Ogłoszenie z dnia 2023-04-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00088495/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa ręczników papierowych typu ZZ oraz papieru toaletowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalistyczny Szpital im. dra Alfreda Sokołowskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890047446
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sokołowskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-309
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 746489700
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.dziadkiewicz@zdrowie.walbrzych.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdrowie.walbrzych.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zdrowie_walbrzych1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa ręczników papierowych typu ZZ oraz papieru toaletowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c857c2e7-a853-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00184172
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00088495
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Zp/4/TP/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 122200,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
L.P. ASORTYMENT SZCZEGÓŁOWY JEDN. MIARY ILOŚĆ 12 M-CY1. Ręczniki papierowe 1 karton (20 pakietów x 200 listków) Pakiet* 15 000
*pakiet = 200 listków
Ręczniki papierowe listki typ ,,ZZ”, wykonany z papieru 1 warstwowego z makulatury wodoutwardzalnej i celulozy, stopień białości minimum 80 % wymiar listka minimum 21 x 24 cm , w pakiecie 200 listków, w kartonie 20 pakietów. Karton zbiorczy ma posiadać nazwę producenta oraz numer partii. Ręcznik musi pasować do dozowników typu Merida.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety
4.5.5.) Wartość części: 30750,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
L.P. ASORTYMENT SZCZEGÓŁOWY JEDN. MIARY ILOŚĆ 12 M-CY1. Papier toaletowy duży Rolka* 9 000
2. Papier toaletowy centralnie dozowany Rolka* 500
Poz. 1
Papier toaletowy wykonany z makulatury, jednowarstwowy, dobrze rozpuszczający się w wodzie, nasycenie bieli min. 79 % długość rolki min. 240 m o gramaturze całkowitej min. 26,5g/m² ilość listków na roli min. 1200 o długośc min. 20 cm i szerokości roli min. 9,4 cm – 9,5 cm. Papier toaletowy powinien być zapakowany w worek foliowy zawierający opis : nazwę producenta, numer producenta i numer partii wykonanej produkcji. Papier powinien posiadać certyfikat Ecolabel. Ilość rolek w kartonie 12 szt.
Poz. 2
Papier toaletowy do centralnego dozowania w odcinkach pasujących do białego dozownika wykonanego z poliwęglanu o długości min. 207 metrów, perforowany co min. 18 cm. Ilość odcinków na rolce min.1150, średnica rolki min. 19,9 cm. Szerokość odcinka 13,4 cm (+/- 2%). Papier koloru białego 2 warstwowy, wykonany z makulatury o gramaturze 2 x 16,5g/m². Rolka wyposażona jest w gilzę z usuwaniem w systemie smart Core. Papier toaletowy posiada certyfikat EU ECOLABEL. Opakowanie zbiorcze po 6 szt. Na kartonie powinna być umieszczona: nazwa produktu, nazwa producenta, numer produktu. Papier ma być kompatybilny z dozownikiem posiadanym przez zamawiającego przedstawionym w opisie.
Opis dozownika:
Dozownik z otworem umieszczony w środkowej części dozownika, dostosowany do papieru w systemie centralnego dozowania, wykonany jest z materiału ABS i MABS o wymiarach min. 26,9 cm x 26,9 cm Dozownik powinien być wyposażony w metalowy zamek i metalowy kluczyk. Możliwość otwierania za pomocą kluczyka lub przycisku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety
4.5.5.) Wartość części: 91450,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78609,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 105251,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104488,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Henry Kruse Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 894-10-22-653
7.3.3) Ulica: Kolejowa 3
7.3.4) Miejscowość: Kobierzyce
7.3.5) Kod pocztowy: 55-040
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104488,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Wykonanie systemów przeciwzalaniowych w budynkach Inspektoratu ZUS w Jeleniej Górze i Świdnicy w trybie zaprojektuj i wybuduj.
- Dostawa pojemników na odpady
- "Świadczenie usług dotyczących sporządzania operatów szacunkowych, inwentaryzacji szkicowych budynków i dokumentacji niezbędnej do uzyskania zaświadczeń o samodzielności lokali"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na: Zadanie 1-remont budynku przy ul. Mieroszowskiej 11 w Wałbrzychu Zadanie 2-odtworzenie kd na działce nr 119/23 obręb Rusinowa nr 35 w Wałbrzychu
- Remont i adaptacja pomieszczeń byłego baru Daisy na potrzeby nowego centrum informacji turystycznej Zamku Książ
- Świadczenie usług serwisowych tomografu komputerowego SOMATOM go.Top oraz serwera Syngo.via na okres 36 miesięcy
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- D/102/2024 Sukcesywny zakup i dostawa artykułów higienicznych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Opolskiego
- Dostawa higienicznych artykułów papierowych
- Dostawa środków czystości oraz artykułów higienicznych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- Dostawa środków czystości do magazynu na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku sp. z o.o
- "DOSTAWY ŚRODKÓW I AKCESORIÓW DO SPRZĄTANIA W ROKU 2025 Z PODZIAŁEM NA ZADANIA"
- Sukcesywna dostawa profesjonalnych środków czystości dla Kórnickiego Centrum Rekreacji i Sportu OAZA w Kórniku
więcej: Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.