eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa SólCzyszczenie kanalizacji deszczowej i separatorów



Ogłoszenie z dnia 2025-04-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Czyszczenie kanalizacji deszczowej i separatorów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 971218187

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 100 B

1.5.2.) Miejscowość: Nowa Sól

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-100

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: drogi@pzd-nowasol.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd-nowasol.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b53b2797-a2aa-403c-b14e-daf948d74855

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Czyszczenie kanalizacji deszczowej i separatorów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b53b2797-a2aa-403c-b14e-daf948d74855

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00184516

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00092653/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Czyszczenie kanalizacji deszczowej oraz separatorów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00117405

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 3411.03.2025.PZD

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest czyszczenie kanalizacji deszczowej, studni chłonnych oraz separatorów na terenie Powiatu Nowosolskiego.
1. Ogólne wymagania dotyczące wykonania robót.
a) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz za zgodność z opisem
przedmiotu zamówienia i poleceniami Zamawiającego.
b) Szczegółową lokalizację wykonywanych robót oraz ich zakres określał będzie każdorazowo
Zamawiający.
c) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu dokumentację zdjęciową z
przebiegu prowadzonych prac czyszczenia kanalizacji po każdym zleconym etapie robót.
d) 80% kanałów przeznaczonych do czyszczenia posiada średnicę 300 mm, pozostałe posiadają
średnicę 400 mm i 500 mm

1. Wykonanie przedmiotu zamówienia polegało będzie w szczególności na wykonaniu n/w czynności:
W przypadku czyszczenia kanalizacji deszczowej, studni chlonnych:
- oczyszczenie studni rewizyjnych, studzienek ściekowych z przykanalikami (o śrdenicy 160-200 mm) oraz kolektorów głównych kanalizacji deszczowej z nieczystości w sposób nie uszkadzający ich konstrukcji,
- sprzątnięcie jezdni w obrębie czyszczonej kanalizacji deszczowej,


W przypadku czyszczenia separatorów:
- czyszczenie separatorów i współpracujących z nimi osadników poprzez wypompowanie nieczystości i oczyszczenie zbiornika
- kontrola sprawności urządzenia,
- odwiezienie i utylizacja wypompowanych nieczystości, koszty transportu i utylizacji ponosi Wykonawca,
- sporządzenie Dokumentacji z czyszczenia separatorów i osadników wymaganej przepisami,
- wykonanie badania próbki wody na wylocie z separatora,

2. Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia działań w terminie: min. 1 a max. 5 dni od daty przyjęcia telefonicznego/pisemnego zlecenia od Zamawiającego i termin ten będzie uwzględniony w zawartej Umowie

4.5.3.) Główny kod CPV: 90640000-5 - Usługi czyszczenia i opróżniania kanałów ściekowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 192337,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 290527,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 192337,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKOSERVICE Sp. z o.o. USŁUGI Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170388201

7.3.3) Ulica: kilińskiego 2

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-005

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 192337 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.