Ogłoszenie z dnia 2023-04-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00114520/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-28
- 2023/BZP 00133559/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa drogi powiatowej nr 1779N Mikołajki – Tałty
poprzez budowę ścieżki rowerowej z dopuszczonym ruchem pieszym
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W MRĄGOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510751088
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Nowogródzka 1
1.5.2.) Miejscowość: Mrągowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-700
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 897419580
1.5.8.) Numer faksu: 897419590
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzd.sekretariat@powiat.mragowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.powiat.mragowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pzd_mragowo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność usługowa wspomagająca transport lądowy, zarządzanie drogami powiatowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa drogi powiatowej nr 1779N Mikołajki – Tałtypoprzez budowę ścieżki rowerowej z dopuszczonym ruchem pieszym
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2dc0d1ef-b763-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00184272
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00023092/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Rozbudowa drogi powiatowej nr 1779N Mikołajki - Tałty poprzez budowę ścieżki rowerowej z dopuszczonym ruchem pieszym
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00114520
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: S6.261.1.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z rozbudową drogi powiatowej nr 1779N Mikołajki – Tałty poprzez budowę ścieżki rowerowej z dopuszczonym ruchem pieszym (droga stanowi ciąg komunikacyjny Tałty – Mikołajki) wraz z niezbędną przebudową obiektów budowlanych oraz istniejącej kolidującej infrastruktury technicznej. Rozbudowa obejmuje odcinek od drogi krajowej nr 16 w kierunku miejscowości Tałty, stanowi odcinek o długości ok 3,490 km. Ścieżka rowerowa z dopuszczonym ruchem pieszym charakteryzować się będzie parametrami określonym w PFU.
1.1 W szczególności przedmiot zamówienia obejmuje:
1) opracowanie Dokumentacji Projektowej, opisanej w PFU,
2) wykonanie robót budowlanych oraz pozostałych prac, niezbędnych do wykonania całości Przedmiotu Umowy,
3) sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych;
4) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkich uzgodnień, opinii i decyzji instytucji i organów administracji, wymaganych dla realizacji robót budowlanych i przystąpienia do użytkowania obiektów budowlanych będących przedmiotem niniejszej umowy, w szczególności uzyskanie ostatecznej i prawomocnej decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego, ostatecznej i prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę wszystkich obiektów budowlanych, składających się na przedmiot umowy, a w przypadku, gdy zgodnie z obowiązującymi przepisami uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę nie będzie konieczne - zgłoszenie budowy bez sprzeciwu właściwego organu oraz uzyskanie ostatecznej i prawomocnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie wszystkich obiektów budowlanych, składających się na Przedmiot Umowy, a w przypadku, gdy zgodnie z obowiązującymi przepisami uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie nie będzie konieczne – zawiadomienie o zakończeniu budowy wszystkich obiektów budowlanych składających się na przedmiot umowy i niezgłoszenie sprzeciwu przez właściwy organ,
5) wykonanie dokumentacji powykonawczej.
2. Materiały pochodzące z rozbiórki ( jeżeli wystąpią) , Wykonawca winien posortować i następnie w obecności i z udziałem Inspektora nadzoru zakwalifikować, jako materiał nadający się do ponownego wykorzystania. Materiały z rozbiórki, tj. przeznaczone do ponownego wykorzystania są własnością Zamawiającego. Należy je załadować, przewieźć i składować w miejsce wskazane przez Zamawiającego lub Inspektora nadzoru, w sposób uporządkowany i właściwy dla danego asortymentu.
Materiały z rozbiórki nienadające się do wykorzystania stają się własnością Wykonawcy i winny być usunięte poza plac budowy na koszt Wykonawcy i z zachowaniem przepisów ustawy o odpadach;
3. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
4. Wykonawca musi zapewnić wykonanie robót budowlanych zgodnie z prawem polskim, a w szczególności z przepisami techniczno budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie.
5. Wszystkie materiały zastosowane przez Wykonawcę muszą mieć aktualne atesty, certyfikaty lub deklaracje zgodności dopuszczające ich zastosowanie w budownictwie.
6. Wykonawca urządzi zaplecze budowy i zabezpieczy plac budowy we własnym zakresie.
7. W trakcie trwania robót Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia ciągłości ruchu drogowego i pieszego. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
8. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek ochrony znaków geodezyjnych, a w przypadku uszkodzenia lub zniszczenia, należy je odtworzyć zgodnie z przepisami prawa geodezyjnego i kartograficznego.
9. Wykonawca opracuje projekt tymczasowej organizacji ruchu wraz z elementami oznakowania i utrzymaniem oznakowania przez okres realizacji robót, a po zakończeniu budowy opracuje i zatwierdzi Projekt stałej organizacji ruchu dla przebudowywanego odcinka drogi.
10. Po zrealizowaniu robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wszystkich niezbędnych prób, sprawdzeń i pomiarów, a po uzyskaniu pozytywnych wyników przedstawienia ich w protokołach i przekazania Zamawiającemu. W przypadku dokonania jakichkolwiek zmian dopuszczalnych przepisami i zgodnych z umową, należy przedłożyć Zamawiającemu dokumentację powykonawczą wraz z atestami, certyfikatami i deklaracjami zgodności. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia geodezyjne inwentaryzacji powykonawczej w formie GIS/CAD na nośniku CD oraz w formie papierowej i przekazanie jej Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru robót.
11. Zamawiający nie zapewnia punktu poboru energii elektrycznej, wody oraz innych mediów potrzebnych do realizacji zamówienia. Włączenie i wyłączenie urządzeń, sieci itp. niezbędne do realizacji budowy Wykonawca uzyska we własnym zakresie i również poniesie koszty z tym związane.
12. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłowe prowadzenie robót, a w tym: za oznakowanie robót, bezpieczeństwo ruchu na drodze w strefie prowadzonych robót. Poza tym, Wykonawca ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą wobec osób trzecich w związku z prowadzonymi robotami.
13. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogram rzeczowo – finansowy robót w terminie 14 dni od daty podpisania umowy z Wykonawcą. Zamawiający zgłosi uwagi do harmonogramu w terminie 14 dni od daty przedłożenia harmonogramu do zatwierdzenia lub zatwierdzi harmonogram w ciągu 14 dni od daty jego przedłożenia. Tryb ten dotyczy również aktualizacji harmonogramu wynikającej z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
14. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania przez cały okres obowiązywania umowy, ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia. W przypadku konieczności kontynuacji ubezpieczenia zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu bez odrębnego wezwania.
Wykonawca wyłoniony w ramach postępowania, zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy, dowód opłaconej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 2 000 000,00 zł.
15. Do obowiązków Wykonawcy należy uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie ścieżki rowerowej z dopuszczonym ruchem pieszym lub dokonanie skutecznego zgłoszenia zakończenia robót w organie Nadzoru Budowlanego oraz oddanie do użytkowania drogi powiatowej lub uzyskanie ostatecznej decyzji ZRID.
Wszelkie uzgodnienia, decyzje i zgody uzyskiwane będą przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego i na jego rzecz.
16. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają: Program Funkcjonalno - Użytkowy (PFU), SWZ oraz projektowane postanowienia umowy. Wszystkie wymagania określone w dokumentach powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne.
17. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i umieszczenia tablic zawierających informację o współfinansowaniu inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, o treści zgodnej z projektem tablicy informacyjnej dostępnym na stronie: https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-druga/#c21610 przed rozpoczęciem robót, w lokalizacji uzgodnionej z Zamawiającym.
18. Wykonawca zapewni finansowanie przedmiotu Umowy na czas poprzedzający wypłatę wynagrodzenia z Promesy (stanowiącej załącznik do SWZ). Zamawiający zastrzega, że wobec faktu finansowania przedmiotu Umowy z Programu opisanego w części III pkt 5 SWZ, wypłata wynagrodzenia Wykonawcy będzie mogła zostać dokonana w tzw. oknach płatniczych, przypadających 15-go i 25-go każdego miesiąca.
Wyznacza się Wykonawcy 5 - dniowy termin, od dnia odbioru końcowego na dostarczenie faktury do Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
45233121-3 - Roboty w zakresie budowy dróg głównych
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45243510-0 - Budowa nasypów
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4883916,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7545154,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4883916,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Komunalnych Piotr Lubowidzki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7421962119
7.3.3) Ulica: Młodkowskiego 2A
7.3.4) Miejscowość: Mrągowo
7.3.5) Kod pocztowy: 11-700
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Zakład Usług Projektowych i Nadzoru Drogownictwa Roman Szczepan - opracowanie dokumentacji projektowej, nadzór autorski.
Usługi Drogowo-Budowlane AS-DROG Sp. z o.o. - budowa ścieżki rowerowej
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH PIOTR LUBOWIDZKI
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH PIOTR LUBOWIDZKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4883916,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z MRĄGOWA
więcej: przetargi w Mrągowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa drogi nr L 3P w Leśnictwie Warblewo - Nadleśnictwo Polanów_etap II
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Remont stolarki w trzech Urzędach Skarbowych podległych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
- Termomodernizacja trzech osad służbowych na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.