Og³oszenie z dnia 2025-04-09
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Utworzenie klastra energii ziemi wyszkowskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina D³ugosiod³o
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668114
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: T. Ko¶ciuszki 2
1.5.2.) Miejscowo¶æ: D³ugosiod³o
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-210
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostro³êcki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 29 64 23 650
1.5.8.) Numer faksu: +48 29 74 12 526
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@dlugosiodlo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.dlugosiodlo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utworzenie klastra energii ziemi wyszkowskiej
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b7fcbd65-12e2-463c-bbce-c919e2ddf90d
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00184220
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-04-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00043499/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.3 Utworzenie klastra energii ziemi wyszkowskiej - nr KPOD.03.12-IP.05-0273/23
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt finansowany w ramach Inwestycji B2.2.2/G1.1.2 Krajowego Planu Odbudowy i Zwiêkszania Odporno¶ci (KPO): Inwestycje OZE realizowane przez spo³eczno¶ci energetyczne Czê¶æ A (wsparcie przedinwestycyjne): Dzia³anie A.3 – Rozwój nowych spo³eczno¶ci energetycznych dzia³aj±cych w zakresie OZE
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://dlugosiodlo.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://dlugosiodlo.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) W postêpowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê za po¶rednictwem Platformy zakupowej znajduj±cej
siê pod adresem: https://dlugosiodlo.ezamawiajacy.pl poprzez kafelek „Wiadomo¶ci” kieruj±cy do modu³u korespondencji lub poczty
elektronicznej t.orlowski@dlugosiodlo.pl
2) O¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wp³yn± do Zamawiaj±cego, uwa¿a siê za dokumenty z³o¿one w
terminie, je¶li ich czytelna tre¶æ dotrze do Zamawiaj±cego przed up³ywem tego terminu. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków,
zawiadomieñ oraz informacji przekazywanych na adres e-mail Zamawiaj±cego przyjmuje siê datê dostarczenia wiadomo¶ci na adres
e-mail Zamawiaj±cego. W przypadku skorzystania z Platformy za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji
przyjmuje siê datê ich z³o¿enia/wys³ania na Platformie.
3) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi za³o¿yæ darmowe konto na
Platformie zakupowej. Zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Gminy
D³ugosiod³o: https://dlugosiodlo.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl.
Wykonawca po wybraniu opcji „Przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie
zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki
procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje
regulamin, klika polecenie „Zarejestruj siê”.
4) Po za³o¿eniu konta Wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia Oferty w postêpowaniu. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a
Wykonawcami, w szczególno¶ci zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej
za po¶rednictwem Platformy Zakupowej. Za datê przekazania zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wys³ania poprzez
kafelek „Wiadomo¶ci” kieruj±cy do modu³u korespondencji.
5) Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci zwi±zanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca
winien skontaktowaæ siê z dostawc± rozwi±zania teleinformatycznego Platforma Zakupowa Gminy D³ugosiod³o tel. +48 22 257 22 23
(infolinia dostêpna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl
6) Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo- aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej tj.:
sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci pobierania
i wysy³ania danych nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
komputer klasy PC lub MAC spe³niaj±cy wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania u¿ywanej
przegl±darki internetowej;
zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obs³uguj±ca TLS 1.2;
zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.
7) Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczaln± wielko¶æ przesy³anych plików do 100 MB.
8) Zamawiaj±cy okre¶la informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: plik za³±czony przez Wykonawcê na Platformie
Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku
dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu otwarcia ofert.
9) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego
serwera synchronizowanego z G³ównym Urzêdem Miar, który udostêpnia poprzez Internet us³ugê umo¿liwiaj±c± synchronizacjê
czasu w systemach komputerowych z czasem urzêdowym obowi±zuj±cym w Polsce.
10) Osoby upowa¿nione do porozumiewania siê z Wykonawcami: w zakresie merytorycznym i formalno-prawnym: Tomasz Or³owski, tel. 29 64 23 656.
11) Pozosta³e wymagania dotycz±ce korespondencji zosta³y opisane w SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), dalej „RODO”, informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina D³ugosiod³o, ul. T. Ko¶ciuszki 2, 07-210 D³ugosiod³o reprezentowana przez Wójta Gminy D³ugosiod³o;
2) Administrator powo³a³ inspektora ochrony danych osobowych, z którym mo¿na skontaktowaæ siê pisz±c na adres e-mail: gmina@dlugosiodlo.pl b±d¼ poczt± tradycyjn± na adres wskazany powy¿ej;
3) dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego – „Utworzenie klastra energii ziemi wyszkowskiej” prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji, zawarciem, realizacj± oraz egzekucj± umowy;
4) odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 i 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”, upowa¿nieni pracownicy Urzêdu Gminy oraz spó³ka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzib± w Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisana do Rejestru Przedsiêbiorców Krajowego Rejestru S±dowego, prowadzonego przez S±d Rejonowy dla m.st. Warszawy
w Warszawie XIII Wydzia³ Gospodarczy Krajowego Rejestru S±dowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako w³a¶ciciel Platformy Zakupowej, na której Gmina D³ugosiod³o prowadzi postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, dzia³aj±ca pod adresem: https://dlugosiodlo.ezamawiajacy.pl;
5) wszelkie dane powierzone przez wykonawcê bêd± przechowywane przez okres wynikaj±cy z zapisów Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych (Dz. U. z 2011 r., Nr 14, poz. 67 ze zm.),
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zapisy dot. ochrony danych osobowych okre¶lono w rozdziale I pkt 14 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RZ.271.2.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest us³uga polegaj±ca na opracowaniu koncepcji rozwoju klastra energii w ramach zadania pn. „Utworzenie klastra energii ziemi wyszkowskiej” (nr projektu: KPOD.03.12-IP.05-0273/23) w ramach Inwestycji B2.2.2/G1.1.2 Krajowego Planu Odbudowy i Zwiêkszania Odporno¶ci (KPO).
2) Us³uga swoim zakresem obejmuje:
a) Opracowanie analiz technicznych do koncepcji rozwoju klastra energii.
b) Opracowanie koncepcji rozwoju klastra energii (na podstawie ww. analiz technicznych).
c) Opracowanie modelu prawno-ekonomicznego klastra energii.
d) Dzia³ania promocyjno-informacyjne.
3) Szczegó³owy przedmiot i zakres zamówienia oraz sposób wykonania zamówienia zosta³ zawarty w:
3.1 Opis przedmiotu zamówienia - Za³±cznik nr 8 do SWZ;
3.2 Wzór umowy – Za³±cznik nr 3 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71241000-9 - Studia wykonalno¶ci, us³ugi doradcze, analizy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71242000-6 - Przygotowanie przedsiêwziêcia i projektu, oszacowanie kosztów
71314300-5 - Us³ugi doradcze w zakresie wydajno¶ci energetycznej
71314200-4 - Us³ugi zarz±dzania energi±
71314000-2 - Us³ugi energetyczne i podobne
73220000-0 - Us³ugi doradcze w zakresie rozwoju
73000000-2 - Us³ugi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne us³ugi doradcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-23
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami i ich wag±:
Kryterium I „Cena” – C bêdzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia podanej przez Wykonawcê w formularzu Oferty.
Maksymalna liczba punktów do uzyskania przez Wykonawcê w tym kryterium wynosi 60 (waga kryterium wyra¿ona w punktach). Punkty bêd± przyznawane wed³ug nastêpuj±cego wzoru:
Wp (C)=Cmin/Cbo 𝒙 60 pkt
gdzie:
Wp (C) – warto¶æ punktowa;
Cmin – najni¿sza cena ze z³o¿onych ofert;
Cbo – cena brutto badanej oferty.
Kryterium II "Do¶wiadczenie kierownika zespo³u ekspertów” – D Punkty zostan± przyznane za do¶wiadczenie Kierownika zespo³u ekspertów, w zale¿no¶ci od liczby wykonanych us³ug polegaj±cych na opracowaniu dokumentów to¿samych z przedmiotem Zamówienia.
Za dokument to¿samy z przedmiotem zamówienia Zamawiaj±cy uznaje: koncepcjê rozwoju spo³eczno¶ci energetycznej, strategiê rozwoju klastra, koncepcje inwestycyjne dla jednostek samorz±du terytorialnego realizowane w ramach projektów European City Facility, plany rozwoju lub inne dokumenty, których zakres obejmowa³ utworzenie b±d¼ rozwój spo³eczno¶ci energetycznej.
Kierownik zespo³u ekspertów, który w okresie 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert:
wykona³ 15 lub wiêcej us³ug to¿samych z przedmiotem zamówienia – otrzyma 40 pkt;
wykona³ 12 us³ug to¿samych z przedmiotem zamówienia – otrzyma 30 pkt;
wykona³ 9 us³ug to¿samych z przedmiotem zamówienia - otrzyma 20 pkt;
wykona³ 6 us³ug to¿samych z przedmiotem zamówienia - otrzyma 10 pkt;
wykona³ 5 lub mniej us³ug to¿samych z przedmiotem zamówienia - otrzyma 0 pkt;
Maksymalna liczba punktów do uzyskania przez Wykonawcê w tym kryterium wynosi 40 (waga kryterium wyra¿ona w punktach).
2) Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta z najwiêksz± ilo¶ci± punktów, stanowi±cych sumê punktów przyznanych w ka¿dym kryterium z uwzglêdnieniem wagi procentowej danego kryterium, obliczonych wg wzoru:
N = C + D
gdzie:
N - ³±czna liczba punktów przyznana ofercie badanej;
C - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena”;
D - liczna punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Do¶wiadczenie Kierownika zespo³u ekspertów”.
3) Za ofertê najkorzystniejsz± bêdzie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu i przy uwzglêdnieniu powy¿szych kryteriów otrzyma najwy¿sz± punktacjê.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie kierownika zespo³u ekspertów
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów;
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy okre¶la, ¿e powy¿szy warunek zostanie spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:
1) Wykona³ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie co najmniej 2 us³ugi obejmuj±ce swoim zakresem przygotowanie dokumentów z obszaru spo³eczno¶ci energetycznych [np. koncepcje spo³eczno¶ci energetycznych, strategie rozwoju spo³eczno¶ci energetycznych, mapy spo³eczno¶ci energetycznych, modele spo³eczno¶ci energetycznych, manuale spo³eczno¶ci energetycznych, bilanse spo³eczno¶ci energetycznych], o minimalnej warto¶ci 100 000,00 z³ brutto. Us³ugi te winny byæ wykonana nale¿ycie;
2) Dysponuje osobami, które bêd± skierowane przez Wykonawcê do realizacji niniejszego zamówienia publicznego, w tym:
a) Kierownik zespo³u ekspertów:
- wykszta³cenie: wy¿sze II stopnia (magisterskie);
- do¶wiadczenie: w ci±gu ostatnich 5 lat, przed terminem sk³adania ofert, zrealizowa³ co najmniej 5 us³ug, które polega³y na koordynowaniu lub kierowaniu prac± zespo³u, który opracowa³ dokumenty z zakresu inwestycji energetycznych w obszarze efektywno¶ci energetycznej lub spo³eczno¶ci energetycznych.
b) Ekspert ds. energetyki odnawialnej:
- wykszta³cenie: wy¿sze II stopnia (magisterskie) z zakresu energetyki;
- do¶wiadczenie: w ci±gu ostatnich 3 lat przed terminem sk³adania ofert, zrealizowa³ co najmniej 2 us³ugi polegaj±ce na opracowaniu bilansu energetycznego;
c) ekspert ds. prawa energetycznego:
- wykszta³cenie: wy¿sze II stopnia (magisterskie) z zakresu prawa;
- do¶wiadczenie: w ci±gu ostatnich 3 lat przed terminem sk³adania ofert, zrealizowa³ co najmniej 2 us³ugi polegaj±ce na opracowaniu analizy lub ekspertyzy prawnej z zakresu prawa energetycznego.
d) ekspert ds. geoinwentaryzacji:
- wykszta³cenie: wy¿sze I stopnia (licencjat) z zakresu geografii lub geodezji i kartografii lub gospodarki przestrzennej;
- do¶wiadczenie: w ci±gu ostatnich 3 lat przed terminem sk³adania ofert, zrealizowa³ co najmniej 2 us³ugi polegaj±ce na sporz±dzeniu mapy energetycznej (zawieraj±cej m.in. geolokalizacjê punktów poboru energii, rozmieszczenie infrastruktury technicznej elektroenergetycznej, oznaczenie obszarów potencjalnych inwestycji energetycznych).
Zamawiaj±cy dopuszcza ³±czenie w/w funkcji przez jedn± lub wiêcej osób pod warunkiem posiadania przez nie wymaganych kwalifikacji, do¶wiadczenia, wykszta³cenia o których mowa powy¿ej, za wyj±tkiem Kierownika zespo³u ekspertów.
Na potrzeby oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu przez spo³eczno¶æ energetyczn± nale¿y rozumieæ: spó³dzielniê energetyczn± lub klaster energii lub obywatelsk± spo³eczno¶æ energetyczn±.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej (wg za³. nr 4 do SWZ);
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) wykaz us³ug wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, rzecz których us³ugi zosta³y wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane – zgodnie ze wzorem za³±cznika nr 10 do SWZ.
b) wykaz osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ugi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie ze wzorem za³±cznika nr 9 do SWZ.
Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, które zamawiaj±cy posiada, je¿eli wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ. Wykonawca sk³ada podmiotowe ¶rodki dowodowe aktualne na dzieñ ich z³o¿enia.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia wraz z ofert± przedmiotowych ¶rodków dowodowych.5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) Dokumenty sk³adane razem z ofert±:1.1. formularz ofertowy (wg za³. nr 1 do SWZ),
1.2. o¶wiadczenie wykonawcy/wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia dotycz±ce przes³anek wykluczenia z postêpowania oraz spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie wskazanym w SWZ (wg za³±cznika nr 2a do SWZ),
Wykonawca za³±cza do oferty równie¿ (je¿eli dotyczy):
1.3. o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby dotycz±ce przes³anek wykluczenia z postêpowania oraz spe³niania warunków udzia³u
w postêpowaniu w zakresie wskazanym w SWZ,
1.4. samooczyszczenie – w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 5 lub art. 109 ust. 1 pkt 4 i 7 ustawy Pzp,
1.5. pe³nomocnictwo,
1.6. o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (wg za³. nr 6 do SWZ),
1.7. zobowi±zanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia w przypadku gdy Wykonawca, w celu spe³nienia warunków, o którym mowa w Rozdziale II pkt 7 ppkt 4 SWZ, bêdzie polega³ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych innych podmiotów (wg za³. nr 5 do SWZ).
Zakres i forma sk³adania ww. dokumentów zosta³y okre¶lone w SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± ubiegaæ siê wspólnie o udzielenie zamówienia.W takim przypadku:
- ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zobowi±zania,
- zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w
postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego, przyjmuje siê, ¿e pe³nomocnictwo do
podpisania oferty obejmuje pe³nomocnictwo do po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em wszystkich dokumentów,
- pe³nomocnictwo musi wynikaæ z umowy lub z innej czynno¶ci prawnej, mieæ formê pisemn±; fakt ustanowienia
pe³nomocnika musi wynikaæ z za³±czonych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona bêdzie przez
Zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, spo¶ród których tylko jeden spe³nia warunek dotycz±cy
uprawnieñ, s± zobowi±zani do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi
wykonaj± poszczególni wykonawcy.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy
wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy s±
zobowi±zani do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj±
poszczególni wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z wykonawców
wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
5. Wymagania dotycz±ce wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia zosta³y opisane w SWZ.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-04-18 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma zakupowa: https://dlugosiodlo.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-18 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-05-17
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³ugi doradcze wspieraj±ce Zamawiaj±cego oraz Zespo³y Pracowników Sieci IOB Projektu w partycypacyjnym procesie tworzenia strategii sieci oraz, tworzenia procedur i narzêdzi wspó³pracy sieci.
- Wykonanie robót w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie prac remontowych w wolnym lokalu mieszkalnym przy ul. Kleczkowskiej 11/2 we Wroc³awiu.
- Wykonanie dokumentacji projektowej - Rewitalizacja pla¿y miejskiej w Suszu
- "Opracowanie dokumentacji projektowej na budowê i przebudowê dróg i chodników w gminie Ku¶lin"
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie pozwoleñ niezbêdnych do realizacji inwestycji polegaj±cej na budowie ma³ej infrastruktury turystycznej nad Jeziorem Szmaragdowym
- US£UGA REALIZACJI BADANIA SPO£ECZNEGO PN. "KONDYCJA SEKTORA EKONOMII SPO£ECZNEJ W WOJEWÓDZTWIE ¦WIÊTOKRZYSKIM".
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.