Ogłoszenie z dnia 2025-04-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00138736/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-10
- 2025/BZP 00147998/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sortów bhp i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Baligród w 2025 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Baligród
1.3.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Baligród
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370014478
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bieszczadzka 15
1.5.2.) Miejscowość: Baligród
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-606
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 134657200
1.5.8.) Numer faksu: 134657201
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: baligrod@krosno.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.baligrod.krosno.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10735131.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sortów bhp i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Baligród w 2025 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ce30603-95c7-457b-887e-cb140c3c75b6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00183585
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00547617/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa sortów bhp
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00138736
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZG.270.1.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 167692,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia.
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sortów BHP i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Baligród.
2. Przedmiot zamówienia – dostawa sortów bhp - nie został podzielony na części.
Przedmiot zamówienia jest odpowiedni dla małych i średnich przedsiębiorców. Realizacja zamówienia z podziałem na części skutkowałaby nadmiernymi trudnościami i kosztami oraz brakiem zapewnienia należytej koordynacji.
3. Opis przedmiotu zamówienia:
Dostawa sortów bhp i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Baligród”
1) Sorty bhp i środki ochrony indywidualnej muszą być zgodne z:
Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/425 z dnia 9 marca 2016 r. w sprawie środków ochrony indywidualnej oraz uchylenia dyrektywy Rady 89/686/EWG,
Ustawą z dnia 13 kwietnia 2016 r. o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku (t. j. Dz.U. z 2022 poz. 1854).
Ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (t. j. Dz.U. z 2023 r. poz. 215),
Protokołem dodatkowym nr 24 zawartym w dniu 25 listopada 2014 r. w Warszawie do Ponadzakładowego Układu Zbiorowego Pracy dla Pracowników Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe z dnia 29 stycznia 1998r., zarejestrowanym przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej w dniu 4 grudnia 2014 r.,
wzorami określonymi w Polskich Normach tj. m. in. odzież ochronna i robocza dostarczona dla Pracowników Lasów Państwowych musi posiadać atesty, odpowiednie parametry techniczne, zapewnić bezpieczne wykonywanie czynności związanych z procesem pracy i musi być oznaczone symbolem (CE) zgodnie z przepisami.
Zarządzeniem nr 54 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 26 maja 2023 r. w sprawie wzorów oraz wymagań niektórych środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego w Straży Leśnej, znak: GS.011.14.2023 – zał. nr 10 do SWZ
2) Wymagania dotyczące środków ochrony indywidualnej, odzieży ochronnej regulują normy:
odzież ochronna - wymagania ogólne EN ISO 13688:2013 (PN-EN ISO 13688:2013-12);
środki ochrony indywidualnej - obuwie bezpieczne EN ISO 20345:2022-09,
obuwie ochronne PN- EN ISO 20347:2022-09,
środki ochrony indywidualnej - obuwie zawodowe PN-EN ISO 20347:2022-09,
odzież ochronna- ochrona przed deszczem EN 343:2019 (PN-EN 343;2019-04);
odzież ochronna- ochrona przed zimnem EN 342: 2017 (PN-EN 342:2018-01),
odzież ochronna- wyroby odzieżowe chroniące przed chłodem – PN-EN 14058:2018-02.
3) Kolorystyka ubrań roboczych/ochronnych powinna nawiązywać do kolorystyki określonej dla munduru terenowego leśnika w świetle obowiązujących przepisów dot. sortów mundurowych.
4) Wszystkie oferowane i dostarczane środki ochrony indywidualnej muszą być oznakowane znakiem CE zgodnie z Rozporządzeniem 765/2008 z dnia 9 lipca 2008 r. ustanawiającym wymagania w zakresie akredytacji i nadzoru rynku odnoszące się do warunków wprowadzania produktów do obrotu i uchylającym rozporządzenie (EWG) nr 339/93. Wzór Oznakowania CE zawiera załącznik II przywołanego Rozporządzenia.
5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia sortów BHP i środków ochrony indywidualnej zawiera załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18110000-3 - Odzież branżowa
18200000-1 - Odzież wierzchnia
18400000-3 - Odzież specjalna i dodatki
35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
18113000-4 - Odzież przemysłowa
18141000-9 - Rękawice robocze
18221300-7 - Płaszcze przeciwdeszczowe
18235400-9 - Kamizelki
18300000-2 - Części garderoby
18312000-9 - Kalesony
18332000-5 - Koszule
18424000-7 - Rękawice
18443320-5 - Czapki
18800000-7 - Obuwie
18444000-3 - Ochronne nakrycia głowy
18444111-4 - Hełmy ochronne
18812200-6 - Buty gumowe
18830000-6 - Obuwie ochronne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 161363,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 161363,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 161363,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZOL Tagart spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8670007706
7.3.3) Ulica: Mieszka I 4
7.3.4) Miejscowość: Tarnobrzeg
7.3.5) Kod pocztowy: 39-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 161363,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-04-09 do 2026-03-31INNE PRZETARGI BALIGRÓD
więcej: przetargi BALIGRÓD »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy odzieży roboczej i obuwia ochronnego dla Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
- WZPiFP-48-25 Dostawa odzieży branżowej dla policjantów i pracowników województwa kujawsko-pomorskiego
- Sukcesywny zakup i dostawa odzieży roboczej - postępowanie 2
- Dostawa odzieży roboczej, obuwia oraz środków ochrony indywidualnej dla Pracowników Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o.o. (..)
- Dostawa sortów mundurowych leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Lubartów
- DOSTAWA SORTÓW MUNDUROWYCH I ODZIEŻY BHP DLA PRACOWNIKÓW BIAŁOWIESKIEGO PARKU NARODOWEGO W 2025 R
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.