Ogłoszenie z dnia 2022-05-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00094871/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Kurów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KURÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019626
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 35
1.5.2.) Miejscowość: Kurów
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-170
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@kurow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.kurow.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.kurow.eu1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Kurów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-85713478-9af0-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00183654
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00074700/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja infrastruktury wodno – kanalizacyjnej na terenie Gminy Kurów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00094871/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa i przebudowa istniejących stacji uzdatniania wody na terenie Gminy Kurów:- Budowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Choszczów,
- Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Klementowice,
polegająca na wykonaniu następującego zakresu robót:
SUW Choszczów:
1) rozbiórkę istniejącego i budowę nowego budynku stacji uzdatniania wody,
2) budowę fundamentu pod zbiorniki retencyjne,
3) przebudowę obudów studni głębinowych wraz z wymianą uzbrojenia,
4) budowę fundamentu i wiaty pod agregat prądotwórczym,
5) zagospodarowanie terenu wraz z utwardzeniami,
6) montaż dwóch zbiorników retencyjnych V=75 m3 każdy, stalowych, nadziemnych,
7) budowę przewodów instalacji wewnętrznej działki, międzyobiektowych,
8) budowę odcinaka sieci wodociągowej,
9) montaż układu uzdatniania wody pitnej wewnątrz budynku w tym montaż zestawów filtracyjnych, zestawu aeracji, orurowania nierdzewnego, armatury, układu dezynfekcji itd.,
10) montaż urządzeń sanitarnych w budynku SUW,
11) montaż zestawu hydroforowego pomp sieciowych w budynku SUW wraz z niezbędnym orurowaniem ze stali nierdzewnej oraz armaturą,
12) budowę odstojnika popłuczyn,
13) montaż neutralizatora,
14) montaż agregatu,
15) montaż instalacji fotowoltaicznej,
16) część elektryczna i AKPiA automatycznego układu uzdatniania wody,
17) wykonanie linii WLZ
SUW Klementowice:
ujętych w dokumentacji projektowej:
1) Budowa zbiornika retencyjnego o pojemności 150 m3 ,
2) Budowa fundamentów pod urządzenia wewnątrz SUW,
3) Budowa przewodów instalacji wewnętrznej działki, między obiektowych,
4) Dostawa i montaż osuszacza powietrza,
5) Dostawa i montaż zestawu hydroforowego wraz z niezbędnym osprzętem,
6) Remont istniejącego zbiornika- Remont istniejącego stalowego zbiornika D=5,25m H=7,8m - rozbiórka poszycia z blachy stalowej i ocieplenia z wełny min. gr. 5 cm, oczyszczenie i zabezpieczenie antykorozyjne pow. zewnętrznych, oczyszczenie i zabezpieczenie antykorozyjne za pomocą membrany polimocznikowej z atestem PZH, ocieplenie zbiornika wełną lub styropianem gr. 5 cm z wykonaniem elewacji, wymiana skorodowanych elementów np. drabinek, rurociągów oraz płukanie i dezynfekcja.
oraz nie ujętych w dokumentacji projektowej:
7) Budowa fundamentu i wiaty pod agregat prądotwórczy,
8) Wymiana orurowania w budynku SUW na rurociągi ze stali nierdzewnej typ 316L
9) Dostawa i montaż agregatu prądotwórczego o mocy znamionowej min. 40 kVA
- moc maksymalna min. 50 kVA
- zabudowa zewnętrzna,
- rodzaj paliwa: olej napędowy
- system załączania - automatyczny
- Kolor - do Ustalenia z Zamawiającym
10) Wymiana pompy głębinowej wraz z pionem tłocznym ze stali nierdzewnej DN80 wraz z rurką piezometryczną,
Pompa głębinowa w studni awaryjnej o parametrach: Q max = 20 m3/h,
H = max 80 mH2O, przyłącze DN80, pompa głębinowa wyposażona w zawór zwrotny,
11) Wymiana wodomierza DN100 przystosowanego do systemu zdalnego odczytu, podłączonego do systemu monitoringu (wodomierz w studni nr 1),
12) Wymiana wodomierza DN80 przystosowanego do systemu zdalnego odczytu, podłączonego do systemu monitoringu (wodomierz w studni awaryjnej)
13) Wymiana głowicy studziennej ze stali nierdzewnej gat. 316L, wyposażonej w złącze DN32 dla sondy hydrostatycznej/konduktometrycznej, złącze na kabel zasilający, złącze DN32 dla pomiaru lustra wody np. świstawką hydrogeologiczną lub wlania środka dezynfekującego
14) Dostawa i montaż sprężarki śrubowej z wtryskiem oleju wyposażonej w osuszacz ziębniczy ze zbiornikiem o poj. 200 l wraz z osprzętem: zbiornik wyrównawczy o poj. 500 l, zestaw filtrów (węglowy + koalescencyjny) oraz separator kondensatu wodno-olejowy,
15) Wykonanie systemu automatycznego płukania wraz ze sterowaniem,
16) Wykonanie systemu wizualizacji oraz monitoringu stacji uzdatniania wody. Należy go zrealizować poprzez rozbudowę istniejącego systemu monitoringu obiektu wodnego, a wizualizację należy wykonać na istniejącej stacji bazowej (serwerze) umieszczonej w Centrum Dyspozytorskim. Niedopuszczalne jest gromadzenia danych na serwerze zewnętrznym. Oprogramowanie wizualizacyjne modernizowanego obiektu musi być zintegrowane i kompatybilne z istniejącym systemem monitoringu. Rozbudowę systemu monitoringu o nowo włączane obiekty należy zrealizować poprzez naniesienie ich na istniejącej mapie synoptycznej rozbudowywanej aplikacji SCADA. Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że istniejący i funkcjonujący u Użytkownika licencjonowany system sterowania i monitoringu w oparciu o technologię GPRS ze stałą adresacją IP obiektów chronionych systemem APN, nie może być zmieniony na inny. Nie dopuszcza się również możliwości współdziałania dwóch lub więcej odmiennych systemów sterowania i monitoringu z uwagi na bezpieczeństwo eksploatowanych rozproszonych obiektów wodnych oraz kosztów z tym związanych.
Szczegółowy zakres zamówienia zawierają:
a) dokumentacja projektowa,
b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych („STWiORB”),
c) przedmiary robót – (jako dokument pomocniczy i informacyjny),
d) opisy przedmiotu zamówienia,
stanowiące integralną część SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44611500-1 - Zbiorniki na wodę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45223110-0 - Instalowanie konstrukcji metalowych
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody
45262310-7 - Zbrojenie
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
4.5.5.) Wartość części: 4777957,94 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Rozbudowa istniejącej sieci wodno-kanalizacyjnej w msc. Kurów oraz wymiana hydrantów ppoż. na sieci wodociągowej”, polegająca na wykonaniu następującego zakresu robót:Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej:
1) Budowa sieci wodociągowej w ul. Zielonej i Bratkowej,
2) Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Bratkowej,
3) Budowa sieci wodociągowej w ul. Kwiatowej,
4) Budowa sieci wodociągowej na odcinku ul. Słoneczna - ul. Puławska,
Wymiana hydrantów w ilości 100 szt. na terenie Gminy Kurów zgodnie z załącznikiem nr 12 do SWZ.
Szczegółowy zakres zamówienia zawierają:
a) dokumentacja projektowa,
b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych („STWiORB”),
c) przedmiary robót – (jako dokument pomocniczy i informacyjny),
d) opisy przedmiotu zamówienia,
stanowiące integralną część SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44482200-4 - Hydranty gaśnicze
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
4.5.5.) Wartość części: 784278,61 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Wdrożenie nowoczesnego systemu zdalnego odczytu wodomierzy na terenie Gminy Kurów”, polegające na wykonaniu następującego zakresu:1) Wdrożenie nowoczesnego systemu zdalnego odczytu
2) Dostawa wraz z montażem wodomierzy:
w zakresie dostawy i montażu maksymalnej ilości wodomierzy o średnicach od DN 15 do DN80 (wraz z zaworami odcinającymi) wynoszącej 2338 szt. zgodnie z załącznikiem nr 13 do SWZ.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia maksymalnej ilości wodomierzy wraz z zaworami o średnicy DN15/DN 20 wskazanej w SWZ, o maksymalnie 75 %.
Szczegółowy zakres zamówienia zawierają:
a) dokumentacja projektowa,
b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych („STWiORB”),
c) przedmiary robót – (jako dokument pomocniczy i informacyjny),
d) opisy przedmiotu zamówienia,
stanowiące integralną część SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38421100-3 - Wodomierze
72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
4.5.5.) Wartość części: 1561143,57 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8556760,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8556760,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8556760,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hydro-Partner Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6972067331
7.3.4) Miejscowość: Leszno
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8556760,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 758395,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 758395,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 758395,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7162814972
7.3.4) Miejscowość: Kurów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 758395,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1560898,81 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1560898,81 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1560898,81 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7162814972
7.3.4) Miejscowość: Kurów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1560898,81 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
INNE PRZETARGI KURÓW
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kurów - ul. Wiśniowa
- Budowa sali gimnastycznej i boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Klementowicach
więcej: przetargi KURÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 94, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Kompleksowa modernizacja energetyczna komunalnych budynków mieszkalnych w Gminie Żnin: Część I Słębowo 17 Część II Paryż 26 Część III Podgórzyn 5 Część IV ul. Pocztowa 15
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Remont stolarki w trzech Urzędach Skarbowych podległych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie
- Termomodernizacja trzech osad służbowych na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
więcej: Wodomierze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.