Ogłoszenie z dnia 2025-04-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00112273/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-19
- 2025/BZP 00118484/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu i oprogramowania do doposażenia pracowni zawodowych w ramach projektu „Zawodowi uczniowie Technikum nr 1 w Łasku”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH NR 1 W ŁASKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000656976
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 9 Maja 28
1.5.2.) Miejscowość: Łask
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ekonomik1@ekonomik1.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ekonomik1.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7a13987d-6f0f-4d5a-bc84-3dcc9919eadc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu i oprogramowania do doposażenia pracowni zawodowych w ramach projektu „Zawodowi uczniowie Technikum nr 1 w Łasku”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7a13987d-6f0f-4d5a-bc84-3dcc9919eadc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00184306
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00572259/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa sprzętu i oprogramowania do doposażenia pracowni zawodowych w ramach projektu „Zawodowi uczniowie Technikum nr 1 w Łasku”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Dostawa sprzętu i oprogramowania do doposażenia pracowni zawodowych w ramach projektu „Zawodowi uczniowie Technikum nr 1 w Łasku” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00112273
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/2/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa 52 zestawów komputerowych oraz oprogramowania do pracowni zawodowych. Szczegóły w załączniku 1 (OPZ)
do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 30214000-2 - Stacje robocze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213300-8 - Komputer biurkowy
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 11.03.2025 r. Zamawiający dokonał wyboru oferty jako najkorzystniejszej złożonej przez Firmę CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o.o. ul. Wolność 8 lok. 4, 26-600 Radom. W dniu 19.03.2025 r. Firma CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o.o. poinformowała Zamawiającego o uchyleniu się od zawarcia umowy w przedmiotowym zamówieniu.Wobec powyższego na podstawie art. 263 ustawy PZP Zamawiający przystąpił do czynności powtórzenia wyboru najkorzystniejszej oferty i wezwał w dniu 25.03.2025 r. Firmę F.H.U K2 Janas Aleksandra,
ul. Zielona 52, 98-220 Zduńska Wola do złożenia, uzupełnienia zgodnie z wymogami SWZ przedmiotowych środków dowodowych wyznaczając termin na złożenie wymaganych dokumentów do 31.03.2025r. do godziny 12.00. Firma F.H.U K2 Janas Aleksandra w wyznaczonym terminie nie złożyła wymaganych oświadczeń, certyfikatów i dokumentów wobec czego Zamawiający na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Ustawy PZP odrzucił ofertę jako niezgodną z warunkami zamówienia.
Zamawiający odrzucił również ofertę złożoną przez firmę PCTRADE Dominik Misiak, 97-483 Rusiec, ul. Polna 1. Firma PCTRADE Dominik Misiak złożyła ofertę niezgodnie z wytycznymi Ustawy PZP (art. 63 ust. 2 PZP) oraz Specyfikacji Warunków Zamówienia (pkt 11.7).
Oferta złożona przez firmę PCTRADE Dominik Misiak,97-483 Rusiec, ul. Polna 1 nie została opatrzona podpisem elektronicznym (wymóg w pkt 11.7 SWZ) w rozumieniu ROZPORZĄDZENIA PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP tj. oferta nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego w SWZ.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
INNE PRZETARGI Z ŁASKA
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2301E na odcinku od działki nr 79 do działki 354 w miejscowości Brzeski
- Przebudowa ul. Szpitalnej w Łasku
- Wymiana masy zalewowej w szczelinach dylatacyjnych sztucznych nawierzchni lotniskowych. Odnowienie oznakowania poziomego sztucznych nawierzchni lotniskowych,
więcej: przetargi w Łasku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby unowocześnienia procesu nauczania w ZSTiO w postaci urządzeń,sprzętu i materiałów dydaktycznych w ramach projektu Mistrzowie Mechaniki-nowe wyzwania edukacyjne
- Zakup i dostawa fabrycznie nowych komputerów stacjonarnych i przenośnych oraz licencji oprogramowania
- Odnowienie licencji TeamViewer Corporate dla Centrum Zaawansowanych Materiałów i Technologii CEZAMAT
- Dostawa wyposażenia do pracowni Bezpieczeństwa Wewnętrznego
- Zakup sprzętu, wyposażenia i pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych z terenu gminy Czarna Dąbrówka w ramach realizacji projektu pn.:"Wzrost jakości edukacji w Gminie Czarna Dąbrówka"POSTĘPOWANIE V
- Dostawa licencji rozszerzających liczbę wspieranych punktów dostępowych dla użytkowników sieci Wi-Fi Eduroam Uniwersytetu Gdańskiego
więcej: Komputer biurkowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.