Ogłoszenie z dnia 2025-04-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00047937/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-20
- 2025/BZP 00059237/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-23
- 2025/BZP 00067103/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-27
- 2025/BZP 00070402/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-28
- 2025/BZP 00076541/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakupy pomocy dydaktycznych i wyposażenia w ramach dwóch projektów: „Radosne przedszkolaki w dwóch placówkach w Gminie Uniejów” oraz „Nowoczesne Przedszkole w Uniejowie” w podziale na części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Uniejów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019579
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Błogosławionego Bogumiła 13
1.5.2.) Miejscowość: Uniejów
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-210
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@uniejow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uniejow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminauniejow.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakupy pomocy dydaktycznych i wyposażenia w ramach dwóch projektów: „Radosne przedszkolaki w dwóch placówkach w Gminie Uniejów” oraz „Nowoczesne Przedszkole w Uniejowie” w podziale na części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc0d4050-cd24-4bf2-9f3d-3b2a44f00ff4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00184263
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043028/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakupy pomocy dydaktycznych i wyposażenia w ramach projektów "Nowoczesne Przedszkole w Uniejowie" oraz " Radosne przedszkolaki w dwóch placówkach w Gminie Uniejów"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekty: „Radosne przedszkolaki w dwóch placówkach w Gminie Uniejów” oraz „Nowoczesne Przedszkole w Uniejowie” są współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+), FESL.06 Fundusze Europejskie dla edukacji DZIAŁANIE FESL.06.02 Kształcenie ogólne w ramach programu Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027 (FESL 2021-2027)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00047937
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2025 AA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiot zamówienia obejmuje Zakupy pomocy dydaktycznych i wyposażenia w ramach dwóch projektów: „Radosne przedszkolaki w dwóch placówkach w Gminie Uniejów” oraz „Nowoczesne Przedszkole w Uniejowie”, w podziale na części.1) Część nr 1:
Dostawa mebli do Oddziałów Przedszkolnych przy Szkole Podstawowej w Wieleninie oraz Oddziałów Wychowania Przedszkolnego w Szkole Podstawowej im. Marii Skłodowskiej-Curie w Wilamowie.
Część 1 realizowana jest w ramach projektu „Radosne przedszkolaki w dwóch placówkach w Gminie Uniejów”.
4.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku 2a OPZ, Formularz cenowy. Opisane tam parametry stanowią minimalne wymagania jakościowe i techniczne zamawianego sprzętu.
4.5. Istotne informacje dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia:
1. Wymagania dotyczące gwarancji i rękojmi:
Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji i rękojmi na cały przedmiot zamówienia wyszczególniony w załącznikach 2a do 2i do SWZ, na okres minimum 24 miesięcy. Wykonawca może udzielić dłuższej gwarancji na przedmiot zamówienia, jednak nie dłuższej niż 36 miesięcy, zgodnie z pkt XVII. 2 2) SWZ – kryteria oceny ofert.
2. Cały asortyment składający się na przedmiot zamówienia musi być sprawny i posiadać wyposażenie niezbędne do funkcjonalnego działania. Dostarczony asortyment musi być odpowiednio zapakowany, aby zapobiec uszkodzeniu w czasie dostawy. Zamawiający wymaga, aby instrukcje do zamawianych towarów były w języku polskim.
3. Zamawiający zastrzega, iż cały asortyment będący przedmiotem zamówienia będzie stanowił wyposażenie jednostki oświatowej, a zatem musi posiadać wszystkie certyfikaty lub inne dokumenty równoważne, dopuszczające ich użytkowanie w tych jednostkach.
5. Wykonawca jest zobowiązany zaoferować towar spełniający wymagania określone w załączniku 2a. W formularzu cenowym należy podać producenta i model. Jeśli model posiada wiele wersji produktu, to dodatkowo należy podać szczegółową specyfikację, bądź kod producenta lub link do oferowanego produktu (o ile kod/ link wskazuje na szczegółową specyfikację produktu).
6. Przedmiot dostawy winien być fabrycznie nowy, nieużywany, nieeksponowany na wystawach oraz imprezach targowych, sprawny fizycznie, wolny od wad prawnych oraz fizycznych, bezpieczny, kompletny, tj. posiadający wszelkie akcesoria, niezbędne do ich użytkowania. Zaoferowany sprzęt musi być kompletny i gotowy do użytkowania bez dodatkowych zakupów.
4.6. Dostarczony asortyment musi być odpowiednio zapakowany, aby zapobiec uszkodzeniu w czasie dostawy.
4.7. Do czynności związanych z wykonaniem zadania należy – dostarczenie, wniesienie, usunięcie opakowań oraz montaż (jeżeli dotyczy) we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach (dotyczy każdej części zamówienia). Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia towaru na własny koszt w uzgodnionym z Zamawiającym terminie oraz rozładowania go i ustawienia we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach. Dostawa odbędzie się w godzinach uzgodnionych indywidualne z Zamawiającym.
4.8. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich szkód spowodowanych przez wykonawcę i powstałych w trakcie realizacji zamówienia.
4.9. Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wady przedmiotu zamówienia zmniejszające jego wartość lub użyteczność i w przypadku poniesienia z tego powodu strat, Wykonawca zobowiązuje się do ich pokrycia.
4.10. Miejsca dostawy:
• Oddziały Wychowania Przedszkolnego przy Szkole Podstawowej im. płk. pil. Szczepana Ścibiora w Wieleninie, Wielenin - Kolonia 30 A, 99 – 210 Uniejów
• Oddziały Wychowania Przedszkolnego w Szkole Podstawowej im. Marii Skłodowskiej-Curie w Wilamowie, Wilamów 50, 90 - 210 Uniejów
4.14. Rozwiązania równoważne.
1. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia w przypadku podania przez Zamawiającego w SWZ lub załącznikach do SWZ nazwy, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy je traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych, jednak o parametrach techniczno-jakościowych nie gorszych niż wskazane lub stanowiące dokładne odpowiedniki produktów wymienionych w załącznikach nr 2a do 2i do SWZ. Ewentualne wskazanie nazwy produktów oraz ich producentów przez Zamawiającego mają na celu jedynie przybliżyć wymagania, których nie można było opisać przy pomocy dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń.
2. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w specyfikacji jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie gorszym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego.
3. Wykonawcy mogą zaproponować rozwiązania równoważne o takich samych parametrach lub je przewyższające, jednak ich obowiązkiem jest udowodnienie równoważności. W przypadku braku dokumentów udowadniających równoważność, Zamawiający przyjmie, że oferta nie spełnia wymagań SWZ i zostanie odrzucona.
4. W przypadku wątpliwości związanych z równoważnością Zamawiający będzie mógł poprosić o dodatkowe wyjaśnienia do Wykonawcy i/lub niezależnych jednostek badawczych mogących potwierdzić spełnienie wymagań. Na etapie realizacji należy umożliwić weryfikację dostarczanego sprzętu i w przypadku stwierdzenia niezgodności, możliwe jest wstrzymanie całej dostawy wraz z nakazem natychmiastowej wymiany na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy.
5. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SWZ.
6. W przypadku zastosowania sprzętu równoważnego Zamawiający:
- wymaga od wykonawcy złożenia wraz z ofertą zestawienia sprzętów zamiennych w stosunku do dokumentacji. Nie złożenie takiego zestawienia oznacza, że wykonawca zastosuje sprzęt i rozwiązania podane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia;
- nie dopuszcza zastosowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych innych, niż określonych w ofercie wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne
4.5.5.) Wartość części: 33496,55 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiot zamówienia obejmuje Zakupy pomocy dydaktycznych i wyposażenia w ramach dwóch projektów: „Radosne przedszkolaki w dwóch placówkach w Gminie Uniejów” oraz „Nowoczesne Przedszkole w Uniejowie”, w podziale na części.1) Część nr 2:
Dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć przyrodniczych i ekologicznych do Oddziałów Wychowania Przedszkolnego w Szkole Podstawowej im. Marii Skłodowskiej-Curie w Wilamowie;
Część 2 realizowana jest w ramach projektu „Radosne przedszkolaki w dwóch placówkach w Gminie Uniejów”.
4.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku 2b OPZ, Formularz cenowy. Opisane tam parametry stanowią minimalne wymagania jakościowe i techniczne zamawianego sprzętu.
4.5. Istotne informacje dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia:
1. Wymagania dotyczące gwarancji i rękojmi:
Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji i rękojmi na cały przedmiot zamówienia wyszczególniony w załącznikach 2a do 2i do SWZ, na okres minimum 24 miesięcy. Wykonawca może udzielić dłuższej gwarancji na przedmiot zamówienia, jednak nie dłuższej niż 36 miesięcy, zgodnie z pkt XVII. 2 2) SWZ – kryteria oceny ofert.
2. Cały asortyment składający się na przedmiot zamówienia musi być sprawny i posiadać wyposażenie niezbędne do funkcjonalnego działania. Dostarczony asortyment musi być odpowiednio zapakowany, aby zapobiec uszkodzeniu w czasie dostawy. Zamawiający wymaga, aby instrukcje do zamawianych towarów były w języku polskim.
3. Zamawiający zastrzega, iż cały asortyment będący przedmiotem zamówienia będzie stanowił wyposażenie jednostki oświatowej, a zatem musi posiadać wszystkie certyfikaty lub inne dokumenty równoważne, dopuszczające ich użytkowanie w tych jednostkach.
5. Wykonawca jest zobowiązany zaoferować towar spełniający wymagania określone w załączniku 2b. W formularzu cenowym należy podać producenta i model. Jeśli model posiada wiele wersji produktu, to dodatkowo należy podać szczegółową specyfikację, bądź kod producenta lub link do oferowanego produktu (o ile kod/ link wskazuje na szczegółową specyfikację produktu).
6. Przedmiot dostawy winien być fabrycznie nowy, nieużywany, nieeksponowany na wystawach oraz imprezach targowych, sprawny fizycznie, wolny od wad prawnych oraz fizycznych, bezpieczny, kompletny, tj. posiadający wszelkie akcesoria, niezbędne do ich użytkowania. Zaoferowany sprzęt musi być kompletny i gotowy do użytkowania bez dodatkowych zakupów.
4.6. Dostarczony asortyment musi być odpowiednio zapakowany, aby zapobiec uszkodzeniu w czasie dostawy.
4.7. Do czynności związanych z wykonaniem zadania należy – dostarczenie, wniesienie, usunięcie opakowań oraz montaż (jeżeli dotyczy) we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach (dotyczy każdej części zamówienia). Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia towaru na własny koszt w uzgodnionym z Zamawiającym terminie oraz rozładowania go i ustawienia we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach. Dostawa odbędzie się w godzinach uzgodnionych indywidualne z Zamawiającym.
4.8. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich szkód spowodowanych przez wykonawcę i powstałych w trakcie realizacji zamówienia.
4.9. Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wady przedmiotu zamówienia zmniejszające jego wartość lub użyteczność i w przypadku poniesienia z tego powodu strat, Wykonawca zobowiązuje się do ich pokrycia.
4.10. Miejsca dostawy:
• Oddziały Wychowania Przedszkolnego w Szkole Podstawowej im. Marii Skłodowskiej-Curie w Wilamowie, Wilamów 50, 90 - 210 Uniejów
4.14. Rozwiązania równoważne.
1. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia w przypadku podania przez Zamawiającego w SWZ lub załącznikach do SWZ nazwy, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy je traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych, jednak o parametrach techniczno-jakościowych nie gorszych niż wskazane lub stanowiące dokładne odpowiedniki produktów wymienionych w załącznikach nr 2a do 2i do SWZ. Ewentualne wskazanie nazwy produktów oraz ich producentów przez Zamawiającego mają na celu jedynie przybliżyć wymagania, których nie można było opisać przy pomocy dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń.
2. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w specyfikacji jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie gorszym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego.
3. Wykonawcy mogą zaproponować rozwiązania równoważne o takich samych parametrach lub je przewyższające, jednak ich obowiązkiem jest udowodnienie równoważności. W przypadku braku dokumentów udowadniających równoważność, Zamawiający przyjmie, że oferta nie spełnia wymagań SWZ i zostanie odrzucona.
4. W przypadku wątpliwości związanych z równoważnością Zamawiający będzie mógł poprosić o dodatkowe wyjaśnienia do Wykonawcy i/lub niezależnych jednostek badawczych mogących potwierdzić spełnienie wymagań. Na etapie realizacji należy umożliwić weryfikację dostarczanego sprzętu i w przypadku stwierdzenia niezgodności, możliwe jest wstrzymanie całej dostawy wraz z nakazem natychmiastowej wymiany na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy.
5. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SWZ.
6. W przypadku zastosowania sprzętu równoważnego Zamawiający:
- wymaga od wykonawcy złożenia wraz z ofertą zestawienia sprzętów zamiennych w stosunku do dokumentacji. Nie złożenie takiego zestawienia oznacza, że wykonawca zastosuje sprzęt i rozwiązania podane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia;
- nie dopuszcza zastosowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych innych, niż określonych w ofercie wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 2623,26 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiot zamówienia obejmuje Zakupy pomocy dydaktycznych i wyposażenia w ramach dwóch projektów: „Radosne przedszkolaki w dwóch placówkach w Gminie Uniejów” oraz „Nowoczesne Przedszkole w Uniejowie”, w podziale na części.1) Część nr 3:
Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia (logopedyczne) do Oddziałów Wychowania Przedszkolnego w Szkole Podstawowej im. Marii Skłodowskiej-Curie w Wilamowie.
Część 3 realizowana jest w ramach projektu „Radosne przedszkolaki w dwóch placówkach w Gminie Uniejów”.
4.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku 2c. OPZ, Formularz cenowy. Opisane tam parametry stanowią minimalne wymagania jakościowe i techniczne zamawianego sprzętu.
4.5. Istotne informacje dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia:
1. Wymagania dotyczące gwarancji i rękojmi:
Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji i rękojmi na cały przedmiot zamówienia wyszczególniony w załącznikach 2a do 2i do SWZ, na okres minimum 24 miesięcy. Wykonawca może udzielić dłuższej gwarancji na przedmiot zamówienia, jednak nie dłuższej niż 36 miesięcy, zgodnie z pkt XVII. 2 2) SWZ – kryteria oceny ofert.
2. Cały asortyment składający się na przedmiot zamówienia musi być sprawny i posiadać wyposażenie niezbędne do funkcjonalnego działania. Dostarczony asortyment musi być odpowiednio zapakowany, aby zapobiec uszkodzeniu w czasie dostawy. Zamawiający wymaga, aby instrukcje do zamawianych towarów były w języku polskim.
3. Zamawiający zastrzega, iż cały asortyment będący przedmiotem zamówienia będzie stanowił wyposażenie jednostki oświatowej, a zatem musi posiadać wszystkie certyfikaty lub inne dokumenty równoważne, dopuszczające ich użytkowanie w tych jednostkach.
5. Wykonawca jest zobowiązany zaoferować towar spełniający wymagania określone w załączniku 2c. W formularzu cenowym należy podać producenta i model. Jeśli model posiada wiele wersji produktu, to dodatkowo należy podać szczegółową specyfikację, bądź kod producenta lub link do oferowanego produktu (o ile kod/ link wskazuje na szczegółową specyfikację produktu).
6. Przedmiot dostawy winien być fabrycznie nowy, nieużywany, nieeksponowany na wystawach oraz imprezach targowych, sprawny fizycznie, wolny od wad prawnych oraz fizycznych, bezpieczny, kompletny, tj. posiadający wszelkie akcesoria, niezbędne do ich użytkowania. Zaoferowany sprzęt musi być kompletny i gotowy do użytkowania bez dodatkowych zakupów.
4.6. Dostarczony asortyment musi być odpowiednio zapakowany, aby zapobiec uszkodzeniu w czasie dostawy.
4.7. Do czynności związanych z wykonaniem zadania należy – dostarczenie, wniesienie, usunięcie opakowań oraz montaż (jeżeli dotyczy) we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach (dotyczy każdej części zamówienia). Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia towaru na własny koszt w uzgodnionym z Zamawiającym terminie oraz rozładowania go i ustawienia we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach. Dostawa odbędzie się w godzinach uzgodnionych indywidualne z Zamawiającym.
4.8. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich szkód spowodowanych przez wykonawcę i powstałych w trakcie realizacji zamówienia.
4.9. Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wady przedmiotu zamówienia zmniejszające jego wartość lub użyteczność i w przypadku poniesienia z tego powodu strat, Wykonawca zobowiązuje się do ich pokrycia.
4.10. Miejsca dostawy:
• Oddziały Wychowania Przedszkolnego w Szkole Podstawowej im. Marii Skłodowskiej-Curie w Wilamowie, Wilamów 50, 90 - 210 Uniejów
4.14. Rozwiązania równoważne.
1. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia w przypadku podania przez Zamawiającego w SWZ lub załącznikach do SWZ nazwy, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy je traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych, jednak o parametrach techniczno-jakościowych nie gorszych niż wskazane lub stanowiące dokładne odpowiedniki produktów wymienionych w załącznikach nr 2a do 2i do SWZ. Ewentualne wskazanie nazwy produktów oraz ich producentów przez Zamawiającego mają na celu jedynie przybliżyć wymagania, których nie można było opisać przy pomocy dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń.
2. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w specyfikacji jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie gorszym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego.
3. Wykonawcy mogą zaproponować rozwiązania równoważne o takich samych parametrach lub je przewyższające, jednak ich obowiązkiem jest udowodnienie równoważności. W przypadku braku dokumentów udowadniających równoważność, Zamawiający przyjmie, że oferta nie spełnia wymagań SWZ i zostanie odrzucona.
4. W przypadku wątpliwości związanych z równoważnością Zamawiający będzie mógł poprosić o dodatkowe wyjaśnienia do Wykonawcy i/lub niezależnych jednostek badawczych mogących potwierdzić spełnienie wymagań. Na etapie realizacji należy umożliwić weryfikację dostarczanego sprzętu i w przypadku stwierdzenia niezgodności, możliwe jest wstrzymanie całej dostawy wraz z nakazem natychmiastowej wymiany na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy.
5. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SWZ.
6. W przypadku zastosowania sprzętu równoważnego Zamawiający:
- wymaga od wykonawcy złożenia wraz z ofertą zestawienia sprzętów zamiennych w stosunku do dokumentacji. Nie złożenie takiego zestawienia oznacza, że wykonawca zastosuje sprzęt i rozwiązania podane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia;
- nie dopuszcza zastosowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych innych, niż określonych w ofercie wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 4741,75 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiot zamówienia obejmuje Zakupy pomocy dydaktycznych i wyposażenia w ramach dwóch projektów: „Radosne przedszkolaki w dwóch placówkach w Gminie Uniejów” oraz „Nowoczesne Przedszkole w Uniejowie”, w podziale na części.Część nr 4:
Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia (dydaktyczne) do Oddziałów Przedszkolnych przy Szkole Podstawowej w Wieleninie oraz Oddziałów Wychowania Przedszkolnego w Szkole Podstawowej im. Marii Skłodowskiej-Curie w Wilamowie;
Część 4 realizowana jest w ramach projektu „Radosne przedszkolaki w dwóch placówkach w Gminie Uniejów”.
4.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku 2d OPZ, Formularz cenowy. Opisane tam parametry stanowią minimalne wymagania jakościowe i techniczne zamawianego sprzętu.
4.5. Istotne informacje dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia:
1. Wymagania dotyczące gwarancji i rękojmi:
Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji i rękojmi na cały przedmiot zamówienia wyszczególniony w załącznikach 2a do 2i do SWZ, na okres minimum 24 miesięcy. Wykonawca może udzielić dłuższej gwarancji na przedmiot zamówienia, jednak nie dłuższej niż 36 miesięcy, zgodnie z pkt XVII. 2 2) SWZ – kryteria oceny ofert.
2. Cały asortyment składający się na przedmiot zamówienia musi być sprawny i posiadać wyposażenie niezbędne do funkcjonalnego działania. Dostarczony asortyment musi być odpowiednio zapakowany, aby zapobiec uszkodzeniu w czasie dostawy. Zamawiający wymaga, aby instrukcje do zamawianych towarów były w języku polskim.
3. Zamawiający zastrzega, iż cały asortyment będący przedmiotem zamówienia będzie stanowił wyposażenie jednostki oświatowej, a zatem musi posiadać wszystkie certyfikaty lub inne dokumenty równoważne, dopuszczające ich użytkowanie w tych jednostkach.
5. Wykonawca jest zobowiązany zaoferować towar spełniający wymagania określone w załączniku 2d. W formularzu cenowym należy podać producenta i model. Jeśli model posiada wiele wersji produktu, to dodatkowo należy podać szczegółową specyfikację, bądź kod producenta lub link do oferowanego produktu (o ile kod/ link wskazuje na szczegółową specyfikację produktu).
6. Przedmiot dostawy winien być fabrycznie nowy, nieużywany, nieeksponowany na wystawach oraz imprezach targowych, sprawny fizycznie, wolny od wad prawnych oraz fizycznych, bezpieczny, kompletny, tj. posiadający wszelkie akcesoria, niezbędne do ich użytkowania. Zaoferowany sprzęt musi być kompletny i gotowy do użytkowania bez dodatkowych zakupów.
4.6. Dostarczony asortyment musi być odpowiednio zapakowany, aby zapobiec uszkodzeniu w czasie dostawy.
4.7. Do czynności związanych z wykonaniem zadania należy – dostarczenie, wniesienie, usunięcie opakowań oraz montaż (jeżeli dotyczy) we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach (dotyczy każdej części zamówienia). Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia towaru na własny koszt w uzgodnionym z Zamawiającym terminie oraz rozładowania go i ustawienia we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach. Dostawa odbędzie się w godzinach uzgodnionych indywidualne z Zamawiającym.
4.8. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich szkód spowodowanych przez wykonawcę i powstałych w trakcie realizacji zamówienia.
4.9. Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wady przedmiotu zamówienia zmniejszające jego wartość lub użyteczność i w przypadku poniesienia z tego powodu strat, Wykonawca zobowiązuje się do ich pokrycia.
4.10. Miejsca dostawy:
• Oddziały Wychowania Przedszkolnego przy Szkole Podstawowej im. płk. pil. Szczepana Ścibiora w Wieleninie, Wielenin - Kolonia 30 A, 99 – 210 Uniejów
• Oddziały Wychowania Przedszkolnego w Szkole Podstawowej im. Marii Skłodowskiej-Curie w Wilamowie, Wilamów 50, 90 - 210 Uniejów
4.14. Rozwiązania równoważne.
1. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia w przypadku podania przez Zamawiającego w SWZ lub załącznikach do SWZ nazwy, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy je traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych, jednak o parametrach techniczno-jakościowych nie gorszych niż wskazane lub stanowiące dokładne odpowiedniki produktów wymienionych w załącznikach nr 2a do 2i do SWZ. Ewentualne wskazanie nazwy produktów oraz ich producentów przez Zamawiającego mają na celu jedynie przybliżyć wymagania, których nie można było opisać przy pomocy dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń.
2. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w specyfikacji jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie gorszym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego.
3. Wykonawcy mogą zaproponować rozwiązania równoważne o takich samych parametrach lub je przewyższające, jednak ich obowiązkiem jest udowodnienie równoważności. W przypadku braku dokumentów udowadniających równoważność, Zamawiający przyjmie, że oferta nie spełnia wymagań SWZ i zostanie odrzucona.
4. W przypadku wątpliwości związanych z równoważnością Zamawiający będzie mógł poprosić o dodatkowe wyjaśnienia do Wykonawcy i/lub niezależnych jednostek badawczych mogących potwierdzić spełnienie wymagań. Na etapie realizacji należy umożliwić weryfikację dostarczanego sprzętu i w przypadku stwierdzenia niezgodności, możliwe jest wstrzymanie całej dostawy wraz z nakazem natychmiastowej wymiany na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy.
5. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SWZ.
6. W przypadku zastosowania sprzętu równoważnego Zamawiający:
- wymaga od wykonawcy złożenia wraz z ofertą zestawienia sprzętów zamiennych w stosunku do dokumentacji. Nie złożenie takiego zestawienia oznacza, że wykonawca zastosuje sprzęt i rozwiązania podane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia;
- nie dopuszcza zastosowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych innych, niż określonych w ofercie wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 38463,71 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiot zamówienia obejmuje Zakupy pomocy dydaktycznych i wyposażenia w ramach dwóch projektów: „Radosne przedszkolaki w dwóch placówkach w Gminie Uniejów” oraz „Nowoczesne Przedszkole w Uniejowie”, w podziale na części.1) Część nr 5:
Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia (sensoryczne) do Oddziałów Przedszkolnych przy Szkole Podstawowej w Wieleninie oraz Oddziałów Wychowania Przedszkolnego w Szkole Podstawowej im. Marii Skłodowskiej-Curie w Wilamowie;
Część 5 realizowana jest w ramach projektu „Radosne przedszkolaki w dwóch placówkach w Gminie Uniejów”.
4.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku 2e OPZ, Formularz cenowy. Opisane tam parametry stanowią minimalne wymagania jakościowe i techniczne zamawianego sprzętu.
4.5. Istotne informacje dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia:
1. Wymagania dotyczące gwarancji i rękojmi:
Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji i rękojmi na cały przedmiot zamówienia wyszczególniony w załącznikach 2a do 2i do SWZ, na okres minimum 24 miesięcy. Wykonawca może udzielić dłuższej gwarancji na przedmiot zamówienia, jednak nie dłuższej niż 36 miesięcy, zgodnie z pkt XVII. 2 2) SWZ – kryteria oceny ofert.
2. Cały asortyment składający się na przedmiot zamówienia musi być sprawny i posiadać wyposażenie niezbędne do funkcjonalnego działania. Dostarczony asortyment musi być odpowiednio zapakowany, aby zapobiec uszkodzeniu w czasie dostawy. Zamawiający wymaga, aby instrukcje do zamawianych towarów były w języku polskim.
3. Zamawiający zastrzega, iż cały asortyment będący przedmiotem zamówienia będzie stanowił wyposażenie jednostki oświatowej, a zatem musi posiadać wszystkie certyfikaty lub inne dokumenty równoważne, dopuszczające ich użytkowanie w tych jednostkach.
5. Wykonawca jest zobowiązany zaoferować towar spełniający wymagania określone w załączniku 2e. W formularzu cenowym należy podać producenta i model. Jeśli model posiada wiele wersji produktu, to dodatkowo należy podać szczegółową specyfikację, bądź kod producenta lub link do oferowanego produktu (o ile kod/ link wskazuje na szczegółową specyfikację produktu).
6. Przedmiot dostawy winien być fabrycznie nowy, nieużywany, nieeksponowany na wystawach oraz imprezach targowych, sprawny fizycznie, wolny od wad prawnych oraz fizycznych, bezpieczny, kompletny, tj. posiadający wszelkie akcesoria, niezbędne do ich użytkowania. Zaoferowany sprzęt musi być kompletny i gotowy do użytkowania bez dodatkowych zakupów.
4.6. Dostarczony asortyment musi być odpowiednio zapakowany, aby zapobiec uszkodzeniu w czasie dostawy.
4.7. Do czynności związanych z wykonaniem zadania należy – dostarczenie, wniesienie, usunięcie opakowań oraz montaż (jeżeli dotyczy) we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach (dotyczy każdej części zamówienia). Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia towaru na własny koszt w uzgodnionym z Zamawiającym terminie oraz rozładowania go i ustawienia we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach. Dostawa odbędzie się w godzinach uzgodnionych indywidualne z Zamawiającym.
4.8. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich szkód spowodowanych przez wykonawcę i powstałych w trakcie realizacji zamówienia.
4.9. Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wady przedmiotu zamówienia zmniejszające jego wartość lub użyteczność i w przypadku poniesienia z tego powodu strat, Wykonawca zobowiązuje się do ich pokrycia.
4.10. Miejsca dostawy:
• Oddziały Wychowania Przedszkolnego przy Szkole Podstawowej im. płk. pil. Szczepana Ścibiora w Wieleninie, Wielenin - Kolonia 30 A, 99 – 210 Uniejów
• Oddziały Wychowania Przedszkolnego w Szkole Podstawowej im. Marii Skłodowskiej-Curie w Wilamowie, Wilamów 50, 90 - 210 Uniejów
4.14. Rozwiązania równoważne.
1. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia w przypadku podania przez Zamawiającego w SWZ lub załącznikach do SWZ nazwy, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy je traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych, jednak o parametrach techniczno-jakościowych nie gorszych niż wskazane lub stanowiące dokładne odpowiedniki produktów wymienionych w załącznikach nr 2a do 2i do SWZ. Ewentualne wskazanie nazwy produktów oraz ich producentów przez Zamawiającego mają na celu jedynie przybliżyć wymagania, których nie można było opisać przy pomocy dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń.
2. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w specyfikacji jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie gorszym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego.
3. Wykonawcy mogą zaproponować rozwiązania równoważne o takich samych parametrach lub je przewyższające, jednak ich obowiązkiem jest udowodnienie równoważności. W przypadku braku dokumentów udowadniających równoważność, Zamawiający przyjmie, że oferta nie spełnia wymagań SWZ i zostanie odrzucona.
4. W przypadku wątpliwości związanych z równoważnością Zamawiający będzie mógł poprosić o dodatkowe wyjaśnienia do Wykonawcy i/lub niezależnych jednostek badawczych mogących potwierdzić spełnienie wymagań. Na etapie realizacji należy umożliwić weryfikację dostarczanego sprzętu i w przypadku stwierdzenia niezgodności, możliwe jest wstrzymanie całej dostawy wraz z nakazem natychmiastowej wymiany na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy.
5. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SWZ.
6. W przypadku zastosowania sprzętu równoważnego Zamawiający:
- wymaga od wykonawcy złożenia wraz z ofertą zestawienia sprzętów zamiennych w stosunku do dokumentacji. Nie złożenie takiego zestawienia oznacza, że wykonawca zastosuje sprzęt i rozwiązania podane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia;
- nie dopuszcza zastosowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych innych, niż określonych w ofercie wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 36128,73 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiot zamówienia obejmuje Zakupy pomocy dydaktycznych i wyposażenia w ramach dwóch projektów: „Radosne przedszkolaki w dwóch placówkach w Gminie Uniejów” oraz „Nowoczesne Przedszkole w Uniejowie”, w podziale na części.Część nr 6:
Zakup pomocy dydaktycznych i wyposażenia (robotyka) do Miejskiego Przedszkola w Uniejowie.
Część 6 realizowana jest w ramach projektu „Nowoczesne Przedszkole w Uniejowie”.
4.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku 2f OPZ, Formularz cenowy. Opisane tam parametry stanowią minimalne wymagania jakościowe i techniczne zamawianego sprzętu.
4.5. Istotne informacje dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia:
1. Wymagania dotyczące gwarancji i rękojmi:
Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji i rękojmi na cały przedmiot zamówienia wyszczególniony w załącznikach 2a do 2i do SWZ, na okres minimum 24 miesięcy. Wykonawca może udzielić dłuższej gwarancji na przedmiot zamówienia, jednak nie dłuższej niż 36 miesięcy, zgodnie z pkt XVII. 2 2) SWZ – kryteria oceny ofert.
2. Cały asortyment składający się na przedmiot zamówienia musi być sprawny i posiadać wyposażenie niezbędne do funkcjonalnego działania. Dostarczony asortyment musi być odpowiednio zapakowany, aby zapobiec uszkodzeniu w czasie dostawy. Zamawiający wymaga, aby instrukcje do zamawianych towarów były w języku polskim.
3. Zamawiający zastrzega, iż cały asortyment będący przedmiotem zamówienia będzie stanowił wyposażenie jednostki oświatowej, a zatem musi posiadać wszystkie certyfikaty lub inne dokumenty równoważne, dopuszczające ich użytkowanie w tych jednostkach.
5. Wykonawca jest zobowiązany zaoferować towar spełniający wymagania określone w załączniku 2f. W formularzu cenowym należy podać producenta i model. Jeśli model posiada wiele wersji produktu, to dodatkowo należy podać szczegółową specyfikację, bądź kod producenta lub link do oferowanego produktu (o ile kod/ link wskazuje na szczegółową specyfikację produktu).
6. Przedmiot dostawy winien być fabrycznie nowy, nieużywany, nieeksponowany na wystawach oraz imprezach targowych, sprawny fizycznie, wolny od wad prawnych oraz fizycznych, bezpieczny, kompletny, tj. posiadający wszelkie akcesoria, niezbędne do ich użytkowania. Zaoferowany sprzęt musi być kompletny i gotowy do użytkowania bez dodatkowych zakupów.
4.6. Dostarczony asortyment musi być odpowiednio zapakowany, aby zapobiec uszkodzeniu w czasie dostawy.
4.7. Do czynności związanych z wykonaniem zadania należy – dostarczenie, wniesienie, usunięcie opakowań oraz montaż (jeżeli dotyczy) we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach (dotyczy każdej części zamówienia). Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia towaru na własny koszt w uzgodnionym z Zamawiającym terminie oraz rozładowania go i ustawienia we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach. Dostawa odbędzie się w godzinach uzgodnionych indywidualne z Zamawiającym.
4.8. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich szkód spowodowanych przez wykonawcę i powstałych w trakcie realizacji zamówienia.
4.9. Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wady przedmiotu zamówienia zmniejszające jego wartość lub użyteczność i w przypadku poniesienia z tego powodu strat, Wykonawca zobowiązuje się do ich pokrycia.
4.10. Miejsca dostawy:
• Miejskie Przedszkole w Uniejowie, ul. Targowa 19, 99 – 210 Uniejów
1. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia w przypadku podania przez Zamawiającego w SWZ lub załącznikach do SWZ nazwy, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy je traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych, jednak o parametrach techniczno-jakościowych nie gorszych niż wskazane lub stanowiące dokładne odpowiedniki produktów wymienionych w załącznikach nr 2a do 2i do SWZ. Ewentualne wskazanie nazwy produktów oraz ich producentów przez Zamawiającego mają na celu jedynie przybliżyć wymagania, których nie można było opisać przy pomocy dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń.
2. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w specyfikacji jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie gorszym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego.
3. Wykonawcy mogą zaproponować rozwiązania równoważne o takich samych parametrach lub je przewyższające, jednak ich obowiązkiem jest udowodnienie równoważności. W przypadku braku dokumentów udowadniających równoważność, Zamawiający przyjmie, że oferta nie spełnia wymagań SWZ i zostanie odrzucona.
4. W przypadku wątpliwości związanych z równoważnością Zamawiający będzie mógł poprosić o dodatkowe wyjaśnienia do Wykonawcy i/lub niezależnych jednostek badawczych mogących potwierdzić spełnienie wymagań. Na etapie realizacji należy umożliwić weryfikację dostarczanego sprzętu i w przypadku stwierdzenia niezgodności, możliwe jest wstrzymanie całej dostawy wraz z nakazem natychmiastowej wymiany na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy.
5. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SWZ.
6. W przypadku zastosowania sprzętu równoważnego Zamawiający:
- wymaga od wykonawcy złożenia wraz z ofertą zestawienia sprzętów zamiennych w stosunku do dokumentacji. Nie złożenie takiego zestawienia oznacza, że wykonawca zastosuje sprzęt i rozwiązania podane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia;
- nie dopuszcza zastosowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych innych, niż określonych w ofercie wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 56743,8 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiot zamówienia obejmuje Zakupy pomocy dydaktycznych i wyposażenia w ramach dwóch projektów: „Radosne przedszkolaki w dwóch placówkach w Gminie Uniejów” oraz „Nowoczesne Przedszkole w Uniejowie”, w podziale na części.Część nr 7:
Zakup pomocy dydaktycznych i wyposażenia (oprogramowanie dydaktyczne) do Miejskiego Przedszkola w Uniejowie;
Część 7 realizowana jest w ramach projektu „Nowoczesne Przedszkole w Uniejowie”.
4.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku 2g OPZ, Formularz cenowy. Opisane tam parametry stanowią minimalne wymagania jakościowe i techniczne zamawianego sprzętu.
4.5. Istotne informacje dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia:
1. Wymagania dotyczące gwarancji i rękojmi:
Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji i rękojmi na cały przedmiot zamówienia wyszczególniony w załącznikach 2a do 2i do SWZ, na okres minimum 24 miesięcy. Wykonawca może udzielić dłuższej gwarancji na przedmiot zamówienia, jednak nie dłuższej niż 36 miesięcy, zgodnie z pkt XVII. 2 2) SWZ – kryteria oceny ofert.
2. Cały asortyment składający się na przedmiot zamówienia musi być sprawny i posiadać wyposażenie niezbędne do funkcjonalnego działania. Dostarczony asortyment musi być odpowiednio zapakowany, aby zapobiec uszkodzeniu w czasie dostawy. Zamawiający wymaga, aby instrukcje do zamawianych towarów były w języku polskim.
3. Zamawiający zastrzega, iż cały asortyment będący przedmiotem zamówienia będzie stanowił wyposażenie jednostki oświatowej, a zatem musi posiadać wszystkie certyfikaty lub inne dokumenty równoważne, dopuszczające ich użytkowanie w tych jednostkach.
5. Wykonawca jest zobowiązany zaoferować towar spełniający wymagania określone w załączniku 2g. W formularzu cenowym należy podać producenta i model. Jeśli model posiada wiele wersji produktu, to dodatkowo należy podać szczegółową specyfikację, bądź kod producenta lub link do oferowanego produktu (o ile kod/ link wskazuje na szczegółową specyfikację produktu).
6. Przedmiot dostawy winien być fabrycznie nowy, nieużywany, nieeksponowany na wystawach oraz imprezach targowych, sprawny fizycznie, wolny od wad prawnych oraz fizycznych, bezpieczny, kompletny, tj. posiadający wszelkie akcesoria, niezbędne do ich użytkowania. Zaoferowany sprzęt musi być kompletny i gotowy do użytkowania bez dodatkowych zakupów.
4.6. Dostarczony asortyment musi być odpowiednio zapakowany, aby zapobiec uszkodzeniu w czasie dostawy.
4.7. Do czynności związanych z wykonaniem zadania należy – dostarczenie, wniesienie, usunięcie opakowań oraz montaż (jeżeli dotyczy) we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach (dotyczy każdej części zamówienia). Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia towaru na własny koszt w uzgodnionym z Zamawiającym terminie oraz rozładowania go i ustawienia we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach. Dostawa odbędzie się w godzinach uzgodnionych indywidualne z Zamawiającym.
4.8. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich szkód spowodowanych przez wykonawcę i powstałych w trakcie realizacji zamówienia.
4.9. Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wady przedmiotu zamówienia zmniejszające jego wartość lub użyteczność i w przypadku poniesienia z tego powodu strat, Wykonawca zobowiązuje się do ich pokrycia.
4.10. Miejsca dostawy:
• Miejskie Przedszkole w Uniejowie, ul. Targowa 19, 99 – 210 Uniejów
4.14. Rozwiązania równoważne.
1. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia w przypadku podania przez Zamawiającego w SWZ lub załącznikach do SWZ nazwy, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy je traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych, jednak o parametrach techniczno-jakościowych nie gorszych niż wskazane lub stanowiące dokładne odpowiedniki produktów wymienionych w załącznikach nr 2a do 2i do SWZ. Ewentualne wskazanie nazwy produktów oraz ich producentów przez Zamawiającego mają na celu jedynie przybliżyć wymagania, których nie można było opisać przy pomocy dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń.
2. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w specyfikacji jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie gorszym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego.
3. Wykonawcy mogą zaproponować rozwiązania równoważne o takich samych parametrach lub je przewyższające, jednak ich obowiązkiem jest udowodnienie równoważności. W przypadku braku dokumentów udowadniających równoważność, Zamawiający przyjmie, że oferta nie spełnia wymagań SWZ i zostanie odrzucona.
4. W przypadku wątpliwości związanych z równoważnością Zamawiający będzie mógł poprosić o dodatkowe wyjaśnienia do Wykonawcy i/lub niezależnych jednostek badawczych mogących potwierdzić spełnienie wymagań. Na etapie realizacji należy umożliwić weryfikację dostarczanego sprzętu i w przypadku stwierdzenia niezgodności, możliwe jest wstrzymanie całej dostawy wraz z nakazem natychmiastowej wymiany na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy.
5. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SWZ.
6. W przypadku zastosowania sprzętu równoważnego Zamawiający:
- wymaga od wykonawcy złożenia wraz z ofertą zestawienia sprzętów zamiennych w stosunku do dokumentacji. Nie złożenie takiego zestawienia oznacza, że wykonawca zastosuje sprzęt i rozwiązania podane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia;
- nie dopuszcza zastosowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych innych, niż określonych w ofercie wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 8166,5 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiot zamówienia obejmuje Zakupy pomocy dydaktycznych i wyposażenia w ramach dwóch projektów: „Radosne przedszkolaki w dwóch placówkach w Gminie Uniejów” oraz „Nowoczesne Przedszkole w Uniejowie”, w podziale na części.1) Część nr 8:
Zakup pomocy dydaktycznych i wyposażenia (pomoce dydaktyczne2) do Miejskiego Przedszkola w Uniejowie;
Część 8 realizowana jest w ramach projektu „Nowoczesne Przedszkole w Uniejowie”.
4.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku 2h OPZ, Formularz cenowy. Opisane tam parametry stanowią minimalne wymagania jakościowe i techniczne zamawianego sprzętu.
4.5. Istotne informacje dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia:
1. Wymagania dotyczące gwarancji i rękojmi:
Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji i rękojmi na cały przedmiot zamówienia wyszczególniony w załącznikach 2a do 2i do SWZ, na okres minimum 24 miesięcy. Wykonawca może udzielić dłuższej gwarancji na przedmiot zamówienia, jednak nie dłuższej niż 36 miesięcy, zgodnie z pkt XVII. 2 2) SWZ – kryteria oceny ofert.
2. Cały asortyment składający się na przedmiot zamówienia musi być sprawny i posiadać wyposażenie niezbędne do funkcjonalnego działania. Dostarczony asortyment musi być odpowiednio zapakowany, aby zapobiec uszkodzeniu w czasie dostawy. Zamawiający wymaga, aby instrukcje do zamawianych towarów były w języku polskim.
3. Zamawiający zastrzega, iż cały asortyment będący przedmiotem zamówienia będzie stanowił wyposażenie jednostki oświatowej, a zatem musi posiadać wszystkie certyfikaty lub inne dokumenty równoważne, dopuszczające ich użytkowanie w tych jednostkach.
5. Wykonawca jest zobowiązany zaoferować towar spełniający wymagania określone w załączniku 2h. W formularzu cenowym należy podać producenta i model. Jeśli model posiada wiele wersji produktu, to dodatkowo należy podać szczegółową specyfikację, bądź kod producenta lub link do oferowanego produktu (o ile kod/ link wskazuje na szczegółową specyfikację produktu).
6. Przedmiot dostawy winien być fabrycznie nowy, nieużywany, nieeksponowany na wystawach oraz imprezach targowych, sprawny fizycznie, wolny od wad prawnych oraz fizycznych, bezpieczny, kompletny, tj. posiadający wszelkie akcesoria, niezbędne do ich użytkowania. Zaoferowany sprzęt musi być kompletny i gotowy do użytkowania bez dodatkowych zakupów.
4.6. Dostarczony asortyment musi być odpowiednio zapakowany, aby zapobiec uszkodzeniu w czasie dostawy.
4.7. Do czynności związanych z wykonaniem zadania należy – dostarczenie, wniesienie, usunięcie opakowań oraz montaż (jeżeli dotyczy) we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach (dotyczy każdej części zamówienia). Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia towaru na własny koszt w uzgodnionym z Zamawiającym terminie oraz rozładowania go i ustawienia we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach. Dostawa odbędzie się w godzinach uzgodnionych indywidualne z Zamawiającym.
4.8. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich szkód spowodowanych przez wykonawcę i powstałych w trakcie realizacji zamówienia.
4.9. Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wady przedmiotu zamówienia zmniejszające jego wartość lub użyteczność i w przypadku poniesienia z tego powodu strat, Wykonawca zobowiązuje się do ich pokrycia.
4.10. Miejsca dostawy:
• Miejskie Przedszkole w Uniejowie, ul. Targowa 19, 99 – 210 Uniejów
4.14. Rozwiązania równoważne.
1. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia w przypadku podania przez Zamawiającego w SWZ lub załącznikach do SWZ nazwy, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy je traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych, jednak o parametrach techniczno-jakościowych nie gorszych niż wskazane lub stanowiące dokładne odpowiedniki produktów wymienionych w załącznikach nr 2a do 2i do SWZ. Ewentualne wskazanie nazwy produktów oraz ich producentów przez Zamawiającego mają na celu jedynie przybliżyć wymagania, których nie można było opisać przy pomocy dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń.
2. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w specyfikacji jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie gorszym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego.
3. Wykonawcy mogą zaproponować rozwiązania równoważne o takich samych parametrach lub je przewyższające, jednak ich obowiązkiem jest udowodnienie równoważności. W przypadku braku dokumentów udowadniających równoważność, Zamawiający przyjmie, że oferta nie spełnia wymagań SWZ i zostanie odrzucona.
4. W przypadku wątpliwości związanych z równoważnością Zamawiający będzie mógł poprosić o dodatkowe wyjaśnienia do Wykonawcy i/lub niezależnych jednostek badawczych mogących potwierdzić spełnienie wymagań. Na etapie realizacji należy umożliwić weryfikację dostarczanego sprzętu i w przypadku stwierdzenia niezgodności, możliwe jest wstrzymanie całej dostawy wraz z nakazem natychmiastowej wymiany na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy.
5. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SWZ.
6. W przypadku zastosowania sprzętu równoważnego Zamawiający:
- wymaga od wykonawcy złożenia wraz z ofertą zestawienia sprzętów zamiennych w stosunku do dokumentacji. Nie złożenie takiego zestawienia oznacza, że wykonawca zastosuje sprzęt i rozwiązania podane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia;
- nie dopuszcza zastosowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych innych, niż określonych w ofercie wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 8654,81 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiot zamówienia obejmuje Zakupy pomocy dydaktycznych i wyposażenia w ramach dwóch projektów: „Radosne przedszkolaki w dwóch placówkach w Gminie Uniejów” oraz „Nowoczesne Przedszkole w Uniejowie”, w podziale na części.1) Część nr 9:
Zakup pomocy dydaktycznych i wyposażenia (sensoryczne 2) do Miejskiego Przedszkola w Uniejowie.
Część 9 realizowana jest w ramach projektu „Nowoczesne Przedszkole w Uniejowie”.
4.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku 2i OPZ, Formularz cenowy. Opisane tam parametry stanowią minimalne wymagania jakościowe i techniczne zamawianego sprzętu.
4.5. Istotne informacje dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia:
1. Wymagania dotyczące gwarancji i rękojmi:
Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji i rękojmi na cały przedmiot zamówienia wyszczególniony w załącznikach 2a do 2i do SWZ, na okres minimum 24 miesięcy. Wykonawca może udzielić dłuższej gwarancji na przedmiot zamówienia, jednak nie dłuższej niż 36 miesięcy, zgodnie z pkt XVII. 2 2) SWZ – kryteria oceny ofert.
2. Cały asortyment składający się na przedmiot zamówienia musi być sprawny i posiadać wyposażenie niezbędne do funkcjonalnego działania. Dostarczony asortyment musi być odpowiednio zapakowany, aby zapobiec uszkodzeniu w czasie dostawy. Zamawiający wymaga, aby instrukcje do zamawianych towarów były w języku polskim.
3. Zamawiający zastrzega, iż cały asortyment będący przedmiotem zamówienia będzie stanowił wyposażenie jednostki oświatowej, a zatem musi posiadać wszystkie certyfikaty lub inne dokumenty równoważne, dopuszczające ich użytkowanie w tych jednostkach.
5. Wykonawca jest zobowiązany zaoferować towar spełniający wymagania określone w załączniku 2i. W formularzu cenowym należy podać producenta i model. Jeśli model posiada wiele wersji produktu, to dodatkowo należy podać szczegółową specyfikację, bądź kod producenta lub link do oferowanego produktu (o ile kod/ link wskazuje na szczegółową specyfikację produktu).
6. Przedmiot dostawy winien być fabrycznie nowy, nieużywany, nieeksponowany na wystawach oraz imprezach targowych, sprawny fizycznie, wolny od wad prawnych oraz fizycznych, bezpieczny, kompletny, tj. posiadający wszelkie akcesoria, niezbędne do ich użytkowania. Zaoferowany sprzęt musi być kompletny i gotowy do użytkowania bez dodatkowych zakupów.
4.6. Dostarczony asortyment musi być odpowiednio zapakowany, aby zapobiec uszkodzeniu w czasie dostawy.
4.7. Do czynności związanych z wykonaniem zadania należy – dostarczenie, wniesienie, usunięcie opakowań oraz montaż (jeżeli dotyczy) we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach (dotyczy każdej części zamówienia). Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia towaru na własny koszt w uzgodnionym z Zamawiającym terminie oraz rozładowania go i ustawienia we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach. Dostawa odbędzie się w godzinach uzgodnionych indywidualne z Zamawiającym.
4.8. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich szkód spowodowanych przez wykonawcę i powstałych w trakcie realizacji zamówienia.
4.9. Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wady przedmiotu zamówienia zmniejszające jego wartość lub użyteczność i w przypadku poniesienia z tego powodu strat, Wykonawca zobowiązuje się do ich pokrycia.
4.10. Miejsca dostawy:
• Miejskie Przedszkole w Uniejowie, ul. Targowa 19, 99 – 210 Uniejów
4.14. Rozwiązania równoważne.
1. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia w przypadku podania przez Zamawiającego w SWZ lub załącznikach do SWZ nazwy, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy je traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych, jednak o parametrach techniczno-jakościowych nie gorszych niż wskazane lub stanowiące dokładne odpowiedniki produktów wymienionych w załącznikach nr 2a do 2i do SWZ. Ewentualne wskazanie nazwy produktów oraz ich producentów przez Zamawiającego mają na celu jedynie przybliżyć wymagania, których nie można było opisać przy pomocy dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń.
2. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w specyfikacji jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie gorszym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego.
3. Wykonawcy mogą zaproponować rozwiązania równoważne o takich samych parametrach lub je przewyższające, jednak ich obowiązkiem jest udowodnienie równoważności. W przypadku braku dokumentów udowadniających równoważność, Zamawiający przyjmie, że oferta nie spełnia wymagań SWZ i zostanie odrzucona.
4. W przypadku wątpliwości związanych z równoważnością Zamawiający będzie mógł poprosić o dodatkowe wyjaśnienia do Wykonawcy i/lub niezależnych jednostek badawczych mogących potwierdzić spełnienie wymagań. Na etapie realizacji należy umożliwić weryfikację dostarczanego sprzętu i w przypadku stwierdzenia niezgodności, możliwe jest wstrzymanie całej dostawy wraz z nakazem natychmiastowej wymiany na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy.
5. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SWZ.
6. W przypadku zastosowania sprzętu równoważnego Zamawiający:
- wymaga od wykonawcy złożenia wraz z ofertą zestawienia sprzętów zamiennych w stosunku do dokumentacji. Nie złożenie takiego zestawienia oznacza, że wykonawca zastosuje sprzęt i rozwiązania podane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia;
- nie dopuszcza zastosowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych innych, niż określonych w ofercie wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 96567,49 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27162 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 126831,4 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2148,81 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 83492,41 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2148,81 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MOJE BAMBINO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251933448
7.3.3) Ulica: ul. Graniczna 46
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-428
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2148,81 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4056,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23739 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4056,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MOJE BAMBINO Sp. z o.o.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251933448
7.3.3) Ulica: Graniczna 46
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-428
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4056,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35366,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 196687,17 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27283,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98277,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40057,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALTARE SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572982438
7.3.3) Ulica: ul. Warszawska 151
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-547
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40057,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48091,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66738,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52256,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MOJE BAMBINO Sp. z o.o.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251933448
7.3.3) Ulica: Graniczna 46
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-428
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52256,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6726,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17712 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6726,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MOJE BAMBINO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251933448
7.3.3) Ulica: ul. Graniczna 46
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-428
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6726,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7002,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24354 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7002,39 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MOJE BAMBINO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251933448
7.3.3) Ulica: Graniczna 46
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-428
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7002,39 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 07.03.2025 roku Zamawiający dokonał wyboru oferty wykonawcy MOJE BAMBINO Sp. z o.o., ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź jako najkorzystniejszej. W dniu 10.03.2025 roku Wykonawca poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od podpisanie umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78436,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 115510,54 PLN
INNE PRZETARGI UNIEJÓW
więcej: przetargi UNIEJÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć dodatkowych i specjalistycznych w ramach projektu "Nauka i zabawa - wsparcie edukacyjne przedszkolaków z Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kobyli"
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni samochodowej W21 do Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku
- Zakup wyposażenia, ICT i pomocy dydaktycznych w ramach realizacji zadania pn. Edukacja na wysokim poziomie w Szkole Podstawowej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym im. Jana Pawła II w Rząśni
- "Wyposażenie przedszkola integracyjnego z siedzibą przy ul. Zygmunta Szczęsnego Felińskiego 1, 64-500 Szamotuły
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do pracowni dydaktycznych szkół zawodowych powiatu biłgorajskiego
więcej: Meble szkolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.