Ogłoszenie z dnia 2021-09-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00177587/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-10
- 2021/BZP 00181914/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-15
- 2021/BZP 00241607/01 - Wynik z dnia 2021-10-21
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa wyposażenia pracowni zamawianego w ramach projektu pt. „Ekonomik – szkoła przyszłości”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Zawodowych nr 1 im. Komisji Edukacji Narodowej
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000178933
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 36
1.4.2.) Miejscowość: Biała Podlaska
1.4.3.) Kod pocztowy: 21-500
1.4.4.) Województwo: lubelskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: kierownik.gospodarczy@zsz1.edu.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zsz1.edu.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00184857
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-09-17
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00177587/02
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 02
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni Przed zmianą:
30
Po zmianie:
90
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Przedmiot zamówienia należy zrealizować w terminie:
1. W zakresie urządzeń objętych 0% stawką podatku VAT do 30 dni kalendarzowych od daty doręczenia przez Zamawiającego Wykonawcy dokumentów upoważniających do zastosowania 0% stawki podatku VAT lub informacji o braku podstaw do zastosowania 0% stawki podatku VAT.
2. W zakresie urządzeń nie objętych 0% stawką podatku VAT do 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
Po zmianie:
Przedmiot zamówienia należy zrealizować w terminie:
1. W zakresie urządzeń objętych 0% stawką podatku VAT do 90 dni kalendarzowych od daty doręczenia przez Zamawiającego Wykonawcy dokumentów upoważniających do zastosowania 0% stawki podatku VAT lub informacji o braku podstaw do zastosowania 0% stawki podatku VAT.
2. W zakresie urządzeń nie objętych 0% stawką podatku VAT do 90 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-09-20 11:00
Po zmianie:
2021-09-22 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-09-20 12:00
Po zmianie:
2021-09-22 12:00
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- Dostawa materiałów konferencyjnych
- Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z kosztorysami inwestorskimi dotyczącej budowy ulic J. Chłopickiego, J. Lelewela i Grota Roweckiego w Białej Podlaskiej
- Dostawa pętli do polipektomii, pętli kolonoskopowych, kleszczy biopsyjnych kolonoskopowych, kleszczy biopsyjnych typu "JUMBO", (...) w podziale na 19 części
- Dostawa środków antywirusowych do użytku ogólnoustrojowego, środków przeciwbólowych, środków obniżających krzepliwość krwi, różnych produktów leczniczych (...) w podziale na 12 części.
- Opracowanie projektu planu ogólnego miasta Biała Podlaska
- Dostawa pieluchomajtek dla dorosłych, pieluszek, igieł j. uż., strzykawek j. uż., wyrobów medycznych j. uż., pojemników na zużyte ostre narzędzia medyczne j. uż. i odpady (...) w podziale na 5 części
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa profesjonalnej gry symulacyjnej dla uczniów klas technicznych branży SPL wraz z ekranem LED, dodatkowymi elementami systemu, montażem i uruchomieniem
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Cyberbezpieczny Samorząd - wzmocnienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Powiecie Sochaczewskim
- Część 1 "Dostawa 2 szt. serwerów z systemami operacyjnymi i wirtualizacyjnymi, licencjami dostępowymi wraz z wdrożeniem" Część 2 "Dostawa macierzy"' Część 3 " Dostawa zasilacza UPS "
- Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń sieciowych i oprogramowania w ramach projektu "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Gminie Hrubieszów"
- Zakup, dostawa i wdrożenie infrastruktury sieciowej, serwerowej, systemów bezpieczeństwa IT oraz usług związanych z cyberbezpieczeństwem w ramach projektu pn.: ,,Cyberbezpieczny Samorząd-UG w Lubiewie
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.