Ogłoszenie z dnia 2022-05-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00128152/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja od strony technicznej szkolenia dla pracowników samorządowej administracji geologicznej w dniach 7-9 września 2022 r. w rejonie Konina (woj. wielkopolskie)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000332133
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rakowiecka 4
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-975
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pgi.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pgi.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pgi1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
instytu badawczy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
geologia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja od strony technicznej szkolenia dla pracowników samorządowej administracji geologicznej w dniach 7-9 września 2022 r. w rejonie Konina (woj. wielkopolskie)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee7c5dea-c0a4-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00183560
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00128152/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EZP.26.43.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 74036,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji od strony technicznej szkolenia dla pracowników samorządowej administracji geologicznej w dniach 7-9 września 2022 w rejonie Konina – dla maksymalnie 200 osób.
2. W ramach organizowanego wydarzenia Wykonawca:
.2.1. udostępni przygotowaną salę konferencyjną dla nie więcej niż 200 osób, wraz z pomieszczeniami towarzyszącymi, salą konsumpcyjną, pomieszczeniami technicznymi, pomieszczeniami sanitarnymi oraz recepcją/rejestracją;
2.2. udostępni obsługę techniczną wyposażonej sali konferencyjnej oraz pomieszczeń towarzyszących;
2.3. zapewni usługę cateringową (wyżywienie) dla nie więcej niż 200 osób wraz z obsługą kelnerską;
2.4. udostępnia co najmniej 100 miejsc parkingowych na terenie obiektu:
2.5. zapewni usługę transportową dla nie więcej niż 50 osób.
Zamawiający na 7 dni kalendarzowych przed terminem wydarzenia zastrzega sobie prawo dokonania zmniejszenia liczby uczestników szkolenia o 30% skutkującego proporcjonalnym obniżeniem wynagrodzenia umownego brutto. Wykonawcy za wykonanie usługi w zakresie składników wynagrodzenia: kosztu wyżywienia uczestników. Liczba uczestników szkolenia podana przez Zamawiającego w terminie 7 dni kalendarzowych przed terminem rozpoczęcia zdarzenia jest wiążąca dla obu Stron.
3. Szczegółowy zakres oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w:
3.1. załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia;
3.2. załączniku nr 2 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84404,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84404,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84404,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hotel Atut Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7010826219
7.3.3) Ulica: ul. Dzielna 72/6
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-029
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe SPRINT-BUS Mariusz Bryl, ul. Konińska 4B, 62-563 Licheń Stary w zakresie określonego zakresu prac: autokar z kierowcą - 9.09.2022 r.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84404,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-07 do 2022-09-09INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa artykułów spożywczych, nabiału i przetworów mlecznych oraz warzyw i owoców do jednostek obsługiwanych przez Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Nr 3 w Warszawie na rok 2025.
- Roboty remontowo-budowlane, konserwacyjne w obiektach ZDM
- 964/2024 Świadczenie usług w zakresie opróżniania wskazanych koszy ulicznych i usuwania padliny z ulic i poboczy na terenie dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Wsparcie techniczne dla oprogramowania IBM SPSS - PS IMAGO PRO
- Dostawa i montaż verticali
- Świadczenie usług monitoringu wizyjnego wraz z serwisem w budynku internatowym w Pruszczu Gdańskim.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie kursu z druku 3D - rodzaje technologii addytywnych - poziom zaawansowany w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Przeprowadzenie warsztatów przyrodniczych oraz szkolenia z zakresu edukacji przyrodniczej organizowanych przez Magurski Park Narodowy współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 2.4 priorytetu II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020, w oparciu o dotację projektu POIS.02.04.00-00-0101/16 "Realizacja programu edukacyjnego dla społeczności lokalnej Magurskiego Parku Narodowego "Przybliżyć naturę".
- usługi komputerowe i usługi z nimi związane.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.