Ogłoszenie z dnia 2022-05-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00131487/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa stołów do budynku Urzędu Miasta przy ul. Grunwaldzkiej 20 w Pruszczu Gdańskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Pruszcz Gdański
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674919
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Grunwaldzka 20
1.5.2.) Miejscowość: Pruszcz Gdański
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-000
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 58 775 99 69
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pruszcz-gdanski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszcz-gdanski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/um_pruszczgdanski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa stołów do budynku Urzędu Miasta przy ul. Grunwaldzkiej 20 w Pruszczu Gdańskim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0769fc15-c219-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00184099
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00131487/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.17.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 191452,61 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 55000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa i montaż (transport, rozładunek, wniesienie, skręcenie) nowych stołów, w tym biurka w budynku Urzędu Miasta w Pruszczu Gdańskim, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dostarczonym przez Zamawiającego, oraz zasadami aktualnej wiedzy technicznej.
Stoły, w tym biurko, muszą być fabrycznie nowe i nieużywane, niegenerowane, pochodzić z bieżącej produkcji, posiadać stosowne certyfikaty i aprobaty dopuszczające stoły do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Przedmiot zamówienia obejmuje bezpłatny serwis gwarancyjny stołów, w tym biurka (w ramach udzielonej gwarancji jakości i rękojmi).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39121200-8 - Stoły
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40591,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40591,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40591,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Office Plus Sp. z o.o.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010262691
7.3.3) Ulica: ul. Gościnna 13
7.3.4) Miejscowość: Blizne Łaszczyńskiego
7.3.5) Kod pocztowy: 05-082
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MEBLE POLSKA CENTRALNA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MEBLE POLSKA CENTRALNA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40591,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z PRUSZCZA GDAŃSKIEGO
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania - Przebudowa i rozbudowa budynku Powiatu Gdańskiego przy ul. Wojska Polskiego 16 w Pruszczu Gdańskim
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby wyżywienia dzieci ze Szkoły Podstawowej Nr 4 im. I.J. Paderewskiego w Pruszczu Gdańskim
- Usługi wycen nieruchomości położonych na terenie województwa pomorskiego w 2025 roku- 4 zadania częściowe
- Ubezpieczenie mienia należącego do Powiatu Gdańskiego oraz ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Powiatu Gdańskiego
więcej: przetargi w Pruszczu Gdańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu IT oraz wyposażenia w ramach projektu pn. Spedytor-zawód z pasją
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia meblowego i aranżacyjnego typowego w budynku Młyna w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rewitalizacja Młynów Rothera na Wyspie Młyńskiej w Bydgoszczy" - Etap 1B
więcej: Stoły »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.