Ogłoszenie z dnia 2021-09-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Modernizacja Kina Szpulka znajdującego się w Łódzkim Domu Kultury (ŁDK).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Łódzki Dom Kultury
1.3.) Oddział zamawiającego: ŁDK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278273
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: gen. Romualda Traugutta 18
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-113
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ldk@ldk.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ldk.lodz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja Kina Szpulka znajdującego się w Łódzkim Domu Kultury (ŁDK).2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f8e3e8dc-179e-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00184387
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Pierwsze postępowanie zostało unieważnione na podstawie art.255 pkt. 6 ustawy Pzp. Do drugiego postępowania zostały złożone 2 oferty, które zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Pzp oraz na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 14 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Pzp w zw. z art. 97 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Pzp. ŁDK otrzymał dofinansowanie z PISF w Warszawie na projekt pn. MODERNIZACJA KINA SZPULKA ŁÓDZKIEGO DOMU KULTURY. Czas na realizację projektu, rozliczenie finansowo- rzeczowe zgodnie z kosztorysem, który jest załącznikiem do umowy wyznaczony został na dzień 31 grudnia 2021 r. W związku z tym, że nie udało się wyłonić żadnego Wykonawcy w postępowaniach prowadzonych w trybie podstawowym a czas na wywiązanie się umowy z Polskim Instytutem Sztuki Filmowej radyklanie się skrócił postanowiono wdrożyć procedurę związaną z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-11135ce5-fc10-11eb-b885-f28f91688073
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ŁDK.BF.26.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 133000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja Kina Szpulka znajdującego się w ŁDK.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a. Dostawę, montaż i zestrojenie ekranu z projektorem cyfrowym znajdującym się w kabinie projekcyjnej Kina Szpulka, zestrojenie sprzętu dźwiękowego oraz przeszkolenie pracowników z obsługi zamówionego sprzętu wraz z niezbędnym wyposażeniem, w tym:
• Szafa aparaturowa głęboka, okablowana z panelem zasilająco-bezpiecznikowym
i monitorem odsłuchowym – 1 szt.
• Dźwiękowy procesor kinowy (cyfrowy) – 1szt.
• Wzmacniacze mocy czterokanałowe – 2 szt.
• Wzmacniacze mocy- 3 szt.
• Kolumny głośnikowe zaekranowe – 3 szt.
• Zestaw głośników dookólny (surroundowy) – 10 szt.
• Zestaw głośnikowy kanału subbasowego – 1 zestaw
• okablowanie głośnikowe- 1 komplet
• przewód głośnikowy 2x4 mm2 – 1 komplet
• przewód głośnikowy 2x6 mm2 – 1 komplet
• przewód głośnikowy 2x2,5mm2- 1 komplet
• dostawa, montaż, uruchomienie i zestrojenie sprzętu dźwiękowego – usługa
• uchwyty ścienne krótkie- 16 szt.
• Materiał ekranowy, biały, perforowany do projekcji 3D, odpowiedni do projektora cyfrowego znajdującego się w kabinie projekcyjnej Kina Szpulka– 1szt.
• Maskowanie ekranu – 1szt.
• Dostawa, montaż i zestrojenie ekranu z istniejącym projektorem cyfrowym oraz przeszkolenie pracowników z obsługi zamówionego sprzętu (5 osób) – usługa.
b. Dostawę, montaż i zestrojenie automatycznego systemu regulacji światłem oraz przeszkolenie pracowników z obsługi ww. systemu wraz z niezbędnym wyposażeniem,
w tym:
• automatyka projekcji - 1 szt.
• sterownik centralny- 1 szt.
• zasilacz sterownika- 1 szt.
• merger - 1 szt.
• zespół przycisków naściennych- 1 zestaw
• materiały instalacyjne (skrzynka instalacyjna, zabezpieczenia, listwy, okablowanie-
1 komplet
• wykonanie instalacji, oprogramowanie systemów oświetlenia i projekcji oraz uruchomienie systemu – usługa
Zamawiający w ramach zadania wymaga dostawy oryginalnego, fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego i oryginalnie zapakowanego wyposażenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 51110000-6 - Usługi instalowania sprzętu elektrycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający
38653400-1 - Ekrany projekcyjne
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 133000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 133000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 133000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KINEKSPERT Bojakowski, Jankowski, Kostrzewa spółka jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7291600434
7.3.3) Ulica: ul. Przybyszewskiego 167
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-120
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 133000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 37 dni
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- "Usługi sprzątania"
- PRZYGOTOWANIE SPRZĘTU PRZEZNACZONEGO DO ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG BĘDĄCEGO W DYSPOZYCJI ZARZĄDU DRÓG WOJEWÓDZKICH W ŁODZI NA LATA 2025-2026 W PODZIALE NA ZADANIA
- Dostawa Mikroskopu odwróconego dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Odbetonowanie terenów miejskich w formule zaprojektuj i wybuduj
- 83/ZP/2024 Usługa dostępu do serwisu online udostępniającego publikacje beletrystyczne w formie ebooków i audiobooków
- Prace rozwojowe wykonywane w środowisku Business Process Management System
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie nowych oraz odnowienie posiadanych licencji oprogramowania Veeam Backup for Microsoft Office 365, Veeam Availabillity Suite Universal Subscription License (lub rozwiązań równoważnych)
- Dostawa, wdrożenie i integracja systemów informatycznych z uruchomieniem e-usług oraz dostawą sprzętu informatycznego dla Gminy Sułów
- Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego do szkół kształcenia zawodowego powiatu wołowskiego w ramach projektu pt. "Rozwój kształcenia zawodowego w Powiecie Wołowskim - edycja 3" - POWÓRKA
- Budowa studia podcastowego w siedzibie Wojskowego Instytutu Wydawniczego w Warszawie
- Przetworzenie danych i wykonanie zbiorczych ocen jakości powietrza w Polsce na podstawie badań Państwowego Monitoringu Środowiska wg prawa krajowego i wymagań sprawozdawczości europejskiej w 2025 roku
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Zabór realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: Sprzęt nagłaśniający »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.