Ogłoszenie z dnia 2023-04-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00127731/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont zespołu E po pożarze w Domu Pomocy Społecznej w Lublińcu przy ulicy Kochcickiej 14.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000298637
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kochcicka 14
1.5.2.) Miejscowość: Lubliniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@dpslubliniec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpslubliniec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f5435281-be59-11ed-8261-62cbbe4d0ca41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont zespołu E po pożarze w Domu Pomocy Społecznej w Lublińcu przy ulicy Kochcickiej 14.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5435281-be59-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00184758
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00063434/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont zespołu E po pożarze w Domu Pomocy Społecznej w Lublińcu przy ulicy Kochcickiej 14.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00127731
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DPS.DAG.273.02.2023.PM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 115740,74 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: REMONT ZESPOŁU E PO POŻARZE W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W LUBLIŃCU PRZY ULICY KOCHCICKIEJ 14.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
a) remont instalacji elektrycznej:
• Wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych w cegle
• Demontaż uszkodzonych opraw oświetleniowych żarowych, łącznika, gniazd instalacyjnych, puszek i odgałęźników instalacyjnych, kanałów instalacyjnych z PCW, przewodów kabelkowych, czujek pożarowych, dzwonka, sygnalizatora instalacji przywoławczej
• Montaż nowych opraw oświetleniowych, puszek podtynkowych, łączników i przycisków jednobiegunowych podtynkowych w puszce instalacyjnej, gniazd instalacyjnych wtyczkowych ze stykiem ochronnym, odgałęźników bryzgoszczelnych, listew elektroinstalacyjnych z PCW, przewodów kabelkowych, czujek pożarowych, dzwonka, sygnalizatora systemu przywoławczego
• Przedłużenie przewodów do opraw, które uległy spaleniu (stopieniu) wraz z izolacją przewodów
• Sprawdzenie instalacji elektrycznej
• Uzupełnienie tynków po robotach instalacyjnych
b) remonty ogólnobudowlane:
• Odbicie tynków wewnętrznych z ewentualnym usunięciem osiatkowania lub dranic
• Rozebranie posadzek z płytek oraz tworzyw sztucznych, zerwanie cokolika
• Usunięcie z budynku gruzu
• Wykucie ościeżnic
• Montaż drzwi aluminiowych
• Przygotowanie podłoża do robót tynkarskich
• Gruntowanie zaprawą cementową
• Wykonanie tynków zwykłych
• Przygotowanie podłoża i ułożenie posadzek oraz cokolika, układanie posadzki z wykładzin rulonowych i listew przyściennych
• Zabezpieczenie podłóg folią, okien i drzwi
• Zeskrobanie i zmycie starej farby
• Mechaniczne szlifowanie sufitów papierem ściernym
• Drobne naprawy tynku
• Wywiezienie gruzu i utylizacja na wysypisku
UWAGA!
Dołączony przez Zamawiającego przedmiar robót oraz kosztorys nakładczy (załącznik nr 6 oraz załącznik nr 7) nie stanowi podstawy do wyceny robót jest jedynie elementem pomocniczym i nie wyklucza się pominięcia w nim elementów potrzebnych do zrealizowania zadania.
Wykonawca winien szczegółowo zapoznać się z dołączonym przedmiarem i dokonać wizji lokalnej miejsca robót w celu prawidłowego przygotowania oferty.
W przedmiarze robót oraz kosztorysie nakładczym robót ogólnobudowlanych (załącznik nr 6) Zamawiający pominie część robót ujętych w części nr 2 „Korytarz I” oraz nr 4 „Malowanie pomieszczenia socjalnego i pokoi mieszkalnych” (m.in. malowanie niektórych pokoi). Zakres ten ma zostać nieujęty w wycenie Wykonawcy.
Wykonawca w ramach realizacji zadania zobowiązany jest uwzględnić wszystkie niezbędne elementy do zrealizowania przedmiotu zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118081,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118081,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grzegorz Głąb Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe „MAL-PLAST” s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 573-108-78-40
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 118081,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-04-11 do 2023-05-11INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- " Wykonanie przeglądu i legalizacji aparatów nurkowych typu Amphora dla JW. 4101 w Lublińcu "
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko-Orlik 2012" przy ul. Kochcickiej w Lublińcu
- Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami realizowanymi przez SIM Śląsk Północ Sp. z o.o. w gminach Kolonowskie, Koniecpol i Pawonków
- " Dostawa chemicznych źródeł zasilania dla Jednostki Wojskowej nr 4101 w Lublińcu "
- Dostawa środków czystościowych
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej nr 105541 L w m. Mełgiew ul. Ogrodowa - etap 1
- Rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku na Centrum Usług Społecznych w Sępólnie Krajeńskim wraz z planem zagospodarowania oraz infrastrukturą techniczną
- "Budowa placu zabaw przy żłobku w Działoszynie"
- "Budowa ul. Sielanka w Tarnowskich Górach"
- Termomodernizacja budynku Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Grabowie
- Remont budynku Hali Sportowej przy ul. Kościuszki 20a w Stroniu Śląskim.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.