Ogłoszenie z dnia 2023-04-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00095073/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-14
- 2023/BZP 00116646/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa basenu wraz z niezbędną infrastrukturą w miejscowości Olsztyn – Etap I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Olsztyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398132
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-256
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 343285076
1.5.8.) Numer faksu: 343285057
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@olsztyn-jurajski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn-jurajski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8ca2a821-ab8a-11ed-9236-36fed59ea7dd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa basenu wraz z niezbędną infrastrukturą w miejscowości Olsztyn – Etap I2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8ca2a821-ab8a-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00184786
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00042850/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa basenu wraz z niezbędną infrastrukturą w miejscowości Olsztyn - etap I
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00095073
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 7911959,75 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest:Budowa basenu wraz z niezbędną infrastrukturą w miejscowości Olsztyn-Etap I 2.Zadanie współfinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych3.Rzeczowa realizacja zadania w formule zaprojektuj i wybuduj w tym:a)opracowanie kompletnej dok. projektowo-kosztorysowej krytego basenu wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną;b)uzyskanie pozwoleń, uzgodnień, dec. adm.,poz.na budowę/poz.na prowadzenie robót budowlanych od organu adm. architektoniczno-budowlanej bądź uzyskanie zaśw. o przyjęciu zgłoszenia,umożliwiające rozpoczęcie robót budowlanych,c)sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych;d)realizacja robót budowlanych etap I budowy krytego basenu.4.Charakterystyczne parametry przedmiotu zamówienia:4.1.Przedmiotem inwestycji jest zaprojektowanie i budowa krytego basenu w Olsztynie,wraz z zaprojektowaniem zagospodarowania terenu i zew. infra techniczną niezbędną do funkcjonowania ww obiektu.4.2.Do zadań wykonawcy w zakresie dok.projektowej należy min.:a)Uzyskanie wszelkich niezbędnych do zaprojektowania robót budowlanych dok oraz inf;b)opracowanie komp Projektu Budowlanego w skład którego wchodzi Projekt Techniczny o szczegółowości na poziomie Projektu Wykonawczego;
c)opracowanie proj, branżowych;d)opracowanie proj. zagospodarowania terenu;e)opracowanie proj. aranżacji wnętrz krytego basenu;f)projektu stałej organizacji ruchu;g)opracowanie informacji dot. Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia; h)opracowanie Specyfikacji Technicznej Wykonania i odbioru robót;i)opracowanie przedmiaru robót;j)opracowanie kosztorysu;k)uzyskanie wszelkich koniecznych zgód, opinii, uzgodnień, pozwoleń, dec., ekspertyz i analiz niezbędnych do uzyskania poz. na budowę,lub zgłoszenia robót bez sprzeciwu.
4.3.Wykonawca winien na bieżąco uwzględniać w opracowaniach projektowych zmiany w przepisach i zasadach wiedzy technicznej.Dok. projektowa objęta zamówieniem powinna być zgodna z przepisami i zasadami wiedzy technicznej obowiązującymi na dzień przekazania dok.
4.4.Zamawiający nie dopuszcza wskazywania w opracowanej dok. projektowej znaków towarowych,nazw własnych producentów,patentów lub pochodzenia produktów, urządzeń i materiałów.4.5.Jedynym wyjątkiem od tej zasady, zgodnie z art.99 ust.5 i 6 pzp. jest przypadek, w którym wskazanie znaków towarowych,patentów lub pochodzenia,źródła lub szczególnego procesu,który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę jest uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i nie ma możliwości opisania przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób,a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy„lub równoważny”4.6.Jeżeli przedmiot umowy został opisany w sposób,o którym mowa powyżej,Wykonawca wskazuje dla tych elementów projektu, gdzie określono nazwy własne, opis (kryteria), które będą stanowiły podstawę do oceny równoważności.W przypadku, gdy Wykonawca użył oznaczeń norm,europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art.101 ust.1 pkt2 i 3 pzp. należy je rozumieć, jako przykładowe.4.7.Zamawiający zgodnie z art.101 ust.1 pkt.4 pzp. dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w treści SWZ.Każdorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej SWZ lub zał do SWZ norma,europejska ocena techniczna, aprobata, specyfikacja techniczna i system referencji technicznej, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”4.8.Wykonawca zobowiązany jest wykonując zamówienie do przestrzegania minimalnych wymagań służących zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami określonych w art.6 ustawy z dnia 19.07.2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.4.9.Zakres i forma dok.projektowej,którą Wykonawca winien wykonać i przekazać Zam. zgodnie z opisem w PFU 4.10.Wykonawca zobowiązany jest do pełnienia nadzoru autorskiego podczas realizacji robót budow: opis zadań w zał nr 12 do SWZ
4.11.Realizacja robót budowlanych krytego basenu.Realizacja robót budowlanych została podzielona na zakresy i etapy.Etap I:Zakres 0: wykonanie pełnej dok. projektowo-kosztorysowej Zakres 1:przygotowanie placu budowy;Zakres 2:Wycinka drzew kolidujących z planowaną budową;Zakres 3:wytyczenie geodezyjne budynku,wykopy,wykonanie fundamentowania,budowanie ścian kondygnacji piwnicy,wyk.izolacji poziomych i pionowych piwnicy,wyk.rampy dojazdowej do basenu;
Zakres 4:budowa stanu surowego poziomu parteru;Zakres 5:budowa stanu surowego poziomu piętra;Zakres 6:montaż konstrukcji dachu z drewna klejonego;Zakres 7:wyk.zadaszenia budynku basenu nad cz. wyższą i niższą;Zakres 8:montaż stolarki okiennej i drzwiowej,montaż stolarki szklanej zadaszenia strefy jacuzzi;Etap II:Zakres 9:wyk. przyłączy do budynku–wod-kan, gaz, elektroenergetyczne ; Zakres 10:wyk. prac budowlanych związanych z montażem instalacji wew. sanitarnych,elektrycznych, Zakres 11:montaż niecki basenowych Zakres 12:montaż tech. basenowej
Zakres 13:prow. prac wykończ podłóg, ścian i sufitów,sufi podwieszonych,paneli akustycznych; Zakres 14:szkolenie pracown w zakresie prawidłowego działania obiektu Etap III Zakres 15:wykoń elewacji zew.budynku, montaż elewacji wentylowanej, wyk. elewacji z kamienia ., wyk. w cz.elewacji w tynku sylikonowym Zakres 16: prowadzenie prac budow na zewn tj. budowa zew.instal kan. deszczowej, budowa parkingu,chodników,miejsca gromadzenia odpadów,bud.zadaszonego miejsca na rowery…,niwelacja terenu,zasianie trawy,nasadz. roślin ozdobnych,montaż szyldu,,Kryta Pływalnia w Olsztynie” nad wej.głównym do budynku w formie podświetlonych lit.3D,montaż ESOK;
Zadanie 17:wposażenie bud w niezbędne wyposażenie zgodne z przeznacz. pomieszczeń,pozwal na prawidłowe funkcjonowanie bud.; Zakres 18: szkolenie pracow. w zakresie prawidłowego działania obiektu.
4.12.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych krytego basenu obej. zakres robót od 0 do 8 (etap I robót bud). Szczegółowy zakres poszczególnych robót krytego basenu określono w PFU. Budynek krytego baseny ma być zrealizowany w stanie surowym zamkniętym. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia budynku przed ewentualnym zalewaniem.Bud. należy zabezpieczyć i zamknąć.Na zakończenie realizacji etapu Wykonawca zobligowany jest do sporządzenia inwentaryzacji powykonawczej wykonanych robót budowlanych, wykonanie mapy powykonawczej oraz zlecenie i przedłożenia wykonanej niezależnej ekspertyzy budowlanej wykonanej przez zrzeszonego w Śląskiej Izbie Inżynierów Rzeczoznawcy Budowlanego wytypowanego przez Zamawiającego.
5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w PFU-zał.nr 1 oraz w projektowanych postanowieniach umownych zał.nr 12 do SWZ 6.WIZJA LOKALNA:Zgodnie z art.281 ust.2 pkt.12 pzp. Zamawiający wymaga przeprowadzenia przez wykonawcę wizji lokalnej w terenie celem zdobycia wszelkich danych i infor niezbędnych do należytego wykonania zamówienia i prawidłowego obliczenia ceny oferty. Koszty wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
Zamawiający informuje, że teren przedmiotu oględzin jest ogólnodostępny zlokalizowany w 42-256 Olsztyn ul.Zielona 61/63 (nr dz.nr 1576/17). Teren nieruchomości nie jest ogrodzony, sąsiaduje z terenami zabudowanymi. Wykonawcy mają możliwość odbycia wizji lokalnej w dowolnym terminie (przed terminem składania ofert).Wykonawca potwierdza odbycie wizji lokalnej poprzez złożenie oświadczenia o dokonaniu wizji lokalnej zał. nr 13 do SWZ. Odbycie wizji lokalnej jest warunkiem koniecznym do złożenia oferty w niniejszym postępowaniu.Oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej–zał.nr 13 do SWZ należy złożyć wraz z ofertą.
W niniejszym postępowaniu brak złożenia oświadczenia o dokonaniu wizji lokalnej stanowi przesłankę odrzucenia oferty Wykonawcy, o której mowa w art.226 ust.1 pkt 18 pzp.7.Tam,gdzie w opisie przedmiotu zamówienia lub innych dokumentach zamówienia został wskazany znak towarowy (marka),producent,dostawca,patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art.101 ust.1 pkt 2 lub ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art.99 ust. 5 ustawy wskazuje, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz lub równoważny.
8.Równoważność. Zgodnie z art.101 ust.4 pzp. w sytuacji, gdyby w dokumentacji programie funkcjonalno-użytkowym, a więc w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art.101 ust.1 pkt.2 i ust.3 pzp, a takim określeniom nie towarzyszy wyrażenie „lub równoważne” to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej normie, ocenie technicznej, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej normie, ocenie technicznej,specyfikacji technicznej,systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.
9.Zgodnie z art.101 ust.5 pzp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane w tych dok., jest obowiązany udowodnić,poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art.104-107 pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
10.Gwarancja:Wykonawca udzieli na wykonane roboty budowlane i zamontowane urządzenia co najmniej 36 miesięcy gwarancji i rękojmi, natomiast na materiały zgodnie z gwarancją ich producenta, liczonej w obydwu przypadkach począwszy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego bez usterek i wad. Maksymalny termin gwarancji i rękojmi 60 miesięcy.11.Wszystkie roboty budowlane związane z realizacją zamówienia Wykonawca jest zobowiązany prowadzić zgodnie z PN, EN, przepisami BHP oraz sztuką budowlaną
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45212212-5 - Roboty budowlane w zakresie basenów pływackich
45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9499290,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11788320,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9499290,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CZ.P.B.P PRZEMYSŁÓWKA SA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 150314498
7.3.3) Ulica: ul. Pułaskiego 25
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Zamawiający zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej, wycinkę drzew, część robót budowlanych, zadaszenie, stolarkę okienną i drzwiową i zadaszenie strefy jacuzzi. Na etapie składania oferty Podwykonawca nie był znany.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9499290,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki w Szkole Podstawowej nr 2 im. Jarosława Dąbrowskiego w Olsztynie
- Dostawa sprzętu informatycznego do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Urzędu Miasta Olsztyna na 2025 rok
- Dostawy artykułów spożywczych i mrożonych
- Dostawa/udostępnienie specjalistycznego oprogramowania i aktualizacje posiadanego oprogramowania do odzyskiwania danych, analizy danych i analizy urządzeń mobilnych (15 zadań częściowych)
- Sukcesywna dostawa artykułów żywieniowych do Przedszkola Miejskiego Nr 24 w Olsztynie na rok 2025.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1583 K Obwodnica Zachodnia Nowego Sącza
- BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ Z MIEJSCOWOŚCI WSCHOWA DO MIEJSCOWOŚCI LGIŃ W OPARCIU O PRZEBIEG DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 305 - ETAP III -HETMANICE- LGIŃ granica województwa
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy infrastruktury drogowej Powiatu Nowosądeckiego na terenie Gminy Chełmiec
- "Rozbudowa kanalizacji przy ul. Kopernika i ul. Reymonta"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.