Ogłoszenie z dnia 2022-05-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00113194/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu do pracowni graficznej w ramach projektu Okno na zawód przyszłości
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZESPÓŁ OBSŁUGI OŚWIATY W RYPINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340390118
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 40
1.5.2.) Miejscowość: Rypin
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-500
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 54 280 96 36
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: marta.jadzinska@rypin.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bipmzoo.rypin.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/5928051.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu do pracowni graficznej w ramach projektu Okno na zawód przyszłości2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-03fe5582-b63e-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00184250
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037324/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa wyposażenia pracowni grafiki komputerowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „Okno na zawód przyszłości” współfinansowany jest z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi priorytetowej 10. Innowacyjna Edukacja, Działania 10.2 Kształcenie ogólne i zawodowe, Poddziałanie 10.2.3 Kształcenie zawodowe, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00113194/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MZOO.331.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Liceum Sztuk Plastycznych, znajdującego się w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1, przy ul. Sportowej 24 w Rypinie, niżej wymienionego sprzętu do pracowni graficznej:1) Zestawy komputerowe z oprogramowaniem
a) Zestaw Komputerowy z oprogramowaniem – 17 zestawów – każdy zestaw składający się z komputera stacjonarnego z systemem operacyjnym, monitora, myszy i klawiatury.
b) Oprogramowanie biurowe – 17 sztuk.
c) Oprogramowanie graficzne – 17 sztuk.
d) Wytyczne testów SYSMark 25:
Testy muszą zostać przeprowadzone na konfiguracji zaoferowanej Zamawiającemu:
- zachowanie modelu procesora,
- zachowanie taktowania, ilości i pojemności pamięci RAM,
- zachowanie modelu dysku SSD,
- zachowanie modelu płyty głównej,
- zachowanie chipsetu dodatkowej niezintegrowanej karty graficznej,
- zachowanie rodziny systemu operacyjnego (Microsoft Windows 10
w wersji 21H1 lub nowszej).
Testy SYSmark® 25 muszą być wykonane w konfiguracji komputera identycznej z wymaganą przy rozdzielczości ekranu 1920x1080 pixeli/60 Hz, 32-bitowej głebi koloru.
Testy muszą zostać wykonane z włączonymi wszystkimi ustawieniami
z zakładki „Required” oraz „Recommended”. Nie dopuszcza się w teście używania żadnej opcji z zakładki „Optional”.
Nie dopuszcza się modyfikacji ustawień BIOS (overclockingu) w celu osiągnięcia wyższej wydajności urządzenia.
Wykonawca w Załączniku Nr 2a do SWZ - Formularz ofertowy - Część 1 zobowiązany jest wskazać liczbę uzyskanych punktów dla procesora
i dodatkowej niezintegrowanej karty graficznej. Opisy dotyczące wymagań zostały zawarte w Załącznik Nr 1a do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Część 1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
30231300-0 - Monitory ekranowe
30232000-4 - Sprzęt peryferyjny
30234100-9 - Dysk magnetyczny
30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów
30237410-6 - Myszka komputerowa
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48322000-1 - Pakiety oprogramowania graficznego
4.5.5.) Wartość części: 108000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Liceum Sztuk Plastycznych, znajdującego się w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1, przy ul. Sportowej 24 w Rypinie, niżej wymienionego sprzętu do pracowni graficznej.Sprzęt dodatkowy:
a) Projektor – 1 sztuka,
b) Głośnik z pilotem – 1 sztuka,
c) Dysk zewnętrzny – 17 sztuk,
d) Skaner A3 – 1 sztuka,
e) Słuchawki z mikrofonem – 17 sztuk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30216110-0 - Skanery komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
30232000-4 - Sprzęt peryferyjny
30234100-9 - Dysk magnetyczny
30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów
32342100-3 - Słuchawki
32342412-3 - Głośniki
38652100-1 - Projektory
4.5.5.) Wartość części: 12000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu do wyznaczonego terminu składania ofert, została złożona jedna oferta przez Wykonawcę – Marcin Krajewski prowadzący działalność gospodarczą pod firmą NEO-SYSTEM Marcin Krajewski, mającą siedzibę w Brodnicy, przy ul. Podgórnej 80b, 87-300 Brodnica, którego oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5. Treść oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia
Na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postepowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu do wyznaczonego terminu składania ofert, zostały złożone dwie oferty. Ofertę Nr 1 złożył Wykonawca Marcin Puźniak prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Biuro Inżynieryjne Martex Marcin Puźniak, mającą siedzibę w Gorzeszowie 19, 58-405 Krzeszów, którego oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5. Treść oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia Ofertę Nr 2 złożył Wykonawca Marcin Krajewski prowadzący działalność gospodarczą pod firmą NEO-SYSTEM Marcin Krajewski, mającą siedzibę w Brodnicy, przy ul. Podgórnej 80b, 87-300 Brodnica, którego oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5.
Treść oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z RYPINA
więcej: przetargi w Rypinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa urządzeń projekcyjnych
- Zakup urządzeń i oprogramowania
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania III
- Dostawa zasilaczy awaryjnych UPS, dysków do macierzy oraz routera w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, drukującego, sieciowego i oprogramowania na potrzeby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Kielcach.
- Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.