Ogłoszenie z dnia 2021-09-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00104369/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-05
- 2021/BZP 00111518/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-12
- 2021/BZP 00112937/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Realizacja usług dowozowych na rzecz szkół z Gminy Maków Podhalański w roku szkolnym 2021/2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Zarząd Placówek Oświatowych
1.3.) Oddział zamawiającego: gzpomakowpodhalanski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120578714
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna 3
1.5.2.) Miejscowość: Maków Podhalański
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-220
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gzpo@makow-podhalanski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/gzposwiatowych,m,197364,zamowienia-publiczne.html
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.makow-podhalanski.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja usług dowozowych na rzecz szkół z Gminy Maków Podhalański w roku szkolnym 2021/20222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db5503a0-dd86-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00184918
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003105/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Realizacja usług dowozowych na rzecz Gminy Maków Podhalański w roku szkolnym 2021/2022
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GZPO.271.I.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 372509,26 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr 1:Część 1a: Zakup biletów miesięcznych wraz z usługą dowozu dla uczniów dojeżdżających do szkół podstawowych Gminy Maków Podhalański w roku szkolnym 2021/2022.
Część 1b: Dowóz uczniów na konkursy i zawody sportowe
4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 293888,89 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2: - Dowóz uczniów niepełnosprawnych dojeżdżających do placówek oświatowych.4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 78620,37 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Art. 255 pkt. 2 Pzp - wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 218500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 275500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77900 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90200 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77900 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Józef Dyrcz Usługi Transportowo Handlowe
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 121170932
7.3.3) Ulica: Skuty 548
7.3.4) Miejscowość: Skawica
7.3.5) Kod pocztowy: 34-221
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77900 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-01 do 2022-07-31INNE PRZETARGI MAKÓW PODHALAŃSKI
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych z podziałem na 8 zadań dla Domu Pomocy Społecznej w Makowie Podhalańskim w okresie od 2 stycznia 2025r. do 31 grudnia 2025r.
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem"
więcej: przetargi MAKÓW PODHALAŃSKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportowych w zakresie dowożenia dzieci do szkół na terenie Miasta i Gminy Bierutów na podstawie zakupionych biletów miesięcznych
- Świadczenie usługi przewozu uczniów do placówek szkolnych na terenie Miasta i Gminy Lipsko
- USŁUGA TRANSPORTOWA W ZAKRESIE PRZEWOZU OSÓB BĘDĄCYCH UCZESTNIKAMI DOMU DZIENNEGO POBYTU DLA SENIORÓW W KOSINIE "AKTYWNY SENIOR" ORAZ OŚRODKA OPIEKI DZIENNEJ W WYSOKIEJ
- "WYKONANIE USŁUGI W ZAKRESIE DOWOŻENIA DZIECI DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY ŚWINICE WARCKIE W ROKU 2025"
- Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Żmudzi w 2025 r."
- "DOWÓZ UCZNIÓW DO PUBLICZNYCH SZKÓŁ PODSTAWOWYCH NA TERENIE GMINY IWANISKA WRAZ Z OPIEKUNEM W 2025 ROKU"
więcej: (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.