Ogłoszenie z dnia 2021-09-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00131689/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa istniejących klatek schodowych w celu dostosowania do warunków p.poż
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. TADEUSZA KOŚCIUSZKI W SYCOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000229547
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościelna 12
1.5.2.) Miejscowość: Syców
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-500
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@losycow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://losycow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa istniejących klatek schodowych w celu dostosowania do warunków p.poż2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a413819-f09f-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00184768
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011870/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa istniejących klatek schodowych w celu dostosowania do warunków przeciwpożarowych w budynku Liceum Ogólnokształcącego im.Tadeusza Kościuszki w Sycowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00131689/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: LO.323.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
Przebudowa istniejących klatek schodowych w celu dostosowania budynku do aktualnych
wymagań w zakresie bezpieczeństwa pożarowego.
Planuje się wykonanie działań w następujących obszarach oznaczonych na projekcie:
1) przestrzeń kotłowni i magazyn opału (zadanie realizowane przez Zamawiającego na
podstawie odrębnego postępowania przetargowego – nie wchodzi w zakres realizacji
przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu)
2) Klatka schodowa w skrzydle zachodnim.
Zamknięcie klatki schodowej za po pomocą ścian z bloczków SILKA lub pustak ceramiczny -
12cm otynkowane obustronnie · Drzwi wejściowe do budynku wyposażyć w mechanizm
napowietrzający · Drzwi na poziomie piwnicy wymienić na drzwi w odporności ogniowej EI 30 z
samozamykaczem, na pozostałych poziomach wprowadzić samozamykacze · do przebudowy
otworów drzwiowych na poziomie piwnicy wykorzystać bloczki SILKA lub ceramiczne
otynkowane tynkiem maszynowym obustronnie. · Montaż okna oddymiającego, ścienne okno
oddymiające - otwierane na zewnątrz pow. oddymiania =1,15m2 (minimalna powierzchnia
oddymiania wynosi 5% maksymalnej powierzchni rzutu klatki schodowej); proponowane
rozwiązanie: ścienne okno oddymiające 2300x1500mm - otwierane na zewnątrz, Aa=1,17m2
pow. oddymiająca
3) klatka schodowa w skrzydle wschodnim
Konstrukcja schodów prowadzących z parteru na piętro zabezpieczona płytą gipsowo-włóknową
do odporności ogniowej co najmniej R60, proponowane rozwiązanie systemowe · wyposażenie
klatki schodowej w drzwi w klasie odporności ogniowej EI30 z samozamykaczem, szerokość
otworów drzwiowych podano na rysunku · do zabudowy otworów okiennych i okienek
wydawczych na poziomie piwnicy wykorzystać bloczki SILKA lub ceramiczne otynkowane
obustronnie. · do przebudowy otworów drzwiowych wykorzystać bloczki SILKA lub ceramiczne
otynkowane tynkiem maszynowym obustronnie. · Okna na klatce schodowej na parterze
wyposażyć w mechanizm umożliwiający napowietrzanie · Montaż okna oddymiającego, ścienne
okno oddymiające - otwierane na zewnątrz pow. oddymiania = 1,30m2 (minimalna powierzchnia
oddymiania wynosi 5% maksymalnej powierzchni rzutu klatki schodowej); proponowane
rozwiązanie: ścienne okno oddymiające 1340X980mm - otwierane na zewnątrz, Aa=0,65m2
pow. oddymiająca · Drzwi wewnątrz klatki schodowej wymienić na drzwi w odporności ogniowej
EI 30 z samozamykaczem dymoszczelne · Powyższe działania mają za zadanie wydzielenie
pożarowe klatki schodowej w skrzydle wschodnim od poziomu parteru do drugiego piętra,
przegrody istniejące mają odporność ogniową REI 60
4) Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa wykonana m.in. przez
Obsługa Inwestycji Budowlanych M&S biuro / pracownia: ul. Kilińskiego 4d/3 56-400 Oleśnica,
stanowiąca załącznik do niniejszej SWZ.
5) Zamówienie jest/nie jest podzielone na części.
6) Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45200000-9
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 299561,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 299561,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 299561,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Litwiniak Usługi Drogowe i Budowlane Ewa, Krzysztof i Rafał Litwiniak s.c.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Litwiniak Usługi Drogowe i Budowlane Ewa, Krzysztof i Rafał Litwiniak s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020202171
7.3.3) Ulica: ul. Akacjowa 40 A
7.3.4) Miejscowość: Syców – Wioska
7.3.5) Kod pocztowy: 56-500
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 299561,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
INNE PRZETARGI Z SYCOWA
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 2 im. Marii Konopnickiej w Sycowie z podziałem na 8 części
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej w Drołtowicach z podziałem na 5 części
- 1-2025 Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Publicznego Przedszkola Nr 2 Misia Uszatka w Sycowie w roku 2025 z podziałem na 6 części
- Modernizacja budynku przy ul. Wałowej 26 w Sycowie
- SukceSywna dostawa artykułów żywnościowych do Publicznego Przedszkola nr 3 im. Małego Księcia w Sycowie z podziałem na VI części
- Wykonanie robót budowlanych dla realizacji zadania pn: "Budowa kanalizacji sanitarnej oraz modernizacja stacji uzdatniania wody na terenie Gminy Syców"
więcej: przetargi w Sycowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Budowa zbiorników retencyjnych na terenie gminy Rozogi
- Modernizacja obiektów szkolnych - 2 zadania
- Prace remontowo-budowlane w ramach projektu pn. "Budowa Samorządowego Żłobka w Czerminie w ramach programu MALUCH+ 2022-2029 w miejscowości Czermin, 39-304 Czermin 454" - II postępowanie
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz prac konserwatorskich i robót budowlanych naprawczych elementów drewnianych zabytkowego Spichlerza w Skomlinie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.