eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZarzeczeDostawa wyposa¿enia do budynku Starej Szko³y w Zarzeczu



Og³oszenie z dnia 2023-04-20


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Dostawa wyposa¿enia do budynku Starej Szko³y w Zarzeczu

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA ZARZECZE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900542

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. D³uga 7

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Zarzecze

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-205

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugzarzecze@post.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.gminazarzecze.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://zarzecze.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposa¿enia do budynku Starej Szko³y w Zarzeczu

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-1585861f-b742-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00184190

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-04-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej nr IV „Ochrona ¶rodowiska naturalnego i dziedzictwa kulturowego” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00113165

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.12.2023

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 105650,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Czê¶æ 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wyposa¿enie sali konferencyjnej w sprzêt audio-video wraz z jego monta¿em oraz przeszkoleniem wyznaczonego pracownika Centrum Kultury.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 32342400-6 - Sprzêt nag³a¶niaj±cy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32321200-1 - Urz±dzenia audiowizualne

32333300-9 - Aparatura do powielania obrazu wideo

32333200-8 - Kamery wideo

38652100-1 - Projektory

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 72723,58 PLN

Czê¶æ 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wyposa¿enie kuchni w sprzêt AGD: lodówka, zmywarka, piekarnik, kuchnia indukcyjna i okap

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39711420-9 - P³yty grzewcze (AGD)

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39711100-0 - Ch³odziarki i zamra¿arki

39713100-4 - Zmywarki do naczyñ

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 3658,54 PLN

Czê¶æ 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wyposa¿enie sali baletu w lustra i dr±¿ki oraz sztalugi drewniane. Dostawa obejmuje równie¿ monta¿ luster i dr±¿ków.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39299300-7 - Lustra szklane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37422000-2 - Dr±¿ki lub belki gimnastyczne

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 6341,46 PLN

Czê¶æ 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wyposa¿enie sanitariatów w pojemniki na papier toaletowy, rêczniki; lustra; kosze na ¶mieci oraz dozowniki myd³a.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39299300-7 - Lustra szklane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37422000-2 - Dr±¿ki lub belki gimnastyczne

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 4227,64 PLN

Czê¶æ 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wyposa¿enie sali muzycznej w pianino cyfrowe i instrumenty dête.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 37314000-2 - Instrumenty dête

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37311100-2 - Pianina

37321700-1 - Stojaki na instrumenty muzyczne lub nuty

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 18699,18 PLN

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

Czê¶æ 1

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem

5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:

Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najni¿sz± cen± przewy¿sza kwotê, któr± zamawiaj±cy zamierza przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia, chyba ¿e zamawiaj±cy mo¿e zwiêkszyæ tê kwotê do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 436897,34 PLN

Czê¶æ 2

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 9021,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 21691,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9021,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PH ENERGIA S.C.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591956722

7.3.4) Miejscowo¶æ: Kielce

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-21

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 9021,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesi±ce

Czê¶æ 3

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 19828,83 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 44123,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19828,83 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WAM Wojciech Smolak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9181692873

7.3.4) Miejscowo¶æ: ¦wilcza

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-21

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 19828,83 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesi±ce

Czê¶æ 4

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 22018,23 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 41691,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22018,23 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 4)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: W&W DESIGN Katarzyna Kaczmarczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542279606

7.3.4) Miejscowo¶æ: Katowice

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-28

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 22018,23 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesi±ce

Czê¶æ 5

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 5)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem

5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:

cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najni¿sz± cen± przewy¿sza kwotê, któr± zamawiaj±cy zamierza przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 91300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 201970,44 PLN

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.