą systemu ogrzewania w miejscowościach Krzywogoniec, Małe Gacno, Wielkie Budziska i Zielonka”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8a33387b-b698-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00183488
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00029100/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Doposażenie świetlic wiejskich wraz z wymianą systemu ogrzewania w miejscowościach: Krzywogoniec, Małe Gacno, W. Budziska i Zielonka
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie dofinansowane jest ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020 dla operacji typu „Inwestycje w obiekty pełniące funkcji kulturalne” w ramach działania „Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00115906
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 257217,49 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 pn. „Wymiana systemu ogrzewania w świetlicach wiejskich w miejscowościach: Krzywogoniec, Małe Gacno, Wielkie Budziska i Zielonka”.1. Przedmiotem zamówienia obejmuje wymianę systemu ogrzewania w świetlicach wiejskich w miejscowościach: Krzywogoniec, Małe Gacno, Wielkie Budziska i Zielonka.
2. W ramach zadania planowane jest:
a) w budynku świetlicy wiejskiej w Krzywogońcu:
- demontaż istniejącego kotła na paliwo stałe wraz z armaturą;
- demontaż istniejących ścianek wewnętrznych;
- skucie istniejącej posadzki betonowej wraz z oczyszczeniem ścian i sufitów;
- wykonanie fundamentu pod nowy kocioł na biomasę;
- wykonanie odcinka kanalizacji sanitarnej wraz z montażem nowego wpustu;
- wykonanie nowej posadzki betonowej (samopoziomującej);
- demontaż istniejących drzwi zewnętrznych oraz okna;
- montaż nowego wykładu kominowego z blachy nierdzewnej;
- montaż nowych drzwi zewnętrznych o klasie EI30 oraz montaż nowego okna PCV;
- wykonanie nowego otworu nawiewnego w ścianie wewnętrznej budynku;
- wykonanie nowej okładziny posadzki oraz ścian do wysokości 2 m z płytek gresowych;
- wykonanie gładzi na ścianach i sufitach powyżej płytek oraz 2 krotne malowanie farbami lateksowymi/olejnymi;
- montaż kotła na biomasę (pellet) wraz z niezbędną armaturą i montażem czopucha;
- montaż zaworów termostatycznych z głowicami;
- montaż dwóch grzejników stalowych płytowych CV 22 o wym. 600/1200 mm;
- uporządkowanie terenu robót wraz z przeszkoleniem pracowników świetlicy wiejskiej w zakresie obsługi kotła.
b) w budynku świetlicy wiejskiej w Małym Gacnie:
- demontaż istniejącego kotła na paliwo stałe wraz z armaturą;
- demontaż istniejących ścianek wewnętrznych;
- skucie istniejącej posadzki betonowej wraz z oczyszczeniem ścian i sufitów;
- wykonanie fundamentu pod nowy kocioł na biomasę;
- wykonanie odcinka kanalizacji sanitarnej wraz z montażem nowego wpustu;
- wykonanie nowej posadzki betonowej (samopoziomującej);
- demontaż istniejących drzwi zewnętrznych oraz okna;
- montaż nowego wykładu kominowego z blachy nierdzewnej;
- montaż nowych drzwi zewnętrznych o klasie EI30 oraz montaż nowego okna PCV;
- wykonanie nowego otworu nawiewnego w ścianie wewnętrznej budynku;
- wykonanie nowej okładziny posadzki oraz ścian do wysokości 2 m z płytek gresowych;
- wykonanie gładzi na ścianach i sufitach powyżej płytek oraz 2 krotne malowanie farbami lateksowymi/olejnymi;
- montaż kotła na biomasę (pellet) wraz z niezbędną armaturą i montażem czopucha;
- montaż zaworów termostatycznych z głowicami;
- montaż dwóch grzejników stalowych płytowych CV 22 o wym. 600/1200 mm;
- uporządkowanie terenu robót wraz z przeszkoleniem pracowników świetlicy wiejskiej w zakresie obsługi kotła.
c) w budynku świetlicy wiejskiej w Wielkich Budziskach:
- demontaż istniejącego kotła na paliwo stałe wraz z armaturą;
- skucie istniejącej posadzki wraz z oczyszczeniem ścian i sufitów;
- wykonanie fundamentu pod nowy kocioł na biomasę;
- wykonanie odcinka kanalizacji sanitarnej wraz z montażem nowego wpustu;
- wykonanie nowej posadzki betonowej (samopoziomującej);
- montaż nowego wykładu kominowego z blachy nierdzewnej;
- wykonanie nowej okładziny posadzki oraz ścian do wysokości 2 m z płytek gresowych;
- wykonanie gładzi na ścianach i sufitach powyżej płytek oraz 2 krotne malowanie farbami lateksowymi/olejnymi;
- montaż kotła na biomasę (pellet) wraz z niezbędną armaturą i montażem czopucha;
- montaż zaworów termostatycznych z głowicami;
- uporządkowanie terenu robót wraz z przeszkoleniem pracowników świetlicy wiejskiej w zakresie obsługi kotła.
d) w budynku świetlicy wiejskiej w Zielonce:
- demontaż istniejącego kotła na paliwo stałe wraz z armaturą;
- skucie istniejącej posadzki betonowej wraz z oczyszczeniem ścian i sufitów;
- wykonanie fundamentu pod nowy kocioł na biomasę;
- wykonanie odcinka kanalizacji sanitarnej wraz z montażem nowego wpustu;
- wykonanie nowej posadzki betonowej (samopoziomującej);
- montaż nowego wykładu kominowego z blachy nierdzewnej;
- wykonanie nowej okładziny posadzki oraz ścian do wysokości 2 m z płytek gresowych;
- wykonanie gładzi na ścianach i sufitach powyżej płytek oraz 2 krotne malowanie farbami lateksowymi/olejnymi;
- montaż kotła na biomasę (pellet) wraz z niezbędną armaturą i montażem czopucha;
- montaż zaworów termostatycznych z głowicami;
- uporządkowanie terenu robót wraz z przeszkoleniem pracowników świetlicy wiejskiej w zakresie obsługi kotła.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
4.5.5.) Wartość części: 215244,09 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 pn. „Zakup i dostawa urządzeń informatycznych do świetlic wiejskich w miejscowościach: Krzywogoniec, Małe Gacno, Wielkie Budziska i Zielonka”.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa komputerów przenośnych, projektorów i ekranów do świetlic wiejskich w miejscowościach: Krzywogoniec, Małe Gacno, Wielkie Budziska i Zielonka.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę:
- 10 komputerów przenośnych;
- 4 projektorów;
- 4 ekranów.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji technicznej stanowiącej Załącznik Nr 10 do SWZ. Specyfikacja techniczna zawiera minimalne wymagania, które musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia.
4. Zamawiający wymaga procesora uzyskującego, na dzień ogłoszenia niniejszego postępowania, w teście – CPU Benchmarks na stronie www.cpubenchmark.net/cpu_list.php wynik „CPU Mark” co najmniej 10100 punktów. Załącznik Nr 11 do SWZ stanowi wyniki testu „CPU Mark” na dzień ogłoszenia postępowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38652100-1 - Projektory
38653400-1 - Ekrany projekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 41973,40 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 247230,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 268140,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 247230,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instalacje grzewcze i sanitarne Paweł Duda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8751560933
7.3.4) Miejscowość: Dolne Wymiary 65
7.3.5) Kod pocztowy: 86-200
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Grzewtech Grzegorz Duda, Dolne Wymiary 65, montaż kotłów na pellet
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Instalacje grzewcze i sanitarne Paweł Duda
jakie przetargi wygrała firma
Instalacje grzewcze i sanitarne Paweł Duda
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 247230,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-128.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41733,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42410,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41733,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZONEO OLEKSIEWICZ SPÓŁKA KOMANDYTOWO - AKCYJNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7752667756
7.3.3) Ulica: Noskowskiego 1
7.3.4) Miejscowość: Kutno
7.3.5) Kod pocztowy: 99-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZONEO OLEKSIEWICZ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
jakie przetargi wygrała firma
ZONEO OLEKSIEWICZ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41733,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-12PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz pomocy multimedialnych i dydaktycznych dla projektu: "Realizacja Programu Rozwojowego w Szkole Podstawowej w Werbkowicach"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.