Ogłoszenie z dnia 2025-04-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00116972/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-24
- 2025/BZP 00129333/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
JEDNORAZOWE ARTYKUŁY MEDYCZNE NA POTRZEBY ODDZIAŁU ANESTEZJOLOGII I INTENSYWNEJ TERAPII.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KUTNOWSKI SZPITAL SAMORZĄDOWY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100974785
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 52
1.5.2.) Miejscowość: Kutno
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nzoz.kss@szpital.kutno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.kutno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10673791.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
JEDNORAZOWE ARTYKUŁY MEDYCZNE NA POTRZEBY ODDZIAŁU ANESTEZJOLOGII I INTENSYWNEJ TERAPII.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad47f05c-11c0-47b5-b151-43e88486f38d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00184636
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00116972
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/6/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 351323,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet Nr 1 - RURKI INTUBACYJNE, FILTRY, OBWODY ODDECHOWEL.p / Przedmiot zamówienia / Jedn. / Zapotrzebowanie
1. Rurka intubacyjna bez mankietu – opakowanie folia/papier o profilu ułatwiającym zachowanie pamięci kształtu rurki w rozmiarach od 2,5 /3.0/3.5/4.0/4.5/5.0/5.5 szt. 90
2. Rurka intubacyjna z mankietem niskociśnieniowym z medycznego PVC, z otworem Murphyego z minimum 2 oznaczeniami rozmiaru rurki na korpusie oraz dodatkowe oznaczenie rozmiaru rurki na łączniku 15mm, z balonikiem kontrolnym w kolorze różnym od transparentnego przewodu łączącego z rurką,ze znacznikiem głębokości intubacji w postaci jednego grubego ringu wokół całego obwodu rurki, gładkie atraumatyczne krawędzie, skalowana jednostronnie co 1 cm - opakowanie folia/papier o rozmiarach:od 2,5 do nr 10,0 co pół. 3.0/3 szt. 1800
3. Rurka intubacyjna zbrojona – z mankietem, z czytnikami głębokości nad mankietem na całym obwodzie rurki – opakowanie folia/papier o rozmiarach: 6.0/6.5/7.0/7.5/8.0/8.5/9.0 szt. 750
4. "Rurka intubacyjna specjalna z mankietem w kształcie stożka do przedłużonej intubacji.
Minimum 2 oznaczenia rozmiaru na korpusie rurki, półtransparentny łącznik 15 mm, mankiet niskociśnieniowy, w swej górnej części o średnicy większej niż średnica tchawicy, zwężający się stopniowo ku dołowi (stożek), posiadający dzięki swej konstrukcji strefę całkowitego uszczelnienia tchawicy. Pakowane folia-papier. Rozmiar 6.5 ; 7 ; 7.5; 8.0 ; 8.5 ; 9.0" szt. 150
5. Rurka tracheostomijna z możliwością odsysania z nad mankietu , mankiet w w kształcie stożka , Rozmiar 6.5 ; 7 ; 7.5; 8.0 ; 8.5 ; 9.0 szt. 30
6. Rurka tracheostomijna z mankietem , Rozmiar 5.0 ; 6.0 ; 7.0 ; 7.5; 8.0 ; 8.5 ; 9.0 ; 10.0 szt. 75
7. Filtr antybakteryjny i antywirusowy mechaniczny do dróg oddechowych z wydzielonym wymiennikiem ciepła i wilgoci oraz zakręcanym portem kapno, sterylny, skuteczność filtracyjna względem bakterii i wirusów ≥ 99.9999 wydajność nawilzania wynosi min. 34mg H2O/l przy VT 500 ml., utrata wilgotności 6 mg H2O/l przy Vt 500 ml –potwierdzone przez producenta lub instrukcję obsługi. Sterylny pakowany pojedynczo folia papier. szt. 900
8. Filtr antywirusowo-bakteryjny elektrostatyczny z wymiennikiem ciepła i wilgoci skuteczność filtracyjna względem bakterii i wirusów ≥ 99.999 ; przestrzeń martwa 51 ml, waga do 30g,- dla pacjentów powyżej 20 kg, z portem zakręcanym do kapno sterylny pakowany folia papier pojedynczo. szt. 3750
9. Filtr antywirusowo-bakteryjny elektrostatyczny względem bakterii i wirusów ≥ 99.999 ; przestrzeń martwa 36 ml, waga do 20g, objętość oddechowa 150-1200 ml, z portem zakręcanym do kapno sterylny pakowany folia papier pojedynczo. szt. 1500
10. Filtr wydechowy , kompatybilny z respiratorem Puritan Bennet 980 , jednorazowego użytku szt. 75
11. Filtr wdechowy , kompatybilny z respiratorem Puritan Bennet 980 , jednorazowego użytku szt 75
12. Obwód oddechowy z PCV o gładkim świetle ; 150 cm, trójnik z łącznikiem kątowym z portem do kapnografii szt 600
13.Obwód oddechowy z PCV o gładkim świetle ;190 cm z workiem; trójnik z łącznikiem kątowym , z portem do kapnografii, z zatyczką szt 750
4.5.3.) Główny kod CPV: 33171100-0 - Przyrządy do anestezji
4.5.5.) Wartość części: 145393,38 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet Nr 2 - ZAMKNIĘTY SYSTEM DO ODSYSANIA, ZESTAW DO POBIERANIA PRÓBEK WYDZIELINY I ZESTAW DO NEBULIZACJI DO OBWODU ODDECHOWEGOL.p / Przedmiot zamówienia / Jedn. / Zapotrzebowanie
1. Sterylny zestaw do pobierania próbek wydzieliny pacjenta o pojemności 15- 25 ml. Możliwość stosowania z zamkniętymi systemami do odsysania oraz ze standardowymi cewnikami w systemie otwartym. W skład wchodzi: pojemnik na próbki śluzu połaczony z dwoma drenami służącymi do podłączenia do systemu ssącego . Dreny zakończone końcówką „lejek” oraz łacznikiem schodkowym, dodatkowo nakrętka i nalepka samoprzylepną. szt 350
2. Zestaw do nebulizacji do obwodu oddechowego dla dorosłych , jednorazowego użytku. W skład zestawu wchodzi nebulizator do podawania leków w obwodzie oddechowym o pojemności min. 6ml z łącznikiem T, dren tlenowy dł. min 210cm, 2 standardowe łączniki, wykonany z PCV. Cały zestaw jest wolny od ftalanów DEHP, mikrobiologicznie czysty szt 300
3. Dreny do zamkniętych systemów do odsysania. Sterylny, kompletny zestaw drenów przeznaczony do stosowania z zamkniętymi systemami do odsysania oraz akcesoriami do higieny jamy ustnej. W skład zestawu wchodzi łącznik "Y" do podłączenia pojemnika na wydzielinę, 2 dreny z zaciskami umożliwiające niezależne połączenie z zamkniętym systemem do odsysania oraz standardowym cewnikiem do odsysania z jamy ustnej (końcówka drenu zaopatrzona w łącznik prosty, schodkowy z zatyczką umożliwiającą regulację siły odsysania w systemie otwartym). Możliwość stosowania do 72 godz. Długość drenów min. 2 metry, średnica drenów 25Ch. szt 750
4. Zamknięty system do odsysania z rurki intubacyjnej CH 14/16, długość 56 cm i 62 cm, rurki tracheostomijnej CH 14/16, długość 36 cm oraz rurki intubacyjnej CH 18 długość 54 cm Właściwości ogólne: możliwość stosowania przez min. 72h (potwierdzona instrukcją obsługi), dla CH 18 min. 48h. Zintegrowany/wbudowany podwójnie obrotowy łącznik o kącie 90 st., zamykany, obrotowy port do przepłukiwania cewnika o długości min. 5 cm, zamykany port do podawania leków wziewnych (MDI) zintegrowany bezpośrednio w części łącznika podłączanej do rurki pacjenta, komora pozwalająca do obserwację wydzieliny pacjenta, zabezpieczenie łącznika podciśnienia w postaci kapturka, zamocowane do zestawu w sposób zapobiegający zagubieniu, aktywacja podciśnienia za pomocą przycisku ściskanego wnętrzem dłoni, blokada przycisku aktywacji podciśnienia poprzez jego obrót o 90 st., uniemożliwiająca przypadkową aktywację odsysania. Przekręcana zastawka na wysokości portu do przepłukiwania oddzielająca cewnik od pacjenta po usunięciu go z rurki (dla rozmiarów CH 14 i CH 16) zapewniająca szczelność zestawu. System stanowiący integralną całość, nierozłączalny, wszystkie elementy systemu sterylne. szt 450
5. Sterylny adapter do zamkniętych systemów do odsysania z rurek intubacyjnych i tracheostomijnych ,umożliwiający prowadzenie bronchoskopii bez konieczności rozłączenia układu. Adapter posiada: -zintegrowany/wbudowany podwójnie obrotowy łącznik; -kąt nachylenia pomiędzy systemem, a portem służącym do wprowadzenie bronchofiberoskopu nie większy niż 45 stopni; port do wprowadzania bronchofiberoskopu posiadający silikonową zastawkę wewnętrzną oraz silikonowy kapturek zabezpieczający – zapewniający szczelność systemu w trakcie użytkowania; -wewnętrzna średnica ramienia łączącego się z systemem zamkniętym 22mm. Adapter kompatybilny z w/w zestawem do odsysania, szt 100
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141620-2 - Zestawy medyczne
4.5.5.) Wartość części: 65340,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet Nr 3 - ZESTAW DO TRACHEOTOMII PRZESKÓRNEJL.p / Przedmiot zamówienia / Jedn. / Zapotrzebowanie
1. Uzupełniający zestaw do przeskórnej tracheotomii metodą Griggsa, bez peana, zawierający skalpel, kaniulę z igłą i strzykawką do identyfikacji tchawicy, prowadnicę Seldingera, rozszerzadło oraz rurkę tracheostomijną z mankietem niskociśnieniowym, z odsysaniem znad mankietu. szt 15
2. Wymiennik ciepła i wilgoci dla pacjentów ze spontaniczną czynnością oddechowa, u których górne drogi oddechowe zostały ominięte przez rurkę intubacyjną lub tracheostomijna. Wyposażony w podwójny wkład papierowy położony po obu stronach centralnie umieszczonego portu tlenowego, przez który możliwe jest uzyskanie nawet 60% koncentracji tlenu we wdychanym powietrzu. Wilgotność wyjściowa 25 mg. H2O przy 15 oddechach/min. I TV 500 ml. Przeznaczony na 24h, sterylny. szt 450
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141620-2 - Zestawy medyczne
4.5.5.) Wartość części: 16929,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet Nr 4 - DRENY DO POMP ASCOR I MEDIMAL.p / Przedmiot zamówienia / Jedn. / Zapotrzebowanie
1. Dreny do pompy perystaltycznej typu Ascor AP31 szt 100
2. Dreny do pompy perystaltycznej typu Medima szt 250
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141640-8 - Dreny
4.5.5.) Wartość części: 6237,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 5 - ZESTAW DO POMIARU CIŚNIENIA ŚRÓDBRZUSZNEGOL.p / Przedmiot zamówienia / Jedn. / Zapotrzebowanie
1. Zamknięty system do nieinwazyjnego pomiaru cisnienia śródbrzusznego metodą manometryczną (fabrycznie połaczony zestaw do GZM z linią pomiarową, sterylny, w jednym opakowaniu co zapewnia utrzymanie systemu zamknietego), 20 ml dren manometryczny wyposażony w filtr biologiczny, umieszczony miedzy cewnikiem Foley a zestawem do GZM, zapewniający własciwe odpowietrzenie. Zastawka antyzwrotna wbudowana w łącznik do cewnika Foley zapobiega cofaniu sie moczu z zesrawu do CZM do linii pomiarowej. Zintegrowany zacisk drenu pozwalający na wyrównanie ciśnień i precyzyjny odczyt wartości cisnienia śródbrzusznego, bezigłowy port do pobierania próbek, linie pomiarowe wyskaloane w mm Hg, czas uzycia 7 dni. szt 350
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141620-2 - Zestawy medyczne
4.5.5.) Wartość części: 145530,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 143319,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 143319,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 143319,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANMAR Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 646-25-38-085
7.3.3) Ulica: ul. Strefowa 22
7.3.4) Miejscowość: Tychy
7.3.5) Kod pocztowy: 43-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 143319,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-03-21 do 2026-07-23Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57375,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57375,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57375,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEDICAVERA Sp. z o.o. Dahlhausen Group
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 852-26-06-088
7.3.3) Ulica: ul. Majowa 2
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-374
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MEDICAVERA SP. Z O.O. DAHLHAUSEN GROUP
jakie przetargi wygrała firma
MEDICAVERA SP. Z O.O. DAHLHAUSEN GROUP
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57375,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-03-21 do 2026-07-23Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15552,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15552,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15552,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AKME Pałejko Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 521-04-07-986
7.3.3) Ulica: ul. Poloneza 89B
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-826
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15552,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-03-21 do 2026-07-23Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty dla Pakietu Nr 4.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 127764,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 134190,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 127764,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Billmed Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 113-00-07-544
7.3.3) Ulica: ul. Krypska 24/1
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-082
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 127764,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-03-21 do 2026-07-23INNE PRZETARGI Z KUTNA
- Odnowienie usługi serwisu i subskrypcji bezpieczeństwa dla urządzenia FortiGate 100F w ramach zadania "Wzmocnienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Powiecie Kutnowskim"
- Dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej AC8S w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą "Modernizacja dróg powiatowych"
więcej: przetargi w Kutnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyrobów medycznych do diagnostyki i terapii w zakresie układu pokarmowego, oddechowego i wydalniczego dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Drezdenku, nr sprawy: PCZSzp/TP-MN/7/2025
- Dostawa jednorazowych zestawów do pobierania osocza wraz z dzierżawą separatorów do pobierania osocza do RCKiK w Kaliszu
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego oraz wielorazowego użytku
- Dostawa zestawów osłonek i głowic igłowych do konsoli artroskopowej model AR-3200-0030 prod. Arthrex dla UCK
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego z podziałem na pakiety
- Dostawa defibrylatorów treningowych AED - 2 sztuki w ramach projektu "Kompetencje pracowników rynku pracy"
więcej: Zestawy medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.