Ogłoszenie z dnia 2023-04-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00103823/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-21
- 2023/BZP 00122367/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja i remont obiektów oświatowych na terenie Gminy Mędrzechów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MĘDRZECHÓW
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy Mędrzechów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001002509
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mędrzechów 434
1.5.2.) Miejscowość: Mędrzechów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-221
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 146442420
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: medrzechow@zgwrp.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.medrzechow.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6afa92fb-b1ca-11ed-b8d9-2a18c1f2976f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja i remont obiektów oświatowych na terenie Gminy Mędrzechów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6afa92fb-b1ca-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00184618
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00057585/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Modernizacja i remont obiektów oświatowych na terenie Gminy Mędrzechów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00103823
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BiGK. 271.2.2023.SZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1:Remont budynku przedszkola w Gradach wraz zagospodarowaniem placu i remontem drogi.
Zakres zamówienia:
- Place,
- Izolacja fundamentów,
- Docieplenie elewacji,
- Docieplenie stropu,
- Prace remontowe budowlane pomieszczeń,
- Wiatrołap (malowanie, wymiana, lamp),
- Komunikacja (płytki, malowanie, wymiana, lamp),
- Sala zajęć (malowanie, wymiana lamp, rolety),
- Komunikacja piętro (płytki, malowanie, wymiana, lamp),
- Klatka schodowa zaplecze (płytki, malowanie, malowanie balustrady, wymiana okna, wymiana drzwi
wejściowych),
- Piętro pom. dydaktyczne (malowanie),
- Pietro - adaptacja pom na WC (płytki, malowanie, przybory, drzwi),
- Sala dydaktyczna parter (malowanie, drzwi przejściowe, lampy, rolety),
- Sala dydaktyczna parter (malowanie, lampy, rolety),
- Komunikacja kuchnia (malowanie),
- Kuchnia (malowanie, wymiana lamp),
- Zaplecze kuchenne (malowanie, wymiana lamp),
- Sala gimnastyczna (wymiana parkietu, lamp, malowanie, wymiana drzwi ),
- Sala parter (cyklinowanie parkietu, malowanie lampy),
- Sala II parter (parkiet, cyklinowanie, malowanie),
- WC Parter (kotłownia )(malowanie, płytki),
- Klatka schodowa front (malowanie, ścianka działowa),
- Komunikacja (malowanie posadzki),
- Remont kanalizacji sanitarnej,
- Instalacja fotowoltaiczna,
- Kotłownia,
- Instalacja pompy ciepła wspomagającej ogrzewanie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 1347849,20 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2:Modernizacja i remont budynku szkolno-przedszkolnego w Woli Mędrzechowskiej wraz z
infrastruktura techniczna oraz remont boiska szkolnego.
Zakres zamówienia:
- Prace budowlane wymiana opraw oświetleniowych na LED,
- Rolety w okienne w pom przedszkola,
- Remont schodów wejściowych do sali gimnastycznej,
- Daszek nad wejściem,
- Rynna dachowa – uzupełnienie,
- Zabudowa zsypu,
- Odwodnienie liniowe,
- Docieplenie stropu,
- Adaptacja pom na klasę lekcyjna,
- Malowanie dachu,
- Docieplenie elewacji,
- Podbitka drewniana oraz obudowy słupów,
- Dźwig dla niepełnosprawnych na utwardzonym podłożu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 1567327,96 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 3:Remont budynku Szkoły Podstawowej w Mędrzechowie wraz z wewnętrzna infrastruktura
techniczną.
Zakres zamówienia:
- Wymiana witryny wejściowej wraz z drzwiami,
- Montaż witryny wewnętrznej wydzielenia wiatrołapu,
- Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej,
- Wstawienie drzwi przejściowych do szatni oraz do przy sali jeżyków obcych,
- Wymiana opraw oświetleniowych na oprawy LED, wymiana instalacji elektrycznych,
- Udrożnienie przewodów wentylacji grawitacyjnej,
- Montaż układu kompensacji mocy,
- Zabudowa sufitów,
- Zabudowa hydrantów naściennych w ścianach,
- Remont schodów wymiana barierek,
- Malowanie ścian wewnętrznych w pom.,
- Instalacja komputerowa,
- Wymiana instalacji wod-kan w sanitariacie,
- Wymiana instalacji c.o,
- Wymiana urządzeń kotłowni,
- Wymiana istniejącego komina,
- Rozebranie komina z cegły,
- Naprawa nieszczelności daszku,
- Wymiana drzwi p.poż (łącznik na sale gimnastyczna), montaż samozamykacza,
- Wymiana osłon grzejnikowych,
- Prace remontowe - parkiety (wymiana lub cyklinowanie, malowanie ,
- Demontaż zabudowy stoiska sklepiku na I piętrze,
- Nakładki parapetów,
- Kotłownia - remont elewacji, wymiana stolarki, zewnętrznej,
- Instalacja pompy ciepła wspomagającej ogrzewanie,
- Roboty montażowe technologiczne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 2627353,96 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 4:Remont budynku przedszkola w Mędrzechowie wraz z wewnętrzna infrastruktura techniczna i remontem placu zabaw.
Zakres zamówienia:
- Prace remontowe pomieszczeń
- Remont i modernizacja placu zabaw
- Remont instalacji elektrycznych
- Instalacje sanitarne
- Instalacja fotowoltaiczna
- Kotłownia
- Instalacja pompy ciepła wspomagającej ogrzewanie
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 1327387,58 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1463700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1792814,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1463700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHUP BIR Robrt Banek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 852722073
7.3.3) Ulica: ul. św Floriana 6
7.3.4) Miejscowość: Olesno
7.3.5) Kod pocztowy: 33-210
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Robert Banek - F.H.U.P. "BIR".
jakie przetargi wygrała firma
Robert Banek - F.H.U.P. "BIR".
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1463700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1402200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2233680,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1402200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SAMSON Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 351586962
7.3.3) Ulica: ul. Fabryczna 9
7.3.4) Miejscowość: Niedomice
7.3.5) Kod pocztowy: 33-132
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1402200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2324700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2324700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2324700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SAMSON Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 351586962
7.3.3) Ulica: ul. Fabryczna 9
7.3.4) Miejscowość: Niedomice
7.3.5) Kod pocztowy: 33-132
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2324700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1371450,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1371450,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1371450,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SAMSON Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 351586962
7.3.3) Ulica: ul. Fabryczna 9
7.3.4) Miejscowość: Niedomice
7.3.5) Kod pocztowy: 33-132
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1371450,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI MĘDRZECHÓW
więcej: przetargi MĘDRZECHÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- "Zmiana sposobu użytkowania budynku w celu dostosowania pomieszczeń Szkoły Podstawowej z Oddziałami Przedszkolnymi w Czernej do wymogów ochrony Przeciwpożarowej i Sanitarnej"
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
- Remont drogi gminnej nr 110856L w miejscowości Potok Senderki od km 0+005,97 do km 0+984,29
- Świadczenie całodobowej usługi pogotowia technicznego na nieruchomościach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu gminy Radzionków administrowanych przez Urząd Miasta Radzionków
- Rozbudowa, przebudowa i remont zabytkowej plebani z adaptacją na Centrum Integracji Międzypokoleniowej
więcej: Roboty na placu budowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.