eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NysaDostawa (zakup) fabrycznie nowej przegubowej ³adowarki ko³owej dla PGK "EKOM" Sp. z o.o. w Nysie



Og³oszenie z dnia 2021-09-17


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa (zakup) fabrycznie nowej przegubowej ³adowarki ko³owej dla PGK „EKOM” Sp. z o.o. w Nysie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Przedsiêbiorstwo Gospodarki Komunalnej „EKOM” Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531020968

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Pi³sudskiego 32

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Nysa

1.5.3.) Kod pocztowy: 48-303

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 774358418

1.5.8.) Numer faksu: +48 74358617

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: e.przetargi@ekom.idsl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.ekom.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa (zakup) fabrycznie nowej przegubowej ³adowarki ko³owej dla PGK „EKOM” Sp. z o.o. w Nysie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4e922022-1704-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00184633

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-09-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ekom.ezamawiajacy.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy zakupowej pod adresem: https://ekom.ezamawiajacy.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postêpowaniu Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ przekazywania sobie przez strony postêpowania o¶wiadczeñ, dokumentów, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji elektronicznie za
po¶rednictwem Platformy znajduj±cej siê pod adresem: https://ekom.ezamawiajacy.pl/ w zak³adce „Korespondencja”
2. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcê jest bezp³atne.
5. Zasady korzystania z Platformy, z zastrze¿eniem pkt. .8:
1) zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie:
https://ekom.ezamawiajacy.pl/lub https://oneplace.marketplanet.pl.
2) Wykonawca po wybraniu opcji „przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta.
Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego: podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”.
3) rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych.
W zwi±zku z tym Zamawiaj±cy zaleca Wykonawcom uwzglêdnienie czasu niezbêdnego na rejestracjê w procesie z³o¿enia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem z³o¿enia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o mo¿liwo¶ci przyspieszenia procedury za³o¿enia konta,
wówczas nale¿y skontaktowaæ siê pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu, 4) po za³o¿eniu konta Wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia Oferty w postêpowaniu. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej. Za datê
przekazania za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wys³ania za po¶rednictwem zak³adki „Korespondencja”. 6. Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci zwi±zanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktowaæ siê z dostawc± rozwi±zania
teleinformatycznego Platforma zakupowa https://ekom.ezamawiajacy.pl/ tel. +48 22 2572223 (infolinia dostêpna w dni robocze, w godzinach 9:00-17:00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl
7. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:
1) dokumenty w formacie „pdf" zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES,
2) dopuszcza siê podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf", wtedy bêdzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W zwi±zku z tym Wykonawca bêdzie zobowi±zany za³±czyæ oprócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem. 8. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej tj.:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s, 2) Komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0, 4) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf. 9. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zamawiaj±cy informuje, ¿e Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest: 1) Przedsiêbiorstwo Gospodarki Komunalnej „EKOM” Sp. z o.o., ul. Pi³sudskiego 32, 48-303 Nysa tel. +48 774358418, e-mail:ekom@ekom.com.pl 2. W sprawach zwi±zanych z przetwarzaniem danych osobowych, mo¿na kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych, za po¶rednictwem adresu e- mail: ekom@ekom.com.pl 3. Dane osobowe bêd± przetwarzane w celu przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz w celu archiwizacji. 4. Podstawê prawn± przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówieñ publicznych, wydane na jej podstawie akty wykonawcze, a tak¿e ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. 5. Dane osobowe bêd± ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym z uwzglêdnieniem przepisów w zakresie zamówieñ publicznych, a tak¿e podmiotom przetwarzaj±cym dane na podstawie zawartych umów. 6. Dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane przez okres obowi±zywania umowy a nastêpnie 5 lat, albo 15 lat w przypadku zamówieñ wspó³finansowanych ze ¶rodków UE, pocz±wszy od 1 stycznia roku kalendarzowego nastêpuj±cego po zakoñczeniu okresu obowi±zywania umowy. Okresy te dotycz± równie¿ Wykonawców, którzy z³o¿yli oferty i nie zosta³y one uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy).
7. Osobie, której dane dotycz± przys³uguje prawo: - dostêpu do danych. W przypadku, gdy wykonanie obowi±zku zwi±zanego z prawem dostêpu do danych wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ
od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu; - sprostowania danych, ich usuniêcia oraz ograniczenia przetwarzania na warunkach okre¶lonych w
przepisach Rozporz±dzenia Parlamentu i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. ¯±danie sprostowania danych nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z przepisami. ¯±danie sprostowania danych nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia
publicznego w zakresie niezgodnym z przepisami. Wyst±pienie z ¿±daniem ograniczenia przetwarzania, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu; - wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych.
8. Podanie danych jest dobrowolne, jednak¿e ich niepodanie mo¿e uniemo¿liwiæ Zamawiaj±cemu dokonanie oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz zdolno¶ci wykonawcy do nale¿ytego wykonania zamówienia, co skutkowaæ mo¿e wykluczeniem wykonawcy z postêpowania lub odrzuceniem jego oferty.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 4/ZP/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa (zakup) fabrycznie nowej przegubowej ³adowarki ko³owej dla PGK „EKOM” Sp. z o.o. w Nysie.
Wykonawca dostarczy oraz uruchomi przedmiot zamówienia na terenie Regionalnym Centrum Gospodarki Odpadami, dalej (RCGO) Domaszkowice 156, 48–303 Nysa, gmina Nysa, woj. opolskie.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 34144000-8 - Pojazdy silnikowe specjalnego zastosowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce: 1) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca musi wykazaæ siê do¶wiadczeniem, w wykonaniu (wykonywaniu) w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie:
co najmniej dwóch dostaw (umów) fabrycznie nowych ³adowarek ko³owych o warto¶ci zrealizowanych dostaw (umów) nie mniejszej ni¿ 250.000,00 PLN netto ka¿da dostawa.
Zgodnie z art. 117 ust 1 ustawy Pzp Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e warunek opisany w pkt. pkt. 1.1) og³oszenia nie podlega sumowaniu. Oznacza to, ¿e:
- Wykonawca sk³adaj±cy ofertê musi wykazaæ siê ca³ym wymaganym do¶wiadczeniem, lub
- jeden z uczestników konsorcjum wyka¿e siê ca³ym wymaganym do¶wiadczeniem (warunek nie bêdzie spe³niony, je¿eli wszyscy uczestnicy konsorcjum w sumie wyka¿± siê wymaganym do¶wiadczeniem, ale ¿aden z nich indywidualnie nie wykaza³ siê ca³ym wymaganym do¶wiadczeniem).
Warto¶ci podane w dokumentach potwierdzaj±cych spe³nienie warunku w walutach innych ni¿ wskazane przez Zamawiaj±cego, Wykonawca przeliczy wg ¶redniego kursu NBP na dzieñ podpisania Protoko³u odbioru dostaw lub równowa¿nego dokumentu, potwierdzaj±cego zakoñczenie dostawy. Kursy walut dostêpne s± pod adresem internetowym: http://www.nbp.pl/home.aspx?c=/ascx/archa.ascx

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie bêdzie ¿±da³ podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy nie bêdzie ¿±da³ podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

1. Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia przez Wykonawcê wraz z Ofert± przedmiotowe ¶rodki dowodowe:
1) informacje potwierdzaj±ce, ¿e oferowane dostawy spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego wymagania techniczne i jako¶ciowe - Za³±cznik Nr 3.1 do IDW - Wymagania techniczne i jako¶ciowe przegubowej ³adowarki ko³owej.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

1) informacje potwierdzaj±ce, ¿e oferowane dostawy spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego wymagania techniczne i jako¶ciowe - Za³±cznik Nr 3.1 do IDW - Wymagania techniczne i jako¶ciowe przegubowej ³adowarki ko³owej

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Wraz z Ofert± Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy:
1) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, chyba ¿e Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych a Wykonawca w Formularzu Oferty wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów w odniesieniu do Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, jak równie¿ w odniesieniu do podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, w przypadku wskazania przez Wykonawcê dostêpno¶ci ww. dokumentów pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy przedstawienia t³umaczenia na jêzyk polski pobranych samodzielnie przez Zamawiaj±cego dokumentów,
2) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, chyba, ¿e umocowanie do reprezentacji wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 1.1) og³oszenia,
3) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (np. umowa o wspó³dzia³aniu). Pe³nomocnik mo¿e byæ ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy,
4) zobowi±zania wymagane postanowieniami pkt. 8.3. IDW, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu wraz z pe³nomocnictwami, je¿eli prawo do podpisania danego zobowi±zania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 1.1) og³oszenia,
5) o¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp;
6) o¶wiadczenie wymagane postanowieniami pkt. 7.2., 8.8. i 10.3. IDW.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, natomiast spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawcy wykazuj± zgodnie z pkt. 5.2. IDW.
3. Zamawiaj±cy nie okre¶li³ odmiennych wymagañ zwi±zanych z realizacj± zamówienia w odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany w tre¶ci Umowy wymagaj± formy pisemnej i zgody obu Stron pod rygorem niewa¿no¶ci poza wyj±tkami okre¶lonymi w tre¶ci Umowy.
2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ Umowy w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci wskazanych w art. 455 ust. 1 pkt 2 – 4 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
3. Zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ Umowy w nastêpuj±cych przypadkach:
1) zaistnienia omy³ki pisarskiej lub rachunkowej w tre¶ci umowy,
2) wyst±pienie zdarzenia nieprzewidywalnego, losowego, pozostaj±cego poza kontrol± Stron, które nast±pi³o po podpisaniu Umowy, a powoduj±cego niemo¿liwo¶æ wywi±zania siê z Umowy w jej obecnym brzmieniu, w szczególno¶ci z uwagi na wyst±pienie si³y wy¿szej, rozumianej jako nadzwyczajne przypadki lub zdarzenia, które s± poza kontrol± i s± niezawinione przez ¿adn± ze Stron, których nie mo¿na przewidzieæ ani unikn±æ, a które zaistniej± po podpisaniu Umowy i stan± siê przeszkod± w realizacji zobowi±zañ umownych, w szczególno¶ci takich jak powód¼, po¿ar i inne klêski ¿ywio³owe,
3) wyd³u¿enie terminu realizacji przedmiotu Umowy przez Zamawiaj±cego z przyczyn organizacyjnych le¿±cych po jego stronie,
4) z uwagi na wyst±pienie niemo¿liwego do przewidzenia w momencie zawierania Umowy wp³ywu COVID-19 lub innej epidemii na nale¿yte wykonanie Umowy, je¶li Strona wnioskuj±ca o zmianê Umowy wyka¿e, jaki wp³yw ma epidemia na wykonywanie Umowy, w szczególno¶ci w odniesieniu do:
- nieobecno¶ci pracowników lub osób ¶wiadcz±cych pracê za wynagrodzeniem na innej podstawie ni¿ stosunek pracy, które uczestnicz± w wykonywaniu Umowy,
- decyzji wydanych przez s³u¿by sanitarne w zwi±zku z przeciwdzia³aniem COVID-19 lub innym epidemiom, nak³adaj±cych na Wykonawcê obowi±zek podjêcia okre¶lonych czynno¶ci zapobiegawczych lub kontrolnych,
- poleceñ lub decyzji wydanych przez wojewodów, ministra w³a¶ciwego do spraw zdrowia lub Prezesa Rady Ministrów, zwi±zanych z przeciwdzia³aniem COVID-19 lub innym epidemiom,
- wstrzymania dostaw produktów, komponentów lub materia³ów, trudno¶ci w dostêpie do sprzêtu lub trudno¶ci w realizacji us³ug transportowych,
- innych okoliczno¶ci, które uniemo¿liwiaj± b±d¼ w istotnym stopniu ograniczaj± mo¿liwo¶æ wykonania Umowy,
- okoliczno¶ci, o których mowa powy¿ej, w zakresie w jakim dotycz± one podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy.
5) urzêdowej zmiany wysoko¶ci stawki podatku VAT poprzez wprowadzenie nowej stawki VAT dla towarów, których ta zmiana bêdzie dotyczyæ i zmiany wynagrodzenia brutto wynikaj±cej ze zmiany stawki podatku,
6) zmiany podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy, po uprzedniej akceptacji Zamawiaj±cego,
7) zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu Umowy lub ¶wiadczenia Stron,
8) powstania rozbie¿no¶ci lub niejasno¶ci w rozumieniu pojêæ u¿ytych w Umowie, których nie bêdzie mo¿na usun±æ w inny sposób, a zmiana bêdzie umo¿liwiaæ usuniêcie rozbie¿no¶ci i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony.
4. Powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e, ale nie musi wyraziæ zgody. W przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci skutkuj±cych konieczno¶ci± zmiany Umowy z przyczyn, o których mowa powy¿ej, Wykonawca zobowi±zany jest do niezw³ocznego poinformowania o tym Zamawiaj±cego i wyst±pienia z wnioskiem o dokonanie zmiany Umowy. Wniosek ten musi byæ uzasadniony, a okoliczno¶ci powoduj±ce zmianê Umowy udokumentowane.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-09-24 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Oferty powinny byæ z³o¿one za po¶rednictwem Platformy pod adresem: https://ekom.ezamawiajacy.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-24 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-10-23

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.