Ogłoszenie z dnia 2021-09-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00244938/01 - Wynik z dnia 2021-10-25
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Zakup i dostawa w formie leasingu operacyjnego nowego ciągnika do prac związanych z utrzymaniem dróg dla Przedsiębiorstwa Usługowego Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o."
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Usługowe Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510563346
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kolejowa 17
1.5.2.) Miejscowość: Nidzica
1.5.3.) Kod pocztowy: 13-100
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pugknidzica.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pugknidzica.com.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka z o.o. ze 100% udziałem Gminy
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zaopatrzenie w energię cieplną, Zarządzanie nieruchomościami komunalnymi i gminnym zasobem mieszkaniowym, targowiskiem miejskim i obsługą szaletu miejskiego, utrzymywanie terenów zieleni itd.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup i dostawa w formie leasingu operacyjnego nowego ciągnika do prac związanych z utrzymaniem dróg dla Przedsiębiorstwa Usługowego Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o."
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ed1598b-17a4-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00184415
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń odbywa się przy użyciu środków elektronicznych – tj. miniPortalu - https://miniportal.uzp.gov.pl i ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – dalej: RODO) informuję, iż:
1. Administratorem danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Usługowe Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. , ul. Kolejowa 17, 13-100 Nidzica, tel. 0 89 625 24-28, mail: sekretariat@pugknidzica.com.pl , zwany dalej Administratorem
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych. Pytania lub wątpliwości dotyczące ochrony danych osobowych można zgłosić pod adresem mailowym: iod@pugknidzica.com.pl
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rok produkcji 2021 fabrycznie nowy
2) Ilość cylindrów 4
3) Moc silnika min. 105 KM,
4) Silnik chłodzony cieczą,
5) Silnik wysokoprężny spełniający Normy Euro Stage III,
6) Pojazd przystosowany do ruchu prawostronnego,
7) Skrzynia biegów mechaniczna, synchronizowana 12 x 12,
8) Zmiana kierunku jazdy bez użycia sprzęgła,
9) Instalacja pneumatyczna hamulców do przyczep,
10) Wydajność układu hydraulicznego min. 60 l/min,
11) Rozdzielacz hydrauliczny ze złączami min. 3 pary,
12) Napęd na 4 koła,
13) Układ kierowniczy wspomagany,
14) Układ nap ędu maszyn i urządzeń rolniczych (WOM) min. 540 obr./min,
15) Układ zawieszania i przyczepiania maszyn i narzędzi z tyłu,
16) Udźwig podnośnika min. 4700 kg,
17) Przedni TUZ wraz z wyjściem linii hydraulicznej z szybkozłączami,
18) Pojemność zbiornika paliwa min. 100 l
19) Minimalna wielkość opon przód/ tył 12,4/R24 ; 16,9/R34,
20) Obręcze kół skręcane,
21) Bezpieczna kabina wyposażona w lusterka i oświetlenie zewnętrzne robocze przednie i tylnie, wentylowana i ogrzewana klimatyzacja, szyberdach/okno dachowe,
22) Oświetlenie zewnętrzne ostrzegawcze co najmniej dwuobwodowe,
23) Przebieg ciągnika nie większy niż 5 motogodzin.
Warunki leasingu operacyjnego:
1) Waluta: PLN,
2) Okres obowiązywania umowy leasingu operacyjnego : 36 miesięcy,
3) Umowa leasingowa przewiduje spłatę w 35 równych ratach leasingowych,
4) Opłata początkowa będzie wynosić 30 % licząc od wartości netto przedmiotu leasingu,
5) Opłata końcowa za wykup pojazdu wynosić będzie 20 % wartości netto przedmiotu leasingu (opłata za wykup),
6) Opłata końcowa za wykup zostanie wniesiona na podstawie wystawionej przez Wykonawcę (finansującego leasingodawcę) i dostarczonej do Zamawiającego (korzystającego leasingobiorcy) faktury. Przejście wartości pojazdu na Zamawiającego nastąpi po uiszczeni opłaty za wykup wraz z ostatnią ratą leasingową na podstawie informacji wskazanej na fakturze.
Faktura wykupowa, opiewająca na kwotę wykupu będzie potwierdzeniem przeniesienia na Zamawiającego prawa własności leasingowanego pojazdu pod warunkiem spłacenia przez niego wszelkich należności wynikających z umowy leasingu,
7) Po upływie okresu obowiązywania umowy leasingowej, po zapłacie ostatniej raty leasingowej, Zamawiający (korzystający leasingobiorca) będzie miał prawo pierwokupu (wykupu, nabycia) przedmiotu leasingu na własność pod warunkiem spłacenia przez niego wszelkich należności wynikających z umowy leasingu. Powyższe oświadczenie może być złożone w terminie do ostatniego dnia obowiązywania umowy leasingu,
8) Raty leasingowe uiszczane będą w terminach comiesięcznych. Zamawiający zobowiązany jest do uiszczania rat leasingowych zgodnie z harmonogramem finansowym stanowiącym integralną część umowy leasingowej,
9) Zamawiający wyraża zgodę na dołączenie do umowy, tabeli opłat i prowizji, o ile zawarte w niej postanowienia nie pozostają w sprzeczności z treścią SWZ, w tym w szczególności z niniejszą umową, nie nakładając na Zamawiającego dodatkowych, niezależnych od Zamawiającego opłat i prowizji związanych z należytą realizacją umowy leasingu w zakresie przewidzianym w SWZ.
W przypadku rozbieżności pomiędzy postanowieniami SWZ, a Ogólnymi Warunkami Leasingu przedstawionymi przez Wykonawcę, pierwszeństwo będą mieć postanowienia zawarte w SWZ, w pozostałym zakresie strony będą obowiązywać ogólne warunki leasingu oraz przepisy powszechnie obowiązujące, w tym Kodeks Cywilny.
10) Ubezpieczenia przedmiotu leasingu dokonuje Zamawiający, u wybranego przez siebie ubezpieczyciela.
Dodatkowe wymagania Zamawiającego:
1) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
2) Koszt rejestracji ponosi leasingodawca.
3) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu świadectwo homologacji pojazdu lub
wyciąg ze świadectwa homologacji.
4) Wykonawca zapewni przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonego pojazdu w dniu dokonania dostawy pojazdu.
5) Zamawiający unieważni postępowanie na podstawie przesłanek przewidzianych w ustawie PZP.
4.2.6.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34144400-2 - Pojazdy utrzymania dróg
66114000-2 - Usługi leasingu finansowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania zgodnie z załącznikiem nr 2.
2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu.
3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2A.
4. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:
1) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty
niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej załącznik nr 3
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art . 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przez jej złożenie, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art.. 125 ust. 1 PZP dane umożliwiające dostęp do tych środków.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawi e zamówienia.2) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.
3) Do wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne stosuje się przepisy dotyczące wykonawców, tj. każdy z wykonawców oddzielnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania.
4) Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Wykonawca przedłoży Zamawiającemu projekt umowy leasingu wraz z ofertą.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 455 Pzp. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. Leasingobiorca dopuszcza możliwość zmiany w zakresie:
1) zmiany wynagrodzenia Leasingodawcy w związku z ustawową zmianą stawki VAT.
W sytuacji wystąpienia okoliczności w/w Wykonawca składa pisemny wniosek o zmianę umowy o zamówienie publiczne w zakresie zmiany wysokości wynagrodzenia. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia Wykonawcy po zmianie umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-27 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-27 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z NIDZICY
- Sprzedaż i dostawa ambulansu sanitarnego typu C dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Nidzicy
- 16/2024 Świadczenie usług rekrutacyjnych w zakresie pozyskania personelu medycznego w celu udzielania świadczeń zdrowotnych na rzecz Zespołu Opieki Zdrowotnej w Nidzicy
więcej: przetargi w Nidzicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup ciągnika wraz osprzętem do utrzymania chodników w ciągu dróg powiatowych
- Dostawa samochodu ciężarowego dla potrzeb Referatu Gospodarki Komunalnej
- Dostawa fabrycznie nowych ciągników komunalnych wraz z osprzętem na potrzeby Świętokrzyskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Kielcach
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego z ładowaczem czołowym
- Dostawa fabrycznie nowego ciągnika komunalnego do pielęgnacji murawy boisk piłkarskich w ramach zadania: "Zakup ciągnika na potrzeby Stadionu Miejskiego im. Orła Białego".
- Zakup średniego ciągnika rolniczego dla Gminy Dobroń
więcej: Ciągniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.