eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrzywińŚwiadczenie usługi nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. "Kompleksowa rewitalizacja miejscowości Jerka"



Ogłoszenie z dnia 2023-04-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. "Kompleksowa rewitalizacja miejscowości Jerka"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krzywiń

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050570

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Krzywiń

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-010

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@krzywin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzywin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/krzywin

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. "Kompleksowa rewitalizacja miejscowości Jerka"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-24bbc7a3-bd76-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00184915

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00057406/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Świadczenie uslugi nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. "Kompleksowa rewitalizacja miejscowości Jerka"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00124941

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIG.271.6.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowy nadzór inwestorski dotyczący realizacji zadania pn. "Kompleksowa rewitalizacja miejscowości Jerka"
PRACE DO WYKONANIA W ZAKRESIE PLANOWANEJ INWESTYCJI PODLEGAJĄCE KOMPLEKSOWEMU, PEŁNOBRANŻOWEMU NADZOROWI INWESTORSKIEMU:
Zakres robót budowlanych:
Przedmiotem całości zamówienia jest:
„Inwestycja jest wielopłaszczyznowa. Przewidziano w niej rozbudowę z nadbudową budynku remizy OSP w Jerce. W istniejącym obiekcie przewiduje się powiększenie istniejącej niewielkiej sali do imprez okolicznościowych oraz dostosowanie istniejących toalet do obowiązujących warunków technicznych. Budynek zostanie rozbudowany o garaż czterostanowiskowy dla wozów strażackich oraz pomieszczenia techniczne i socjalne dla druhów OSP.
W rozbudowanej części znajdzie się także kotłownia oraz pomieszczenia zaplecza kuchennego i pomieszczenia socjalne dla personelu. Przy remizie OSP powstanie również wiata grillowa, o wymiarach 26,25m x 5m. Służyć będzie ona mieszkańcom jako miejsce integracji w sezonie wiosenno-letnim.
W skład rewitalizacji wejdzie także budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z infrastrukturą techniczną przy ZS w Jerce. W skład zadania wchodzą: budowa boiska o nawierzchni poliuretanowej, budowa oświetlenia zewnętrznego, montaż piłkochwytów i wyposażenia boiska, bieżnia okrężna czterotorowa, skocznia do skoku w dal, budowa boiska do piłki plażowej. Rewitalizacja obejmie również modernizację ul. Łowieckiej w Jerce -0,7316 km. Planuje się wymianę nawierzchni chodnika, zjazdów do posesji, wykonanie nakładki bitumicznej w celu poprawy nośności nawierzchni i bezpieczeństwa ruchu pieszych i zmotoryzowanych. Odwodnienie będzie odbywać się do istniejących wpustów ulicznych i na przyległe pobocze. W ramach projektu zostanie także wybudowane skrzyżowanie osiedla Witosa z drogą wojewódzka 308 ul. Kościańska. W chwili obecnej gruntowe połączenie z DW 308 stanowi zagrożenie bezpieczeństwa dla uczestników ruchu drogowego. Dodatkowo zadanie przewiduje przebudowę parkingów i ciągów komunikacyjnych przy ul. Kościańskiej w Jerce. Jest to droga wojewódzka, a planowane parkingi zlokalizowane są na terenie gminnym przy drodze. Przewiduje się budową miejsc postojowych, w tym dla ciągników siodłowych, wykonanie oświetlenia i kanalizacji deszczowej. Przy ul. Kościańskiej mieści się wiele punktów handlowo-usługowych, parkują tam również samochody ciężarowe, a inwestycja znacznie przyczyni się do poprawy bezpieczeństwa. W skład rewitalizacji wejdzie także kompleksowy remont toalet w Zespole Szkół w Jerce. Wymieniona zostanie armatura, przebudowana elektryka, położone nowe płytki, ale przede wszystkim układ dostosowany zostanie do osób z niepełnosprawnością ruchową.

Zakres robót budowlanych do wykonania:
Realizacja projektów budowlanych/wykonawczych zadań:
1. Rozbudowa z przebudową budynku remizy OSP w Jerce;
2. Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z infrastrukturą techniczną w Jerce;
3. Przebudowa parkingów i ciągów komunikacyjnych przy ul. Kościańskiej w miejscowości Jerka wraz z kanalizacją deszczową i oświetleniem;
4. Przebudowa węzła toalet z uwzględnieniem dostępu do niego osób niepełnosprawnych trzech pionach obejmujących parter i piętro w budynku Zespołu Szkół w Jerce;
5. Budowa skrzyżowania ul. Osiedle Witosa z DW 308 w Jerce;
6. Modernizacja ul. Łowieckiej w Jerce
7. Budowa wiaty.
Dokumentacje techniczne dotyczące inwestycji objętej usługą nadzoru, dostępne są na stronie Zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/krzywin. Poniżej bezpośredni link do przetargu o udzielenie zamówienia na zadanie „Kompleksowa rewitalizacja miejscowości Jerka”:
https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/733574 .
Dokumentacja załączona została także do postępowania.


1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA OBEJMUJE W SZCZEGÓLNOŚCI:
1) Organizowanie i sprawowanie pełnego nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane
2) Kontrole terminowości i rzeczowego wykonania robót zawartych w ramach zadania;
3) Reprezentowanie Inwestora w relacjach z Wykonawcą robót budowlanych, organami zewnętrznymi służb architektoniczno-budowlanych, instytucjami kontrolnymi oraz z przedstawicielami Inwestora odpowiedzialnymi za przedmiotową inwestycję;
4) Koordynowanie prac inspektorów branżowych zgodnie z treścią projektu Umowy;
5) Kontrole zgodności procesu inwestycyjnego z obowiązującym prawem;
6) Wykonywanie innych czynności nie zawartych w SIWZ, które będą konieczne do prawidłowej realizacji zamówienia oraz zabezpieczających interesy Zamawiającego;
7) Reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją techniczną, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej;
8) Uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich odstępstw i zmian technologii robót, materiałów i urządzeń, zgłaszanych przez Wykonawcę robót, szczególnie w sytuacjach, gdy zmiany te mogą skutkować rozszerzeniem zakresu rzeczowego określonego umową lub podwyższeniem kosztów realizacji robót;
9) Sprawdzanie jakości wykonanych robót budowlanych, wbudowanych materiałów,
a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów i materiałów budowlanych wadliwych oraz nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie;
10) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach instalacji, urządzeń technicznych;
11) Wydawanie kierownikom budowy lub kierownikom robót poleceń, potwierdzonych pisemnie, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych;
12) Żądanie od kierowników budowy lub kierowników robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę;
13) Przygotowanie i stwierdzenie gotowości do odbioru robót oraz udział w czynnościach odbioru robót;
14) Potwierdzanie ilości wykonanych robót;
15) Potwierdzenie usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorze;
16) Organizowanie i prowadzenie narad technicznych, problemowych i innych spotkań, w których będą uczestniczyć wszystkie strony zaangażowane w realizację zadania, w tym także na wniosek Zamawiającego;
17) Nadzór nad realizacją poszczególnych etapów robót budowlanych.


KODY WSPÓLNEGO SŁOWNIKA ZAMÓWIEŃ CPV:
71520000-9 - usługi nadzoru budowlanego;
71631300-3 - usługi technicznego nadzoru budowlanego.

Zamawiający, stosownie do art. 95 ust. 1 Ustawy Pzp, nie wymaga aby prace związane z przedmiotem zamówienia były wykonywane przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę.

2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
liczba części zamówienia, na którą wykonawca może złożyć ofertę – nie dotyczy
maksymalna liczbę części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu wykonawcy: nie dotyczy
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
4. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 231855 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUD-MAG Maciej Górecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811007318

7.3.3) Ulica: Żeglarska 7

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-347

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.