Ogłoszenie z dnia 2023-04-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00085091/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-07
- 2023/BZP 00204489/01 - Wynik z dnia 2023-05-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Wykonanie zabiegów ochrony czynnej na obszarze Natura 2000 Trzebiatowsko-Kołobrzeski Pas Nadmorski PLH320017 – Owcze Bagno”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Szczecinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320590577
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Teofila Firlika 20
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 71-637
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szczecin.rdos.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/rdos-szczecin
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-018f79ff-a6d8-11ed-9236-36fed59ea7dd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wykonanie zabiegów ochrony czynnej na obszarze Natura 2000 Trzebiatowsko-Kołobrzeski Pas Nadmorski PLH320017 – Owcze Bagno”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-018f79ff-a6d8-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00183671
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
w ramach projektu nr POIS.02.04.0-00-0108/16 pn.: „Ochrona siedlisk i gatunków terenów nieleśnych zależnych od wód”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00085091
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.14.2023.PR.14
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 178700 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 151600 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – Usuwanie ekspansywnych i inwazyjnych gatunków roślin na powierzchni 15,16 ha - dz. nr 12/4, 12/6 obręb Kołobrzeg [1], gmina Miasto Kołobrzeg, powiat kołobrzeski4.5.3.) Główny kod CPV: 90710000-7 - Zarządzanie środowiskiem naturalnym
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77211300-5 - Usługi selekcji drzew
77211400-6 - Usługi wycinania drzew
4.5.5.) Wartość części: 151600 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usuwanie ekspansywnych i inwazyjnych gatunków roślin na powierzchni 2,71 ha - dz. nr 136/2 obręb Kołobrzeg [10], dz. nr 351 obręb Kołobrzeg [2], dz.nr 13 obręb Kołobrzeg [1] gmina Miasto Kołobrzeg, powiat kołobrzeski.4.5.3.) Główny kod CPV: 90710000-7 - Zarządzanie środowiskiem naturalnym
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77211300-5 - Usługi selekcji drzew
77211400-6 - Usługi wycinania drzew
4.5.5.) Wartość części: 27100 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 128520 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 260000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 144720 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DREW-KOS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5833453314
7.3.3) Ulica: Lawendowe Wzgórze 14/64
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-175
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72360 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-07-01 do 2023-09-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- DOSTAWA JEDNORAZOWEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO DO WYKONYWANIA ZABIEGÓW ABLACJI.
- Remont i przebudowa oficyny kamienicy przy ul. Monte Cassino 40 w Szczecinie
- Dostawa artykułów i środków higienicznych dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie
- Świadczenie usług pralniczych dla Domów Pomocy Społecznej będących jednostkami organizacyjnymi Gminy Miasto Szczecin
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów (ZUO) w Szczecinie, przy ul. Logistycznej 22 przez okres 24 miesięcy.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej z uzyskaniem stosownych uzgodnień i pozwoleń na budowę chodnika przy ul. Chopina w Szczecinie pn. "Bezpieczny wyjazd z os. ARS/Etiuda"
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- [4WOG-1200.2712.28.2025] Wycinka drzew i krzewów, frezowanie korzeni, nasadzenia zastępcze, cięcia pielęgnacyjne, wycinka samosiejek oraz porządkowanie terenu - 4 WOG Gliwice - 2 części.
- Rewitalizacja Parku Międzyosiedlowego na Os. XXX-lecia w Chełmie w ramach przedsięwzięcia "Chełm dla Klimatu - Rewitalizacja Parku Międzyosiedlowego na Os. XXX-lecia w Chełmie"
- "Konserwacja i utrzymanie terenów zieleni wokół obiektów Muzeum Narodowego we Wrocławiu i jego oddziałów". Zamówienie z prawem opcji
- Opracowanie Raportu o odziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko dla operacji pn. "Scalanie gruntów wsi Janówka, gmina Stare Pole, powiat malborski"
- Utrzymanie zieleni na terenie Gminy Radzionków w 2025 roku
- Remont chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 4757P i 4766P Górka Duchowna w kierunku Żakowa
więcej: Usługi selekcji drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.