Ogłoszenie z dnia 2022-05-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00114907/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Projekty oświetlenia ulicznego w ramach zadania Budowa oświetlenia ulicznego oraz Projekt oświetlenia przy Ośrodku Kultury w Goląszy w ramach Funduszu Sołeckiego”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD GMINY W PSARACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000537243
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Malinowicka 4
1.5.2.) Miejscowość: Psary
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-512
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 322944921
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@psary.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.psary.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/psary1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Projekty oświetlenia ulicznego w ramach zadania Budowa oświetlenia ulicznego oraz Projekt oświetlenia przy Ośrodku Kultury w Goląszy w ramach Funduszu Sołeckiego”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-edb0d406-b41e-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00184714
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017439/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 Projekty oświetlenia ulicznego w ramach zadania Budowa oświetlenia ulicznego.
1.3.12 Projekt oświetlenia przy Ośrodku Kultury w Goląszy w ramach Funduszu Sołeckiego.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00114907/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.09.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 142900,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Określenie przedmiotu zamówienia (krótki opis) :
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnych dokumentacji projektowo-kosztorysowych obejmujących projekty zagospodarowania działki lub terenu, kosztorysy inwestorskie i przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz inne opracowania niezbędne do spełnienia wszystkich zakładanych funkcji oraz niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych wraz z uzyskaniem ostatecznych decyzji o pozwoleniu na budowę lub braku sprzeciwu do zgłoszenia robót budowlanych i sprawowaniem nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji dla zadania „Projekty oświetlenia ulicznego w ramach zadania Budowa oświetlenia ulicznego oraz Projekt oświetlenia przy Ośrodku Kultury w Goląszy w ramach Funduszu Sołeckiego”.
2. Charakterystyka zadania:
Zadanie nr I
Projekt oświetlenia odcinka ul. Parkowej w Sarnowie
Przedmiotem opracowania jest budowa odcinka linii napowietrznej oświetlenia ulicznego od istniejącego słupa w kierunku ul. Zielonej. Długość linii kablowej dobudowanej około 75mb, ilość opraw 2.- szt, ilość słupów- 2 szt.
Zadanie nr II
Projekt oświetlenia odcinka ul. Jaworowej w Preczowie
Przedmiotem opracowania jest budowa odcinka linii napowietrznej oświetlenia ulicznego od istniejącego słupa w kierunku południowym. Długość linii kablowej dobudowanej około 150 mb, ilość opraw 4- szt, ilość słupów - 4 szt.
Zadanie nr III
Projekt oświetlenia odcinka ul. Świerkowej w Preczowie
Przedmiotem opracowania jest budowa odcinka linii napowietrznej oświetlenia ulicznego od istniejącego słupa w kierunku północno-zachodnim. Długość linii podwieszonej około 30 mb, długość linii kablowej dobudowanej około 80 mb, ilość opraw - 3 szt, ilość słupów – 3.szt
Zadanie nr IV
Projekt oświetlenia odcinka ul. Wschodniej w Gródkowie
Przedmiotem opracowania jest budowa odcinka linii napowietrznej oświetlenia ulicznego od istniejącego słupa w kierunku działki nr 1046/5. Długość linii kablowej dobudowanej około 150 mb, ilość opraw 5- szt, ilość słupów – 5 szt.
Zadanie nr V
Projekt oświetlenia odcinka ul. Polnej w Psarach
Przedmiotem opracowania jest budowa odcinka linii napowietrznej oświetlenia ulicznego od istniejącego słupa w kierunku wschodnim. Długość linii podwieszonej około 40 mb, długość linii kablowej dobudowanej około 400 mb, ilość opraw - 11 szt, ilość słupów - 11 szt.
Zadanie nr VI
Projekt oświetlenia odcinka ul. Kamiennej w Psarach
Przedmiotem opracowania jest budowa odcinka linii napowietrznej oświetlenia ulicznego od istniejącego słupa w kierunku ul. Kamiennej. Długość linii podwieszonej około 60 mb, ilość opraw 1- szt, ilość słupów - 1 szt.
Zadanie nr VII
Projekt oświetlenia odcinka ul. Strumycznej w Malinowicach
Przedmiotem opracowania jest budowa odcinka linii napowietrznej oświetlenia ulicznego od istniejącego słupa w kierunku północno zachodnim. Długość linii kablowej dobudowanej około 80 mb, ilość opraw 2- szt, ilość słupów – 2 szt.
Zadanie nr VIII
Projekt oświetlenia odcinka ul. Słonecznej w Malinowicach
Przedmiotem opracowania jest budowa odcinka linii napowietrznej oświetlenia ulicznego od istniejącego słupa w kierunku wschodnim. Długość linii kablowej dobudowanej około 180mb, ilość opraw 5- szt, ilość słupów - 5 szt.
Zadanie nr IX
Projekt oświetlenia odcinka ul. Sportowej w Strzyżowicach
Przedmiotem opracowania jest budowa odcinka linii napowietrznej oświetlenia ulicznego od istniejącego słupa w kierunku południowym. Długość linii kablowej dobudowanej około 220 mb, ilość opraw 6- szt, ilość słupów - 6 szt.
Zadanie nr X
Projekt oświetlenia odcinka ul. Ogrodowej w Górze Siewierskiej
Przedmiotem opracowania jest budowa odcinka linii napowietrznej oświetlenia ulicznego od istniejącego słupa w kierunku zachodnim. Długość linii kablowej dobudowanej około 350 mb, ilość opraw - 9 szt, ilość słupów - 9 szt.
Zadanie nr XI
Projekt oświetlenia odcinka ulicy w Dąbiu Górnym
Przedmiotem opracowania jest budowa odcinka linii napowietrznej oświetlenia ulicznego od istniejącego słupa w kierunku cmentarza. Długość linii kablowej dobudowanej około 100 mb, ilość opraw - 3 szt, ilość słupów – 3 szt.
Zadanie nr XII
Projekt oświetlenia odcinka ulicy w Brzękowicach Dolnych
Przedmiotem opracowania jest budowa odcinka linii napowietrznej oświetlenia ulicznego od istniejącego słupa w kierunku działki nr 417. Długość linii napowietrznej dobudowanej około 80mb, ilość opraw - 1 szt, ilość słupów - 1 szt.
Zadanie nr XIII
Projekt oświetlenia terenu przy budynku GOK w Goląszy Górnej.
Przedmiotem opracowania jest budowa oświetlenia parkowego. Zasilanie oświetlenia w energię elektryczną można poprowadzić z dwóch lokalizacji tj. od istniejącej skrzynki przy placu zabaw lub z budynku GOK. Długość dobudowanego oświetlenia wynosi około 230 mb, ilość słupów i opraw około - 10 szt
Zadanie nr XIV
Projekt oświetlenia odcinka ul. Brzeźna Preczów.
Przedmiotem opracowania jest budowa odcinka linii napowietrznej oświetlenia ulicznego od istniejącego słupa . Długość linii kablowej dobudowanej około 100 mb.
3. Informacje wspólne dla wszystkich zadań:
3.1. Do wszystkich robót objętych przedmiotem umowy należy stosować materiały o dobrym standardzie technicznym i estetycznym.
3.2. Podane wartości długości linii podwieszonych, napowietrznych dobudowanych, podziemnych ilości opraw i słupów są wartościami orientacyjnymi.
3.3. Dla wszystkich zadań należy przyjąć oprawy oświetleniowe LED o parametrach dostosowanych do wyników obliczeń fotometrycznych.
3.4. Lokalizacja rozbudowy sieci została wskazana w Załączniku nr 1 do SWZ - Rozbudowa sieci oświetlenia na terenie Gminy Psary zadania do realizacji w 2022r.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
4.1. projekt koncepcyjny (zawierający lokalizację słupów z informacją na którym będzie lampa), opis techniczny,
4.2. pozyskanie map do celów projektowych,
4.3. projekt budowlany, w tym m.in.: projekt zagospodarowania działki lub terenu, projekt techniczny
4.4. wykonanie kompletnego projektu wraz ze specyfikacją wykonania i odbioru robót, kosztorysami uproszczonymi i szczegółowymi oraz przedmiarami w wersji papierowej i na nośniku elektronicznym,
4.5. inne opracowania niezbędne do spełnienia wszystkich zakładanych funkcji oraz niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych wraz z uzyskaniem ostatecznych decyzji,
4.6. uzyskanie wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień i warunków technicznych od sieci TAURON (uzyskanie warunków zasilania – przewiduje się podłączenie wybudowanej sieci do istniejących sieci oświetlenia ulicznego),
4.7. uzyskanie zgody na wejście w teren w przypadku kiedy jest konieczność wejścia na działkę nie będącą własnością Gminy Psary.
4.8. opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
4.9. zinwentaryzowanie drzew, które będą kolidować z projektowaną inwestycją, uzyskanie zezwolenia na ich wycinkę,
4.10. wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (wszystkie branże) + wersja elektroniczna (format pdf),
- przedmiar robót + wersja elektroniczna (format pdf i ath),
- kosztorys inwestorski uproszczony + wersja elektroniczna (format pdf i ath),
- kosztorys inwestorski szczegółowy + wersja elektroniczna (format pdf i ath),
- dokumentacja projektowa także w wersji elektronicznej w formacie pdf i dwg,
- dokumentacja projektowa ma zostać wykonana w formie papierowej w następujących ilościach:
a) projekt zagospodarowania działki lub terenu w 4 egzemplarzach,
b) projekt techniczny w 2 egzemplarzach,
c) specyfikacje techniczne w 2 egzemplarzach,
d) przedmiary robót w 2 egzemplarzach,
e) kosztorys inwestorski szczegółowy i uproszczony w 1 egzemplarzu.
4.11. Przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie muszą zawierać zestawienia przewidywanych do wykonania robót podstawowych w kolejności technologicznej ich wykonania wraz ze szczegółowym opisem lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis oraz wskazaniem właściwych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek przedmiarowych robót podstawowych wraz z podaniem założeń wyjściowych do kosztorysowania robót. Specyfikacje techniczne muszą dotyczyć konkretnych robót przewidzianych w projekcie oraz zawierać zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót w zakresie wykonania robót budowlanych, właściwości robót budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót,
4.12. uzgodnienia, warunki, decyzje i pozwolenia niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy,
4.13. uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę lub informacja o braku sprzeciwu wobec dokonanego zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych,
4.14. przeniesienie na Zamawiającego praw autorskich majątkowych do wykonanej dokumentacji projektowej w zakresie objętym umową,
4.15. sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji (na podstawie dokumentacji projektowej objętej przedmiotem umowy),
UWAGA: ciąg dalszy opisu przedmiotu zamówienia w sekcji "Informacje dodatkowe"
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56998,2 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ECO ENERGY POLAND Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 243153770
7.3.3) Ulica: Górna 29 b
7.3.4) Miejscowość: Cieszyn
7.3.5) Kod pocztowy: 43-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
INNE PRZETARGI PSARY
więcej: przetargi PSARY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania polegającego na Modernizacji infrastruktury AOS w Specjalistycznym Szpitalu Miejskim im. Mikołaja Kopernika w Toruniu
- Opracowanie dokumentacji projektowej termomodernizacji budynku Oficyny Pałacowej Muzeum Romantyzmu w Opinogórze.
- REALIZACJA INWESTYCJI: MODERNIZACJA I USPRAWNIENIE FUNKCJONOWANIA SIECI WODOCIĄGOWEJ W M. WAPIENNE I SĘKOWA, NA TERENIE GMINY SĘKOWA
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy oczyszczalni ścieków i stacji uzdatniania wody na terenie Gminy Łaszczów
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: "Budowa urządzeń przeciwpowodziowych w zlewni rowu do ul. Wodnej w Czechowicach-Dziedzicach - pompownia wód deszczowych"
- Zaprojektowanie i wybudowanie oczyszczalni ścieków bytowych ze Schroniska dla Bezdomnych w Krasnem, gmina Stary Zamość
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.