Ogłoszenie z dnia 2025-04-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00184312/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-09
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług hotelarskich dla Jeleniogórskiego Centrum Kultury w Jeleniej Górze w okresie od 29.04.2025 r. do 05.05.2025 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Jeleniogórskie Centrum Kultury
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 389199023
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1 Maja, 60
1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-500
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 75 64 23 880
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jck@jck.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jck.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług hotelarskich dla Jeleniogórskiego Centrum Kultury w Jeleniej Górze w okresie od 29.04.2025 r. do 05.05.2025 r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b71de9b-819d-491f-bdfc-41450ffdfc4b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00184308
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt „Przyszłość Kultury: europejska, kolorowa i dla wszystkich!” jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Współpracy INTERREG Polska-Saksonia 2021-2027.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7b71de9b-819d-491f-bdfc-41450ffdfc4b3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: jck@jck.pl (UWAGA: nie dopuszcza się składania ofert za pośrednictwem poczty elektronicznej). Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-7b71de9b-819d-491f-bdfc-41450ffdfc4b
Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 24.12 Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie
e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia (w szczególności SWZ) wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
24.13 Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
24.14 Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
24.15 W celu prawidłowego korzystania z usług Platformy e-Zamówienia wymagany jest:
1) Komputer PC
a) parametry minimum: Intel Core2 Duo, 2 GB RAM, HDD,
b) zainstalowany jeden z poniższych systemów operacyjnych:
• MS Windows 7 lub nowszy,
• OSX/Mac OS 10.10,
• Ubuntu 14.04,
c) Zainstalowana jedna z poniższych przeglądarek:
• Chrome 66.0 lub nowsza,
• Firefox 59.0 lub nowszy,
• Safari 11.1 lub nowsza,
• Edge 14.0 i nowsze,
albo
2) Tablet/Telefon
a) Parametry minimum: 4 rdzenie procesora, 2GB RAM, Android 6.0
Marshmallow, iOS 10.3,
b) Przeglądarka Chrome 61 lub nowa.
24.16 Uwaga: Dla skorzystania z pełnej funkcjonalności może być konieczne włączenie w przeglądarce obsługi protokołu bezpiecznej transmisji danych SSL, obsługi Java Script, oraz cookies. Uwaga: Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych:
1) specyfikacja połączenia – formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
2) format danych oraz kodowanie: formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
3) oznaczenia czasu odbioru danych: wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do sekundy.
Uwaga: Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/ w zakładce „Zgłoś problem”.
Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w niniejszym SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny, o którym mowa w art. 13 ust. 1 i 3 RODO, w dokumentach zamówienia (Dział 26 Tomu I Specyfikacji Warunków Zamówienia - instrukcja dla Wykonawców).
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny, o którym mowa w art. 19 ust. 4 RODO, w dokumentach zamówienia (Dział 26 Tomu I Specyfikacji Warunków Zamówienia - instrukcja dla Wykonawców).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: JCK/ZP/1/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1 Przedmiotem zamówienia jest usługa hotelarska polegająca na zapewnieniu noclegu ze śniadaniem w Jeleniej Górze, dla uczestników imprezy pn. „[RE]ZYDENCJE_[SN]y_[PL]atona” organizowanego przez Jeleniogórskie Centrum Kultury w ramach projektu „Przyszłość Kultury: europejska, kolorowa i dla wszystkich!” współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Współpracy INTERREG Polska – Saksonia 2021-2027, w terminie od 29.04.2025 r. do 05.05.2025 r.
4.2 Zamówienie obejmuje zakwaterowanie wraz ze śniadaniem, wszystkich uczestników festiwalu w jednym budynku, w pokojach jednoosobowych, dwuosobowych - każdy z łazienką i wc, w wymiarze łącznym 284 „osobodni”, zgodnie z poniższym zestawieniem i rozkładem pokoi - zgodnie z informacją ujętą w Tomie I SWZ oraz w Tomie III SWZ (Opis przedmiotu zamówienia).
4.3 Miejsce świadczenia usługi:
Jelenia Góra, w obrębie lokalizacji Centrum Festiwalowego tj. w odległości do 2000 m (2 km) od ulicy Bankowej 28/30 w Jeleniej Górze (w linii prostej według mapy internetowej
http://geoportal.jeleniagora.pl).
4.4 Wymagania dotyczące usługi hotelowej:
a) Nocleg wszystkich uczestników festiwalu w jednym budynku w pokojach jednoosobowych, dwuosobowych w którym każdy musi być wyposażony w:
- okno;
- pełny węzeł sanitarny tj. kabina prysznicowa lub wanna, umywalka, wc, lustro;
- pojedyncze łóżka;
- wieszak na odzież wierzchnią;
- oświetlenie górne;
- bezpośredni dostęp do co najmniej jednego gniazdka elektrycznego.
b) Śniadanie kontynentalne w formie stołu szwedzkiego, obejmujące dania ciepłe (np. jajka, kiełbaski), wędlinę, ser, płatki z mlekiem, nabiał, warzywa, zimne napoje (woda i soki), ciepłe napoje (kawa, herbata plus cukier, cytryna, mleko) dla każdej z nocujących osób.
Śniadania musi być podane w tym samym budynku, w którym realizowany jest nocleg - bez wychodzenia na zewnątrz budynku.
c) Przy miejscu noclegu musi być zlokalizowany bezpłatny parking dla uczestników festiwalu na co najmniej 10 samochodów osobowych.
d) Pokoje powinny być udostępnione najpóźniej o godzinie 15.00 w dniu przyjazdu i opuszczone najpóźniej o godzinie 11.00 w dniu wyjazdu.
e) W trakcie realizacji zamówienia w obiekcie nie mogą być prowadzone żadne remonty lub podobne prace, z wyłączeniem zdarzeń losowych i awarii, które wymagają natychmiastowego usunięcia.
f) W godzinach nocnych od godz. 22.00 do godz. 6.00 zapewniony zostanie wypoczynek dla uczestników festiwalu, niezakłócony hałasami i odbywającymi się imprezami, spotkaniami towarzyskimi np. wesela itp.
4.5 Zwiększenia i zmniejszenia ilościowe
a) Usługi zakwaterowania zostały szczegółowo określone w Opisie przedmiotu zamówienia TOM III SWZ (dalej OPZ). Zamawiający w OPZ określił przewidywaną ilość noclegów i rzeczywiste zapotrzebowanie może ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu). Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości i rodzajów usługi zakwaterowania w zależności od bieżących potrzeb. Tym samym Wykonawcy nie będzie przysługiwało roszczenie z tytułu zmian ilościowych i rodzajowych noclegów w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.
b) W przypadku wystąpienia okoliczności powodujących konieczność zmniejszenia przedmiotu usługi w ujęciu wartościowym i ilościowym, Zamawiający powiadomi Wykonawcę nie później niż 1 dzień przed dniem planowanego noclegu. Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego powodu żadne roszczenia finansowe wobec Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuję się zrealizować zmniejszony zakres usługi, przy utrzymaniu ofertowej ceny jednostkowej dla danego typu pokoju (pokój 1-osobowy lub pokój 2-osobowy).
c) W przypadku wystąpienia okoliczności powodujących konieczność zwiększenia przedmiotu usługi w ujęciu wartościowym i ilościowym - do 10% wartości przedmiotu zamówienia, Zamawiający powiadomi Wykonawcę nie później niż 1 dzień przed dniem planowanego noclegu. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować zwiększony zakres usługi, przy utrzymaniu ofertowej ceny jednostkowej dla danego typu pokoju (pokój 1-osobowy lub pokój 2-osobowy).
d) Jednocześnie Zamawiający - zgodnie z art. 433 pkt 4 ustawy Pzp - określa, że minimalna wartość umowy (wynagrodzenie gwarantowane) wyniesie 90% wartości przedmiotu zamówienia określonego w Formularzu ofertowym (Załącznik Nr 1 do Tomu I SWZ). W przypadku skorzystania przez Zamawiającego ze zmniejszenia do 10% podstawowej wartości przedmiotu zamówienia, Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia z tytułu niezrealizowania podstawowej wartości zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55100000-1 - Usługi hotelarskie
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
55130000-0 - Inne usługi hotelarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-04-29 do 2025-05-05
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Cena - 60%
2) Odległość miejsca noclegu – 40%
1. Zamawiający przydzieli każdej badanej ofercie odpowiednią liczbę punktów wg następującego wzoru:
- Kryterium 1 (K1): Cena brutto za całość zamówienia – max 60 punktów:
Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę brutto za całość zamówienia otrzyma
60 punktów, natomiast pozostali Wykonawcy odpowiednio mniej punktów według wzoru:
Cmin
K1 = ––––––– × 60 punktów
Cx
gdzie:
K1 = liczba punktów za kryterium „cena”;
C min = najniższa cena brutto wynikająca ze złożonych ofert;
C x = cena brutto oferty badanej.
- Kryterium 2 (K2): Odległość – max 40 punktów:
Sposób przyznawania punktacji za spełnienie kryterium K2:
K2 = Ilość punktów ze spełnienie kryterium „Odległość miejsca noclegu od Centrum Festiwalowego przy ul. Bankowej 28/30 w Jeleniej Górze” (w linii prostej według mapy internetowej http://geoportal.jeleniagora.pl)
Ilość punktów za spełnienie kryterium K2 będzie przyznawana w następujący sposób:
a) Miejsce noclegu w odległości nie dalej niż 1000m (w linii prostej według mapy internetowej http://geoportal.jeleniagora.pl) od Centrum Festiwalowego przy ul. Bankowej 28/30 w Jeleniej Górze - 40 pkt.
b) Miejsce noclegu w odległości między 1001 a 1500m (w linii prostej według mapy internetowej http://geoportal.jeleniagora.pl) od Centrum Festiwalowego przy ul. Bankowej 28/30 w Jeleniej Górze - 20 pkt.
c) Miejsce noclegu w odległości między 1501 a 2000m (w linii prostej według mapy internetowej http://geoportal.jeleniagora.pl) od Centrum Festiwalowego przy ul. Bankowej 28/30 w Jeleniej Górze - 0 pkt.
19.2 Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę tego Wykonawcy (Wykonawców), którego(rych) oferta uzyska najwyższą ilość punktów wyliczoną wg poniższego wzoru:
Pi = K1 + K2
gdzie:
Pi łączna ilość punktów jakie otrzyma oferta badana (i);
K1 ilość punktów jakie otrzymała oferta za kryterium „Cena”
K2 ilość punktów jakie otrzymała oferta za kryterium " Odległość miejsca noclegu "
19.3 Jeżeli Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty które uzyskały taką samą liczbę punktów (Pi), Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
19.4 Oferty dodatkowe mogą dotyczyć jedynie kryterium cenowego (ceny ofertowej).
19.5 Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane
w złożonych ofertach.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość miejsca noclegu
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 108 ust. 1 u.p.z.p., art. 7 ust. 1 „ustawy o przeciwdziałaniu” oraz w art. 109 ust. 1 pkt 4 u.p.z.p.
1) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 u.p.z.p., w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania
wskazanych przez Zamawiającego – zgodnie z treścią załącznika nr 3 do Tomu I SWZ.
Oświadczenie, o którym mowa powyżej składa Wykonawca, każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 u.p.z.p. o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t. j. Dz.U. z 2024 r., poz. 1616) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z załącznikiem nr 4 do Tomu I SWZ.
3) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
nie dotyczySEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
12.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o zamówienie.12.2 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
12.3 Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
12.4 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie na podstawie art. 117 ust. 4 u.p.z.p składają wraz z ofertą oświadczenie, z którego wynika, jaki zakres przedmiotu zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy – zgodnie z treścią załącznika nr 5 do Tomu I SWZ (jeśli dotyczy).
Oświadczenie, o którym mowa powyżej należy złożyć w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym.
12.5 Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
22.1 Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego określone zostały w Projekcie umowy, który stanowi Tom II SWZ.22.2 Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
22.3 Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 u.p.z.p. oraz wskazanym w Projekcie Umowy Tom II SWZ.
22.4 Zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
22.5 W sprawach nieuregulowanych w treści SWZ zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Kodeks cywilny.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-18 13:00
8.2.) Miejsce składania ofert: 16.1 Miejsce i termin składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć przez Platformę e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-18 13:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Usługa hotelarska polegająca na zapewnieniu noclegu ze śniadaniem w Jeleniej Górze, dla uczestników imprezy pn. „[RE]ZYDENCJE_[SN]y_[PL]atona” organizowanego przez Jeleniogórskie Centrum Kultury w ramach projektu „Przyszłość Kultury: europejska, kolorowa i dla wszystkich!” współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Współpracy INTERREG Polska – Saksonia 2021-2027, w terminie od 29.04.2025 r. do 05.05.2025 r.INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- Dostosowanie w pomieszczeniach Zakładu Przyrodoleczniczego instalacji wentylacji nawiewno-wywiewnej wraz z odzyskiem ciepła do obowiązujących przepisów prawa.
- Odnowienie oznakowania poziomego na terenie miasta Jelenia Góra
- Usługi sprzątania nieruchomości będących w zarządzie Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze oraz pomieszczeń wynajmowanych przez Sąd Okręgowy w Jeleniej Górze na lata 2025/2026 (12 miesięcy).
- EW Pilchowice II - prace odtworzeniowe po przejściu fali powodziowej - kanał odpływowy, plac manewrowy
- ZAGOSPODAROWANIE PLACU PRZY UL. MARII SKŁODOWSKIEJ - CURIE 12 W JELENIEJ GÓRZE - "BEZPIECZNA STREFA RELAKSU, WYPOCZYNKU I ZABAW POD CHMURKĄ"
- Usługa wyżywienia i cateringu na potrzeby Jeleniogórskiego Centrum Kultury w Jeleniej Górze w okresie od 28.04.2025 r. do 04.05.2025 r.
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zatrudnienie kadry merytorycznej oraz organizacja warsztatów w ramach projektu pn. "Wspieramy rodziny zastępcze - bo warto"
- Usługa społeczna polegająca na świadczeniu kompleksowych usług wyżywienia w ramach programu Szkoły Letniej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
- Świadczenie hotelarskiej usługi noclegowej na potrzeby uczestników konferencji
- 43.2025 Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
- Świadczenie usługi żywienia realizowanej na potrzeby Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego Drewnica Sp. z o.o.
- Usługa zapewnienia zakwaterowania wraz z wyżywieniem dla studentów UMCS podczas wyjazdu rekreacyjnego
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.