eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinWykonanie podstawowej inwentaryzacji i wstępnej inspekcji drzew rosnących na wybranych terenach Miasta Szczecin - Rejon I



Ogłoszenie z dnia 2022-05-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wykonanie podstawowej inwentaryzacji i wstępnej inspekcji drzew rosnących na wybranych terenach Miasta Szczecin – Rejon I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO SZCZECIN

1.2.) Oddział zamawiającego: Biuro ds. Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Szczecin

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684232

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Plac Armii Krajowej 1

1.4.2.) Miejscowość: Szczecin

1.4.3.) Kod pocztowy: 70-456

1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.szczecin.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.szczecin.pl/chapter_11760.asp

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00184846

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-05-30

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00151095/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca, który spełnia poniżej określone warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności technicznej lub zawodowej:
zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne
lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że:
a) wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie usługę/usługi polegające na wykonaniu inwentaryzacji dendrologicznej drzew, których łączna wartość wyniosła co najmniej 40.000,00 zł brutto.
(Wykonawca może wykazać, że zrealizował jedną usługę o wartości co najmniej 40.000,00 zł brutto lub kilka usług o łącznej wartości co najmniej 40.000,00 zł brutto).
W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia
ww. warunek wykonawcy ci mogą spełniać łącznie.
b) dysponuje lub będzie dysponować minimum po 1 (jednej) osobie (skierowanej przez wykonawcę do realizacji zamówienia) na każde z wymienionych poniżej stanowisk:

w części I:
b1) Inspektor:
- posiadający tytuł mgr inż. architekta krajobrazu lub mgr inż. ogrodnictwa
lub inż. architektury krajobrazu lub inż. ogrodnictwa,
oraz
- posiadający ukończony kurs inspektora nadzoru dendrologicznego lub kurs certyfikowanego inspektora drzew wraz z pozytywnie zdanym egzaminem końcowym,
oraz
- który w okresie ostatnich trzech lat wykonał co najmniej dwie usługi polegające na sporządzeniu inwentaryzacji drzew, obejmujące łącznie min. 1000 drzew każda, w tym co najmniej jedną usługę, polegającą na inwentaryzacji dendrologicznej drzew na terenie zabytku objętego ochroną w formie wpisu
do rejestru zabytków w rozumieniu art. 7 pkt. 1 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r.
o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz.U. z 2021 r., poz. 710 ze zm.),

w części II:

b2) Inspektor:
- posiadający tytuł mgr inż. architekta krajobrazu lub mgr inż. ogrodnictwa lub inż. architektury krajobrazu lub inż. ogrodnictwa,
oraz
- posiadający ukończony kurs inspektora nadzoru dendrologicznego lub kurs certyfikowanego inspektora drzew wraz z pozytywnie zdanym egzaminem końcowym,
oraz
- który w okresie ostatnich trzech latach wykonał co najmniej dwie usługi polegające na sporządzeniu inwentaryzacji drzew, obejmujące łącznie min. 1000 drzew każda.

2. Dodatkowe informacje dotyczące ww. warunków udziału w postępowaniu:
1) ilekroć w treści SWZ jest mowa o „inspektorze”, „inwentaryzacji drzew”, należy pojęcia te rozumieć zgodnie z poniższymi definicjami:
- inspektor – osoba uczestnicząca i nadzorująca merytorycznie zbieranie, przetworzenie i przekazanie zamawiającemu informacji dotyczących drzew i ich parametrów, w szczególności: rozpoznanie gatunku, wykonanie pomiarów dendrometrycznych, oznakowanie drzew stojących etykietą arborystyczną, oznaczenie na mapie lokalizacji poszczególnych drzew,
- inwentaryzacja drzew – jest procesem obejmującym zebranie, przetworzenie i przekazanie zamawiającemu podstawowych informacji dotyczących drzew, służących ich identyfikacji. Obejmuje ustalenie jednoznacznej lokalizacji drzewa wraz z umieszczeniem na drzewach etykiet arborystycznych z przypisanym im numerami, stwierdzenie gatunku ocenianego drzewa, wykonane pomiarów dendrometrycznych, określenie podstawowych cech drzew i ich otoczenia oraz wprowadzenie tych danych do systemu informatycznego GREENSPACES,
2) warunek opisany w pkt 1 ppkt 1) lit. a) dotyczy obu części zamówienia,
3) jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz, o którym mowa w Rozdziale VI pkt 2 ppkt 1 (wykaz usług), dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył,
4) w przypadku ubiegania się przez wykonawcę o udzielenie zamówienia na obie części zamówienia, warunek będzie spełniony jeśli wykonawca będzie dysponował co najmniej jedną osobą spełniającą wymagania opisane w pkt 1 ppkt 1 lit b1,
5) wszystkie ww. osoby skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia muszą biegle posługiwać się językiem polskim. W przeciwnym razie wykonawca udostępni wystarczającą ilość tłumaczy, wykazujących znajomość języka polskiego w zakresie wszystkich specjalności występujących przy realizacji zamówienia,
6) w przypadku, gdy jakakolwiek wartość dotycząca ww. warunków wyrażona będzie w walucie obcej, zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania. Jeżeli w tym dniu średni kurs NBP nie będzie opublikowany zamawiający przyjmie średni kurs z ostatniego dnia przed dniem wszczęcia. Jeżeli w jakimkolwiek dokumencie złożonym przez wykonawcę wskazane zostaną kwoty wyrażone w walucie nie znajdującej się aktualnie w obrocie, zamawiający dokona przeliczenia tych kwot na złotówki na podstawie ostatniego średniego miesięcznego kursu złotego w stosunku do tych walut, ujawnionego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego.

Po zmianie:
O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca, który spełnia poniżej określone warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności technicznej lub zawodowej:
zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne
lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że:
a) wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie usługę/usługi polegające na wykonaniu inwentaryzacji dendrologicznej drzew, których łączna wartość wyniosła co najmniej 40.000,00 zł brutto.
(Wykonawca może wykazać, że zrealizował jedną usługę o wartości co najmniej 40.000,00 zł brutto lub kilka usług o łącznej wartości co najmniej 40.000,00 zł brutto).
W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia
ww. warunek wykonawcy ci mogą spełniać łącznie.
b) dysponuje lub będzie dysponować minimum po 1 (jednej) osobie (skierowanej przez wykonawcę do realizacji zamówienia) na każde z wymienionych poniżej stanowisk:

w części I:
b1) Inspektor:
- posiadający tytuł mgr inż. architekta krajobrazu lub mgr inż. ogrodnictwa
lub mgr inż. leśnictwa lub inż. architektury krajobrazu lub inż. ogrodnictwa lub inż. leśnictwa,
oraz
- posiadający ukończony kurs inspektora nadzoru dendrologicznego lub kurs certyfikowanego inspektora drzew wraz z pozytywnie zdanym egzaminem końcowym,
oraz
- który w okresie ostatnich trzech lat wykonał co najmniej dwie usługi polegające na sporządzeniu inwentaryzacji drzew, obejmujące łącznie min. 1000 drzew, w tym co najmniej jedną usługę, polegającą na inwentaryzacji dendrologicznej drzew na terenie zabytku objętego ochroną w formie wpisu do rejestru zabytków w rozumieniu art. 7 pkt. 1 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 710 ze zm.),

w części II:

b2) Inspektor:
- posiadający tytuł mgr inż. architekta krajobrazu lub mgr inż. ogrodnictwa
lub mgr inż. leśnictwa lub inż. architektury krajobrazu lub inż. ogrodnictwa lub inż. leśnictwa,
oraz
- posiadający ukończony kurs inspektora nadzoru dendrologicznego lub kurs certyfikowanego inspektora drzew wraz z pozytywnie zdanym egzaminem końcowym,
oraz
- który w okresie ostatnich trzech latach wykonał co najmniej dwie usługi polegające na sporządzeniu inwentaryzacji drzew, obejmujące łącznie
min. 1000 drzew.


2. Dodatkowe informacje dotyczące ww. warunków udziału w postępowaniu:
1) ilekroć w treści SWZ jest mowa o „inspektorze”, „inwentaryzacji drzew”, należy pojęcia te rozumieć zgodnie z poniższymi definicjami:
- inspektor – osoba uczestnicząca i nadzorująca merytorycznie zbieranie, przetworzenie i przekazanie zamawiającemu informacji dotyczących drzew i ich parametrów, w szczególności: rozpoznanie gatunku, wykonanie pomiarów dendrometrycznych, oznakowanie drzew stojących etykietą arborystyczną, oznaczenie na mapie lokalizacji poszczególnych drzew,
- inwentaryzacja drzew – jest procesem obejmującym zebranie, przetworzenie i przekazanie zamawiającemu podstawowych informacji dotyczących drzew, służących ich identyfikacji. Obejmuje ustalenie jednoznacznej lokalizacji drzewa wraz z umieszczeniem na drzewach etykiet arborystycznych z przypisanym im numerami, stwierdzenie gatunku ocenianego drzewa, wykonane pomiarów dendrometrycznych, określenie podstawowych cech drzew i ich otoczenia oraz wprowadzenie tych danych do systemu informatycznego GREENSPACES,
2) warunek opisany w pkt 1 ppkt 1) lit. a) dotyczy obu części zamówienia,
3) jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz, o którym mowa w Rozdziale VI pkt 2 ppkt 1 (wykaz usług), dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył,
4) w przypadku ubiegania się przez wykonawcę o udzielenie zamówienia na obie części zamówienia, warunek będzie spełniony jeśli wykonawca będzie dysponował co najmniej jedną osobą spełniającą wymagania opisane w pkt 1 ppkt 1 lit b1,
5) wszystkie ww. osoby skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia muszą biegle posługiwać się językiem polskim. W przeciwnym razie wykonawca udostępni wystarczającą ilość tłumaczy, wykazujących znajomość języka polskiego w zakresie wszystkich specjalności występujących przy realizacji zamówienia,
6) w przypadku, gdy jakakolwiek wartość dotycząca ww. warunków wyrażona będzie w walucie obcej, zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania. Jeżeli w tym dniu średni kurs NBP nie będzie opublikowany zamawiający przyjmie średni kurs z ostatniego dnia przed dniem wszczęcia. Jeżeli w jakimkolwiek dokumencie złożonym przez wykonawcę wskazane zostaną kwoty wyrażone w walucie nie znajdującej się aktualnie w obrocie, zamawiający dokona przeliczenia tych kwot na złotówki na podstawie ostatniego średniego miesięcznego kursu złotego w stosunku do tych walut, ujawnionego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-06-02 09:00

Po zmianie:
2022-06-07 09:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-06-02 10:00

Po zmianie:
2022-06-07 10:00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.