Ogłoszenie z dnia 2022-05-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00093756/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-22
- 2022/BZP 00107688/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług serwisowych dla systemu AMMS/ Infomedica oraz świadczenie usług serwisowych i nadzór autorski dla systemu Alteris
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY SZPITAL WOJEWÓDZKI IM. PAPIEŻA JANA PAWŁA II W ZAMOŚCIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006050134
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleje Jana Pawła II 10
1.5.2.) Miejscowość: Zamość
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpital.zam.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpital.zam.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.szpital.zam.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług serwisowych dla systemu AMMS/ Infomedica oraz świadczenie usług serwisowych i nadzór autorski dla systemu Alteris2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-99b5d04e-9dea-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00184800
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00043284/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Serwisowanie systemów informatycznych (Asseco, Alteris)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00093756/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.3320.12.22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług serwisowych dla systemu AMMS/ InfomedicaZakres opieki serwisowej obejmuje:
instalacja nowych wersji modułów oprogramowania aplikacyjnego;
instalacja i konfiguracja oprogramowania aplikacyjnego na wskazanych przez Zamawiającego stacjach roboczych i serwerach;
diagnozowanie sytuacji awaryjnych (całkowite zatrzymanie pracy systemu lub określonego modułu), usuwanie awarii spowodowanych nieprawidłową konfiguracją systemu, a w przypadku stwierdzenia błędu w oprogramowaniu, współpraca z nadzorem autorskim i realizacja jego zaleceń;
wdrażanie rozwiązań zastępczych w sytuacji braku możliwości usunięcia awarii;
udzielanie, w razie potrzeby, instrukcji w zakresie przygotowania różnorodnych raportów, sprawozdań, wg. potrzeb użytkownika;
konsultacje uzupełniające, pomoc użytkownikom w obsłudze oprogramowania aplikacyjnego;
szkolenia dla administratorów realizowane zgodnie z zgłaszanym przez Zamawiającego zapotrzebowaniem;
dostosowanie konfiguracji oprogramowania do potrzeb Zamawiającego, pomoc w definiowaniu szablonów, słowników, itp.,
obsługa konsultacji telefonicznych (hot-line) z użytkownikami wskazanymi przez Dział Informatyki Zamawiającego.
Wymagane czasy reakcji i maksymalne terminy realizacji zgłoszenia serwisowego dla poszczególnych rodzajów zgłoszeń:
Czas reakcji/ Termin realizacji dla Awarii Krytycznej – 2h/ 8h
Czas reakcji/ Termin realizacji dla Awarii – 8h/ 5 dni
Termin realizacji dla Modyfikacji – 14 dni
Sposób świadczenia opieki serwisowej oraz sposób realizacji obsługi zgłoszeń określono w załączniku nr 3 do SWZ (Wzór umowy dla zadania 1).
4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72200000-7 - Usługi doradcze w zakresie programowania oprogramowania
72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania
4.5.5.) Wartość części: 266760 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług serwisowych dla systemu AlterisŚwiadczenie usługi nadzoru autorskiego i opieki serwisowej nad systemem informatycznym RIS/PACS Alteris użytkowanym w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim im. Papieża Jana Pawła Il w Zamościu.
W ramach usługi nadzoru autorskiego Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania następujących czynności:
aktualizacja silnika bazy danych (wykonywane ze względu na wymagania systemu);
uaktualnienie systemu operacyjnego serwera (wykonywane ze względu na wymagania systemu);
update nowych wersji systemu w okresie obowiązywania umowy;
udostępnienie narzędzia umożliwiającego podgląd parametrów pracy serwera;
udostępnienie narzędzia umożliwiającego podstawowe zarządzanie i diagnostykę pracy serwera i sieci.
W ramach usługi serwisowej Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania następujących czynności:
wsparcie telefoniczne celem udzielenia pomocy przy rozwiązywaniu bieżących problemów związanych z użytkowaniem systemów w godz. 8:00-16:00;
wsparcie telefoniczne w godz. 16:00 - 8:00 w dni robocze oraz w dni ustawowo wolne celem usuwania awarii krytycznych uniemożliwiających korzystanie z systemu;
usuwanie usterek, awarii, w tym awarii krytycznych;
pomoc przy usuwaniu błędów generowanych podczas wprowadzania danych przez Personel Zamawiającego w liczbie 8h miesięcznie wsparcia/prac serwisowych, przy czym niewykorzystane godziny przechodzą na następny miesiąc;
gotowość do realizacji prac wdrożeniowych, aktualizacji oprogramowania w godzinach 16:00 — 08:00 w dni robocze oraz w dni ustawowo wolne, przy czym zakres i warunki każdorazowo będą odrębnie ustalane;
dodatkowa wizyta w zakresie jednego dnia roboczego Inżyniera Serwisowego na żądanie Zamawiającego (wykraczająca poza konieczne wizyty serwisowe w godzinach 08:00 — 16:00 w dni robocze;
zdalne lub telefoniczne wsparcie techniczne dla lokalnego administratora Systemu w liczbie 8h miesięcznie, przy czym niewykorzystane godziny przechodzą na następny miesiąc.
Wymagane czasy reakcji i czasy naprawy dla poszczególnych rodzajów zgłoszeń:
Czas reakcji/ Czas naprawy dla Awarii Krytycznej – 4h/ 8h
Czas reakcji/ Czas naprawy dla Awarii – 8h/ 24h
Czas reakcji/ Czas naprawy dla Usterki – 8h/ 24h
Sposób świadczenia opieki serwisowej oraz nadzoru autorskiego oraz sposób realizacji obsługi zgłoszeń określono w załączniku nr 3 do SWZ (Wzór umowy dla zadania 2).
4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72200000-7 - Usługi doradcze w zakresie programowania oprogramowania
72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania
4.5.5.) Wartość części: 84000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie zadania 1 tj. 328 100,00 zł.
Cena oferty najkorzystniejszej wynosi 573 868,80 zł i przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia o 245 768,80 zł. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty, którą zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie zadania 1 do ceny oferty najkorzystniejszej.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97200 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97200 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97200 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alteris S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6312421111
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-514
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97200 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Świadczenie usług pralniczych wraz z transportem
- Usługi przeglądów, konserwacji pogotowia technicznego oraz napraw awaryjnych i eksploatacyjnych w zakresie urządzeń klimatyzacyjnych w rejonie działania 32 WOG Zamość - w zakresie 5 (pięciu) części.
- Budowa drogi gminnej nr 110449L w m. Lipsko - etap II.
- Wymiana stolarki drzwiowej w oddziale I i II Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego w Zamościu
- "KOMPLEKSOWA PRZEBUDOWA ULICY GRABOWEJ I JODŁOWEJ, ETAP II "
- Wykonanie altany przy świetlicy wiejskiej w m. Zawada.
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostarczenie sprzętu i oprogramowania komputerowego dla Urzędu Gminy Potęgowo oraz jednostek organizacyjnych Gminy Potęgowo w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd
- Przebudowa i dostosowanie do obowiązujących przepisów pomieszczeń pracowni bronchoskopii, gastroskopii, USG wraz z zakupem wyposażenia i aparatury medycznej - powtórka
- Pełnienie funkcji inżyniera projektu dla zadań związanych z inwestycjami w obrębie Katowickiego Inteligentnego System Monitoringu i Analizy (KISMiA)
- Odnowienie licencji, gwarancji i wsparcia dla urządzenia FortiMail 400F
- Przeprowadzenie audytu oraz opracowanie dokumentacji w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd - Gmina Nowy Dwór Gdański"
- Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach zadania "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.