Ogłoszenie z dnia 2025-04-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00124171/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup oraz dostawa fabrycznie nowej koparko - ładowarki.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W JERZMANOWEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 540381225
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Głogowska 5
1.5.2.) Miejscowość: Jerzmanowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-222
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 76 833 48 68
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgk@jerzmanowa.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zgk.jerzmanowa.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a70189a8-a3ec-4132-9a16-d8413988db761.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup oraz dostawa fabrycznie nowej koparko - ładowarki.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a70189a8-a3ec-4132-9a16-d8413988db76
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00184266
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00111683/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup oraz dostawa fabrycznie nowej koparko ładowarki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00124171
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZGK.WK.271.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 400000,00
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup z dostawą fabrycznie nowej koparko-ładowarki do prac drogowo-ziemnych na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej w Jerzmanowej. Maszyna musi być fabrycznie nowa, wolna od wad fizycznych, konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych, technicznych oraz prawnych, kompletna oraz musi spełniać wymagania Zamawiającego, przy czym Zamawiający dopuszcza złożenie oferty z wyposażeniem wyższym niż opisane.
2. Maszyna fabrycznie nowa, rok produkcji minimum 2023 z seryjnej produkcji, nie będąca prototypem lub pierwszą maszyną z danej serii, przystosowana technicznie do poruszania się po drogach publicznych (wyposażona w odpowiednie oświetlenie, kierunkowskazy, pas bezpieczeństwa, trójkąt ostrzegawczy, lapę ostrzegawczą umieszczona na dachu maszyny, prędkościomierz, gaśnicę, apteczkę, deklarację zgodności CE), z pełnym zbiornikiem paliwa oraz maksymalną ilością wszystkich płynów eksploatacyjnych.
3. Maszyna musi być dopuszczona/przystosowana do ruchu drogowego prawostronnego.
4. Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać obowiązującym normom, parametrom technicznym, jakościowym, posiadać niezbędne homologacje i certyfikat zgodności CE oraz pełną gwarancję producenta.
5. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie opisane w załączniku wymagania. Oferta, która nie będzie spełniać minimalnych wymagań Zamawiającego zostanie odrzucona.
6. Zamawiający wymaga, aby wszystkie podzespoły oraz elementy wyposażenia urządzenia były montowane fabrycznie.
7. Zamawiający wymaga, aby w okresie gwarancji była bezpłatna obsługa serwisowa maszyny wraz z płynami eksploatacyjnymi, smarami, filtrami i pozostałym wyposażeniem podlegającym wymianie podczas obsługi serwisowej, zgodnie z dostarczonym wykazem obowiązkowych przeglądów okresowych.
8. Dostawca powinien być producentem lub autoryzowanym przedstawicielem producenta oferowanej koparko ładowarki, dostawca musi przedstawić deklarację zgodności CE na oferowaną koparko ładowarkę, dostawca zapewnia serwis gwarancyjny i pogwarancyjny koparko ładowarki.
9. Czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie serwisowe/naprawy nie dłużej jak 48 godzin.
10. Szkolenie personelu w dniu dostawy , na terenie bazy Zamawiającego.
11. Dostarczony po jazd musi być wyposażony w następujące dokumenty:
- Dokumenty uprawniające do eksploatacji pojazdu na drogach publicznych;
- Świadectwo homologacji na pojazd skompletowany;
- Katalog części zamiennych w języku polskim w wersji elektronicznej;
- Książka gwarancyjna;
- Deklaracja CE na pojazd skompletowany;
- Instrukcja obsługi w języku polskim.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania zawiera Załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43260000-3 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 490770,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 614877,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 564391,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UNI-TRUCK Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9291234953
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 564391,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego dla Zakładu Usług Komunalnych sp. z o.o. w Piechowicach fabrycznie nowej koparko-ładowarki
- "Zakup w formie leasingu sprzętu specjalistycznego, tj. koparko-ładowarki wraz z osprzętem".
więcej: Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.