eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stare MiastoRemont łazienek w pałacu z dostosowaniem do potrzeb osób z orzeczeniem o niepełnosprawności



Ogłoszenie z dnia 2021-09-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont łazienek w pałacu z dostosowaniem do potrzeb osób z orzeczeniem o niepełnosprawności

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Ekonomiczno-Usługowych im. Fryderyka Chopina

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000097815

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żychlin, ul. Parkowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Stare Miasto

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-571

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: + 48 63 2442663

1.5.8.) Numer faksu: + 48 63 2442553

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zseu@zychlin.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zychlin.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont łazienek w pałacu z dostosowaniem do potrzeb osób z orzeczeniem o niepełnosprawności

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4c9e388c-fdfe-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00184899

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00083100/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 "Remont łazienek w pałacu z dostosowaniem do potrzeb osób z orzeczeniem o niepełnosprawności"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00150094/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSEU.343.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 210826,94 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Remont łazienek w pałacu z dostosowaniem do potrzeb osób z orzeczeniem o niepełnosprawności” w budynku Zespołu Ekonomiczno-Usługowych im Fryderyka Chopina w Żychlinie, ul. Parkowa 2, Żychlin, 62-571 Stare Miasto, obejmujący następujący zakres prac:
- roboty rozbiórkowe,
- ścianki działowe,
- tynki i oblicowania,
- roboty malarskie,
- podłogi, posadzki i wykładziny,
- różne roboty wewnętrzne,
- instalacja wodociągowa,
- instalacja kanalizacji sanitarnej,
- instalacja wentylacji,
- instalacja elektryczna.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: zgodnie z załączonym Projektem budowalnym oraz Specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, pozwoleniem na budowę i pozwoleniem konserwatora zabytków .

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45232460-4 - Roboty sanitarne

45262321-7 - Wyrównywanie podłóg

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45410000-4 - Tynkowanie

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45431000-7 - Kładzenie płytek

45431200-9 - Kładzenie glazury

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 256000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 293995,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 256000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ogólno – Budowlane Damian Pieszak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6652864385

7.3.4) Miejscowość: Lisiec Mały 62

7.3.5) Kod pocztowy: 62-571

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 256000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 77 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.