Ogłoszenie z dnia 2025-04-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00120501/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi gminnej wewnętrznej w km 0+000 do 0+317 wraz z parkingiem i ciągiem pieszym w m. Nowe Żukowice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LISIA GÓRA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660944
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 7
1.5.2.) Miejscowość: Lisia Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-140
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 146784678
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@lisiagora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lisiagora.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-acf43db9-972a-441a-863a-92a799c418bb1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa drogi gminnej wewnętrznej w km 0+000 do 0+317 wraz z parkingiem i ciągiem pieszym w m. Nowe Żukowice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-acf43db9-972a-441a-863a-92a799c418bb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00183670
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00034798/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Budowa drogi gminnej wewnętrznej w km 0+000 do 0+317 wraz z parkingiem i ciągiem pieszym w m. Nowe Żukowice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00120501
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: B.271.1.3.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
„Budowa drogi gminnej wewnętrznej w km 0+000 do 0+317 wraz z parkingiem i ciągiem pieszym w m. Nowe Żukowice”
Zadanie dofinansowane w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg
Zakres robót polega na wykonaniu:
1. Droga wewnętrzna:
- warstwy konstrukcyjne podbudowy,
- przepust wraz ze ściankami czołowymi,
- w-wa ścieralna z mieszanki mineralno - asfaltowej - beton asfaltowy AC 11 S,
- w-wa wiążąca z mieszanki mineralno – asfaltowej - beton asfaltowy AC 16 W,
- poboczy z kruszywa łamanego,
- powierzchniowego utrwalenia poboczy
2. Parking:
- warstwy konstrukcyjne podbudowy,
- ułożenie krawężników i obrzeży na ławie betonowej,
- nawierzchnia parkingu z kostki brukowej,
- nawierzchnia drogi manewrowej z kostki ażurowej np. hydrofuga,
- ułożeniu krawężników na ławie betonowej.
3. Budowa oświetlenia ulicznego
- montaż i stawianie słupów energetycznych
- montaż osprzętu na słupach
- zabudowa rozłącznika bezpiecznikowego RSA-001
- podwieszenie przewodu oświetleniowego AsXSn 2x25 mm2
- kopanie rowu i układanie kabli YAKY 4x35 mm2
- zabudowa wysięgników i opraw oświetleniowych
- montaż ochronników przepięciowych
- montaż uziemienia
- pomiary elektryczne
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
- przedmiar robót:
Załącznik nr 5 do SWZ
Załącznik nr 5.1 do SWZ
- dokumentacja projektowa:
Załącznik nr 6 do SWZ
Załącznik nr 6.1 do SWZ
- specyfikacja techniczna:
Załącznik nr 7 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 786939,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1082047,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 786939,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Strabag Infrastruktura Południe Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260038485
7.3.3) Ulica: ul. Wyścigowa 58
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-012
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STRABAG INFRASTRUKTURA POŁUDNIE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
STRABAG INFRASTRUKTURA POŁUDNIE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 786939,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI LISIA GÓRA
- Przygotowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego - 2 części
- "Rozwój i modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w Gminie Lisia Góra - wymiana wodomierzy na urządzenia umożliwiające zdalne odczytu radiowe na terenie Gminy Lisia Góra
- Rozwój i modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w Gminie Lisia Góra - poza granicami aglomeracji
więcej: przetargi LISIA GÓRA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w Publicznej Szkole Podstawowej im. Batalionu "Zośka" w Celestynowie
- Robota budowlana polegająca na rozbudowie i przebudowie WOMP CP-L w Lublinie wraz z niezbędną infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu, na potrzeby projektu pn. Creation of
- Budowa Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej oraz Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Garwolinie - II etap.
- Prace konserwatorskie, restauratorskie, budowlane dotyczące balkonu i płaskorzeźby figuralnej nad portalem elewacji północnej zabytku stanowiącym pierwotne główne wejście do budynku Teatru w Legnicy
- Budowa budynku biurowego kancelarii leśnictw Drogoradz i Turznica
- "Budowa świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w m. Wysokie, gm. Czerwieńsk"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.