Ogłoszenie z dnia 2022-05-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00120856/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Bieżące utrzymanie i konserwacja sygnalizacji świetlnej
na terenie Miasta Tarnobrzega”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Tarnobrzeg
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409092
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 32
1.5.2.) Miejscowość: Tarnobrzeg
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-400
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 15 8181568
1.5.8.) Numer faksu: 15 8221304
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@um.tarnobrzeg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.tarnobrzeg.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
bip.tarnobrzeg.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Bieżące utrzymanie i konserwacja sygnalizacji świetlnejna terenie Miasta Tarnobrzega”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-de5cff67-bb10-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00184258
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023027/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 „Bieżące utrzymanie i konserwacja sygnalizacji świetlnej na terenie Miasta Tarnobrzega”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00120856/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP-I.271.9.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.:
„Bieżące utrzymanie i konserwacja sygnalizacji świetlnej
na terenie Miasta Tarnobrzega”
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Bieżące utrzymanie i konserwacja sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniach ulic:
• Władysława Sikorskiego – Wisłostrada – Mickiewicza
• Władysława Sikorskiego – Św. Barbary – Szpitalna
• Władysława Sikorskiego – Mikołaja Kopernika – Wyspiańskiego
• Władysława Sikorskiego – Henryka Sienkiewicza
• Władysława Sikorskiego – Wyszyńskiego – Zwierzyniecka
• Władysława Sikorskiego – Wiejska
• Władysława Sikorskiego – Fabryczna – Aleja Warszawska – Słomki
• Aleja Warszawska – Sobowska Piętaka Stanisława
• Wyspiańskiego – Mickiewicza – Stanisława Moniuszki
• Henryka Sienkiewicza – Kurasia Ferdynanda
• Henryka Sienkiewicza – Zamkowa
• Mikołaja Kopernika – Kurasia Ferdynanda
• Wisłostrada – Zakładowa – Nadwiślańska
• Orląt Lwowskich – Ocicka
• Znaki D-6 „przejście dla pieszych" umieszczonych na wysięgnikach nad jezdnią – ul. Władysława Sikorskiego - 3 szt.
• Znaki D-6 „przejście dla pieszych" umieszczonych na wysięgnikach nad jezdnią ul. Wisłostrada - 2 szt.
• Aktywne znaki D-6 „przejście dla pieszych" z pulsatorem na ul. Aleja Warszawska przy skrzyżowaniu z ul. Odwet Jędrusie (Bieżące utrzymanie, konserwacja i przeglądy na:
a) zasilacze i układy sterujące od dnia 24.03.2023 r.;
b) panele LED generujące sygnał ostrzegawczy od dnia 24.03.2024 r.
do końca trwania umowy
Zakres rzeczowy bieżącego utrzymania i prac konserwacyjnych sygnalizacji świetlnej obejmuje:
a) Utrzymanie i konserwacja sygnalizacji świetlnych objętych umową w zakresie:
całodobowy nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem sygnalizacji świetlnych i dźwiękowych,
objazdy wszystkich sygnalizacji świetlnych objętych umową,
regulacja kamer do detekcji wizyjnej,
utrzymanie pokryw przy studniach kanalizacji sygnalizacji świetlnej,
konserwacja układów sterowniczych, usuwanie awarii kabli sterowniczych (nie obejmuje wymiany kabla),
systematyczne czyszczenie soczewek na sygnalizatorach,
systematyczne czyszczenie komór sygnalizatorów,
wymiana programu w sterowniku sygnalizacji.
wymiana programu w detektorze wizyjnym.
konserwacja sygnalizatorów,
wykonanie badań instalacji elektrycznej wszystkich obiektów objętych zamówieniem.
malowanie słupów pod sygnalizatorami (jednorazowo w okresie wiosennym),
wykonanie badań ruchu na skrzyżowaniu, wykonanie projektu programu sygnalizacji z uzgodnieniem
i zatwierdzeniem oraz wprowadzeniem do sterownika.
b) Usuwanie na bieżąco awarii spowodowanych zużyciem materiałów oraz naprawa uszkodzeń spowodowanych czynnikami zewnętrznymi elementów sygnalizacji świetlnych objętych umową
w zakresie:
wymiana uszkodzonych żarówek,
wymiana soczewek w przypadku uszkodzeń mechanicznych,
wymiana przycisków dla pieszych.
wymiana sygnalizatora pieszego LED.
wymiana sygnalizatora kołowego LED.
wymiana sygnalizatora akustycznego.
wymiana słupka pod sygnalizator.
wymiana wkładu LED fi 300 mm (wymiana z materiałem).
wymiana wkłady LED fi 200 mm (wymiana z materiałem).
wykonanie wymiany pętli indukcyjnej.
wymiana kamery detekcji wizyjnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50232200-2 - Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 739439,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 739439,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 739439,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Grzegorz Mikrut - Zakład Elektroniki i Automatyki „TECHVISION”
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Marzena Mikrut - Zakład Elektroniki i Automatyki „TECHVISION”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon 830445886
7.3.3) Ulica: Aleja Warszawska 31
7.3.4) Miejscowość: Tarnobrzeg
7.3.5) Kod pocztowy: 39-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 739439,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z TARNOBRZEGA
- "Poprawa efektywności energetycznej budynków oświatowych w Tarnobrzegu" - opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych - 4 zadania.
- Dostawa wiskoelastyków i preparatów okulistycznych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
- Dostawa materiałów opatrunkowych i opatrunków specjalistycznych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
- Dostawa leków różnych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
- "Modernizacja dwóch kompleksów sportowych Moje Boisko - Orlik 2012 przy ul. Przy Zalewie 1 i ul. Wiejskiej 4 w Tarnobrzegu".
więcej: przetargi w Tarnobrzegu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.