Ogłoszenie z dnia 2025-04-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00017611/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego dla zad. „Poprawa jakości i dostępności do świadczeń z zakresu położnictwa i ginekologii w KOPG i GO M.Sz.S. Sp. z o.o. w Radomiu - Etap II.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowiecki Szpital Specjalistyczny Sp. o.o. w Radomiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670209356
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleksandrowicza 5
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-617
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@wss.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wss.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mss.ezamawiajacy.pl/pn/mss/demand/188965/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego dla zad. „Poprawa jakości i dostępności do świadczeń z zakresu położnictwa i ginekologii w KOPG i GO M.Sz.S. Sp. z o.o. w Radomiu - Etap II.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-21932f2b-2c3e-404d-8153-af01687a6e7a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00184622
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00006805/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usł. nadzoru inwestorskiego pn. „Poprawa jakości i dostępności do świadczeń z zakresu położnictwa i ginekologii w Klinicznym Oddziale Położnictwa, Ginekologii i Ginekologii Onkologicznej - Etap II.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00017611
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.341.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. „Poprawa jakości i dostępności do świadczeń z zakresu położnictwa i ginekologii w Klinicznym Oddziale Położnictwa, Ginekologii i Ginekologii Onkologicznej Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. z siedzibą w Radomiu - Etap II.” w tym:
1) pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami we wszystkich branżach w ramach umowy o nadzór inwestorski,
2) sprawdzanie zgodności wykonywanych robót z dokumentacją projektową, wytycznymi zamawiającego, przepisami prawa budowlanego, odbiór tych prac i przekazywanie ich Zamawiającemu.
3) kontrola realizacji inwestycji zgodnie z zasadami bezpieczeństwa, BHP i obowiązującymi przepisami,
4) udział w naradach organizowanych przez Zamawiającego,
5) sukcesywne przekazywanie wykonawcy robót frontu robót, przy udziale Zamawiającego,
6) pomoc w zorganizowaniu realizacji robót budowlano-instalacyjnych zgodnie z zawartą z Zamawiającym umową, zatwierdzonym harmonogramem robót oraz umową z Instytucją Zarządzająca,
7) uzgadnianie z użytkownikiem warunków i możliwości prowadzenia robót budowlano-instalacyjnych z uwzględnieniem niezakłóconego użytkowania obiektu w obiekcie czynnym.
8) przeprowadzanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu,
9) sprawdzanie zgodności wykonywanych robót z wytycznymi Zamawiającego oraz dokumentacją projektową,
10) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót i odbiór zakończonych elementów robót,
11) sprawdzanie pod względem merytorycznym, formalnym i rachunkowym rozliczeń robót i faktur przekazywanych przez Wykonawcę robót,
12) dopilnowanie uporządkowania terenu po wykonanych robotach, oraz wywozu wszelkich nieczystości z terenu realizacji inwestycji,
13) udział w odbiorach częściowych i końcowym zrealizowanej inwestycji,
14) prowadzenie korespondencji z Wykonawcą robót ,
15) sprawozdawczość w zakresie prowadzonej inwestycji,
16) rozliczenie umowy o roboty budowlane i prace projektowe w przypadku jej rozwiązania,
17) prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad realizacją Inwestycji w imieniu Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71530000-2 - Doradcze usługi budowlane
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 349320,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 405900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 405900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Project Energy Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252570254
7.3.3) Ulica: Aleja Bohaterów Września 9 lok. 10/209
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-973
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 405900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesiące
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- P-31-2025 Ochrona osób i mienia realizowana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- Dostawa artykułów spożywczych do SWPZZPOZ w Radomiu
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: "Przebudowa ul. Filtrowej, Siemiradzkiego i Wodnej w Radomiu"
- Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 przy PSP nr 14 przy ul. Wierzbickiej w Radomiu wraz z budową bieżni okrężnej długości 250 m i skocznią do skoku w dal
- Dostawa sortów mundurowych i sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Radom w 2025 roku
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Radomiu
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 38.2025 Zarządzanie i nadzór nad realizacją zamierzenia inwestycyjnego pn. "Modernizacja i przebudowa budynku na cele dydaktyczno-naukowe Filii w Wałbrzychu..."
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: "Budowa urządzeń przeciwpowodziowych w zlewni rowu do ul. Wodnej w Czechowicach-Dziedzicach - rowy"
- Dokumentacja projektowa budowy ul. Samarytanka od ul. Dalanowskiej do ul. Gilarskiej w ramach zadania "Poprawa bezpieczeństwa drogowego na obszarze rewitalizacji".
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych: "Modernizacja i wyposażenie nowych pracowni kształcenia zawodowego w CKZiU przy ul. Gen. Grota - Roweckiego 64 w Sosnowcu".
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych: "Modernizacja i wyposażenie pracowni kształcenia zawodowego w CKZiU przy ul. Kilińskiego 25 w Sosnowcu".
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w formule zaprojektuj i wybuduj wraz z kontrolą rozliczenia zadania w podziale na części
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.