Ogłoszenie z dnia 2022-05-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00124215/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu graficznego, oprogramowania oraz materiałów eksploatacyjnych dla szkoły na rzecz realizacji projektów.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kielce
1.3.) Oddział zamawiającego: Zespół Szkół Nr 2
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292673729
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-303
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zs2@zs2-kielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs2-kielce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa sprzętu graficznego, oprogramowania oraz materiałów eksploatacyjnych dla szkoły na rzecz realizacji projektów.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc29e407-bbd6-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00184369
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Dostawa, wniesienie i montaż wyposażenia dla potrzeb Projektów „Profesjonalne kadry – kontynuacja” oraz „Profesjonalne kadry” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w Zespole Szkół nr 2w Kielcach, ul. Jagiellońska 90, 25-734 Kielce.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00124215/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3/RPOWŚ/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 100052,85 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 1:Dostawa oprogramowania na potrzeby projektu „Profesjonalne kadry – kontynuacja”: (Licencja urządzeń współużytkowanych Adobe Creative Cloud, prawo do oprogramowania graficznego
na 48 mc – 25 szt., Oprogramowanie do impozycji z instruktażem stanowiskowym – 2 komplety)
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 15983,74 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 2:Dostawa oprogramowania i komponentów do profilowania proofera cyfrowego na potrzeby projektu „Profesjonalne kadry – kontynuacja” (OPROGRAMOWANIE dedykowane DO EPSON
SC-P9000, wersja edukacyjna, język PL, wraz z wdrożeniem programu i instruktażem stanowiskowym – 1szt, Spektrofotometr wraz z oprogramowaniem dedykowanym – 2 szt.)
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38433000-9 - Spektrometry
4.5.5.) Wartość części: 17479,67 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 3:Dostawa sprzętu graficznego i poligraficznego na potrzeby projektu „Profesjonalne kadry – kontynuacja” (Kalibrator/ Kolorymetr – 2 szt., Ploter/grawer laserowy CO2 wraz z dedykowanym oprogramowaniem, sterownikami i instruktażem stanowiskowym – 1 szt., Laserowa drukarka cyfrowa CMYK z kompletem tonerów – 1 szt., Ploter tnący wraz z oprogramowaniem kompatybilnym z Corel Draw lub Adobe Illustrator oraz sterowniki – 1 szt., Profesjonalna foliarka (laminator) do laminowania kolorowych zdjęć, wydruków i złocenia wydruków laserowych w formacie SRA3 (320 x 450mm) – 1 szt., Laminator na zimno, do laminowania, nakładania folii samoprzylepnej, klejenia dociskowego – 1 szt., Trymer A1 – 1 szt., Elektryczna gilotyna do papieru – 1 szt., Prasa termotransferowa – 1 szt., Skaner
do zdjęć i klisz – 1 szt.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
4.5.5.) Wartość części: 51174,80 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 4:Dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby projektu „Profesjonalne kadry – kontynuacja” („Samogojąca” mata do ciecia, dwustronna z podziałką centymetrową z jednej i calową
z drugiej strony – 2 szt., Nożyki segmentowe, wąskoostrzowe, szerokość ostrza 9mm – 10 szt., Linijka
co cięcia 70 cm - 2 szt., Nożyki do plotera tnącego kąt 60 stopni – 8 szt., Nożyki do plotera tnącego kąt 30 – 4 szt., Nożyki do plotera tnącego kąt 45 stopni. – 4 szt., Wybierak do folii flex i flock – 2 szt., Papier woskowany do prasy w arkuszach – 300 szt., Folia Flex rolka – 2 szt., Folia Flock rolka – 2 szt., Folia transferowa do przenoszenia wylotowych grafik na foliach Flex/ Flok - rolka– 2 szt., Metaliczna folia barwiąca do złoceń, ZŁOTA i SREBRNA – 2 szt, Papier kredowy w formacie SRA3 300g – 1 szt, Papier kredowy w formacie SRA3 150g – 1 szt, Folia błysk do foliarki – 2 szt., Folia mat do foliarki – 2 szt., Folia soft touch do foliarki – 2 szt., Media do druku na EPSON SC P9000 (papier w rolkach) – 5 szt., Media
do druku na EPSON SC P9000 (folia polipropylenowa w rolkach) – 2 szt., Próbniki kolorów Coated/Uncoated, dla kolorów CMYK (2 rodzaje w komplecie) – 4 szt., Próbniki kolorów Coated/Uncoated, dla kolorów PANTONE (2 rodzaje w komplecie) – 4 szt.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30192113-6 - Wkłady drukujące
30197630-1 - Papier do drukowania
4.5.5.) Wartość części: 15414,63 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19618,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25584,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19618,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paweł Owczarzak EUPOL
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7861493189
7.3.4) Miejscowość: Środa Wielkopolska
7.3.5) Kod pocztowy: 63-000
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19618,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy z dnia 11 września 2020 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.) Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na część 2 nie złożono żadnej oferty, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp postępowanie na część 2 unieważniono.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy z dnia 11 września 2020 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.) Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na część 3 nie złożono żadnej oferty, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp postępowanie na część 3 unieważniono.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy z dnia 11 września 2020 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.) Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na część 4 nie złożono żadnej oferty, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp postępowanie na część 4 unieważniono.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Świadczenie usług w zakresie dozymetrii indywidualnej oraz przeglądu i wzorcowania dozymetrów dla pracowników Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Zakup i dostawa narzędzi jednorazowych do zabiegów technikami małoinwazyjnymi dla potrzeb bloku operacyjnego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Zakup wraz z dostawą wyrobów jednorazowego użytku dla Działów Medycznych i Poradni oraz wyrobów medycznych dla Bloku Operacyjnego Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Dostawa leków na potrzeby Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Kielcach
- Świadczenie usług medycznych w zakresie wykonywania w latach 2025-2026 profilaktycznych badań lekarskich dla pracowników i funkcjonariuszy IAS w Kielcach i jednostek podległych
- "Zakup wraz z dostawą mebli i wyposażenia biurowego, sprzętu AGD i RTV oraz zakup rolet okiennych wraz z montażem oraz pozostałego asortymentu dla ŚWK OHP oraz podległych jednostek"
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż i dostarczenie dwuletnich licencji oprogramowania środowiska wirtualnego VMware vSphere Standard 8 Per Core with a minimum of 16 Cores per CPU required, VCF-VSP-STD-8
- Dostawa i instalacja zestawów do pomiaru zanieczyszczeń powietrza
- Dostawa systemu backup wraz z wdrożeniem w ramach zadania pn. "Cyberbezpieczny Powiat Węgrowski"
- Dostawa wyposażenia na potrzeby funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Malinowie - sprzęt komputerowy
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Rypin
więcej: Wkłady drukujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.