Ogłoszenie z dnia 2023-04-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00097422/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-16
- 2023/BZP 00102246/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa samochodu asenizacyjnego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530571258
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Miraszewskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Paczków
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-370
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: 774316898
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@zwikpaczkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwikpaczkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-51bf91ac-a945-11ed-b8d9-2a18c1f2976f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zaopatrzenie w wodę i odprowadzanie ścieków
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa samochodu asenizacyjnego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-51bf91ac-a945-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00184907
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00066462/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa samochodu asenizacyjnego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00097422
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamówienie obejmuje dostawę samochodu asenizacyjnego zgodnie z poniższymi parametrami:
ZABUDOWA ASENIZACYJNA:
1. Zabudowa asenizacyjna fabrycznie nowa przeznaczona do odsysania i transportu osadów,
2. Zbiornik cylindryczny o pojemności 10-10,5 m3 wzmocniony stalowymi pierścieniami, mocowany elastycznie do ramy pośredniej zamknięty dennicami wypukłymi.
3. Zbiornik wyposażony w min 2 falochrony,
4. Tylna dennica otwierana na zawiasie i ryglowana ręcznie,
5. Zbiornik wykonany ze stali czarnej, grubość min 5mm, wnętrze zbiornika zabezpieczone odpowiednią farbą,
6. Dennica z dolnym przyłączem strażackim DN11O oraz dodatkowym przyłączem tz. gąsior DN110,
7. Górny zawór pływakowy znajdujący się wewnątrz zbiornika z podwójnymi kulami Lampa robocza LED montowana z tyłu zabudowy
8. Lampa ostrzegawcza „kogut” montowana z tyłu zabudowy
9. Zabudowa malowana poliuretanową farbą nawierzchniową – kolor wg. wytycznych klienta
10. Kompresor do pracy ciągłej chłodzony powietrzem o wydajności 10 000 l/min,
11. Napęd kompresora poprzez napęd hydrauliczny z przystawki odbioru mocy podwozia
12. Podwójne zabezpieczenie kompresora przed zalaniem,
13. Odolejacza do kompresora,
14. Dolny zawór pływakowy znajdujący się nad kompresorem,
15. Dodatkowe sterowanie kompresora umiejscowione w tylnej części zabudowy,
16. Płynowskaz rurowy z poliwęglanu,
17. Zawór bezpieczeństwa nadciśnieniowy,
18. Rynny boczne wykonane z blachy aluminiowej, ryflowanej o grubości min 3mm,
19. Gwarancja za zabudowę min 12 mc .
20. Króciec ssąco spustowy dodatkowy umieszczony z przodu beczki po stronie prawej DN 110 sterowany ręcznie,
21. Manowakuometr
22. Koryto zrzutowe szlamu pod dennicą ,
23. Węże ssawne DN110, o sumarycznej długości min. 10 m. Długość pojedynczego węża dostosowana do obsługi jednoosobowej.
Podwozie
1. Nie starsze jak 2016 rok
2. DMC: 18 t
3. Klasa emisji spalin: EURO6
4. Rodzaj napędu: 4x2
5. Moc 180-200 kW
6. Pojemność silnika 6000-6800 cm3
7. Przebieg max: 230 000km
8. Kabina dzienna dwuosobowa
9. Kabina kolor dowolny – malowana fabrycznie
10. Opony 315/70 R22,5
11. Zawieszenie przód mechaniczny
12. Zawieszenie tyła pneumatyczny – 4 miechy
13. Rozstaw osi 3600-4000mm
14. Zbiornik paliwa stalowy
15. Zbiornik Adblue
16. Wydech pod ramą samochodu
17. Min 6 lusterek
18. Elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka boczne pionowe
19. Centralny zamek
20. Tachograf cyfrowy
21. Fotel kierowcy plazmatyczny z regulacją min 4 pozycji
22. Podłokietnik fotela kierowcy
23. Klimatyzacja
24. ASR\ESC
25. Automatyczna skrzynia biegów
26. Tempomat
27. Fabryczne radio z wyświetlaczem LCD
Czynności związane z odbiorem zamówienia:
1. Wykonawca zobowiązany jest pisemnie – pocztą, pocztą elektroniczną lub faksem, powiadomić Zamawiającego, o gotowości przekazania przedmiotu zamówienia, w terminie określonym w zawartej umowie, a Zamawiający wyznaczy termin odbioru po telefonicznej konsultacji z przedstawicielem wykonawcy, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 7 dni, chyba że strony wyrażą zgodę na inny termin.
2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego,
3. Do odbioru wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć komplet wymaganych dokumentów:
dokument potwierdzający prawo własności,
dokumenty umożliwiające rejestracje pojazdu,
komplet kluczyków.
4. Podczas odbioru przedstawiciele Zamawiającego dokonają sprawdzenia kompletności przedmiotu zamówienia oraz jego zgodność z opisem i wymaganiami zawartym w SWZ i umowie.
5. W ramach zamówienia Dostawca przeszkoli min. 3 pracowników wskazanych przez Zamawiającego w zakresie BHP, budowy, obsługi, konserwacji i eksploatacji pojazdu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144500-3 - Pojazdy do transportu odpadów i ścieków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 418000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 418000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 418000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAFNAR sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9372701548
7.3.3) Ulica: Wapiennicka
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 418000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI PACZKÓW
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na terenie Gminy Paczków w okresie styczeń-grudzień 2025 roku
- Świadczenie usług komunalnych polegających na utrzymaniu czystości i porządku na terenie miasta Paczków w okresie od dnia 01.01.2025 r. do dnia 31.12.2025 r.
więcej: przetargi PACZKÓW »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.