Ogłoszenie z dnia 2023-04-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00119586/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-03
- 2023/BZP 00139795/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja drogi powiatowej nr 1636N, odcinek Rybno-Rozogi – etap II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W MRĄGOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510751088
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Nowogródzka 1
1.5.2.) Miejscowość: Mrągowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-700
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 897419580
1.5.8.) Numer faksu: 897419590
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzd.sekretariat@powiat.mragowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.powiat.mragowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pzd_mragowo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność usługowa wspomagająca transport lądowy, zarządzanie drogami powiatowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja drogi powiatowej nr 1636N, odcinek Rybno-Rozogi – etap II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-86a27fab-b997-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00184383
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00023092/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Modernizacja drogi powiatowej nr 1636N, odcinek Rybno - Rozogi (etap II)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00119586
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: S6.261.1.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja drogi powiatowej nr 1636N, odcinek Rybno – Rozogi – etap II stanowiąca przebudowę ciągu komunikacyjnego Rozogi - Rybno w km od 2+640 do 3+689,80.
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie:
1) wykonanie robót budowlanych tj.
wykonanie robót budowlanych w km od 2+640 do 3+385 w oparciu o dokumentację projektową dla zadania pn. „Przebudowa drogi powiatowej nr 1636N, odcinek Rozogi-Rybno”.
Szczegółowy zakres prac do wykonania obejmuje dokumentacja projektowa – stanowiąca załącznik do SWZ.
2) w trybie zaprojektuj i wybuduj tj.
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla modernizacji drogi powiatowej nr 1636N odcinek Rybno-Rozogi, stanowiących przebudowę ciągu komunikacyjnego drogi powiatowej Rozogi-Rybno w km 3+385 – 3+689,80.
W szczególności:
a) opracowanie Dokumentacji Projektowej, opisanej w PFU,
b) wykonanie robót budowlanych oraz pozostałych prac, niezbędnych do
wykonania zamówienia,
c) sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót
budowlanych;
d) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkich uzgodnień, opinii i decyzji instytucji i organów administracji, wymaganych dla realizacji robót budowlanych oraz przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem realizowanej inwestycji w użytkowanie ( jeżeli zajdzie konieczność).
Szczegółowy zakres zamówienia został określone w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, stanowiącym załącznik do SWZ.
2. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
3. Wykonawca musi zapewnić wykonanie robót budowlanych zgodnie z prawem polskim, a w szczególności z przepisami techniczno budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie.
4. Wszystkie materiały zastosowane przez Wykonawcę muszą mieć aktualne atesty, certyfikaty lub deklaracje zgodności dopuszczające ich zastosowanie w budownictwie.
5. Wykonawca urządzi zaplecze budowy i zabezpieczy plac budowy we własnym zakresie.
6. W trakcie trwania robót Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia ciągłości ruchu drogowego i pieszego. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
7. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek ochrony znaków geodezyjnych, a w przypadku uszkodzenia lub zniszczenia, należy je odtworzyć zgodnie z przepisami prawa geodezyjnego i kartograficznego.
8. Wykonawca opracuje projekt tymczasowej organizacji ruchu wraz z elementami oznakowania i utrzymaniem oznakowania przez okres realizacji robót, a po zakończeniu budowy opracuje i zatwierdzi Projekt stałej organizacji ruchu dla przebudowywanego odcinka drogi.
9. Po zrealizowaniu robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wszystkich niezbędnych prób, sprawdzeń i pomiarów, a po uzyskaniu pozytywnych wyników przedstawienia ich w protokołach i przekazania Zamawiającemu. W przypadku dokonania jakichkolwiek zmian dopuszczalnych przepisami i zgodnych z umową, należy przedłożyć Zamawiającemu dokumentację powykonawczą wraz z atestami, certyfikatami i deklaracjami zgodności. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia geodezyjne inwentaryzacji powykonawczej na nośniku CD (lub pendrive) oraz w formie papierowej i przekazanie jej Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru robót.
10. Zamawiający nie zapewnia punktu poboru energii elektrycznej, wody oraz innych mediów potrzebnych do realizacji zamówienia. Włączenie i wyłączenie urządzeń, sieci itp. niezbędne do realizacji budowy Wykonawca uzyska we własnym zakresie i również poniesie koszty z tym związane.
11. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłowe prowadzenie robót, a w tym: za oznakowanie robót, bezpieczeństwo ruchu na drodze w strefie prowadzonych robót. Poza tym, Wykonawca ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą wobec osób trzecich w związku z prowadzonymi robotami.
12. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogram rzeczowo – finansowy robót w terminie 14 dni od daty podpisania umowy z Wykonawcą. Zamawiający zgłosi uwagi do harmonogramu w terminie 14 dni od daty przedłożenia harmonogramu do zatwierdzenia lub zatwierdzi harmonogram w ciągu 14 dni od daty jego przedłożenia. Tryb ten dotyczy również aktualizacji harmonogramu wynikającej z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
13. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania przez cały okres obowiązywania umowy, ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia. W przypadku konieczności kontynuacji ubezpieczenia zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu bez odrębnego wezwania.
Wykonawca wyłoniony w ramach postępowania, zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy, dowód opłaconej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 2 000 000 zł.
14. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają: Dokumentacja Projektowa (zakres 1), Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU zakres 2), SWZ oraz projektowane postanowienia umowy. Wszystkie wymagania określone w dokumentach powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne.
15. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i umieszczenia tablic zawierających informację o współfinansowaniu inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, o treści zgodnej z projektem tablicy informacyjnej dostępnym na stronie: https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-trzecia-pgr/#c21655, przed rozpoczęciem robót, w lokalizacji uzgodnionej z Zamawiającym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1998798,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2268858,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1998798,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Strabag Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210421928
7.3.3) Ulica: Parzniewska 10
7.3.4) Miejscowość: Pruszków
7.3.5) Kod pocztowy: 05-800
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1998798,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z MRĄGOWA
więcej: przetargi w Mrągowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej rozbudowy i przebudowy ul. Dworcowej w Stargardzie
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.