Ogłoszenie z dnia 2021-09-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00103538/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-05
- 2021/BZP 00118798/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku byłej Szkoły Podstawowej na Dzienny Dom Pomocy w Cieplicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ADAMÓWKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900660
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 97
1.5.2.) Miejscowość: Adamówka
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-534
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@adamowka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.adamowka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/ Dodatkowo Zamawiający zamieszcza postępowanie na stronieinternetowej Zamawiającego (BIP): www.adamowka.pl/bip1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku byłej Szkoły Podstawowej na Dzienny Dom Pomocy w Cieplicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d73f86ba-dd57-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00184307
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001198/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont budynku na potrzeby dziennego domu pomocy "Ciepliczanka" w Cieplicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00103538/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SBD.271.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku byłej Szkoły Podstawowej na Dzienny Dom Pomocy w Cieplicach.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy i zmiany sposobu użytkowania budynku byłej Szkoły Podstawowej na Dzienny Dom Pomocy w Cieplicach. Obiekt usytuowany jest na działce nr ewid. 1516 położonej w Cieplicach, gm. Adamówka.
Budynek parterowy, częściowo podpiwniczony, z częściowo wykorzystanym poddaszem, wybudowany w technologii tradycyjnej. Obiekt stanowił niegdyś Szkołę Podstawową w Cieplicach, jednak od kilkunastu lat nie jest użytkowany. Wizualny stan techniczny budynku określono jako średni. Planuje się przeznaczenie budynku na Dzienny Dom Pomocy. Zmiana sposobu użytkowania wymagać będzie konieczności przebudowy budynku i wykonania prac remontowych.
Zaprojektowano przystosowanie obiektu dla potrzeb Dziennego Domu Pomocy z przeznaczeniem dla max 30 osób + personel (ok. 8 osób). Przebudowa budynku związana jest z koniecznością zmiany dotychczasowej technologii pomieszczeń. Na poddaszu zlokalizowano pomieszczenie biurowe oraz pomieszczenia pomocnicze, bez dostępu dla osób korzystających z Dziennego Domu Pomocy.
Wysokość użytkowa pomieszczeń parteru: 3,40 oraz 3,08 m.
Wysokość użytkowa pomieszczeń poddasza: 2,65 m.
Piwnice, ze względu na nienormatywną wysokość (1,68 – 2,18 m), nie będą przeznaczone na cele użytkowe. Obiekt przystosowano do potrzeb osób z ograniczoną możliwością poruszania się.
Budynek stanowi nieregularną bryłę o łącznych wymiarach w rzucie 20,79 x 22,24 m. Obiekt wybudowany w technologii tradycyjnej – murowany. Stropy drewniane konstrukcji belkowej. Dach konstrukcji drewnianej, kryty blachą. Stolarka okienna z PCV. Stolarka drzwiowa wewnętrzna drewniana typowa. Drzwi zewnętrzne aluminiowe, szklone szkłem bezpiecznym, odpornym na uderzenia. Budynek wyposażony w niezbędne media, tj. energię elektryczną, instalacje wod.-kan. i c.o. Wejście główne do budynku od strony północnej, bezpośrednio z poziomu przyległego terenu, gdzie zaprojektowano pochylnię przeznaczoną dla osób poruszających się na wózkach. Przy wejściu głównym do budynku nie ma stopni ani progów o wysokości przekraczającej 2 cm. Wejście dla personelu oraz wyjście ewakuacyjne od strony południowej budynku. Przy budynku urządzony jest utwardzony dojazd, miejsca parkingowe oraz zatoka do zawracania wozu straży pożarnej. W budynku zaprojektowano toaletę przystosowaną dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
Zestawienie powierzchni i kubatury:
− powierzchnia zabudowy - 379,51 m2
− powierzchnia użytkowa - 319,14 m2
− powierzchnia całkowita - 462,50 m2
− kubatura - 3004,00 m3
4.5.3.) Główny kod CPV: 45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34953300-5 - Chodniki
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45261910-6 - Naprawa dachów
45262350-9 - Betonowanie bez zbrojenia
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1253565,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1474008,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1253565,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ZAWPOL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7941709094
7.3.4) Miejscowość: Sieniawa
7.3.5) Kod pocztowy: 37-530
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1253565,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa części budynku usługowo-mieszkalnego, w celu przystosowania lokalu usługowego, dotąd przedszkola, na żłobek na dz. nr ew. 523 w m. Dąbrowa gm. Kłaj
- Przebudowa sieci wodociągowej w Gminie Tarnowiec w miejscowościach Dobrucowa, Sądkowa, Tarnowiec oraz budowa nowego odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Tarnowiec
- Dostosowanie wraz z aranżacją pomieszczeń magazynowych na potrzeby archiwum w Budynku A, Państwowego Instytutu Geologicznego, zlokalizowanego przy ul. Rakowieckiej 4 w Warszawie
- " Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej na odcinku od ul. Witosa do ul. Wólczyńskiej w Sannikach"
- Wykonanie prac zabezpieczających o charakterze prewencyjnym i w części o charakterze trwałym na pozostałościach zespołu zamkowego w Pruchniku
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Siemiatycze - Krasewice Jagiełki
więcej: Chodniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.