Og³oszenie z dnia 2025-04-09
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
„Kompleksowa organizacja wizyt studyjnych na potrzeby Regionalnego O¶rodka Polityki Spo³ecznej w Bia³ymstoku”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Regionalny O¶rodek Polityki Spo³ecznej w Bia³ymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200149196
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: gen. George’a Smitha Pattona 8
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-688
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 85 744 72 72
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rops@rops-bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.rops-bialystok.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Polityka Spo³eczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Kompleksowa organizacja wizyt studyjnych na potrzeby Regionalnego O¶rodka Polityki Spo³ecznej w Bia³ymstoku”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-cb1bc690-e441-4bbb-b996-b4e804200fe7
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00183695
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-04-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00043770/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.9 Organizacja wizyt studyjnych krajowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt „Koordynacja dzia³añ w zakresie polityki spo³ecznej w województwie podlaskim” w ramach realizacji Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Spo³ecznego 2021 2027 (FERS), Dzia³anie 04.13: Wysokiej jako¶ci system w³±czenia spo³ecznego, wspó³finansowanego ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Spo³ecznego Plus.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
www.rops@rops-bialystok.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/rops_bialystok/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 8. Zgodnie z art. 67 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy podaje minimalne wymagania techniczne zwi±zane z korzystaniem z Platformy, tj.:
8.1 sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
8.2 komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram,procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, wszystkie dystrybucje Linuxa, lub ich nowsze wersje;
8.3 zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa;
8.4 w³±czona obs³uga JavaScript;
8.5 zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf;
8.6 szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.;
8.7 oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera
synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
9. Zalecenia Zamawiaj±cego, dotycz±ce przesy³anej korespondencji:
9.1 Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny byæ zgodne z wytycznymi okre¶lonymi w przepisach o których
mowa w pkt 2.
9.2 Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
9.3 W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip, .7Z.
9.4 Zamawiaj±cy zwraca uwagê na ograniczenia wielko¶ci plików wygenerowanych do podpisu
podpisem zaufanym, którego warto¶æ dopuszczalna wynosi nie wiêcej ni¿ 10MB, oraz na ograniczenie wielko¶ci plików
wygenerowanych do podpisywania podpisem osobistym w aplikacji eDoApp, którego warto¶æ dopuszczalna wynosi nie wiêcej ni¿
5MB.
9.5 Ka¿dorazowo Wykonawca po podpisaniu dokumentu elektronicznego profilem zaufanym lub podpisem osobistym powinien
dokonaæ weryfikacji poprawno¶ci z³o¿onego podpisu, z zachowaniem dopuszczalnych warto¶ci maksymalnych wielko¶ci
podpisanych plików, dla podpisu zaufanego nie przekraczaj±cego warto¶ci równej 10MB oraz podpisu osobistego
5MB.
9.6 Zamawiaj±cy zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosowaæ podpisy tego samego rodzaju.
Podpisywanie ró¿nymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym mo¿e doprowadziæ do problemów w weryfikacji plików.
9.7 Zamawiaj±cy zaleca, aby Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestowa³mo¿liwo¶æ prawid³owego wykorzystania
wybranej metody podpisania plików oferty.
9.8 Ofertê nale¿y przygotowaæ z nale¿yt± staranno¶ci± dla podmiotu ubiegaj±cego siê
o udzielenie zamówienia publicznego i zachowaniem odpowiedniego odstêpu czasu do zakoñczenia przyjmowania ofert/wniosków.
Podczas podpisywania plików zaleca siê stosowanie algorytmu skrótu b±d¼ wy¿szy SHA2.
9.9 Je¶li Wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zaleca siê wcze¶niejsze podpisanie ka¿dego ze skompresowanych plików.
9.10 Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.
9.11 Zamawiaj±cy zaleca, aby nie wprowadzaæ jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Mo¿e to
skutkowaæ naruszeniem integralno¶ci plików co równowa¿ne bêdzie z konieczno¶ci± odrzucenia oferty w postêpowaniu.
Pe³ne informacje dot. wymagañ technicznych i organizacyjnych zawarte s± w rozdz. II SWZ .
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): W celu wykonania obowi±zku na³o¿onego art. 13 i 14 RODO2, w zwi±zku z art. 88 ustawy o zasadach realizacji zadañ finansowanych ze ¶rodków europejskich w perspektywie finansowej 2021-2027, informujemy o zasadach przetwarzania Pañstwa danych osobowych:
1. Administrator
Odrêbnymi administratorami Pañstwa danych s±:
1.1 Minister w³a¶ciwy do spraw rozwoju regionalnego z siedzib± przy ul. Wspólnej 2/4, 00 -926 Warszawa (Instytucja Zarz±dzaj±ca);
1.2 Minister Rodziny, Pracy i Polityki Spo³ecznej z siedzib± przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5 , 00 -513 Warszawa (Instytucja Po¶rednicz±ca);
1.3 Regionalny O¶rodek Polityki Spo³ecznej w Bia³ymstoku, ul. gen. George’a Smitha Pattona 8, 15 688 Bia³ystok (dalej: „ROPS”).
2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych:
2.1 Minister w³a¶ciwy do spraw rozwoju regionalnego: poczt± tradycyjn± (ul. Wspólna 2/4, 00 -926 Warszawa), elektronicznie: IOD@mfipr.gov.pl;
2.2 Minister Rodziny, Pracy i Polityki Spo³ecznej: poczt± tradycyjn± (ul. Nowogrodzka 1/3/5, 00513 Warszawa), elektronicznie: iodo@mrips.gov.pl;
2.3 ROPS: poczt± tradycyjn± (ul. gen. George’a Smitha Pattona 8, 15 688 Bia³ystok), elektronicznie: iod@rops bialystok.pl.
3. Cel przetwarzania danych
Dane osobowe bêd± przetwarzane w zwi±zku z realizacj± projektu „Koordynacja dzia³añ w zakresie polityki spo³ecznej w województwie podlaskim” w ramach FERS 2021-2027, w szczególno¶ci w celu przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w oparciu o ustawê z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz.1320), dalej „ustawa Pzp” pn.: „ Kompleksowa organizacja wizyt studyjnych na potrzeby Regionalnego O¶rodka Polityki Spo³ecznej w Bia³ymstoku” numer postêpowania: DZP.26.3.10.2025, zawarcia umowy, realizacji zamówienia oraz dochodzenia ewentualnych roszczeñ z tytu³u zawarcia umowy, a tak¿e obowi±zku sprawozdawczego, potwierdzenia kwalifikacji wydatków.
Podanie danych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
4. Podstawa przetwarzania
Przetwarzanie danych osobowych jest zgodne z prawem i odbywa siê na podstawie:
4.1 art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu przygotowania, zawarcia i wykonania umowy, której stron± jest osoba, której dane dotycz±;
4.2 art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu realizacji przez Administratora zadañ wynikaj±cych z przepisów prawa, w tym w zakresie zamówieñ publicznych a tak¿e w celu ustalenia, dochodzenia roszczeñ lub obrony przed roszczeniami zwi±zanymi z zawart± umow± oraz wype³nienia obowi±zków zwi±zanych z archiwizowaniem dokumentów, na podstawie:
a) rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2021/1060 z dnia 24 czerwca 2021 r.;
b) rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2021/1057 z dnia 24 czerwca 2021 r.;
c) ustawy z dnia 28 kwietnia 2022 r. o zasadach realizacji zadañ finansowanych ze ¶rodków europejskich w perspektywie finansowej 2021 2027;
d) ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r o finansach publicznych;
e) ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych.
5. Odbiorcy danych osobowych
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp; dane mog± zostaæ równie¿ powierzone tzw. podmiotom przetwarzaj±cym na podstawie odpowiednich instrumentów prawnych (np. firma hostingowa, informatyczna, z zakresu ochrony danych osobowych), a tak¿e udostêpnione podmiotom, które zwracaj± siê o udostêpnienie danych w trybie ustawy o dostêpie do informacji publicznej; organom w³adzy publicznej oraz podmiotom wykonuj±cym zadania publiczne lub dzia³aj±ce na zlecenie organów w³adzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikaj± z przepisów powszechnie obowi±zuj±cego prawa.
Pe³ne informacje w zakresie RODO zosta³y okre¶lone w rozdziale III SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.26.3.10.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje us³ugê kompleksowej organizacji wizyt studyjnych na potrzeby Regionalnego O¶rodka Polityki Spo³ecznej w Bia³ymstoku, w ramach realizacji projektu: „Koordynacja dzia³añ w zakresie polityki spo³ecznej w województwie podlaskim” w ramach realizacji Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Spo³ecznego 2021 2027 (FERS), Dzia³anie 04.13: Wysokiej jako¶ci system w³±czenia spo³ecznego, wspó³finansowanego ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Spo³ecznego Plus, w ramach typu projektów pn. Dzia³ania ROPS w zakresie us³ug spo³ecznych, pomocy spo³ecznej, ekonomii spo³ecznej i aktywnej integracji, s³u¿±ce w³±czeniu spo³ecznemu.
Zamówienie zosta³o podzielone na trzy czê¶ci. Zakres us³ugi dla I czê¶ci zamówienia:
czê¶æ I: Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie czterodniowej wizyty studyjnej w granicach województwa opolskiego.
2. Szczegó³owe wymagania w zakresie realizacji zamówienia zosta³y zawarte w Za³±czniku nr 1.1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) dla czê¶ci I zamówienia, pozosta³e warunki realizacji zamówienia zosta³y zawarte w
Za³±czniku nr 4.1 do SWZ – Projektowanie postanowienia umowy dla czê¶ci I zamówienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 80000000-4 - Us³ugi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55100000-1 - Us³ugi hotelarskie
55300000-3 - Us³ugi restauracyjne i dotycz±ce podawania posi³ków
63500000-4 - Us³ugi biur podró¿y, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
60100000-9 - Us³ugi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT – dot. CZʦCI: I
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
1.1 Cena brutto oferty (C) – waga kryterium 60%;
1.2 Do¶wiadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia – Opiekun wizyty studyjnej (D) – waga kryterium 40%;
Zamawiaj±cy dokona oceny ofert przyznaj±c punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmuj±c zasadê, ¿e 1%=1pkt. Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest okre¶lonej wadze kryterium w %. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokr±glana bêdzie do drugiego miejsca po przecinku.
Pe³ny opis kryteriów oceny ofert znajduje siê w Rozdziale XVII SWZ.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia – Opiekuna wizyty studyjnej (D) – waga 40%
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje us³ugê kompleksowej organizacji wizyt studyjnych na potrzeby Regionalnego O¶rodka Polityki Spo³ecznej w Bia³ymstoku, w ramach realizacji projektu: „Koordynacja dzia³añ w zakresie polityki spo³ecznej w województwie podlaskim” w ramach realizacji Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Spo³ecznego 2021 2027 (FERS), Dzia³anie 04.13: Wysokiej jako¶ci system w³±czenia spo³ecznego, wspó³finansowanego ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Spo³ecznego Plus, w ramach typu projektów pn. Dzia³ania ROPS w zakresie us³ug spo³ecznych, pomocy spo³ecznej, ekonomii spo³ecznej i aktywnej integracji, s³u¿±ce w³±czeniu spo³ecznemu.
Zamówienie zosta³o podzielone na trzy czê¶ci. Zakres us³ugi dla II czê¶ci zamówienia:
czê¶æ II: Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie 3 dwudniowych wizyt studyjnych w granicach województwa podlaskiego.
2. Szczegó³owe wymagania w zakresie realizacji zamówienia zosta³y zawarte w Za³±czniku nr 1.2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) dla czê¶ci II zamówienia, pozosta³e warunki realizacji zamówienia zosta³y zawarte w Za³±czniku nr 4.2 do SWZ – Projektowanie postanowienia umowy dla czê¶ci II zamówienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 80000000-4 - Us³ugi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55100000-1 - Us³ugi hotelarskie
55300000-3 - Us³ugi restauracyjne i dotycz±ce podawania posi³ków
63500000-4 - Us³ugi biur podró¿y, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
60100000-9 - Us³ugi w zakresie transportu drogowego
66512100-3 - Us³ugi ubezpieczenia od nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT – dot. CZʦCI: II.
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
1.1 Cena brutto oferty (C) – waga kryterium 60%;
1.2 Do¶wiadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia – Opiekun wizyty studyjnej (D) – waga kryterium 40%;
Zamawiaj±cy dokona oceny ofert przyznaj±c punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmuj±c zasadê, ¿e 1%=1pkt. Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest okre¶lonej wadze kryterium w %. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokr±glana bêdzie do drugiego miejsca po przecinku.
Pe³ny opis kryteriów oceny ofert znajduje siê w Rozdziale XVII SWZ.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia – Opiekuna wizyty studyjnej (D) – waga 40%
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje us³ugê kompleksowej organizacji wizyt studyjnych na potrzeby Regionalnego O¶rodka Polityki Spo³ecznej w Bia³ymstoku, w ramach realizacji projektu: „Koordynacja dzia³añ w zakresie polityki spo³ecznej w województwie podlaskim” w ramach realizacji Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Spo³ecznego 2021 2027 (FERS), Dzia³anie 04.13: Wysokiej jako¶ci system w³±czenia spo³ecznego, wspó³finansowanego ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Spo³ecznego Plus, w ramach typu projektów pn. Dzia³ania ROPS w zakresie us³ug spo³ecznych, pomocy spo³ecznej, ekonomii spo³ecznej i aktywnej integracji, s³u¿±ce w³±czeniu spo³ecznemu.
Zamówienie zosta³o podzielone na trzy czê¶ci. Zakres us³ugi dla III czê¶ci zamówienia:
czê¶æ III: Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie 4 czterodniowych wizyt studyjnych krajowych w granicach województwa: ma³opolskiego, mazowieckiego, pomorskiego i ¶wiêtokrzyskiego.
2. Szczegó³owe wymagania w zakresie realizacji zamówienia zosta³y zawarte w Za³±czniku nr 1.3 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) dla czê¶ci III zamówienia, pozosta³e warunki realizacji zamówienia zosta³y zawarte w Za³±czniku nr 4.3 do SWZ – Projektowanie postanowienia umowy dla czê¶ci III zamówienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 80000000-4 - Us³ugi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55100000-1 - Us³ugi hotelarskie
55300000-3 - Us³ugi restauracyjne i dotycz±ce podawania posi³ków
63500000-4 - Us³ugi biur podró¿y, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
60100000-9 - Us³ugi w zakresie transportu drogowego
66512100-3 - Us³ugi ubezpieczenia od nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT – dot. CZʦCI: III.
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
1.1 Cena brutto oferty (C) – waga kryterium 60%;
1.2 Do¶wiadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia – Opiekun wizyty studyjnej (D) – waga kryterium 40%;
Zamawiaj±cy dokona oceny ofert przyznaj±c punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmuj±c zasadê, ¿e 1%=1pkt. Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest okre¶lonej wadze kryterium w %. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokr±glana bêdzie do drugiego miejsca po przecinku.
Pe³ny opis kryteriów oceny ofert znajduje siê w Rozdziale XVII SWZ.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia – Opiekuna wizyty studyjnej (D) – waga 40%
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:- uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów (dot. CZʦCI: I, II i III) :
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli posiada aktualne uprawnienia
organizatora turystyki i po¶rednika turystycznego wydanego zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powi±zanych us³ugach turystycznych (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 2211) i rozporz±dzenia Ministra Sportu i Turystyki z dnia 1 marca 2018 r. w sprawie Centralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Przedsiêbiorców U³atwiaj±cych Nabywanie Powi±zanych Us³ug Turystycznych (Dz. U.
poz. 518) tj. posiada wpis do Rejestru Organizatorów Turystyki i Przedsiêbiorców U³atwiaj±cych Nabywanie Powi±zanych Us³ug Turystycznych (aktywny status), a w przypadku podmiotów zagranicznych posiada odpowiednie zezwolenie, je¿eli jest wymagane do prowadzenia dzia³alno¶ci turystycznej wydane w kraju siedziby Wykonawcy dla prowadzenia dzia³alno¶ci odpowiadaj±cej przedmiotowi zamówienia.
Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, zostanie spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, bêdzie posiada³ uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
UWAGA: Niedopuszczalnym jest poleganie przez Wykonawcê, w celu potwierdzenia spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu, na zdolno¶ciach podmiotu trzeciego w zakresie posiadanych przez niego uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej zgodnie z art. 118 ust. 1 Pzp.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych od Wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona.
2. W zakresie nieuregulowanym ustaw± Pzp lub niniejsz± SWZ do o¶wiadczeñ i dokumentów sk³adanych przez Wykonawcê w postêpowaniu zastosowanie maj± w szczególno¶ci przepisy rozporz±dzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy oraz rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
3. Ofertê sk³ada siê na Formularzu Ofertowym, zgodnie z:- Za³±cznikiem nr 2.1 do SWZ dla czê¶ci I,
- Za³±cznikiem nr 2.2 do SWZ dla czê¶ci II,
- Za³±cznikiem nr 2.3 do SWZ dla czê¶ci III.
Wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:
3.1 O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania, zgodnie z Za³±cznikiem nr 3 do SWZ (taki sam dla czê¶ci I,II i III).
3.2 Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do z³o¿enia oferty (je¿eli dotyczy).Forma pe³nomocnictwa zosta³a wskazana w rozdziale XIV SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (spó³ki cywilne, konsorcja) (je¿eli dotyczy):a) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale IX pkt 3.1, sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, warunek konieczno¶ci posiadania aktualnych uprawnieñ organizatora turystyki i po¶rednika turystycznego jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z Wykonawców posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej i zrealizuje us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
c)Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
d) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo nale¿y za³±czyæ do oferty.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
- Dla czê¶ci I warunki zmiany umowy zosta³y okre¶lone w §9, §10, projektowanych postanowieñ umowy - Za³±cznik nr 4.1 do SWZ dla czê¶ci I.- Dla czê¶ci II warunki zmiany umowy zosta³y okre¶lone w §9, §10, §11 projektowanych postanowieñ umowy - Za³±cznik nr 4.2 do SWZ dla czê¶ci II.
- Dla czê¶ci III warunki zmiany umowy zosta³y okre¶lone w §9, §10, §11 projektowanych postanowieñ umowy - Za³±cznik nr 4.3 do SWZ dla czê¶ci III.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-04-18 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ w dedykowanym do tego miejscu poprzez Platformê dostêpn± pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/rops_bialystok/proceedings
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-18 09:10
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-05-17
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
2. Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê Wykonawców w stosunku do których zachodzi okoliczno¶æ wskazana w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (t.j. Dz.U. z 2024 r., poz. 507 ze zm.), dalej ustawa, mianowicie z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza siê:2.1 Wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2.2 Wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124, 1285, 1723 i 1843) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2.3 Wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2023 r. poz. 120, 295 i 1598) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy Wykluczenie nastêpuje na okres trwania okoliczno¶ci okre¶lonych w art. 7 ust. 1 ustawy.
3. Zamawiaj±cy wykluczy Wykonawcê, wobec którego zachodz± podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 5k lub art. 5l Rozporz±dzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotycz±cego ¶rodków ograniczaj±cych w zwi±zku z dzia³aniami Rosji destabilizuj±cymi sytuacjê na Ukrainie (Dz. U. UE. L. z 2014 r. Nr 229, str. 1 z pó¼n. zm.), w brzmieniu nadanym rozporz±dzeniem Rady (UE) 2022/576 w sprawie zmiany rozporz±dzenia (UE) nr 833/2014 dotycz±cego ¶rodków ograniczaj±cych w zwi±zku z dzia³aniami Rosji destabilizuj±cymi sytuacjê na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022, str. 1), tj. Wykonawców dzia³aj±cych na rzecz lub z udzia³em:
3.1 obywateli rosyjskich lub osób fizycznych lub prawnych, podmiotów lub organów z siedzib± w Rosji;
3.2 osób prawnych, podmiotów lub organów, do których prawa w³asno¶ci bezpo¶rednio lub po¶rednio w ponad 50% nale¿± do podmiotu, o którym mowa w ppkt 3.1 niniejszego ustêpu; lub
3.3 osób fizycznych lub prawnych, podmiotów lub organów dzia³aj±cych w imieniu lub pod kierunkiem podmiotu, o którym mowa w ppkt 3.1 lub 3.2 niniejszego ustêpu,
Zgodnie z art. 5l rozporz±dzenia 833/2014: Zakazuje siê udzielania bezpo¶redniego lub po¶redniego wsparcia, w tym udzielania finansowania i pomocy finansowej lub przyznawania jakichkolwiek innych korzy¶ci w ramach programu Unii, Euratomu lub krajowego programu pañstwa cz³onkowskiego oraz umów w rozumieniu rozporz±dzenia (UE, Euratom) 2018/1046, na rzecz jakichkolwiek osób prawnych, podmiotów lub organów z siedzib± w Rosji, które w ponad 50 % s± w³asno¶ci± publiczn± lub s± pod kontrol± publiczn± w tym podwykonawców, dostawców lub 14 podmiotów, na których zdolno¶ci polega siê w rozumieniu dyrektyw w sprawie zamówieñ publicznych, w przypadku gdy przypada na nich ponad 10 % warto¶ci zamówienia.
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Naprawa nawierzchni bitumicznej w ci±gu drogi wojewódzkiej Nr 652 na odcinku Mieruniszki - Suwa³ki
- Dostawa tworzyw sztucznych, drobnego sprzêtu laboratoryjnego, materia³ów eksploatacyjnych do sprzêtu laboratoryjnego oraz szk³a laboratoryjnego
- Adaptacja czê¶ci budynku PUW w Za¶ciankach na potrzeby dyspozytorni medycznej
- "Konserwacja wojskowych bocznic kolejowych nr 145, 153, 157"
- Adaptacja i modernizacja zabytkowego obiektu na potrzeby Galerii im. Sleñdziñskich przy ul. Rynek Ko¶ciuszki 4 - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
- Remont pomieszczeñ w budynku Szko³y Podstawowej Nr 15 im. Marii Sk³odowskiej-Curie w Bia³ymstoku
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja 5-dniowej wizyty studyjnej w regionie Malagi dla 25 kobiet w ramach projektu "Nie-zwyk³a Transformacja"
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnego szkolenia pn. Analiza danych statystycznych i analiza lokalnych rynków pracy
- ¦wiadczenie kompleksowych us³ug w zwi±zku z organizacj± konferencji naukowej "XXV Ogólnopolska Konferencja In¿ynierii Chemicznej i Procesowej" w Krakowie dla 250 osób w terminie 20-23.09.2026 r.
- ¦wiadczenie us³ug przez specjalistów w ramach zadañ wiod±cego o¶rodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuñczego
- ¦wiadczenie us³ug edukacyjnych obejmuj±cych prowadzenie zajêæ dodatkowych w placówkach wsparcia dziennego na terenie gminy S³awno
- ¦wiadczenie us³ugi szkoleniowej z zakresu komunikacji wewnêtrznej i wspó³pracy w zespole.
wiêcej: Us³ugi hotelarskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.