Ogłoszenie z dnia 2025-04-09
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Odtworzenie nabrzeża betonowego rzeki Prosny przy ul. Wał Piastowski 3-3c.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO KALISZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855877
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Główny Rynek 20
1.5.2.) Miejscowość: Kalisz
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wrmi@um.kalisz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.kalisz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odtworzenie nabrzeża betonowego rzeki Prosny przy ul. Wał Piastowski 3-3c.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4fe6d513-3e78-4ecc-b603-785f878d4973
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00183509
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039074/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Odtworzenie nabrzeża betonowego rzeki Prosny przy ul. Wał Piastowski 3-3c
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miastokalisz.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miastokalisz.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej zostały określone w dokumentacji zamieszczonej pod adresem strony internetowej prowadzonego postępowania.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje zostały zawarte w pkt 33 SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje zostały zawarte w pkt 33 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WRM.2711.13.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na odtworzeniu nabrzeża betonowego rzeki Prosny przy ul. Wał Piastowski 3-3c w Kaliszu, na podstawie dokumentów określonych w pkt 4.6 SWZ.
2. Zakres rzeczowy objęty niniejszym postępowaniem obejmuje roboty budowlane związane z przywróceniem właściwego stanu technicznego nabrzeża betonowego rzeki Prosny wzdłuż posesji przy ul. Wał Piastowski 3-3c w Kaliszu, w tym m.in:
1) w zakresie odcinka 1:
a) remont betonowych konstrukcji nabrzeża w technologii reprofilacji wraz
z zabezpieczeniem powierzchni betonu powłoką ochronną i uzupełnieniem szczelin dylatacyjnych,
b) remont elementów stalowych nabrzeża poprzez oczyszczenie oraz wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego systemem powłok malarskich,
c) uzupełnienie braków płytowania korony nabrzeża,
2) w zakresie odcinka 2 i 3:
a) odtworzenie konstrukcji oporowej nabrzeża w formie ściany oporowej poprzez wymianę zużytych części; elementy betonowe odtwarzanego nabrzeża (w formie oczepu) w technologii betonu monolitycznego z zastosowaniem betonu hydrotechnicznego o zwiększonej wodoszczelności i mrozoodporności; stabilizacja odtwarzanego nabrzeża z zastosowaniem pogrążanych profili stalowych (grodzic) zabezpieczonych powłokami antykorozyjnymi,
b) odtworzenie drenażu liniowego konstrukcji oporowej nabrzeża od strony naziomu,
c) odtworzenie balustrady stalowej w obrębie korony budowli, wraz z utwardzeniem terenu wzdłuż obiektu (tylko odcinek 2),
d) uzupełnienie narzutu kamiennego dna nabrzeża wzdłuż obiektu,
3) w zakresie odcinka 4:
a) odtworzenie ubezpieczenia skarpy nabrzeża poprzez wymianę zużytych umocnień; odtworzenie ubezpieczenia skarpy z zastosowaniem gabionów tj. koszy z siatki stalowej wypełnionych kamieniem hydrotechnicznym,
4) w zakresie slipu głównego i pomocniczego:
a) odtworzenie konstrukcji najazdowej slipu poprzez wymianę zużytych części; elementy betonowe odtwarzanego slipu w technologii betonu monolitycznego
z zastosowaniem betonu hydrotechnicznego o zwiększonej wodoszczelności
i mrozoodporności; stabilizacja odtwarzanego slipu z zastosowaniem pogrążanych profili stalowych (grodzic).
UWAGA !!!
1. W przypadku konieczności Wykonawca jest zobowiązany uzyskać zgodę właściciela i wystąpić z wnioskiem o uzyskanie stosownego pozwolenia na wycinkę drzew i krzewów. Wycinką należy objąć wyłącznie drzewa i krzewy będące w kolizji z planowanymi pracami w zależności od technologii prac przyjętej przez Wykonawcę. Wycinkę drzew i krzewów należy ograniczyć do niezbędnego minimum, a jej zakres uzgodnić z właścicielem i Zamawiającym w zależności od przyjętej technologii prac. Wszelkie koszty związane z wycinką ponosi Wykonawca.
2. W przypadku wycinki drzew należy z Zamawiającym ustalić sposób zagospodarowania pozyskanego drewna.
3. Wszelkie prace związane z wykopami, należy wykonać bez uszkodzenia istniejącego drzewostanu; wszelkie prace ziemne w zasięgu systemu korzeniowego drzew i krzewów powinny być wykonywane ręcznie przynajmniej do głębokości 1,0 – 1,5 m licząc od powierzchni gruntu tj. w strefie, gdzie zlokalizowana jest główna masa systemu korzeniowego drzewa. W trakcie prac ziemnych w obrębie systemu korzeniowego drzew należy chronić przed wszelkimi uszkodzeniami korzenie grubsze niż 2 cm.
4. Nie należy składować materiałów budowlanych w tym ziemi i innych materiałów sypkich pod koronami istniejących drzew.
5. W gestii Wykonawcy jest poinformowanie wszystkich użytkowników wód płynących o planowanej inwestycji i związanej z nią niskim poziomie wód.
6. Zamawiający zawarł umowę użytkowania gruntów pokrytych wodami stanowiących własność Skarbu Państwa z Państwowym Gospodarstwem Wodnym Wody Polskie i ponosi z tego tytułu opłaty. Wykonawca natomiast zobowiązany jest do:
a) przestrzegania wszelkich przepisów administracyjnych, budowlanych, sanitarnych i innych związanych z prowadzonymi robotami,
b) uzgodnienia z Zarządem Zlewni Wód Polskich w Kaliszu wszelkich zmian
w zakresie rozwiązań projektowych dotyczących robót w obrębie cieku,
c) poinformowania Nadzoru Wodnego Wód Polskich w Kaliszu o rozpoczęciu
i zakończeniu prac, najpóźniej na 7 dni przed rozpoczęciem i najpóźniej 7 dni po zakończeniu robót,
d) utrzymania w należytym stanie technicznym urządzeń/infrastruktury zlokalizowanych na gruntach stanowiących własność Skarbu Państwa,
e) usunięcia ludzi i sprzętu z terenu inwestycji po uprzednim zabezpieczeniu wykonywanych prac, w przypadku wezbrań powodziowych i wystąpienia wody
z brzegu,
f) zabezpieczenia koryta rzeki w czasie realizacji prac w taki sposób, aby nie przedostawały się zanieczyszczenia, w przypadku przedostania się do koryta rzeki zanieczyszczeń do natychmiastowego oczyszczenia koryta rzeki,
g) przestrzegania zapisów art. 77 i 78 Prawa Wodnego,
h) prowadzenia robót w sposób niepowodujący ujemnego oddziaływania na swobodny przepływ wód cieku,
i) w przypadku uszkodzenia dna lub skarp cieku, naprawienia szkód w pilnym trybie na swój koszt,
j) zapewnienia i udostępnienia dojazdu pracownikom Wód Polskich do koryta rzeki, w celu realizacji zadań statutowych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45248400-1 - Roboty budowlane w zakresie przystani
45243300-5 - Roboty budowlane w zakresie opaski brzegowej
45243600-8 - Roboty budowlane w zakresie ścianek szczelnych
45242110-9 - Budowa obiektów do wodowania
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45262330-3 - Roboty w zakresie naprawy betonu
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp o wartości nie przekraczającej 300.000,00 PLN.
2. Zamówienia, o których mowa w pkt 1 polegać mogą na powtórzeniu robót składających się na zamówienie podstawowe, w szczególności wymienionych w pkt 4.2 SWZ, w kosztorysie złożonym przez Wykonawcę przed zawarciem umowy lub kosztorysie inwestorskim. Zamówienia te będą mogły zostać udzielone, gdy będzie to korzystne dla Zamawiającego lub wpłynie to na poprawę bezpieczeństwa lub walorów użytkowania obiektu oraz po zabezpieczeniu odpowiednich środków finansowych na sfinansowanie wyżej wymienionych zamówień.
Ponadto zamówienia te będą udzielane z uwzględnieniem warunków zawartych w umowie dla zamówienia podstawowego, w oparciu o ceny zawarte w kosztorysie złożonym przez Wykonawcę przed zawarciem umowy, a jeśli nie będzie to możliwe, na warunkach wynegocjowanych przez Zamawiającego i Wykonawcę.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert zawarty został w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rozszerzonej rękojmi za wady na wykonane roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy łącznie:1) wykażą wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie, rozbudowie stalowej/ych ścianki/ek szczelnej/ych - o łącznej długości minimum 40 m, która została wykonana należycie.
Pojęcia użyte w wyżej wymienionym warunku mają znaczenie przypisane im w ustawie z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.). Zamawiający uznaje za wystarczające wskazanie w wykazie, o którym mowa w pkt 12.3.1) SWZ tylko takich robót budowlanych, które potwierdzą spełnianie warunku udziału w postępowaniu postawionego przez Zamawiającego. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami to odpowiedni wykaz, o którym mowa w pkt 12.3.1) SWZ może zawierać tylko taką robotę budowlaną, w której wykonaniu wykonawca bezpośrednio uczestniczył.
2) skierują do realizacji zamówienia osobę, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń i pełnić będzie funkcję kierownika robót w wyżej wymienionej specjalności. Kierownik robót musi posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane, odpowiadające im uprawnienia osób, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych (m.in. ustawa z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r. poz. 334 z późn. zm).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu wyłącznie na wezwanie Zamawiającego (po otwarciu ofert) Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące podmiotowe środki dowodowe:
1) oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 12.1 SWZ, w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych przez Zamawiającego w pkt 10.1 i 10.2 SWZ, zgodnie ze wzorem (wymagany zakres informacji) stanowiącym załącznik do SWZ pn. „Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie braku podstaw wykluczenia z postępowania”.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wyłącznie na wezwanie Zamawiającego (po otwarciu ofert) Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące podmiotowe środki dowodowe:
1) wykaz należycie wykonanych w okresie ostatnich 5 lat od dnia, w którym upływa termin składania ofert, robót budowlanych spełniających warunek, o którym mowa w pkt 11.2.1) SWZ - wzór wykazu (wymagany zakres informacji) stanowi załącznik do SWZ (Doświadczenie zawodowe);
2) dowody określające czy roboty budowlane wymienione w wykazie, o którym mowa w pkt 12.3.1) SWZ zostały wykonane należycie;
Dowodami, o których mowa wyżej są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego (co jest zobowiązany wykazać) nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
3) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, spełniających warunek o którym mowa w pkt 11.2.2) SWZ – wzór wykazu (wymagany zakres informacji) stanowi załącznik do SWZ (Potencjał osobowy).
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy.5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Do oferty (tj. dokumentu, o którym mowa w pkt 18.5 SWZ) należy dołączyć:1) oświadczenie, o którym mowa w pkt 12.1 SWZ, również w przypadku o którym mowa w pkt 13.3 lub 14.3 SWZ (jeśli dotyczy);
2) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt 13.2 SWZ - w sytuacji, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp (jeśli dotyczy);
3) oświadczenie, o którym mowa w pkt 14.5 SWZ (jeśli dotyczy);
4) dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, o których mowa w pkt 12.11 SWZ (jeśli dotyczy);
5) dokument pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w pkt 14.1 SWZ, z którego będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo (jeśli dotyczy);
6) dokument pełnomocnictwa, o którym mowa w pkt 18.6.2 SWZ (jeśli dotyczy);
7) dowód wniesienia wadium - patrz pkt 16 SWZ.
Załączniki do oferty dodaje się w podsekcji „DOKUMENTY DO OFERTY” sekcji „PRZYGOTOWANIE OFERTY” wraz z oznaczeniem ich jawności.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 37.000,00 PLN (słownie złotych: trzydzieści siedem tysięcy 00/100);2. Formę wniesienia wadium wybiera Wykonawca spośród przewidzianych w art. 97 ust. 7 ustawy.
3. Wadium w pieniądzu (PLN) należy wnieść przelewem na rachunek Miasta Kalisza prowadzony przez SANTANDER BANK S.A. o nr 39 1090 1128 0000 0001 5108 9160 z dopiskiem „Wadium, nr sprawy WRM.2711.13.2025”
Wskazane jest załączenie do oferty składanej na Platformie potwierdzenia dokonania przelewu poprzez wczytanie pliku na Platformie w podsekcji „DOKUMENTY DO OFERTY”, sekcji „PRZYGOTOWANIE OFERTY” jako załącznik do oferty.
4. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż pieniężna oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do reprezentowania wystawcy dokumentu musi nastąpić poprzez wczytanie pliku na Platformie w podsekcji „DOKUMENTY DO OFERTY”, sekcji „PRZYGOTOWANIE OFERTY” jako załącznik do oferty.
5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego, o którym mowa w pkt 3.
Tym samym zlecenie dokonania przelewu przez Wykonawcę w dniu składania ofert lub dniu poprzedzającym może okazać się zbyt późne.
6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia z ich treści musi jednoznacznie wynikać: nazwa zlecającego, beneficjenta gwarancji (Miasto Kalisz), gwaranta wraz z adresami ich siedzib, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; kwota gwarancji; termin ważności gwarancji, bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w przypadku zaistnienia przesłanek, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy.
7. Wadium musi zabezpieczać złożoną ofertę przez cały okres terminu związania ofertą.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Pełnomocnictwo, o którym mowa wyżej należy sporządzić w jednej z form wskazanych w SWZ.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z postępowania z powodów, o których mowa w pkt 10.1 i 10.2 SWZ, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 11.2 SWZ Wykonawcy wykazują w sposób następujący:
1) co najmniej jeden z Wykonawców – w zakresie warunku, o którym mowa
w pkt 11.2.1) SWZ (Zamawiający nie dopuszcza „sumowania” doświadczenia dwóch i więcej Wykonawców w celu potwierdzenia spełnienia tego warunku);
2) jeden z Wykonawców w przypadku warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 11.2.2) SWZ.
Ponadto należy mieć na uwadze, iż zgodnie z art. 117 ust. 3 ustawy Pzp w odniesieniu do warunku dotyczącego doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tego z Wykonawców wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjanta), który wykona roboty budowlane do realizacji których te zdolności są wymagane. Tym samym, w myśl przepisów ustawy Pzp tylko ten spośród Wykonawców, który wykazuje spełnienie warunku udziału w postępowaniu może realizować zakres przedmiotu zamówienia, którego warunek dotyczy. Informację o zakresie prac, które poszczególni Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykonają w zakresie przedmiotu zamówienia należy zawrzeć w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 14.5 SWZ.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt 12.1 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (z zachowaniem formy przewidzianej w pkt 12.4 SWZ).
4. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w pkt 10.1 i 10.2 SWZ oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 11.2 SWZ każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do złożenia na wezwanie Zamawiającego (po otwarciu ofert) podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 12.2 i 12.3 SWZ
w zakresie, w którym wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, zgodnie ze wzorem (wymagany zakres informacji) stanowiącym załącznik do SWZ pn. „Oświadczenie Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp”. Oświadczenie, o którym mowa powyżej należy sporządzić w formie określonej w pkt 12.4 SWZ, a następnie przekazać Zamawiającemu wyłącznie za pośrednictwem Platformy wraz z ofertą. Składając powyższe oświadczenie należy mieć na uwadze również regulację zawartą w art. 117 ust. 3 ustawy Pzp – patrz także pkt 14.2 SWZ.
6. Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań, o którym mowa w art. 60 ustawy Pzp.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian oraz warunki ich wprowadzenia określa projekt umowy będący załącznikiem do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-29 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miastokalisz.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-29 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-05-28
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Adres poczty elektronicznej podany w pkt 1.5.9. niniejszego ogłoszenia nie służy do komunikacji między Zamawiającym a Wykonawcami w postępowaniu, którego dotyczy niniejsze ogłoszenie. Komunikacja między Zamawiającym aWykonawcami, w tym wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej dostępnej pod adresem:
https://miastokalisz.ezamawiajacy.pl.
2. Formę dokumentów lub oświadczeń, załączników jakie należy złożyć Zamawiającemu określona została w SWZ.
3. Wymagania techniczne związane ze składaniem oferty w formie elektronicznej zawarte zostały w SWZ. Szczegółowy sposób składania oferty, dokumentów lub oświadczeń, załączników zawiera SWZ.
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Wydanie monografii naukowych
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej nr 23 w Kaliszu.
- Dostawa mebli biurowych do pomieszczeń Urzędu Miasta Kalisza
- Wykonanie remontu elewacji i dachu wraz z dociepleniem oraz remontem klatek schodowych w budynkach wielorodzinnych w Kaliszu przy ul. Babina 1a-1b.
- Wykonanie usługi cateringowej podczas II Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej. Jakość w Zarządzaniu. Zarządzanie w świecie 4.0.
- Dostawa oprogramowania oraz drona edukacyjnego
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Bargłów Kościelny
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko Orlik - 2012" przy Szkole Podstawowej nr 5 w Kraśniku
- "Remont skrzydła zachodniego i południowego budynku Muzeum przy ul. 3 Maja 19. Etap VI."
- Utrzymanie i konserwacja dróg będących w zarządzie Dzielnicy Wola m.st. Warszawy - numer postępowania: 30/ZP/25
- Wykonanie zieleni z małą architekturą przy stawie znajdującym się na terenie działki nr ewidencyjny 364/9 obręb Głuchowo, gmina Komorniki
- Rewitalizacja zabytkowego zespołu dworsko-parkowego Lubomirskich w Dąbrowie Tarnowskiej
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.